quote:DE HELE ZOMER PRATEN OVER SPORT BIJ SBS6
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zijn deze hele zomer zeven dagen per week met hun talkshow te zien. Ook Hélène Hendriks is van de partij. Tijdens het EK praten ze voor en na de avondwedstrijd over het EK, Oranje en alle overige randzaken.
Italië en Turkije trappen het Europees kampioenschap voetbal af in Rome en dus zitten Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp klaar om een zomer lang te praten over sport. Met hun talkshow DE Oranjezomer zijn ze niet alleen dagelijks tijdens het EK te zien, maar aansluitend ook tijdens de Tour de France én de Olympische Spelen.
Slot Zeist
Vanuit Slot Zeist zal het trio zeven dagen per week, twee keer per dag - voor en na de avondwedstrijd - op hun kenmerkende satirische en kritische manier praten over het EK, het Nederlands elftal en alle overige randzaken. Vaste gasten als Hans Kraay jr., Valentijn Driessen, Wim Kieft, Jan Boskamp én de net gestopte Feyenoordtrainer en ex-bondscoach Dick Advocaat schuiven aan als analist.
Denen gaan ver komen dit toernooi verwacht ik. Prima elftal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:22 schreef Zorro het volgende:
Dat zeiden ze in 1992 ook over de Denen. "Dat houden ze niet vol"
Ze missen wel een type Eriksenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denen gaan ver komen dit toernooi verwacht ik. Prima elftal.
Boomer gespotquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:22 schreef Zorro het volgende:
Dat zeiden ze in 1992 ook over de Denen. "Dat houden ze niet vol"
Lekker infuusjes inkopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Michael zal wel een leuke vergoeding gekregen hebben
Hoop ik voor hem
Ik dacht dat ze door zouden gaan tot Bolivia-Argentinië begon om 2:00.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:39 schreef Dutch_view het volgende:
Was een korte aflevering, we zijn beflikkerd door John!
Hansie heeft volgens mij nog steeds niet de papieren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij zit Hansie nog zonder club.
Gakpoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:10 schreef Kriegel het volgende:
...Als je Depay niet laat staan moet Weghorst er weer in, ouwe pik.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
5 minuten over communicatief lullen en dan Frank Berghuis zeggen.
Moet 'ie niet gaan zingen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:14 schreef Oriente het volgende:
Misschien Ron Jans een kans geven?
Die schijnt goed om te kunnen gaan met de donkere jongens
Ik zal jou eens een kans geven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:14 schreef Oriente het volgende:
Misschien Ron Jans een kans geven?
Die schijnt goed om te kunnen gaan met de donkere jongens
Geilquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gio heeft Kuyt wel gewoon op de bank gegooid.
@T3hTommay is dit waar?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gio heeft Kuyt wel gewoon op de bank gegooid.
Net als de Boer, niet aan beginnen dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ten Cate is vrijwel overal voortijdig weggestuurd.
Als Louis niet wil een buitenlander nemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Net als de Boer, niet aan beginnen dus.
Huub Stevensquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Louis niet wil een buitenlander nemen.
Klatsen voor de kostquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rombouts geef ons een kans
@:Zipportal @:Powerloungen
Hij zit op twitter ook iedereen te mentionen met rare acts en krijgt zelden likes, die dacht even te kunnen cashen.quote:
Wenger.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Louis niet wil een buitenlander nemen.
Zidane gaat Frankrijk doen.
Hahha echt he. Elke media en wijkblaadje taggen hopen dat iemand hem RT.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit op twitter ook iedereen te mentionen met rare acts en krijgt zelden likes, die dacht even te kunnen cashen.
Beste persco's ooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:21 schreef Zorro het volgende:
Mourinho zou genot zijn maar ja, net getekend.
i'm just here so i don't get finedquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beste persco's ooit.
I prefer no to speak.
If I speak, I'm in big trouble.
I have nussing to say.
Z'n opvolger The Champ staat al klaar, dus daar zou ik me niet meteen druk om maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:25 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze zelfs nog om van Gaal roepen als ie al lang en breed in zijn kist ligt
Ik hoop ook dat hij een nieuwe bus ontwerpt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht van Gaal gaat het nooit doen, kan alleen maar tegenvallen tegenover vorige keer.
Maar ja, zo denkt Louis natuurlijk niet. Die denkt gewoon dat ie het wel even gaat regelen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
Pics van Fresia gepost in het Zweden - Oekraine topic voor degenen die op haar geilen (vergeten wie dat ook alweer waren)
Zonder Robben zal Van Gaal er niets van bakken. Er is voorin gewoon te weinig creativiteit en scorend vermogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:27 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht van Gaal gaat het nooit doen, kan alleen maar tegenvallen tegenover vorige keer.
Maar ja, zo denkt Louis natuurlijk niet. Die denkt gewoon dat ie het wel even gaat regelen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij een nieuwe bus ontwerpt.
Ik ben tegen antisemitisme.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord is bezig met een Israëlische keeper, graag een reactie. @:caland
Oh, ja dan ga ik wat anders doen vanavond.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
Zweden - De Oekraïne sla ik even over trouwens. En ja, ook de rust!
Dat mag ook als je niet goed bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:maxi-mus en ik zijn het met je oneens.
Tijdens oranje zomer ben ik wel weer klaar denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, ja dan ga ik wat anders doen vanavond.
Dan lig ik al in mijn nest.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tijdens oranje zomer ben ik wel weer klaar denk ik
Robben was tegen Oekraïne op een brancard eraf gegaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:42 schreef TLC het volgende:
Robben had die bal er wel gewoon ingeknald tegen die keepert zondag, hij maakt niet twee keer dezelfde fout.
Met Robben erbij had Oranje tegen Denemarken gespeeld.
Of bij Hansie en Sophie een lekkere dolle duikavond met zijn 3quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:51 schreef Nober het volgende:
Hij kan toch blijven slapen? Gezellig in Soest bij huize Genee.
Er is toch wel een club die Johan wil toelatenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan kan net zo goed een kamertje naast Wilfred huren zo.
Heb de laatste tijd toch meestal het idee dat Johan al enkele jaren geen wedstrijd meer 90 minuten heeft gekeken zonder in slaap te vallen. De selectie van Ajax in 2012/13 zou toch juist een makkie voor hem moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
''Ik kan me dat niet herinneren''
Stukje Alzheimergenot . Zo thuis zijn vrouw vermoorden
Als PSV fatsoenlijke verdedigers had gehad en Twente had niet vals gespeeld had PSV 9 titels oprij gepakt ipv 4quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:52 schreef Marcoss het volgende:
Kampioenschappen van de Boer waren ook met puntenaantallen waar je normaal gesproken geen kampioen mee wordt
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als PSV fatsoenlijke verdedigers had gehad en Twente had niet vals gespeeld had PSV 9 titels oprij gepakt ipv 4
Toch een gemiste kans om te zeggen: niet aftreden, maar optreden!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:58 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik ben geen wegloper' Altijd die onzin als iemand z'n verantwoordelijkheid niet neemt
Om tequote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:58 schreef 3rr0r het volgende:
'Ik ben geen wegloper' Altijd die onzin als iemand z'n verantwoordelijkheid niet neemt
Hahaquote:In Frankrijk is de rust bepaald nog niet wedergekeerd na de sensationele uitschakeling op het EK. Het is nog steeds de vraag of Didier Deschamps aanblijft op zijn post, terwijl er bizarre details naar buiten komen over een clash tussen de familieleden van spelers.
Na de 3-3 van Zwitserland zou het tot een woordenwisseling op de tribune in Boekarest zijn gekomen tussen Véronique Rabiot en de familie van Paul Pogba. Volgens RMC Sport vroeg de moeder van Rabiot (en tevens zaakwaarnemer) zich af hoe het toch mogelijk was dat Pogba op zo'n cruciaal moment balverlies leed.
Véronique Rabiot clashte naar verluidt ook met de vader van Kylian Mbappé, wiens telg de beslissende penalty miste. Mevrouw Rabiot zou de vader van Mbappé hebben laten weten dat zijn zoon zich minder arrogant dient op te stellen. Daarna zou een stevige woordenstrijd zijn gevoerd, waaraan ook de moeder van de Paris Saint-Germain-aanvaller zou hebben deelgenomen.
Later bemoeiden ook andere familieleden zich ermee. Volgens RMC Sport is iedereen geschokt door het gedrag van de moeder van Rabiot.
Deschamps
Ondertussen is het de vraag of Deschamps aanblijft als bondscoach. De Franse voetbalbond heeft inzake de evaluatie in elk geval minder haast dan de KNVB. 'Misschien komen we volgende week bij elkaar, anders wordt het de week daarna', vertelde bondspreses Noël Le Graët aan Franse media.
'Het doel was de halve finale en deze ronde hadden we zeker moeten overleven. Ook vanwege de economische situatie van de bond hadden we graag verder willen komen.'
Dan hoop ik dat Zwolle degradeert.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mohammed Hamdi wordt algemeen directeur bij PEC Zwolle.
Altijd alleen maar middenvelders opstellen die aanvallend goed zijn inderdaad, als het dan misgaat, kun je mooi de verdediging de schuld geven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:17 schreef luxerobots het volgende:
Dan geen De Roon, maar Gravenberch. Wordt het middenveld helemaal overlopen.
En Ten Cate heeft ook al 10 jaar niets gepresteerd. Alleen veel geld verdiend.
Timber IS al beter. De Ligt is ernstig overschatquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef Marcoss het volgende:
Timber wordt beter dan De Ligt.. wat hoor ik hier allemaal joh
Kijk zijn cv, allemaal middelmaatquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Ten Cate is wel een prima trainer, maar geen idee waarom hij nu overal opgehemeld wordt alsof hij een wereldwonder is en de WK-titel een formaliteit is
Pure armoede omdat er niet veel anders is blijkbaarquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Ten Cate is wel een prima trainer, maar geen idee waarom hij nu overal opgehemeld wordt alsof hij een wereldwonder is en de WK-titel een formaliteit is
Contacten bij de Telegraaf? Valentijn probeert nu ook al een paar keer Marcel Keizer erin te fietsen op het moment dat echt niemand denkt: hoe zou het nu met Marcel Keizer gaan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Nationale Nederlanden als sponsor was nog raarder geweest dus dan maar ING.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom is de ING bank met oranje leeuw sponsor van België?
Ik vind dat raar.
Je kijkt sinds gisteren?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het valt me nu pas op dat Derksen een moeilijke kop trekt als hij een grapje maakt. Van die grote ogen en haalt zn neus op
Dat doet hij al een tijdje, vooral als hij zelf wel in zijn nopjes is over zijn eigen grapje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het valt me nu pas op dat Derksen een moeilijke kop trekt als hij een grapje maakt. Van die grote ogen en haalt zn neus op
Vroegah hadden ze Nationale Nederlanden op het trainingsshirt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Nationale Nederlanden als sponsor was nog raarder geweest dus dan maar ING.
Tijdvullingquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
Laat Rene lekker zijn ding doen joh, ik hoef dit allemaal niet te weten verder
On tour /VF onveilig aan het maken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn alle Oranje Zomer Hooligans eigenlijk?
Met het broekie uit op de bank.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn alle Oranje Zomer Hooligans eigenlijk?
Remcootje kan er helemaal niks van, kan alleen kermiskoersen winnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:32 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
Tsjeu de komende 10 jaar tourwinnaar
![]()
![]()
Woe de hell is Remco Evenepoel, weet je wel?
Die verliest 12 minuten op Mathieu in elke afdalingquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:32 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
Tsjeu de komende 10 jaar tourwinnaar
![]()
![]()
Woe de hell is Remco Evenepoel, weet je wel?
Nee hoor, gaat komende winter een halfjaar op judo dus komt iedere valpartij doorrollend zonder kleerscheuren door.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die verliest 12 minuten op Mathieu in elke afdaling
Wat dom dat ze dat niet wisten. Maar het lag dus aan Dumfries en Klaassen want die zijn 'actieve voetballers'.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:27 schreef RipCity het volgende:
Reclame met Kieft verboden
https://kansspelautoritei(...)021/juni/ksa-maande/
Je weet dat die daar gewoon geld voor krijgt? Dus gewoon goed zaken doen. Zoveel fluit die niet meer dus op die manier kan je toch goed verdienen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:57 schreef Paul het volgende:
Komt Bas Nijhuis niet iets teveel in het radio en tvprogramma? Hij zit er bijna elke dag (bij de radio) en ook tv
Ja hoor hij zit vandaag weer in de radioshowquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet dat die daar gewoon geld voor krijgt? Dus gewoon goed zaken doen. Zoveel fluit die niet meer dus op die manier kan je toch goed verdienen.
Maar idd moet wel relevant blijven. Chris woerts zit er vooral teveel.
Ja andere gasten was toen veel beter. En Bas en Chris hebben maar 1 ding waar ze over kunnen praten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:10 schreef dezomervoorbij het volgende:
Het is toch anders dit jaar dan destijds in Scheveningen. Ik vind de mannen aan tafel in goede vorm hoor, maar het is minder spectaculair dan voorheen.
Zie de meerwaarde van zo wel Bas Nijhuis als Chris Woerts niet zo. Was leuker geweest als types als Sneijder vaker zouden aanschuiven. Desnoods als vierde persoon aan tafel.
Die Belg is wel een mooie vent jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ze moeten een type DJ Jean uitnodigen
Of die belg met dat lange haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |