Hoezo halfgaarquote:
Ach beter dan haten op je eigen landquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Mooi toch dat 'we' eindelijk goed zijn in iets anders dan schaatsen
Eindelijk? Volgens mij kwamen we tijdens de Olympische Spelen in 2000 toch met een heleboel gouden medailles thuis en daar wordt niet geschaatst.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
hockeyquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Wielrennen, atletiek, zwemmen, badminton, handbal, roeien, judoquote:
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:41 schreef spinazieruiker het volgende:
De eurotrip gaat waarschijnlijk alleen naar Nederland, België en Frankrijk
Cool! Ga je ook vloggen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een eurotrip is, dan ga ik ook op eurotrip.
Heb nu steeds dit liedje in mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Bradge gaat veel contact geld meenemen op de Eurotrip
[ afbeelding ]
Braddie doesn't know, Braddie doesn't know, Braddie doesn't knowquote:
Kijk sowieso naar Sky ipv Ziggo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Waar gaan jullie nu de f1 kijken nu ziggie het niet meer doet?
Ik vermoed dat mijn postcount op het viva-forum op precies 0 komma 0 berichten blijft staanquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
Meebewegen met de tijdsgeestquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:11 schreef Solotovski het volgende:
VF / Wat had het Vivaforum dat je mist op FOK!?
Wat een kansloos zeikwijf is die phoebe zeg, zulk volk moet je toch niet willen op fok.
Tyf lekker een end op en ga die keuken in
quote:
Kutweerquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]dit is de beste weersverwachting van het hele jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |