quote:DE HELE ZOMER PRATEN OVER SPORT BIJ SBS6
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zijn deze hele zomer zeven dagen per week met hun talkshow te zien. Ook Hélène Hendriks is van de partij. Tijdens het EK praten ze voor en na de avondwedstrijd over het EK, Oranje en alle overige randzaken.
Italië en Turkije trappen het Europees kampioenschap voetbal af in Rome en dus zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp klaar om een zomer lang te praten over sport. Met hun talkshow DE Oranjezomer zijn ze niet alleen dagelijks tijdens het EK te zien, maar aansluitend ook tijdens de Tour de France én de Olympische Spelen.
Slot Zeist
Vanuit Slot Zeist zal het trio zeven dagen per week, twee keer per dag - voor en na de avondwedstrijd - op hun kenmerkende satirische en kritische manier praten over het EK, het Nederlands elftal en alle overige randzaken. Vaste gasten als Hans Kraay jr., Valentijn Driessen, Wim Kieft, Jan Boskamp én de net gestopte Feyenoordtrainer en ex-bondscoach Dick Advocaat schuiven aan als analist.
Dit waren wel topshows met Herman destijdsquote:
Haha ja denk het ook wel in NL.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee maat. Extra vrije dag genot.
Waarom excuses maken voor iets waar niemand van ons schuld aan heeft?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Johan gaat excuses voor slavernij afkeuren. Hij is nu definitief af. Wat een karikatuur van zichzelf is die man geworden
Waarom niet? Als er nazaten van slaven zijn die daar prijs op stellen? En t is niet dat het heel onterechte excuses zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom excuses maken voor iets waar niemand van ons schuld aan heeft?
Omdat het daar niet stopt en die mensjes natuurlijk weer geld willen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er nazaten van slaven zijn die daar prijs op stellen? En t is niet dat het heel onterechte excuses zijn
Je profiteert er iedere dag van en mensen van kleur lijden er nog iedere dag onder.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom excuses maken voor iets waar niemand van ons schuld aan heeft?
Henk wordt ook echt alleen naar voren geschoven omdat hij het nog niet geweest is (i.t.t. Van Gaal of Advocaat) en hij wel een bekende oude naam is, met 'ervaring' (11 jaar geleden). En omdat de KNVB toch niet het lef heeft om een bovengemiddeld presterende Eredivisietrainer te benoemen of zo. Om gewoon eens een deugdelijke sollicitatieprocedure op te stellen en iemand te benoemen met voetbalvisie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Johan die gister het CV van Louis ging downplayen en nu met Ten Cate is het wel prima want Barca en Chelsie als assistent. Lachwekkond.
Ook dat lijkt me niet onterecht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het daar niet stopt en die mensjes natuurlijk weer geld willen.
Niet echt. Had ik maar een slaaf. Maar ik krijg van de overheid tegenwoordig NIKS meer.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je profiteert er iedere dag van en mensen van kleur lijden er nog iedere dag onder.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me niet onterecht.
De schuldigen moeten excuses maken, die zijn er nu niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er nazaten van slaven zijn die daar prijs op stellen? En t is niet dat het heel onterechte excuses zijn
Tijd om die moffen aansprakelijk te stellen omdat mijn opa moest werken in een Speer-fabriek eind 1944quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal, alsnog heeft niemand van de huidige Nederlanders schuld aan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je profiteert er iedere dag van en mensen van kleur lijden er nog iedere dag onder.
Dan ga ik ze ook aanklagen over de arbeidsvoorwaarden, mijn opa is toen in zo'n kamp van de wachttoren geflikkerd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd om die moffen aansprakelijk te stellen omdat mijn opa moest werken in een Speer-fabriek eind 1944
Wachttoren? Zijn daar Jehova getuigen van?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik ze ook aanklagen over de arbeidsvoorwaarden, mijn opa is toen in zo'n kamp van de wachttoren geflikkerd.
Jawel hoor is gewoon een erfzondequote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal, alsnog heeft niemand van de huidige Nederlanders schuld aan.
Zijn probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik ze ook aanklagen over de arbeidsvoorwaarden, mijn opa is toen in zo'n kamp van de wachttoren geflikkerd.
Mis je toch maar mooi een cruciaal Wijs op Reis-spotje. Niet hier komen klagen als je met je kouwe pikkie in Kroatië staat en daar ineens een lockdown is.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Henk wordt ook echt alleen naar voren geschoven omdat hij het nog niet geweest is (i.t.t. Van Gaal of Advocaat) en hij wel een bekende oude naam is, met 'ervaring' (11 jaar geleden). En omdat de KNVB toch niet het lef heeft om een bovengemiddeld presterende Eredivisietrainer te benoemen of zo. Om gewoon eens een deugdelijke sollicitatieprocedure op te stellen en iemand te benoemen met voetbalvisie.
Zo wordt door media gewoon weer iemand op het schild gehesen op basis van 'grote naam' en niks anders. Net als Frank de Boer: na die 4 titels overal ontslagen, maar het klinkt wel oké, hij heeft die titels wel gewonnen, heeft als speler toch alles gewonnen, en komt op heldere momenten soms weleens over alsof hij weet waar hij het over heeft. Is prima hoor, ik ben ook niet tegen Ten Cate of zo, maar laten we eerlijk zijn dat het gewoon een keuze uit armoede is en zonder achterliggende gedachte.
In Nederland zou nooit een Klopp of Löw (oké, die is ook te lang blijven zitten) naar voren worden geschoven. Zitten niet in de Whatsapp van T-journalisten, dus kansloos, prutsers, nobuddies.
Waarom hebben die nazaten recht op geld?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij dacht gezien zijn eerdere meningen dat hij volop achter deze zaak zou staan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Johan gaat excuses voor slavernij afkeuren. Hij is nu definitief af. Wat een karikatuur van zichzelf is die man geworden
Ik zie zelfs Louis niet derde worden met Vitesse en vijfde met NACquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is toch niet bondscoach waardig?
Met de elftallen van toen? Jawel hoor. Wie niet trouwens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie zelfs Louis niet derde worden met Vitesse en vijfde met NAC
Onderschat nooit Arne Slot en Martijn Reuser !quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de elftallen van toen? Jawel hoor. Wie niet trouwens.
Niks mis mee, lekker man.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:
[..]![]()
![]()
@:MC-M gert probeert me te hosselen
Waarschijnlijk wel een top avond gehad, daar moet je wat voor over hebben natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:04 schreef Nober het volgende:
Ik ken ook iemand die op maandagochtend moest blazen, rijbewijs kwijt cursusje flinke boete erbij lekker man ouwe pik.
Pro deoquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word doodmoe van dat geplug van Henk Ten fucking Cate.
https://www.flitsmeister.nl/quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gijpie weet wel waar je hard kunt rijden
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries weg bij Veronica: ‘Dit had je kunnen weten Wilfred!’![]()
Dries Roelvink is niet langer columnist in het programma van Wilfred Genee op Radio Veronica. De zanger onthult de opvallende reden in een interview met De Telegraaf en Wilfred reageert ook. Ook vertelt Dries alles over zijn Songfestivalinzending.
Geen Dries meer in de uitzending, maar hopelijk nog wel op tvin gele zwembroek
Bas moet er niet elke dag zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Eigenlijk moet Bas gewoon op een ezel komen.
JANSENEDquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Hélène gaat er met de week ouder uitzien.
Chris over de bitcoinsquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Straks ff bellen met Boskamp![]()
Vragen of zijn tv al in de tuin ligt
Jij geeft niks om de zorg.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef Oriente het volgende:
Ik zit in de bus met een geknapt mondkapje
Ter info
Pak hemquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens @:MC-Morgan IK KOM ERAAN
[ afbeelding ]
Hoe was de date?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef Oriente het volgende:
Ter info
Je gaat toch niet de stad in op vrijdagavond alleen maar om een ijsje te eten?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar heb ik eigenlijk gezegd dat ik een date had
een klap in het gezicht voor zorgend nederlandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:05 schreef Oriente het volgende:
Ter info
Hallo? Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de stad in op vrijdagavond alleen maar om een ijsje te eten?
Ik ben erquote:
HO HO HO EVEN RUSTIG EVEN RUSTIG!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:13 schreef T3hTommay het volgende:
Derksen jezus christus godverdomme idioot
SORRYquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HO HO HO EVEN RUSTIG EVEN RUSTIG!!!
Dat zeiden ze op 9-11 ookquote:
Dat was mooi dat dat niet door ging.quote:
Ik dacht dat hij al overleden wasquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:27 schreef MC-M het volgende:
Mensen met een e-bike hebben een kleine piemel.
Mensen die haten op de Tour hebben een kleine piemel.
Mensen die zich gekrenkt voelen omdat anderen dat fietsen maar niks vinden fantaseren graag over kleine piemels.
Mensen die haten op de Formule 1 hebben een minuscule piemel.
Zo kan ik ook riedeltje maken over het Koningshuis.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:29 schreef Bolasie het volgende:
Van der Poel is geboren in België, woont in België, is belastingplichtig in België, bezit de Belgische nationaliteit en praat als een Belg.
Maar hij is een Nederlander!
Zondag weer genieten van idioten die juichen voor halfvlaggetje Verstappenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:29 schreef Bolasie het volgende:
Van der Poel is geboren in België, woont in België, is belastingplichtig in België, bezit de Belgische nationaliteit en praat als een Belg.
Maar hij is een Nederlander!
Valt mee maat. Het is wel een hele vermoeiende VBL/EK act om alles wat met wielrennen te maken heeft af te kraken.quote:
haxball?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind de Tour wel leuk maar de mijne is redelijk bescheiden.
Olav Mol: DE NEDERLANDER!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zondag weer genieten van idioten die juichen voor halfvlaggetje Verstappen
Zondag 15:00 kanaal 14quote:
Fietsen doe je meestal niet op een spoorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je iets op het spoor.
Jij spoort niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fietsen doe je meestal niet op een spoor
Nope.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:37 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niet krabben.
Kruisje zetten. @:Kingroland
Nee joh.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopen dat Engeland de finale verliest. Wat een genot zou dat zijn.
Groene electra dus door batterij en motortje in frame buisquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
46, 5 gemiddeld maar dat gaat allemaal op een boterham met pindakaas.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Groene electra dus door batterij en motortje in frame buis![]()
Gesponsord door de Rabo bank de enige triple A bank de bank die heel goed is in het manipuleren van de rente tarieven
Met het domme volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.telegraaf.nl/(...)veel-gebeurd-in-2017
Wie trapt die Hoogma er ff uit de randdebiel![]()
Ik zat ook het het puntje van mijn stoelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik dacht dat Johan weer bedeen ging zeggen, maar hij zei bedeeld.
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:neef_wuppie ben op vakantie ouwe dibbes. Ik pik hooguit af en toe een penalty serietje mee. Voor de finale ben ik er pas weer
Die is alleen een sterretje tegen Montpellier en Stade Brestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben het er ook wel mee eens. Vooral die Memphis.
Natuurlijk niet, daar hebben we voetbalpraatprogramma's voorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hebben ze het al over de wedstrijd gehad?
Dit is interessanter.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Al behandeldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |