quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:32 schreef Makrelis het volgende:
Zou het haast vergeten.
Michala, 23 år og fra KøbenhavnEn aan lachen doen ze ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen die wijven zichzelf toch aan met die tatoeages?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
Nee, we zijn ZIEDENDquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we ons nou niet beroepen op anekdotisch bewijs jongens
Het is namelijk deze week weer relatief mokerkoud
Van mij mag het wel weer een beetje warmer wordenquote:
@Mortaxx en ik zijn nog steeds campagne aan het voeren, we boeken progressiequote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer een beetje warmer worden
Gelukkig lijkt de Dutch Grand Prix door te gaan dus daar zullen we misschien wel op kunnen rekenen
Misschien willen @Fok-it en @Mortaxx ze overnemenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, die moeten ze een paar weken uitstellen omdat die hufters hem nu in mijn vakantie gepland hebben
Dure kaarten gekocht en Zandvoort wil ze niet terug nemen
Supermaxmaxmaxquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien willen @:fok-it en @:mortaxx ze overnemen
Nice het nationale deugmomentjequote:
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karigquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Nog twee minuten![]()
Kom tot zien komt tot zien
De BRETSJquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor iemand die zo dik is belegd hij zijn brood wel heel karig
En.... afgelopenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:41 schreef spinazieruiker het volgende:
ALWEER LIVE!![]()
Jongons het lijkt wel sinterklaas, kerst en Pasen tegelijk
YO FUCKING HOquote:
Rot op Olav!quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Ja leuk hoor ChevyCoronelquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
YO FUCKING HO
NIET MEER NORMAAL
HIJ IS EEN HELD
EN GAAT MAXIMAAL
FUCKING BIZAR, EEN FENOMEEN
HIJ GAAT NAAR DE TOP
MAX IS DE NUMMER ÉÉN!
Haten op Olavquote:
Olav Molquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haten op Olav
YOOOOOOO FUCKING HELL WAT BIZAR
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Waar gaan jullie nu de f1 kijken nu ziggie het niet meer doet?
F1Tv.comquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
SuperMax doet het anders behoorlijk goedquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gewoon niet. Ik kijk er al jaren niet meer naar. Saaie kutsport.
Halfgaar nationalisme.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SuperMax doet het anders behoorlijk goed
Hoezo halfgaarquote:
Ach beter dan haten op je eigen landquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Mooi toch dat 'we' eindelijk goed zijn in iets anders dan schaatsen
Eindelijk? Volgens mij kwamen we tijdens de Olympische Spelen in 2000 toch met een heleboel gouden medailles thuis en daar wordt niet geschaatst.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
hockeyquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Wielrennen, atletiek, zwemmen, badminton, handbal, roeien, judoquote:
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
De eurotrip gaat waarschijnlijk alleen naar Nederland, België en Frankrijk
Cool! Ga je ook vloggen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.
Heb nu steeds dit liedje in mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Bradge gaat veel contact geld meenemen op de Eurotrip
[ afbeelding ]
Braddie doesn't know, Braddie doesn't know, Braddie doesn't knowquote:
Kijk sowieso naar Sky ipv Ziggo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik vermoed dat mijn postcount op het viva-forum op precies 0 komma 0 berichten blijft staanquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
Meebewegen met de tijdsgeestquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
quote:
Kutweerquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is de beste weersverwachting van het hele jaar!
quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:24 schreef Boze_Eend het volgende:
Heb de stream gemist heb ik nog wat belangrijks gemist?
Heb al VIP invitequote:Op donderdag 1 juli 2021 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien willen @:fok-it en @:mortaxx ze overnemen
Ja we hebben besloten keiharde negersex te hebben in dat strakke cloaca’tje van jequote:Op donderdag 1 juli 2021 18:24 schreef Boze_Eend het volgende:
Heb de stream gemist heb ik nog wat belangrijks gemist?
De Hot Ribs van Sparerib Express niet kunnen handelen.quote:
Gewoon streampje opzetten dan amice. Ik doneer wel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:02 schreef Boze_Eend het volgende:
Lekker ribbetjes eten.gratis vreten ik wil dat ook habibos
Kuchen en proesten van een "spicy" ribbetjequote:
Ik reageer hier maar niet opquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
Ik denk dat zijn allerlaatste livestream zal zijn, dat hij in een botje stikt.
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
En dan voeren aan de varkens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:06 schreef The_Emotion het volgende:
Dat niet nee, maar het lijkt een mogelijk scenarioquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurt.
Oké.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb gevulde paprika's straks, met gehakt, rijst, lente-ui en wat kruiden.
Goede review. Doet me denken aan de boek review van @Fuguequote:
Fok-it vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede review. Doet me denken aan de boek review van @:fugue
Gewoon mensen mentionen als je het over ze hebt laffe herderquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Die leest ook gewoon mee hahaaaaaaatjes
Oké baas.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon mensen mentionen als je het over ze hebt laffe herder
Voor varkens geldt dat niet toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een opmerking naar mijn kop geslingerd dat ik de mention niet mag gebruikenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in the country lies a farmquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef The_Emotion het volgende:
Ik ga Animal Farm maar weer lezen, gaat ook over varkens maar dan een stuk leerzamer.
Ah dus daarom volg je het zo intensief!quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef Modus het volgende:
Nou meeleesBraddie, je kanaal is echt volkomen kut en alleen mentaal beperkten vinden het oprecht leuk.
Door @Coco zekerquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:14 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een opmerking naar mijn kop geslingerd dat ik de mention niet mag gebruiken
HelloFresh voor de airfryer zou wel een gat in de markt zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:14 schreef Banaanvragen het volgende:
wat zou hij doen met een doos van de HelloFresh?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah dus daarom volg je het zo intensief!
weinig kansquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:31 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
HelloFresh voor de airfryer zou wel een gat in de markt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |