Die heeft gewoon al een aantal keer aan gestaanquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel natuurlijk een beetje te verwachten nadat jij een airco had aangeschaft.
Ik heb er dus ook een aangeschaft, we hadden de zomergoden niet zo moeten tartenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel natuurlijk een beetje te verwachten nadat jij een airco had aangeschaft.
Ja de luchtvochtigheid of in elk geval het vocht dat verdampt van de grond door alle regen (geen idee of dat hetzelfde is in meteorologische termenquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft gewoon al een aantal keer aan gestaan
De dagen dat de zon schijnt schiet het echt keihard omhoog.
Ik vind het de laatste dagen wel mee vallen eigenlijk. Het was vooral 1,5 week geleden heel erg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja de luchtvochtigheid of in elk geval het vocht dat verdampt van de grond door alle regen (geen idee of dat hetzelfde is in meteorologische termen) zorgt voor soms walgelijke condities.
Klopt, toen we om de week van regen en koude naar 25-28 graden gingen was het minder aangenaam in de nachten. Al zie ik in de pluim toch wel weer wat warmte ontstaan op de middellange termijnquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste dagen wel mee vallen eigenlijk. Het was vooral 1,5 week geleden heel erg.
Je kan net zo goed koffiedik gaan kijken en zeggen dat het op de lange termijn gaat sneeuwen want de lange modellen slaan nergens op.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, toen we om de week van regen en koude naar 25-28 graden gingen was het minder aangenaam in de nachten. Al zie ik in de pluim toch wel weer wat warmte ontstaan op de middellange termijn
De lange termijn ja, voor maandag staat er 25+ in de planning. Dan zal het vast niet gaan sneeuwen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je kan net zo goed koffiedik gaan kijken en zeggen dat het op de lange termijn gaat sneeuwen want de lange modellen slaan nergens op.
Alleen maar zon,zon,zon gezien vandaag🤣quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Regen
Regen
Regen
Regen
Regen
Regen
Regen
Regen
Wat een verschillen dan weer. Hier is het zalig. En ook tweede dag non-stop zon.quote:
Zweet, zweet zweet dus.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Alleen maar zon,zon,zon gezien vandaag🤣
Die wil je niet op je bolletje krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hallootjes
Koekoek
BengBeng @:zipportal
Vliegen is gewoon mogelijk. Altijd geweestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef Djeez het volgende:
Ik hou mijn hart vast. Maandag vertrekken we met de vouwwagen naar Luxemburg, indien mogelijk nog. Maar goed, vanaf maandag verwachten ze er tot donderdag zo'n 100mm regen. Joepie. Ironisch dat je in een jaar waarin vliegen niet mogelijk is, het natste en koudste jaar van deze eeuw moet beleven
RIP tuinstoelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hallootjes
Koekoek
BengBeng @:zipportal
Dan zou ik hier op bijna 32 zitten. 24-26 is voldoendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |