quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:32 schreef Makrelis het volgende:
Zou het haast vergeten.
Michala, 23 år og fra KøbenhavnEn aan lachen doen ze ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Nee, we zijn ZIEDENDquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we ons nou niet beroepen op anekdotisch bewijs jongens
Het is namelijk deze week weer relatief mokerkoud
Van mij mag het wel weer een beetje warmer wordenquote:
@Mortaxx en ik zijn nog steeds campagne aan het voeren, we boeken progressiequote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Misschien willen @Fok-it en @Mortaxx ze overnemenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebben
Dure kaarten gekocht en Zandvoort wil ze niet terug nemen
Supermaxmaxmaxquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien willen @:fok-it en @:mortaxx ze overnemen
Nice het nationale deugmomentjequote:
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karigquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Nog twee minuten![]()
Kom tot zien komt tot zien
De BRETSJquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karig
En.... afgelopenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:41 schreef spinazieruiker het volgende:
ALWEER LIVE!![]()
Jongons het lijkt wel sinterklaas, kerst en Pasen tegelijk
YO FUCKING HOquote:
Rot op Olav!quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Ja leuk hoor ChevyCoronelquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Haten op Olavquote:
Olav Molquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haten op Olav
YOOOOOOO FUCKING HELL WAT BIZAR
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Waar gaan jullie nu de f1 kijken nu ziggie het niet meer doet?
F1Tv.comquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Waar gaan jullie nu de f1 kijken nu ziggie het niet meer doet?
SuperMax doet het anders behoorlijk goedquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.
Halfgaar nationalisme.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SuperMax doet het anders behoorlijk goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |