Dat heb ik volgens mij alleen via digi-D.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet even een bewijs hebben voor die eerdere besmetting.
Voortaan maar weer gewoon kweekzalm gaan kopen dusquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt maar er is voor het eerst gewoon meer onderzoek naar gedaan. In het VK blijkt na de 2de golf 1% van de honden en 2% van de katten nu antilichamen te hebben tegen het virus.
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.06.23.449594v1
Maar daarnaast heb je ook nog wilde dieren die het virus kunnen krijgen.
Hoe lang is die besmetting geleden?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 prik vanwege een eerdere coronabesmetting. Maar er staat verder geen reden bij.
Kloptquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet even een bewijs hebben voor die eerdere besmetting.
Half februari.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hoe lang is die besmetting geleden?
Maar heb je het vaccinatiebewijs zonder DigiD toegevoegd?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij alleen via digi-D.
Wat een gedoe joh.
Nee, met.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar heb je het vaccinatiebewijs zonder DigiD toegevoegd?
Zolang het maar geen walvis of dolfijn is moet het goed gaan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Voortaan maar weer gewoon kweekzalm gaan kopen dus
Heb je m vandaag opgehaald met je DigiD?quote:
Hè, dat wordt andere dingen op de BBQ leggen dan gepland komend weekend dan... Jammer, maar het is niet anders!quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen walvis of dolfijn is moet het goed gaan.
[ twitter ]
Lage vaccinatiebereidheid, waardoor oplopende besmettingen en ook oplopende risico's voor zorginfarct bij risicogroepen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Waarom worden de teugels in Israël weer aangetrokken? Ze waren daar een paar maanden geleden toch al bijna klaar met vaccineren? Het vaccin beschermt tegen COVID, dus waarom gaat het weer op slot
60% gevaccineerd maar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Waarom worden de teugels in Israël weer aangetrokken? Ze waren daar een paar maanden geleden toch al bijna klaar met vaccineren? Het vaccin beschermt tegen COVID, dus waarom gaat het weer op slot
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Klopt het kan gewoon nu even niet, we moeten het met elkaar doen en solidair zijn met elkaar. Misschien kan het wel als je Flipper en Moby Dick van te voren in harde maar korte lockdown doet van 3 maanden...quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hè, dat wordt andere dingen op de BBQ leggen dan gepland komend weekend dan... Jammer, maar het is niet anders!
Nogmaals een voorbeeld van hoe belangrijk het is dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Lage vaccinatiebereidheid, waardoor oplopende besmettingen en ook oplopende risico's voor zorginfarct bij risicogroepen.
Probleem in Nederland zal de groep worden die zich nu niet laten vaxxen. Dat zullen de anti's zijn die nu het hardste roepen dat ze niets in hun lichaam laten spuiten. En straks in september, als de volgende golf (veroorzaakt door die groep) plaatsvindt, het hardste zullen roepen ; ZIE JE WEL DAT VAXXEN GEEN ZIN HAD!!!! JE HEBT EEN CHIP LATEN ZETTEN!!11!1!1!quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:12 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Nogmaals een voorbeeld van hoe belangrijk het is dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren.
Het probleem daar is dat ze geen mensen meer kunnen vinden die het willen hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Zo weinig joh? Ik dacht dat die er met militaire precisie inzaten.
Dit hoor ik van iedereen en bij mij deed het zoveel pijn (en ik ben echt veel bloedonderzoeken en infuus in het ziekenhuis gewend).quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bij mij, Moderna, prik stelde niets voor, de naald is zo dun dat je het amper voelt, na een paar uurtjes kreeg ik wat kramp in bovenarm, verder niets. En in de avond werd ik zo moe dat ik in slaap gevallen ben op de bank wat nooit gebeurt. Volgende dag voelde ik mij prima, en in de loop van de avond ging de stijve arm weg.
En soms beetje vermoeidheid gedurende week, maar dat kon ook met de temperatuur buiten te maken hebben.
* Molo gaat gewijzigde coronastrategie meteen even voorleggen aan Hugo!quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:12 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt het kan gewoon nu even niet, we moeten het met elkaar doen en solidair zijn met elkaar. Misschien kan het wel als je Flipper en Moby Dick van te voren in harde maar korte lockdown doet van 3 maanden...
Aangespannen spier, of ze hadden een zenuw te pakkenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit hoor ik van iedereen en bij mij deed het zoveel pijn (en ik ben echt veel bloedonderzoeken en infuus in het ziekenhuis gewend).Volgens mij had ik een overenthousiast jong meisje dat het erin ramde.
Over 2 weken hopelijk de tweede wat beter.
Ik had m'n hand ontspannen op schoot. Moet ik hem volgende keer laten hangen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangespannen spier, of ze hadden een zenuw te pakken
Hopelijk is die groep zo klein dat het alleen hun probleem is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem in Nederland zal de groep worden die zich nu niet laten vaxxen. Dat zullen de anti's zijn die nu het hardste roepen dat ze niets in hun lichaam laten spuiten. En straks in september, als de volgende golf (veroorzaakt door die groep) plaatsvindt, het hardste zullen roepen ; ZIE JE WEL DAT VAXXEN GEEN ZIN HAD!!!! JE HEBT EEN CHIP LATEN ZETTEN!!11!1!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |