400 meter van braad vandaan, ik denk niet dat hij komt lopenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef![]()
Ben ff gauw wat eten
Baai baai, houdoe!
maar dan zit je vol tijdens dr meetquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef![]()
Ben ff gauw wat eten
Baai baai, houdoe!
ik zie de braad met wijfquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef Banaanvragen het volgende:
ho eens ff
https://www.google.com/ma(...)gdCNYQoiowCnoECDgQAw
werkt deze url?
Kom jij ook?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
maar dan zit je vol tijdens dr meet
hoop dat je niet een mooie markplaats voor graits af te halen op marktplaats ziet en dan nog meer moet tanken omdat het buiten je 5 euro bereik ligtquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:04 schreef Sheffield het volgende:
Ik ben er bij jongens. Net voor 5 euro getankt
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg isquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoop dat je niet een mooie markplaats voor graits af te halen op marktplaats ziet en dan nog meer moet tanken omdat het buiten je 5 euro bereik ligt
het ligt echt niet aan de tank kan niet pas nog 5 euro getanktquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg is
Wel zorgen dat je in een andere woonplaats staatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg is
hoeft niet bradge heeft dat beste pakketquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je in een andere woonplaats staat
Bril-jantquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it jij bent blauw
kan jij de blauwe van kookforum hier op fok overhalen?
dat ze zeg maar een actie doen dat ze koken en dat de bradge het komt reviewen?
dit is goed voor fok
Gezond bezig pik!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:56 schreef RedFever007 het volgende:
Ben onderweg! Zo even langs de subway to go voor een broodje
Ze koken veel te decadent in CUL. Die smaaksensaties zijn niet goed voor een fastfoodlichaamquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it jij bent blauw
kan jij de blauwe van kookforum hier op fok overhalen?
dat ze zeg maar een actie doen dat ze koken en dat de bradge het komt reviewen?
dit is goed voor fok
ze kunnen toch best hamburger wedstrijd doen met bradge als jury.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze koken veel te decadent in CUL. Die smaaksensaties zijn niet goed voor een fastfoodlichaam
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze kunnen toch best hamburger wedstrijd doen met bradge als jury.
of beste pizza
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Pet gevonden! Tot straks iedereen!
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik vermoed dat ze Braddie verachten in CUL
Aangezien uitstekende tosti's al verketterd worden @:JR-Style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.dat zou toch baas zijn als hij ze deed reviewenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je het wel leuk of sta je weer op het punt om af te haken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.
Sommige afleveringen wat minder dan anderen. Vind Mike interessanter dan Saul eigenlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het wel leuk of sta je weer op het punt om af te haken?
Als je het af hebt, gaat Ash je overhoren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.
Het is ook net zoveel zijn prequel als die van Saul.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige afleveringen wat minder dan anderen. Vind Mike interessanter dan Saul eigenlijk
Welk seizoen vond je het best?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook net zoveel zijn prequel als die van Saul.
Vind ik lastig om te zeggen, heb alles maar één keer gezien en de eerdere seizoenen zijn dus al jaren geleden.quote:
Ash heeft dan ook overal verstand vanquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je het af hebt, gaat Ash je overhoren.
Beter, dan hoef je er dus nog niet helemaal in te zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik lastig om te zeggen, heb alles maar één keer gezien en de eerdere seizoenen zijn dus al jaren geleden.
Ik vond het wel steeds beter worden in mijn herinnering. Laatste seizoen was ook briljant, maar je moet wel houden van tragere series.
Naar mijn mening wordt het per seizoen beter, rauwer en duisterder.quote:
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zagquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt het per seizoen beter, rauwer en duisterder.
Veel ontwikkelingen en Kim groeit ontzettend in haar rol.
Dat was bij Breaking Bad ook zoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zag
Breaking Bad was ook meer komisch in het eerste seizoen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zag
quote:
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tucoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad was ook meer komisch in het eerste seizoen.
Ja door een schrijversstaking destijds kwamen er maar zo weinig afleveringen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tuco
He Kaneeltjequote:
Nee, totaal niet. Maar zo weinig gezien van Ajax dit jaar, ze doen maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Kaneeltje
Heb je al zin in Berghuis in een Ajax-shirt?
Eind S1 kwam Tuco in beeld in BrBa, maar het rauwe vanaf S3, met Gus' Los Pollos Hermanosquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tuco
Ja ik wist ook meteen waarom ik de eerste keer terughoudend was met BCS. Die strontirritante skaters.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Eind S1 kwam Tuco in beeld in BrBa, maar het rauwe vanaf S3, met Gus' Los Pollos Hermanos
In BCS was Tuco wel in de eerste aflevering.
Nou nou,quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar zo weinig gezien van Ajax dit jaar, ze doen maar.
Ohja die skatende hipstersquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wist ook meteen waarom ik de eerste keer terughoudend was met BCS. Die strontirritante skaters.
Nee, we moeten nu altijd kijken naar My 600 lbs life.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou,
Mag geen voetbal meer gekeken worden door moeders de vrouw natuurlijk
Doen we hier ookquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we moeten nu altijd kijken naar My 600 lbs life.
Wat ben jij nu aan het kijken dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja door een schrijversstaking destijds kwamen er maar zo weinig afleveringen.
Tuco was ook een meme.
Snap jullie obsessie met die gozer niet.quote:
Ook HBO-serietje is dat toch?quote:
Ga na BCS eerst eindelijk eens Mr Robot kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
HBOgenot. Succession is ook briljant.
Mr Robotquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga na BCS eerst eindelijk eens Mr Robot kijken
Komt omdat de eigen leven heel leeg is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap jullie obsessie met die gozer niet.
Zou voor iedereen beter zijn als hij meer genegeerd wordt.
Ja lijkt me ook wel wat ja, vind Remi Malek ook wel toffe acteurquote:
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmquote:
Nee ik ben niet zo van de muziekfilms (maar wel van filmmuziek).quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmAl gezien? Queengod
Heerlijke film. Komt ook een vervolg op toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmAl gezien? Queengod
Een vervolg?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Heerlijke film. Komt ook een vervolg op toch?
Vond de film over Elton John ook wel aardig.
Nou ja, daar was toen even sprake van dat er een vervolg zou komen. Dat zou dan moeten gaan over de laatste jaren van Freddie. Dat zou natuurlijk niet een erg vrolijk verhaal worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vervolg?Dat lijkt me sterk
Wat zou er in deel 2 moeten gebeuren dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo van de muziekfilms (maar wel van filmmuziek).
Ik zat er flink naast met mijn Frankrijk, trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vervolg?Dat lijkt me sterk
Wat zou er in deel 2 moeten gebeuren dan?
Hm nee, dat wordt denk ik niks. Ze hadden hem juist zo mooi afgesloten met dat Live Aid concert. Zo realistisch ook met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja, daar was toen even sprake van dat er een vervolg zou komen. Dat zou dan moeten gaan over de laatste jaren van Freddie. Dat zou natuurlijk niet een erg vrolijk verhaal worden.
Dat was behoorlijk kippenvel ja dat einde. Mooi man.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat wordt denk ik niks. Ze hadden hem juist zo mooi afgesloten met dat Live Aid concert. Zo realistisch ook met de werkelijkheid.
Ik zei Engeland en dat kan nog steeds, zeker nu Frankrijk weg is, wel beste kans denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat er flink naast met mijn Frankrijk, trouwens.
Hoop nu op Oekraïne of Denemarken.
Shutter Island godenfilm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral deze. Boh. Die is zo steengoed
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei Engeland en dat kan nog steeds, zeker nu Frankrijk weg is, wel beste kans denk ik.
Oekraine? Gewoon als outsider bedoel je of vind je ze echt een leuk team hebben?
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
2008 en 2012 was hetzelfde team.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.
Spanje 2x
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2008 en 2012 was hetzelfde team.
Die gun je het wel het meest ja,quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.
Oh, dat was het inderdaad.
[..]
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.
Gun het de Belgen ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gun je het wel het meest ja,
Bij Engeland gun ik het die Southgate niet, dat is echt categorie de Boer. Speel je zo laf met zoveel goeie spelers in je selectie.
lollquote:
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.quote:
We bergen hem op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:00 schreef The_Emotion het volgende:
We boeken vooruitgang, we hebben het over een andere vetklep
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.
Plus, Lukaku overschat zichzelf schromelijk.
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Depay overschat zichzelf
Lukaku is gewoon een baas
dat heb ik met een zekere gast op fokquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
Henkie komt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dan kan je lang wachten, al denk ik wel dat een betere bondscoach dan de Boer hem meer als een dienende speler gaat gebruiken en Malen de nieuwe eerste spits maakt.
Snap die hype rond hem niet, die heeft toch al 10 jaar niks gedaan?quote:
Ze zoeken wanhopig naar iemand met een kleurtje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap die hype rond hem niet, die heeft toch al 10 jaar niks gedaan?
Naja beter hem dan Seedorf of Kluivertquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zoeken wanhopig naar iemand met een kleurtje.
Zonder meer. Of Davidsquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja beter hij dan Seedorf of Kluivert
Nou nou alleen z’n neus kan een correctie gebruiken maar verder valt het wel mee hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel zal nooit iemand zo erg haten als Memphis Depayquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou nou alleen z’n neus kan een correctie gebruiken maar verder valt het wel mee hoor.
Gemeen ditquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaneel zal nooit iemand zo erg haten als Memphis Depay
?quote:
Komt door de KLB meeting in het Wapen van Kortenhoef vanavond.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:00 schreef The_Emotion het volgende:
We boeken vooruitgang, we hebben het over een andere vetklep
Zijn daar ook beelden van?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Komt door de KLB meeting in het Wapen van Kortenhoef vanavond.
Ik heb net @:Sheffield thuisgebrachtbezorgd. Hij had niet genoeg getankt en zijn moeder vroeg zich af waar hij bleef.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
COM ON INGERLAND, SCORE SOM FAWKING GOLS
Nog bedankt! Ook namens mijn moeder die het fijn vond dat je nog even langer bleefquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Komt door de KLB meeting in het Wapen van Kortenhoef vanavond.
Ik heb net @:Sheffield thuisgebracht. Hij had niet genoeg getankt en zijn moeder vroeg zich af waar hij bleef.
Koop gewoon een echte frituurpan.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:22 schreef Azula het volgende:
Oké ik moet een air fryer hebben. Bitterballen uit de oven is kapot goor.
Ik heb echt een grafhekel aan frituurpannen schoonmaken en ik ben uiteraard de enige in een radius van honderd kilometer die de moeite neemt de frituurpan schoon te maken dus nee.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koop gewoon een echte frituurpan.
Hoezo? Olie opvangen en weggooien. Alles in de vaatwasser. Nieuwe olie erin.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan frituurpannen schoonmaken.
En de behuizing dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Olie opvangen en weggooien. Alles in de vaatwasser. Nieuwe olie erin.
Gewoon naar de snackbar gaan of bestellen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan frituurpannen schoonmaken en ik ben uiteraard de enige in een radius van honderd kilometer die de moeite neemt de frituurpan schoon te maken dus nee.
Weet je nog een goede?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gewoon naar de snackbar gaan of bestellen.
Er leest vast wel iemand mee die prima aanbevelingen heeft.quote:
Verder dan formatisotora van de family komen we niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:39 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Er leest vast wel iemand mee die prima aanbevelingen heeft.
Oh ja heb je idd gelijk in. Het is even geleden dat ik een frituurpan heb gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat kan toch ook in de vaatwasser?
Alleen het warmte element niet.
Jawel maar Franse frietjes zijn de beste en die hebben ze niet bij de snekbarquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Gewoon naar de snackbar gaan of bestellen.
Franse frietjesquote:Op donderdag 1 juli 2021 00:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Jawel maar Franse frietjes zijn de beste en die hebben ze niet bij de snekbar
Min of meer. Is wel chocola van te maken. Zweeds volgens mij. Zitten woorden bij die ik niet weet, die ik moet opzoeken. Het eindigt met 'Daarom zeg ik nee. Altijd altijd nee'quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
@:makrelis
kan jij dit lezen?
Den ofrånkombara ängslan
För absolut allting omkring mig
Tar sakta men säkert över, dominerar mitt liv
En okontrollerbar explosiv vrede
Mot var fiende men även vän
Gårdagens nöjen blir till nulägets bekymmer
För vansinnets portar står alltid på glänt
Triangelbesmyckad lösning finnes
Men ett nej är ett nej, ett nej är ett nej
Att rasera mitt liv för en uns helig visdom
Väger mer än förnuftet
Därför säger jag nej
Alltid, alltid, alltid, alltid nej
Vlaamse frieten for the win. (Met mosselen en salade)quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Jawel maar Franse frietjes zijn de beste en die hebben ze niet bij de snekbar
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:17 schreef Solotovski het volgende:
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Lol zie ze janken
Dit is wat je krijgt als huismoeders een drankje komen doen in een voetbalkantine.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:17 schreef Solotovski het volgende:
Lol zie ze janken
- ik vindt dit lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef Boze_Eend het volgende:
@:spinazieruiker
@:mortaxx
@:Solotovski
@:jochemsjakie
@:okselzweet
@:duveldrinker
goeie bite op leverworst?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
- ik vindt dit lekker
- goede byte
- lekker vleessmaak
hondenvoerquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Banaanvragen het volgende:
haha, de byte vind ik niets
ik zat in de buurt
stuur een pakket naar hem opquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:50 schreef Makrelis het volgende:
Wanneer zou hij babyvoeding gaan reviewen. Zie ik 'm wel voor aan.
Hij is nog steeds brak van de fanmeeting met spinaziesnuiver.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef Boze_Eend het volgende:
@:spinazieruiker
@:mortaxx
@:Solotovski
@:jochemsjakie
@:okselzweet
@:duveldrinker
Idem. Hoezo zou dat bij je opkomen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:50 schreef Banaanvragen het volgende:
wij hadden wel honden thuis, nooit gegeten
Babyvoeding lijkt me een prima optie voor mensen die niet van knapperige, maar alleen van tot snot gekookte groenten houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:50 schreef Makrelis het volgende:
Wanneer zou hij babyvoeding gaan reviewen. Zie ik 'm wel voor aan.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:48 schreef Banaanvragen het volgende:
braad: 800 gram afgevallen in 1 week
Zeker een keertje wezen poepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:32 schreef Makrelis het volgende:
Zou het haast vergeten.
Michala, 23 år og fra KøbenhavnHet valt me op dat ze allemaal van die gare goedkope setjes dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?
Einde bericht
Vanochtend zitten schijten zekerquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:48 schreef Banaanvragen het volgende:
braad: 800 gram afgevallen in 1 week
Zo zien ze er ook uitquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze allemaal van die gare goedkope setjes dragen.
Einde bericht
Google translate zegt;quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
@:makrelis
kan jij dit lezen?
Den ofrånkombara ängslan
För absolut allting omkring mig
Tar sakta men säkert över, dominerar mitt liv
En okontrollerbar explosiv vrede
Mot var fiende men även vän
Gårdagens nöjen blir till nulägets bekymmer
För vansinnets portar står alltid på glänt
Triangelbesmyckad lösning finnes
Men ett nej är ett nej, ett nej är ett nej
Att rasera mitt liv för en uns helig visdom
Väger mer än förnuftet
Därför säger jag nej
Alltid, alltid, alltid, alltid nej
Kan gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:44 schreef Fok-it het volgende:
50 graden in Canada jongens de tandjes.
GlobAl WarMiNg HoAx
Denk Nederland gelijk plat als dit hier gebeurtquote:
alle hotels volledig volgeboekt daaroquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk Nederland gelijk plat als dit hier gebeurt
Tijdelijke extremen als voorbeeld voor global warming gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:44 schreef Fok-it het volgende:
50 graden in Canada jongens de tandjes.
GlobAl WarMiNg HoAx
Wie zegt dat dit tijdelijk is dan? In Nederland gaan die warmterecords ook gewoon gesneuveld worden hoorquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tijdelijke extremen als voorbeeld voor global warming gebruiken
En het straks raar vinden als klimaatveranderingontkentokkies gLoBaL WaRmInG zeggen als het weer eens een weekje -10 is
Tot nu toe is het maar een matige zomer anders in Nederland...quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:53 schreef Fok-it het volgende:
Wie zegt dat dit tijdelijk is dan? In Nederland gaan die warmterecords ook gewoon gesneuveld worden hoor
Ik vond het vorig jaar anders warm zat met die 35 graden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:58 schreef Nine. het volgende:
Tot nu toe is het maar een matige zomer anders in Nederland...
Ik help het ze hopen. Ik zou beter gedijen bij een kleine ijstijd dan bij 50 graden hitte.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tot nu toe is het maar een matige zomer anders in Nederland...
En ach, de ijstijd zal ook wel weer eens terugkomen. De laatste kleine ijstijd is niet eens zo heel lang geleden.
Hoe was de temperatuur daar de afgelopen 20 jaar? Je kunt niets baseren op 1 warme periode.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit tijdelijk is dan? In Nederland gaan die warmterecords ook gewoon gesneuveld worden hoor
KMaar de gegevens van de afgelopen 20 jaar zeggen tegelijkertijd dan ook niet veel wat de komende 20 jaar gaan doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe was de temperatuur daar de afgelopen 20 jaar? Je kunt niets baseren op 1 warme periode.
https://www.canada.ca/en/(...)perature-change.htmlquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe was de temperatuur daar de afgelopen 20 jaar? Je kunt niets baseren op 1 warme periode.
Zou het haast vergeten.
Michala, 23 år og fra KøbenhavnMegazonde van zo’n heerlijk lichaam zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Gilligere weersomstandigheden en een toename van extremen (kan ook koude zijn) zijn net zo goed een kenmerk van klimaatverandering zijn. Tokkies negeren dat bewust, dus dat Fok-it een oneigenlijk argument aanvoert maakt geen verschil meer.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tijdelijke extremen als voorbeeld voor global warming gebruiken
En het straks raar vinden als klimaatveranderingontkentokkies gLoBaL WaRmInG zeggen als het weer eens een weekje -10 is
Zou het haast vergeten.
Michala, 23 år og fra KøbenhavnEn aan lachen doen ze ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Nee, we zijn ZIEDENDquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we ons nou niet beroepen op anekdotisch bewijs jongens
Het is namelijk deze week weer relatief mokerkoud
Van mij mag het wel weer een beetje warmer wordenquote:
@Mortaxx en ik zijn nog steeds campagne aan het voeren, we boeken progressiequote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Misschien willen @Fok-it en @Mortaxx ze overnemenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebben
Dure kaarten gekocht en Zandvoort wil ze niet terug nemen
Supermaxmaxmaxquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien willen @:fok-it en @:mortaxx ze overnemen
Nice het nationale deugmomentjequote:
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karigquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Nog twee minuten![]()
Kom tot zien komt tot zien
De BRETSJquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karig
En.... afgelopenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:41 schreef spinazieruiker het volgende:
ALWEER LIVE!![]()
Jongons het lijkt wel sinterklaas, kerst en Pasen tegelijk
YO FUCKING HOquote:
Rot op Olav!quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Ja leuk hoor ChevyCoronelquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Haten op Olavquote:
Olav Molquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haten op Olav
YOOOOOOO FUCKING HELL WAT BIZAR
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Waar gaan jullie nu de f1 kijken nu ziggie het niet meer doet?
F1Tv.comquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
SuperMax doet het anders behoorlijk goedquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.
Halfgaar nationalisme.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SuperMax doet het anders behoorlijk goed
Hoezo halfgaarquote:
Ach beter dan haten op je eigen landquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Mooi toch dat 'we' eindelijk goed zijn in iets anders dan schaatsen
Eindelijk? Volgens mij kwamen we tijdens de Olympische Spelen in 2000 toch met een heleboel gouden medailles thuis en daar wordt niet geschaatst.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
hockeyquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Wielrennen, atletiek, zwemmen, badminton, handbal, roeien, judoquote:
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
De eurotrip gaat waarschijnlijk alleen naar Nederland, België en Frankrijk
Cool! Ga je ook vloggen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.
Heb nu steeds dit liedje in mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Bradge gaat veel contact geld meenemen op de Eurotrip
[ afbeelding ]
Braddie doesn't know, Braddie doesn't know, Braddie doesn't knowquote:
Kijk sowieso naar Sky ipv Ziggo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik vermoed dat mijn postcount op het viva-forum op precies 0 komma 0 berichten blijft staanquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
Meebewegen met de tijdsgeestquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
quote:
Kutweerquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is de beste weersverwachting van het hele jaar!
quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:24 schreef Boze_Eend het volgende:
Heb de stream gemist heb ik nog wat belangrijks gemist?
Heb al VIP invitequote:Op donderdag 1 juli 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien willen @:fok-it en @:mortaxx ze overnemen
Ja we hebben besloten keiharde negersex te hebben in dat strakke cloaca’tje van jequote:Op donderdag 1 juli 2021 18:24 schreef Boze_Eend het volgende:
Heb de stream gemist heb ik nog wat belangrijks gemist?
De Hot Ribs van Sparerib Express niet kunnen handelen.quote:
Gewoon streampje opzetten dan amice. Ik doneer wel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:02 schreef Boze_Eend het volgende:
Lekker ribbetjes eten.gratis vreten ik wil dat ook habibos
Kuchen en proesten van een "spicy" ribbetjequote:
Ik reageer hier maar niet opquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
Ik denk dat zijn allerlaatste livestream zal zijn, dat hij in een botje stikt.
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
En dan voeren aan de varkens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
Dat niet nee, maar het lijkt een mogelijk scenarioquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.
Oké.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb gevulde paprika's straks, met gehakt, rijst, lente-ui en wat kruiden.
Goede review. Doet me denken aan de boek review van @Fuguequote:
Fok-it vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede review. Doet me denken aan de boek review van @:fugue
Gewoon mensen mentionen als je het over ze hebt laffe herderquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Die leest ook gewoon mee hahaaaaaaatjes
Oké baas.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon mensen mentionen als je het over ze hebt laffe herder
Voor varkens geldt dat niet toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een opmerking naar mijn kop geslingerd dat ik de mention niet mag gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in the country lies a farmquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef The_Emotion het volgende:
Ik ga Animal Farm maar weer lezen, gaat ook over varkens maar dan een stuk leerzamer.
Ah dus daarom volg je het zo intensief!quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef Modus het volgende:
Nou meeleesBraddie, je kanaal is echt volkomen kut en alleen mentaal beperkten vinden het oprecht leuk.
Door @Coco zekerquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:14 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een opmerking naar mijn kop geslingerd dat ik de mention niet mag gebruiken
HelloFresh voor de airfryer zou wel een gat in de markt zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:14 schreef Banaanvragen het volgende:
wat zou hij doen met een doos van de HelloFresh?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah dus daarom volg je het zo intensief!
weinig kansquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
HelloFresh voor de airfryer zou wel een gat in de markt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |