400 meter van braad vandaan, ik denk niet dat hij komt lopenquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef![]()
Ben ff gauw wat eten
Baai baai, houdoe!
maar dan zit je vol tijdens dr meetquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond KLB SC-meet in het Wapen van Kortenhoef![]()
Ben ff gauw wat eten
Baai baai, houdoe!
ik zie de braad met wijfquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef Banaanvragen het volgende:
ho eens ff
https://www.google.com/ma(...)gdCNYQoiowCnoECDgQAw
werkt deze url?
Kom jij ook?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
maar dan zit je vol tijdens dr meet
hoop dat je niet een mooie markplaats voor graits af te halen op marktplaats ziet en dan nog meer moet tanken omdat het buiten je 5 euro bereik ligtquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:04 schreef Sheffield het volgende:
Ik ben er bij jongens. Net voor 5 euro getankt
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg isquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoop dat je niet een mooie markplaats voor graits af te halen op marktplaats ziet en dan nog meer moet tanken omdat het buiten je 5 euro bereik ligt
het ligt echt niet aan de tank kan niet pas nog 5 euro getanktquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg is
Wel zorgen dat je in een andere woonplaats staatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon gaan en de Wegenwacht bellen als de tank leeg is
hoeft niet bradge heeft dat beste pakketquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je in een andere woonplaats staat
Bril-jantquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it jij bent blauw
kan jij de blauwe van kookforum hier op fok overhalen?
dat ze zeg maar een actie doen dat ze koken en dat de bradge het komt reviewen?
dit is goed voor fok
Gezond bezig pik!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:56 schreef RedFever007 het volgende:
Ben onderweg! Zo even langs de subway to go voor een broodje
Ze koken veel te decadent in CUL. Die smaaksensaties zijn niet goed voor een fastfoodlichaamquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:54 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it jij bent blauw
kan jij de blauwe van kookforum hier op fok overhalen?
dat ze zeg maar een actie doen dat ze koken en dat de bradge het komt reviewen?
dit is goed voor fok
ze kunnen toch best hamburger wedstrijd doen met bradge als jury.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze koken veel te decadent in CUL. Die smaaksensaties zijn niet goed voor een fastfoodlichaam
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze kunnen toch best hamburger wedstrijd doen met bradge als jury.
of beste pizza
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[ afbeelding ]
Pet gevonden! Tot straks iedereen!
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik vermoed dat ze Braddie verachten in CUL
Aangezien uitstekende tosti's al verketterd worden @:JR-Style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot Braddie mijn tosti gaat reviewen.dat zou toch baas zijn als hij ze deed reviewenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je het wel leuk of sta je weer op het punt om af te haken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.
Sommige afleveringen wat minder dan anderen. Vind Mike interessanter dan Saul eigenlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het wel leuk of sta je weer op het punt om af te haken?
Als je het af hebt, gaat Ash je overhoren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Ik heb BCS overigens weer een kans gegeven. Ben nu in seizoen 2.
Het is ook net zoveel zijn prequel als die van Saul.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige afleveringen wat minder dan anderen. Vind Mike interessanter dan Saul eigenlijk
Welk seizoen vond je het best?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook net zoveel zijn prequel als die van Saul.
Vind ik lastig om te zeggen, heb alles maar één keer gezien en de eerdere seizoenen zijn dus al jaren geleden.quote:
Ash heeft dan ook overal verstand vanquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Als je het af hebt, gaat Ash je overhoren.
Beter, dan hoef je er dus nog niet helemaal in te zitten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik lastig om te zeggen, heb alles maar één keer gezien en de eerdere seizoenen zijn dus al jaren geleden.
Ik vond het wel steeds beter worden in mijn herinnering. Laatste seizoen was ook briljant, maar je moet wel houden van tragere series.
Naar mijn mening wordt het per seizoen beter, rauwer en duisterder.quote:
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zagquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt het per seizoen beter, rauwer en duisterder.
Veel ontwikkelingen en Kim groeit ontzettend in haar rol.
Dat was bij Breaking Bad ook zoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zag
Breaking Bad was ook meer komisch in het eerste seizoen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rauw en duister ja? Ah dat zou je niet zeggen als je eerste seizoen zag
quote:
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tucoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad was ook meer komisch in het eerste seizoen.
Ja door een schrijversstaking destijds kwamen er maar zo weinig afleveringen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tuco
He Kaneeltjequote:
Nee, totaal niet. Maar zo weinig gezien van Ajax dit jaar, ze doen maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Kaneeltje
Heb je al zin in Berghuis in een Ajax-shirt?
Eind S1 kwam Tuco in beeld in BrBa, maar het rauwe vanaf S3, met Gus' Los Pollos Hermanosquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eerste seizoen had maar iets van 7 eps toch? En meteen al Tuco
Ja ik wist ook meteen waarom ik de eerste keer terughoudend was met BCS. Die strontirritante skaters.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Eind S1 kwam Tuco in beeld in BrBa, maar het rauwe vanaf S3, met Gus' Los Pollos Hermanos
In BCS was Tuco wel in de eerste aflevering.
Nou nou,quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar zo weinig gezien van Ajax dit jaar, ze doen maar.
Ohja die skatende hipstersquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wist ook meteen waarom ik de eerste keer terughoudend was met BCS. Die strontirritante skaters.
Nee, we moeten nu altijd kijken naar My 600 lbs life.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou,
Mag geen voetbal meer gekeken worden door moeders de vrouw natuurlijk
Doen we hier ookquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, we moeten nu altijd kijken naar My 600 lbs life.
Wat ben jij nu aan het kijken dan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja door een schrijversstaking destijds kwamen er maar zo weinig afleveringen.
Tuco was ook een meme.
Snap jullie obsessie met die gozer niet.quote:
Ook HBO-serietje is dat toch?quote:
Ga na BCS eerst eindelijk eens Mr Robot kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
HBOgenot. Succession is ook briljant.
Mr Robotquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga na BCS eerst eindelijk eens Mr Robot kijken
Komt omdat de eigen leven heel leeg is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap jullie obsessie met die gozer niet.
Zou voor iedereen beter zijn als hij meer genegeerd wordt.
Ja lijkt me ook wel wat ja, vind Remi Malek ook wel toffe acteurquote:
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmquote:
Nee ik ben niet zo van de muziekfilms (maar wel van filmmuziek).quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmAl gezien? Queengod
Heerlijke film. Komt ook een vervolg op toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody was ook toffe filmAl gezien? Queengod
Een vervolg?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Heerlijke film. Komt ook een vervolg op toch?
Vond de film over Elton John ook wel aardig.
Nou ja, daar was toen even sprake van dat er een vervolg zou komen. Dat zou dan moeten gaan over de laatste jaren van Freddie. Dat zou natuurlijk niet een erg vrolijk verhaal worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vervolg?Dat lijkt me sterk
Wat zou er in deel 2 moeten gebeuren dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo van de muziekfilms (maar wel van filmmuziek).
Ik zat er flink naast met mijn Frankrijk, trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vervolg?Dat lijkt me sterk
Wat zou er in deel 2 moeten gebeuren dan?
Hm nee, dat wordt denk ik niks. Ze hadden hem juist zo mooi afgesloten met dat Live Aid concert. Zo realistisch ook met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja, daar was toen even sprake van dat er een vervolg zou komen. Dat zou dan moeten gaan over de laatste jaren van Freddie. Dat zou natuurlijk niet een erg vrolijk verhaal worden.
Dat was behoorlijk kippenvel ja dat einde. Mooi man.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat wordt denk ik niks. Ze hadden hem juist zo mooi afgesloten met dat Live Aid concert. Zo realistisch ook met de werkelijkheid.
Ik zei Engeland en dat kan nog steeds, zeker nu Frankrijk weg is, wel beste kans denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat er flink naast met mijn Frankrijk, trouwens.
Hoop nu op Oekraïne of Denemarken.
Shutter Island godenfilm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral deze. Boh. Die is zo steengoed
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei Engeland en dat kan nog steeds, zeker nu Frankrijk weg is, wel beste kans denk ik.
Oekraine? Gewoon als outsider bedoel je of vind je ze echt een leuk team hebben?
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
2008 en 2012 was hetzelfde team.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.
Spanje 2x
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2008 en 2012 was hetzelfde team.
Die gun je het wel het meest ja,quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.
Oh, dat was het inderdaad.
[..]
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.
Gun het de Belgen ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gun je het wel het meest ja,
Bij Engeland gun ik het die Southgate niet, dat is echt categorie de Boer. Speel je zo laf met zoveel goeie spelers in je selectie.
lollquote:
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.quote:
We bergen hem op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:00 schreef The_Emotion het volgende:
We boeken vooruitgang, we hebben het over een andere vetklep
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.
Plus, Lukaku overschat zichzelf schromelijk.
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Depay overschat zichzelf
Lukaku is gewoon een baas
dat heb ik met een zekere gast op fokquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |