Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei Engeland en dat kan nog steeds, zeker nu Frankrijk weg is, wel beste kans denk ik.
Oekraine? Gewoon als outsider bedoel je of vind je ze echt een leuk team hebben?
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
2008 en 2012 was hetzelfde team.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, grote kans nu alle grote landen weg zijn. Tegen Italië zullen ze het moeilijk krijgen wel.
Ja, als outsider. Ze hebben paar leuke middenvelders, maar dat is het wel. Maar dan praat je er over, net als Griekenland 2004. Wie won er in 2008? Ik heb eigenlijk geen idee. 2012, idem.
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan toch liever Denemarken, vind die Zinchencko ook echt een idioot.
Spanje 2x
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2008 en 2012 was hetzelfde team.
Die gun je het wel het meest ja,quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denen hebben nu wel de gunfactor natuurlijk.
Oh, dat was het inderdaad.
[..]
Een groot deel van het voetbal gebeuren is echt een blur in mijn hoofd die jaren.
Gun het de Belgen ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gun je het wel het meest ja,
Bij Engeland gun ik het die Southgate niet, dat is echt categorie de Boer. Speel je zo laf met zoveel goeie spelers in je selectie.
lollquote:
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.quote:
We bergen hem op!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:00 schreef The_Emotion het volgende:
We boeken vooruitgang, we hebben het over een andere vetklep
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat moeten we nog jarenlang aanhoren.
Plus, Lukaku overschat zichzelf schromelijk.
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Depay overschat zichzelf
Lukaku is gewoon een baas
dat heb ik met een zekere gast op fokquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Depay mag zich blesseren aan een Legoblokje. Hopelijk hoef ik die misselijkmakende verongelijkte tyfuskop van hem nooit meer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |