abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2021 @ 08:36:04 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200137399
Het is de kwartfinale, dan verwacht je knallende potjes tussen de kleppers. Helaas, het mocht niet zo zijn. Nederland, Frankrijk, Duitsland en Portugal zijn al weg, en ook Kroati, mocht je die er bij willen rekenen, doet niet meer mee. De enige potjes tussen de toplanden die over zijn gebleven zijn deze kwartfinalewedstrijd, een eventuele halve finale tegen Spanje van de winnaar en de daarop volgende finale tegen Engeland. Nouja, we vermaken ons wel op een andere manier.

Dit is dus DE kraker van de kwartfinale. Beide ploegen wonnen voorlopig alles. Belgi had 4 keer 90 minuten nodig, al betekent dat niet dat ze het cadeau kregen. Nouja, behalve tegen Rusland, die gaven de goals gratis weg. Tegen Denemarken werd slechts met moeite gewonnen en ook de Finnen hielden lang tegen. En tegen Portugal, pff, dat was eigenlijk helemaal niet zo goed. Een lauwe 1-0 overwinning door een zondagsschot van Thorgan Hazard, met een kansenverhouding die pijnlijk was. Maar ja, Belgi ging door. Een klein beetje zoals tegen Brazili in 2018. Al was Belgi toen nog wel een stukje beter, nu was counteren eigenlijk totaal geen optie. Pijnlijker waren de blessures van Kev en Eden Hazard. Als ze niet fit zijn is dat een aderlating, want dat speelde toch wel mee in de onmogelijkheid om te counteren.

Itali begon flitsend. Vooral tegen Zwitserland imponeerde het land - de Zwitsers werden totaal weggespeeld. Bedenk wel: Dat is de ploeg die vijftig minuten lang oerdegelijk leek tegen de Fransen en die datzelfde Frankrijk met een beetje fortuin naar huis stuurde. Turkije was iets stroever, maar het leek niets om je zorgen over te maken. Tegen Wales speelden de reserves, kun je weinig van zeggen. En toen kwam Oostenrijk. Appeltje eitje zou je zeggen, maar dat viel tegen. Oostenrijk had een goede dag en bij Itali lukte weinig. De azzurri zwijnde in de tweede helft enkele malen, maar uiteindelijk kwam alles toch goed. Fede Chiesa schoot raak in de verlenging. Even later werd het zelfs 2-0, maar na een tegengoal van Oostenrijk dreigde het toch nog mis te gaan. Gebeurde niet, de dag van dramatiek was pas twee dagen later. Chiellini was er toen niet bij, laten we hopen dat ook hij weer fit is. Toch een van de grote mannen, jammer dat zijn fitheid niet meer top is.

Belgi en Itali kwamen elkaar een aantal keer tegen op de grote toernooien. WK 54, toen won Itali makkelijk. Voor het EK van 1972 was de laatste kwalificatieronde eigenlijk de kwartfinale. Daar moesten de twee landen ook tegen elkaar. Na een 0-0 in Milaan won Belgi in eigen huis met 2-1 van de regerend kampioen te winnen. Belgi werd uiteindelijk derde op dat EK. Acht jaar later haalden ze allebei de halve finale, toen er voor het eerst acht teams op het EK deelnamen. 0-0, je zou kunnen spreken over een salonremise. Daarna duurde het tot 2000, 2-0 voor Itali, die op de eindtoernooien zelf nog nooit verloren. Want ook vijf jaar terug was het kassa. Giaccherini en Pelle, namen die nu niet eens de reserveselectie van Itali zouden halen, maakten de goals. Als je ziet dat Belgi toen eigenlijk dezelfde 11 namen had en Itali alleen het centrale duo niet vervangen heeft, wat een wereld van verschil. We vergeten Ciman even bij deze analyse, die bestaat niet, hahaha! Ook wel Wilmotsball dat daar gewoon van verloren werd trouwens, dat Itali was degelijk maar geen topteam.

Als je ziet hoeveel Itali is verbeterd zou je dan een winst van Itali verwachten. Laten we eerlijk zijn, als KDB niet mee doet is dat ook gewoon de meest logische uitkomst. Het is als dag en nacht, Belgi met of zonder d'n Kev. Maar het blijft voetbal, h? Dat hebben we de afgelopen dagen wel weer gezien. Niets is zeker, zelfs de zekerheid dat na 90 minuten de Duitsers winnen is weg. Afgaande op de pot tegen Portugal zal Belgi erg behoedzaam spelen. Hopelijk gaan de Italianen niet blind aanvallen, Belgi lijkt me met het goede middenveld namelijk wl gevaarlijk op de counter. Ik wil in ieder geval een spannende pot, veel goals, reclame voor het voetbal. En wie er dan door gaat naar de finales op Wembley? Moeten ze zelf maar uitvechten.

Deze pot wordt beschikbaar gesteld door Mnchen. Benieuwd of de regenboogvlaggen daar nog van stal mogen. Nederland en Duitsland waren er zo druk mee bezig, en nu naar huis. Koren op de molen van iedereen die boos wordt op de activisten omdat het zo lekker woke is. Genieten, dat soort achterlijke randzaken. Al staan ze daar met vijftig regenboogvlaggen in het publiek, de acteurs staan uiteindelijk toch op het veld.





[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200137434
Forza Italia
pi_200137542
Gaat een interessante wedstrijd worden. Kan hier echt niet inschatten wie favoriet is.
pi_200137751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat een interessante wedstrijd worden. Kan hier echt niet inschatten wie favoriet is.
Wel of geen KDB is een wereld van verschil. Zonder KDB is Italie favoriet
pi_200137816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:16 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Wel of geen KDB is een wereld van verschil. Zonder KDB is Italie favoriet
Klopt wel ja. Uitstekende speler. Wat is momenteel de verwachting?
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:25:30 #6
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_200137856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Uitstekende speler. Wat is momenteel de verwachting?
Er is geen zichtbare schade, maar het kunnen dan nog steeds verrokken ligamenten of zo zijn. Ze bekijken het dag per dag. Misschien die enkel keihard intapen en dan een goal la Van Basten. :D
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:38:04 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200139394
Zit het wel een beetje vol in dat Mnchen?
Oh.
pi_200139744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Uitstekende speler. Wat is momenteel de verwachting?
Na de wedstrijd, toen ze nog naar Belgie vlogen, kwamen ze rond 3u aan.
Kevin liep de vliegtuigtrap af met in beide handen een koffer.
Zo erg zal het allemaal wel niet zijn.

Ik denk dat Hazard twijfelachtiger is.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:14:06 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200139810
Chiellini is er weer bij.
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:48:54 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200140300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit het wel een beetje vol in dat Mnchen?
In Duitsland zijn ze niet zo happig op veel fans volgens mij
pi_200140950
Laatst gespeelde wedstrijden tussen Belgi en Itali in de voorbije 21 jaar.

• 14 juni 2000: Belgi - Itali (0 - 2)
• 30 mei 2008: Itali - Belgi (3 - 1) --> W. Sonck
• 13 november 2015: Belgi - Itali (3 - 1) --> J. Vertonghen, K. De Bruyne, M. Batshuayi
• 13 juni 2016: Belgi - Itali (0 - 2)
Cindy De Vuyst
pi_200143181
Zal weer een stresswedstrijdje worden pffffff

Ik vrees dat Spahettiland het zal halen van Frietjesland.
pi_200143467
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Na de wedstrijd, toen ze nog naar Belgie vlogen, kwamen ze rond 3u aan.
Kevin liep de vliegtuigtrap af met in beide handen een koffer.
Zo erg zal het allemaal wel niet zijn.

Ik denk dat Hazard twijfelachtiger is.
Ja, KDB heeft alleen z'n enkel verzwikt. Dan kun je wel spelen, desnoods met de spuit erin. Hazard een spierblessure. Dat duurt wat langer.
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:09:36 #14
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200146107
Wel uitstekende locatie om te spelen voor de Belgen/Italianen. Vrij vlakbij hun trainingskamp en na deze pot naar Londen toe.

Wat anders dan spelen in (Well done) Baku zoals de Tsjechen/Zwitsers.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 19:17:55 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_200146210
Tielemans: ’Duel tussen Belgi en Itali wordt een veldslag’

De Belgische voetballer Youri Tielemans kijkt met optimisme uit naar de kwartfinale op het Europees kampioenschap voetbal vrijdagavond tegen Itali. „We hebben tegen Portugal bewezen dat we met n schot de wedstrijd kunnen beslissen. Dat is belangrijk. Als we het tegen de titelverdediger kunnen, kunnen we het tegen Itali ook.”




Hij zei nog de nodige plannen te hebben de komende week. „Ik probeer mijn lichaam tussen de wedstrijden goed te laten herstellen. Helemaal tevreden ben ik nog niet. Mijn eerste wedstrijden waren matig, niet slecht maar ook niet goed. Tegen Portugal was het al beter, maar ik blijf kritisch op mezelf. Dat is nodig om ver te komen. Ik wil meer laten zien.”

„De wedstrijd van vrijdag wordt zwaar, een fysieke veldslag”, aldus Tielemans. „Daar moeten we op voorbereid zijn. Een goede actie kan een wedstrijd helemaal veranderen. Dat kan bijvoorbeeld zo’n schot als dat van Thorgan Hazard tegen Portugal zijn. Veel jongens in onze ploeg kunnen dat. We hebben tegen Portugal getoond dat we efficint kunnen zijn. We kunnen ook meer creren, maar het hoeft niet altijd.”

Of Kevin De Bruyne en Eden Hazard meedoen tegen Itali is de vraag. De twee sterspelers zijn geblesseerd. Tielemans: „Voor mijn taken op het veld maakt het niet uit of Kevin en Eden spelen. Maar voor de ploeg is het natuurlijk wel een groot verschil. Kevin bijvoorbeeld is erg belangrijk om de bal in de ploeg te houden. We moeten dat zonder hem beter proberen op te vangen, meer oplossingen vinden als de tegenstander ons onder druk zet. Hij maakt ook altijd de juiste keuze. Het is heel speciaal. Hij heeft bij elke actie een idee.”

Tielemans speelt in de Premier League bij Leicester City. Hij maakte enkele weken geleden het winnende doelpunt in de finale van de FA Cup tegen Chelsea.

Kevin De Bruyne en Eden Hazard ontbraken woensdag op de training van het Belgische voetbalelftal. De twee zijn niet fit. Het is de vraag of bondscoach Roberto Martinez vrijdag in de kwartfinale van het Europees kampioenschap tegen Itali in Mnchen over de sterspelers kan beschikken.

Martinez echter gaf eerder al aan enigszins optimistisch te zijn. „Hun EK is nog niet voorbij.” In de achtste finale tegen Portugal vielen De Bruyne en Hazard geblesseerd uit.

Ook Jason Denayer was er op de training niet bij, voor zijn absentie werd vooralsnog geen reden opgegeven.

https://www.telegraaf.nl/(...)e-wordt-een-veldslag

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200146219
0-0.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200146361
Ik sta volledig achter Il gruppo.
pi_200146592
Mochten de Belgen het niet halen kan Martinez meteen door naar Zeist :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:08:02 #19
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_200146966
Team Itali _O_
pi_200148802
Ik wist niet dat er 2 Hazards waren, worden ze wel eens voor elkaar gewisseld?

doet me denken aan de Koreaanse team,,, Lee speelt naar, Kim, die de bal geeft aan Kim, Kim probeert voor te zetten, maar dat gaat niet goed, de tegenstander weet de bal weg te werken met een wilde trap naar voren, maar daar staat Kim, die de bal mooi opvangt en breed speelt naar Lee. Lee probeert een opening te vinden, maar de er is niemand vrij, dus gaat de bal weer terug naar Park....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_200150048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal weer een stresswedstrijdje worden pffffff

Ik vrees dat Spahettiland het zal halen van Frietjesland.
Portugal was ook geen makkelijke. We zullen moeten zien of we Kevin De Bruyne en Eden Hazard er bij hebben en dat de scheidsrechter een beetje neutraal is.
Cindy De Vuyst
pi_200150096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wist niet dat er 2 Hazards waren, worden ze wel eens voor elkaar gewisseld?

doet me denken aan de Koreaanse team,,, Lee speelt naar, Kim, die de bal geeft aan Kim, Kim probeert voor te zetten, maar dat gaat niet goed, de tegenstander weet de bal weg te werken met een wilde trap naar voren, maar daar staat Kim, die de bal mooi opvangt en breed speelt naar Lee. Lee probeert een opening te vinden, maar de er is niemand vrij, dus gaat de bal weer terug naar Park....
Ze zijn met 4 jongens thuis. Vader Thierry was voetballer maar op een vrij laag niveau. Hij heeft 4 zonen waarvan er 2 voetballen op hoog niveau. Vader Thierry heeft trouwens naast zijn huis een eigen voetbalveld liggen waar hij jeugdspelertjes traint waaronder destijds zijn eigen zonen.

- Eden Hazard: Real Madrid
- Thorgan Hazard: Borussia Dortmund
- Kylian Hazard: Cercle Brugge
- Ethan Hazard: Tubeke


Eden speelt vooral aanvallend. Wordt vaak vervangen voor Y. Carrasco.
Thorgan is meer een wingback. Y. Carrasco is op zijn positie ook een optie. Maar volgens mij gunnen ze het elkaar wel, die broers schieten goed op met elkaar.
Cindy De Vuyst
  woensdag 30 juni 2021 @ 23:42:19 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200150147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal weer een stresswedstrijdje worden pffffff

Ik vrees dat Spahettiland het zal halen van Frietjesland.
Zou het niet leuk zijn als je op de dag van de wedstrijd in een shirt met de tekstopdruk "Pasta is for faggots" een wandeltocht door de oude arbeiderswijken van Luik doet en Fok via een livestream op de hoogte houdt?
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 30 juni 2021 @ 23:45:39 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200150170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 23:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Zou het niet leuk zijn als je op de dag van de wedstrijd in een shirt met de tekstopdruk "Pasta is for faggots" een wandeltocht door de oude arbeiderswijken van Luik doet en Fok via een livestream op de hoogte houdt?
Dan eindigen we met een ranselpartij in een lelijke loods in een achterstandswijk van Luik.

Nee wacht dat kan niet. Heel Luik is een grote achterstandswijk
pi_200150176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wist niet dat er 2 Hazards waren, worden ze wel eens voor elkaar gewisseld?

doet me denken aan de Koreaanse team,,, Lee speelt naar, Kim, die de bal geeft aan Kim, Kim probeert voor te zetten, maar dat gaat niet goed, de tegenstander weet de bal weg te werken met een wilde trap naar voren, maar daar staat Kim, die de bal mooi opvangt en breed speelt naar Lee. Lee probeert een opening te vinden, maar de er is niemand vrij, dus gaat de bal weer terug naar Park....
Dit is het voetbalveld (Stade Brainois) van Thierry Hazard: https://www.google.com/ma(...)1,174m/data=!3m1!1e3

Hier moet je dus je 6-jarige zoon heen sturen ;)
Er zijn tot op heden alvast 2 wereldsterren afgeleverd.
Cindy De Vuyst
pi_200150202
DELETE
Cindy De Vuyst
pi_200150226
De winnaar van vrijdag gaan we terugzien in de finale denk ik. Grote kans dat het Itali wordt maar we hopen Belgi.
Cindy De Vuyst
  woensdag 30 juni 2021 @ 23:57:29 #28
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200150275
Nog een dag wachten.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_200150317
Heeft Eden Hazard eigenlijk gisteren mee getraind? De duivels vertrekken over enkele uren naar Duitsland, daar trainen ze dan nog een beetje.
Cindy De Vuyst
  donderdag 1 juli 2021 @ 09:57:28 #30
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_200152818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 00:05 schreef einzeinz het volgende:
Heeft Eden Hazard eigenlijk gisteren mee getraind? De duivels vertrekken over enkele uren naar Duitsland, daar trainen ze dan nog een beetje.
Gisteren trainden De Bruyne en Hazard nog niet mee, althans toch niet tijdens het kwartiertje dat de pers aanwezig mag zijn.
pi_200159122
-O- Ik zit er klaar voor! *O*
-O- Ik zit er klaar voor! *O*
-O- Ik zit er klaar voor! *O*

Zut alors! het is pas morgen.....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_200159125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 23:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Zou het niet leuk zijn als je op de dag van de wedstrijd in een shirt met de tekstopdruk "Pasta is for faggots" een wandeltocht door de oude arbeiderswijken van Luik doet en Fok via een livestream op de hoogte houdt?
Alleen als je dezelfde T-shirt aanhebt en als je meeloopt met me
pi_200159153
Mijn procentenmarge heeft beslist:

Zonder de Bruyne en Hazard:

Itali 58%
Belgi 42%

Met de Bruyne maar zonder Hazard:

Itali 55%
Belgi 45%

Met Hazard maar zonder De Bruyne

Itali 56%
Belgi 44%

Met Hazard en De Bruyne:

Itali 52%
Belgi 48%
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:42:37 #34
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200159204
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn procentenmarge heeft beslist:

Zonder de Bruyne en Hazard:

Itali 58%
Belgi 42%

Met de Bruyne maar zonder Hazard:

Itali 55%
Belgi 45%

Met Hazard maar zonder De Bruyne

Itali 56%
Belgi 44%

Met Hazard en De Bruyne:

Itali 52%
Belgi 48%
Nou gecondoleerd vast.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200164982
Wedstrijd hoeft niet meer gespeeld te worden. Belgi verliest dus gewoon.
Zie boven.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200165042
HLN verwacht wel De Bruyne maar geen E.Hazard in de basiself vanavond.
Bij de Squadra Azzurra verwachten ze geen Chiellini maar wel Chiesa.

"Lukaku betreedt straks de Allianz Arena 'with a monkey on his back'. Romelu heeft in zijn hele carrire nog nooit kunnen scoren tegen Bonucci. Zij hebben 482 minuten oftewel acht ur samen op een veld gestaan..."
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200165383
Hup Itali.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 juli 2021 @ 10:10:17 #38
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_200165397
Ik hoop Belgie op winst, maar gok op Italie in mn toto hihhi
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 juli 2021 @ 10:10:30 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_200165400
of gelijkspel. zo moeilijk :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:53:09 #40
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_200165926
Itali gaat gewoon winnen
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_200166582
Pingels
pi_200166818
Met de Bruyne wint Belgi waarschijnlijk wel.
pi_200170911
twitter


Ter info.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 17:19:59 #44
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200171214
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht:
-Fietsen (vrije tijd). Ik deed 111 MOVEs. Ik legde af 11,2 km in 70:00 min.
-Cardiovasculaire training. Ik deed 667 MOVEs. PI39/40
SPOILER: Sauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_200171616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht:
-Fietsen (vrije tijd). Ik deed 111 MOVEs. Ik legde af 11,2 km in 70:00 min.
-Cardiovasculaire training. Ik deed 667 MOVEs. PI39/40
SPOILER: Sauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een hele bijzondere user :)
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 18:01:14 #46
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200171730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht:
-Fietsen (vrije tijd). Ik deed 111 MOVEs. Ik legde af 11,2 km in 70:00 min.
-Cardiovasculaire training. Ik deed 667 MOVEs. PI39/40
SPOILER: Sauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet jij weten
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200171939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:56 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Ter info.
pi_200172179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn procentenmarge heeft beslist:

Zonder de Bruyne en Hazard:

Itali 58%
Belgi 42%

Met de Bruyne maar zonder Hazard:

Itali 55%
Belgi 45%

Met Hazard maar zonder De Bruyne

Itali 56%
Belgi 44%

Met Hazard en De Bruyne:

Itali 52%
Belgi 48%
Dat is wel erg voorzichtig, Belgi heeft sowieso de betere spelers en zijn wat mij betreft ook favoriet.
Ook zonde De Bruyne, al zijn de kansen met hem natuurlijk wel groter.
3-1 voor Belgique.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200172250
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 17:19 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag heb ik de volgende activiteit verricht:
-Fietsen (vrije tijd). Ik deed 111 MOVEs. Ik legde af 11,2 km in 70:00 min.
-Cardiovasculaire training. Ik deed 667 MOVEs. PI39/40
SPOILER: Sauna
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of Eurocircuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm d'r af
Fiets 'm d'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
pi_200172370
Nemen de zenuwen toe?

@capuchon_jongen eet pizza??
pi_200172399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:45 schreef Nober het volgende:
Nemen de zenuwen toe?

@:capuchon_jongen eet pizza??
Net Lasagna binnen gewerkt
  vrijdag 2 juli 2021 @ 19:27:58 #52
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200173067
Met Glans van de Schans
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:05:59 #53
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200173791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Net Lasagna binnen gewerkt
Wel met een Westmalle of Chouffe ernaast neem ik aan?
We have always been at war with Eastasia.
pi_200174119
WE VLIEGEN ERIN PATAT!



  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:43:05 #55
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200174909
belgiegenot
pi_200174943
Wie speelt tegen 🇪🇦 in de halve finale?

POLL
pi_200174996
pi_200175011
Op naar het Sporza topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:46:45 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175027
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:20 schreef Nober het volgende:
WE VLIEGEN ERIN PATAT!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geen Hazard, E?
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 20:47:17 #60
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175038
Ik kijk gezellig mee! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Geen Hazard, E?
Nee, ook niet op de bank. Doku wel een leuke vervanger, razendsnel.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:48:08 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175056
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee, ook niet op de bank. Doku wel een leuke vervanger, razendsnel.
Doku, de Belgische Owusu-Abeyie
We have always been at war with Eastasia.
pi_200175083
Zo'n voorgevoel dat de Belgen het weer gaan halen op een mazzeltje >:)

Hup Itali :P
pi_200175086
Hup Itali *O*
Belgi :r
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 20:51:29 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175101
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:50 schreef Mr.N het volgende:
Zo'n voorgevoel dat de Belgen het weer gaan halen op een mazzeltje >:)

Hup Itali :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:50 schreef SilverEyes het volgende:
Hup Itali *O*
Belgi :r
_O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:02 #66
842 Zorro
Z
pi_200175111
Hup *O* ITALIA *O*

En niet omdat ik tegen Belgi ben, tegen elke andere tegenstander was ik voor de Belgen geweest.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:52:49 #67
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175122
KdB erbij!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:53:34 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175133
De De Bruyne pijpers zijn ook weer aanwezig.
pi_200175141
Het berokkent mij persoonlijk geen leed als Belgi wint..dus het moet maar. Waarom zou je sympathie moeten hebben voor Itali..
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:09 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175142
Wat is dat NPO1 programma toch kut :')
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:54:19 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200175146
Ik kijk bij de Belg.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:55:02 #72
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200175154
Henry Schut legt uit dat er vrijwel geen tijd is voor een voorbeschouwing.

Ook Henry Schut: We gaan de buurvrouwen in het publiek interviewen.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:55:03 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het berokkent mij persoonlijk geen leed als Belgi wint..dus het moet maar. Waarom zou je sympathie moeten hebben voor Itali..
Wat is dit :')

Betrokkent het je wel leed als Itali wint?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 20:55:11 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 20:55:54 #75
842 Zorro
Z
pi_200175174
Beste volkslied ooit is weer aan de beurt. *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:56:00 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175177
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Halfleeg stadion -O-
Halfvol
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 20:56:16 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_200175183
Hup Itali.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200175190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het berokkent mij persoonlijk geen leed als Belgi wint..dus het moet maar. Waarom zou je sympathie moeten hebben voor Itali..
Ze spelen best aantrekkelijk tegenwoordig.
pi_200175193
Forza Italia. Wat een passie.
pi_200175195
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het berokkent mij persoonlijk geen leed als Belgi wint..dus het moet maar. Waarom zou je sympathie moeten hebben voor Itali..
Oh mij wel als Belgi wint maak ik er vanavond nog een einde aan :)
pi_200175198
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Halfleeg stadion -O-
De ongevaccineerden werden per trein ergens anders heen gebracht.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:57:39 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200175206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:56 schreef Nober het volgende:

[..]

De ongevaccineerden werden per trein ergens anders heen gebracht.
Eerst ff goed douchen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200175208
Dit gaat een druk bezet topic worde . :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200175209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is dit :')

Betrokkent het je wel leed als Itali wint?
Nee maar dat land heeft al genoeg gewonnen..hebben nu een leuke ploeg maar met het land Itali heb ik niet zoveel. Ach het maakt me eigenlijk niet uit wie wint
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:57:54 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175212
Ah, de Marseillaise
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:58:04 #86
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_200175215
Hup Itali flikker die belgjes eruit *O*
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:58:06 #87
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175217
Gristus wat een leeg stadion
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:58:36 #88
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175226
Present!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 20:58:55 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Present!
Hoi
pi_200175240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee maar dat land heeft al genoeg gewonnen..hebben nu een leuke ploeg maar met het land Itali heb ik niet zoveel. Ach het maakt me eigenlijk niet uit wie wint
Valt erg mee zolang je niet teruggaat in de pre Adolf tijd.
pi_200175246
Eerst de witte Chinees en nu Snoeks, dus maar weer naar de Belg.
Het is koud, het is guur....
pi_200175250
BLM
pi_200175254
Knielen :') .
pi_200175258
BLM :r
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:00:46 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175261
Knielen :')
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:00:58 #96
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_200175264
Knielen onzin :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_200175265
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Het berokkent mij persoonlijk geen leed als Belgi wint..dus het moet maar. Waarom zou je sympathie moeten hebben voor Itali..
Jong team in opbouw, oude sterren eruit geflikkerd een aantal jaar geleden en ze spelen best attractief, niet meer van dat Italiaanse afbraakvoetbal van vroeger.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:01 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200175267
Zelfs de NBA doet dit niet meer
RED ONS HENNIEGOD
pi_200175268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Oh mij wel als Belgi wint maak ik er vanavond nog een einde aan :)
Even quoten
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:08 #100
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_200175269
Mooi, racisme is opgelost nu
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:12 #101
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175271
Sukkels. Straks lekker naar Qatar h.
pi_200175274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerst de witte Chinees en nu Snoeks, dus maar weer naar de Belg.
Sowww Arno was vervelend
pi_200175275
BBCgoden
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:26 #104
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175281
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:57 schreef Salina het volgende:
Dit gaat een druk bezet topic worde . :)
Dat vind ik alleen maar erg gezellig! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:26 #105
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee maar dat land heeft al genoeg gewonnen..hebben nu een leuke ploeg maar met het land Itali heb ik niet zoveel. Ach het maakt me eigenlijk niet uit wie wint
Het is bijna 60 jaar geleden dat Itali het EK won. Blijkbaar is dat moeilijker.
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:36 #106
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Sukkels. Straks lekker naar Qatar h.
Met de regenboogvlag ja... :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:01:50 #107
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175288
bijna
pi_200175289
Belgjes domineren.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:02:08 #109
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Belgjes domineren.
Die worden vanzelf weer moe
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:02:09 #110
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Sukkels. Straks lekker naar Qatar h.
Geld stinkt niet
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:02:27 #111
35723 crew  GGMM
pi_200175298
Ik kijk ook jongens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:02:44 #112
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175299
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook jongens
Welkom
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175301
Volkslied gemist.
Avond verpest.
Noot noot.
pi_200175302
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook jongens
Jammer.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:13 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175308
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
pi_200175309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook jongens
Fijn dat je er weer bent :).
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:17 #117
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200175310
Fijne wedstrijd allen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200175311
Knielen en dan geen 11 negers + zwarte coach opstellen :')
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:29 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175314
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
Volkslied gemist.
Avond verpest.
Zondag 16:50 gewoon weer good old Wilhelmus.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:36 #120
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_200175317
GROOT
STERK
NEGER
LUKAKU
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:45 #121
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef leolinedance het volgende:
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
Hebben we nog meer quatsch dan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef leolinedance het volgende:
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
Aziaten.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:04:10 #123
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175323
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef superniger het volgende:
GROOT
STERK
NEGER
LUKAKU
Supernikker?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef leolinedance het volgende:
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
Transgenders, Aziaten, Indianen, kleine mensen, nog zat mogelijkheden.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:04:36 #125
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175329
Belgi is sowieso als land een act.
Het is koud, het is guur....
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 21:04:39 #126
842 Zorro
Z
pi_200175330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Transgenders, Aziaten, Indianen, Kleine mensen, nog zat mogelijkheden.
Belgen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:04:43 #127
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175331
bijna gelukakud
pi_200175333
Triest dat ze zo weinig mensen hebben toegelaten
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:05:01 #129
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175334
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Transgenders, Aziaten, Indianen, Kleine mensen, nog zat mogelijkheden.
Dat scheren we allemaal over n kam h? Niet te gek maken. :{w
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175335
Ik begrijp heel goed dat De Bruyne die ingooi niet wilde doen.
Die gozer die het overnam deed het echt geweldig... zag je dat-ie de bal zomaar richting verdediging smeet?
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:05:13 #131
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175337
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef leolinedance het volgende:
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
De Nederlandse selectie
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200175338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Belgi is sowieso als land een act.
Een parodie op een land.
pi_200175343
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef Zorro het volgende:

[..]

Belgen
Bestaat ‘de Belg’ eigenlijk?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:06:05 #134
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200175351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Aziaten.

BLM is alleen voor hunnie
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:06:17 #135
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Bestaat ‘de Belg’ eigenlijk?
Als je voldoet aan de definitie.
Het is koud, het is guur....
pi_200175356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:03 schreef leolinedance het volgende:
We hebben de negers en homo's gehad. What's next?
Ik vind het wel weer tijd voor een boerenprotest.
pi_200175358
Leuk, de NOS heeft weer een extra commentator
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:06:52 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Transgenders, Aziaten, Indianen, kleine mensen, nog zat mogelijkheden.
Als ze die onzin dan in het voorprogramma knallen.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:07:18 #139
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175369
Die Belgische commentator is me iets te enthousiast. Ik zap terug naar de Bataaf.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:07:24 #140
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175371
Ben Eerst Loempia Geweest.
Het is koud, het is guur....
pi_200175373
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk, de NOS heeft weer een extra commentator
Ik kijk wederom net als @onlogisch op de Belg :).
pi_200175378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk, de NOS heeft weer een extra commentator
Zo te horen zijn het de Italiaantjes.
Dus dat is best gezellig.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200175384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Belgi is sowieso als land een act.
Gelukkig was NL dat niet op dit EK
pi_200175391
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben Eerst Loempia Geweest.
@Wazaaaa of met hoeveel a's dat ook is
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:08:27 #145
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Gelukkig was NL dat niet op dit EK
Nop, wij kunnen er gewoon niet veel van.
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:08:49 #146
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_200175402
Patat
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_200175406
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Gelukkig was NL dat niet op dit EK
Ik heb alleen de tweede helft van Ned-Cze gekeken op de NOS en toen waren ze inderdaad niet heel enthousiast.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:09:15 #148
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
Patat
Zet jezelf niet zo voor gek. Het is Friet!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175417
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Nop, wij kunnen er gewoon niet veel van.
Van Gaal weet wel raad met die egotjes.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:09:40 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Zet jezelf niet zo voor gek. Het is Friet!
Zuiderlingen :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:04 #151
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Van Gaal weet wel raad met die egotjes.
Van Gaal had Sneijder, Robben en Van Persie in 2014...
Het is koud, het is guur....
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:06 #152
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Van Gaal weet wel raad met die egotjes.
Ook hij gaat het WK niet halen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:20 #153
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175434
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:09 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Zuiderlingen :')
Nu zit ik in dubio Woudje... :D :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:32 #154
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175437
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Nu zit ik in dubio Woudje... :D :')
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
Patat
Nietes!

Frites!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:51 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175442
R-WoudWeghorst93
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:59 #157
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175445
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

:D
Maar het is natuurlijk wel gewoon friet! :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:10 #158
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175447
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef Coco het volgende:
R-WoudWeghorst93
Dit neem je terug!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175450
Spanje gaat dit EK winnen, al was het alleen maar om VDV te fucken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:28 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175451
Tielegod
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:42 #161
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175456
En de corner.
Het is koud, het is guur....
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:48 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175460
Nou Loekoekoek doe het maar
What can change the nature of a man?
pi_200175461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Van Gaal had Sneijder, Robben en Van Persie in 2014...
En Janmaat, de Guzman en Verhaegh.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:11:56 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175464
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Dit neem je terug!
Akkoord
What can change the nature of a man?
pi_200175471
Dat was een Memphis corner.
pi_200175477
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef TLC het volgende:
Spanje gaat dit EK winnen, al was het alleen maar om VDV te fucken.
Nee jij dan ga lekker een serie of film spoilen of zo
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:12:35 #168
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Corner Belgi.
Dank, kon het niet zo goed zien op mijn analoge sneeuwtelevisie.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:12:55 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Corner Belgi.
Waarom steekt de bruyne zijn hand op bij de cornert?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:12:59 #170
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175485
Met Gentilegod hadden de Belgjes aan 11 ambulances nog niet genoeg.
Het is koud, het is guur....
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:05 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175488
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee jij dan ga lekker een serie of film spoilen of zo
Trinity gaat dood
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:17 #172
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom steekt de bruyne zijn hand op bij de cornert?
Ff zwaaien naar de familie ofzo.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175493
:')
pi_200175494
GEFELICITEERD ALLEMAAL
pi_200175495
_O- _O- _O-
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:24 #176
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175496
JAAAAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
pi_200175498
JUICHEN
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:27 #178
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175499
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175500
gol
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:30 #180
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_200175501
JAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:32 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

En Janmaat, de Guzman en Verhaegh.
Paul Verhaegh, de triviantvraag die je weet dat zal komen.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:34 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_200175504
Koekoek
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_200175507
*O*
pi_200175509
En de kol!
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:36 #185
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175510
koekoek
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:39 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175511
Ik schakel even naar de Belg.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:40 #187
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175513
Die is raak
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200175514
*O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:42 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175517
Goaaaaalllllllll
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:44 #190
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175522
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:50 #191
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_200175529
Jaaaaa *O*
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_200175530
EN DE GOAL
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:53 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200175533
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:13:55 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_200175534
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:01 #195
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_200175539
Kool
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:04 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175540
Ik zap naar de Belg.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200175541
Grazie di Miele.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:05 #198
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175543
Ik kijk op kut ZiggoGo... Ik loop 10 seconden achter! _O- _O- _O- Kut!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:06 #199
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200175545
hmm
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:06 #200
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200175547
JAAAAAAAAAAAAA FORZA ITALIAAAAAAAAA
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200175548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee jij dan ga lekker een serie of film spoilen of zo
Ah geen Spanje fan hiero
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:09 #203
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200175550
GGOOOOLLAAAAZZOOOOOO
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:10 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175552
Nou…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200175555
Offside.
pi_200175557
Lucky Belgie
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:16 #207
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_200175558
Jaaaaaaaaaaaaa
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_200175563
VARRED
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:23 #209
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_200175565
VARRED
pi_200175567
Oh, erg jammer.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:25 #211
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175568
KUT
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:25 #212
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175569
VARRED.
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:26 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200175571
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Buitenspel -O-
Oh...
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:26 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200175573
Wel godverdomme
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:27 #215
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_200175575
VARRED
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_200175577
OP NAAR HET BELGIE TOPIC

  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:28 #217
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_200175579
Neeeeeeeeee
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:30 #218
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175581
GENOT offiside
pi_200175582
RIP.
pi_200175585
Buitenspel _O-
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:39 #221
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175590
Afgekeurd!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175592
Buitenspella
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:45 #223
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175594
Woest
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:45 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200175595
Boskamp nu *O* *O*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:50 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200175598
Schijt VAR
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:14:54 #226
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_200175601
Kut VAR :'(
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:05 #227
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_200175606
Lekker voor die mafiozo
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:05 #228
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175607
@Lenny_Leonard had gelijk over de VAR
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:06 #229
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175608
Klote commentator weet ook NIKS
What can change the nature of a man?
pi_200175611
De VAR maakt het er niet leuker op.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:19 #231
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
OP NAAR HET BELGIE TOPIC

[ afbeelding ]
Wat doen daar?
pi_200175619
Leek me zelfs 2x buitenspel.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200175622
Belgen ontsnappen
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:38 #234
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175626
Na de aanstelleritus (mede mogelijk gemaakt door de scheids) maakt de VAR de sport nog even meer kapot! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:15:42 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175628
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Gehrman het volgende:
De VAR maakt het er niet leuker op.
Nee het is helemaal kut.
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:16:01 #236
35723 crew  GGMM
pi_200175634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 21:16:19 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_200175640
Je durft niet meer te juichen tegenwoordig.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:16:23 #238
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

:?
Spuit11
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:16:26 #239
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat doen daar?
Over friet of patat bakkeleien
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:16:52 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Over friet of patat bakkeleien
Ok
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:17:05 #242
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200175656
Ik ben voor de GodenDuivels
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200175661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:16 schreef tong80 het volgende:
Je durft niet meer te juichen tegenwoordig.

:T
De VAR brengt de emotie weer terug in dit door geld beheerste spelletje.
Lachen en huilen in 1 minuut.

Geweldig gewoon.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:17:26 #244
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:16 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Over friet of patat bakkeleien
Het is vrij simpel. Het gaat als patat in de frituur, en komt er als friet uit. Discussie gesloten. ^O^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175666
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben voor de GodenDuivels
Dat moet jij weten.
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:17:46 #246
35723 crew  GGMM
pi_200175669
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben voor de GodenDuivels
Moet jij weten
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_200175676
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat doen daar?
pi_200175678
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben voor de GodenDuivels
Dat mag. We leven in een vrij land.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:18:47 #249
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_200175684
Ik denk altijd dat Wijnaldum aan de bal komt als ik Giorginio hoor. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_200175685
Ik pak er een pilsje bij.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:01 #251
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die vetzak heeft FOK! ingeruild voor Dumpert. @Braddie
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:03 #252
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175693
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:18 schreef MC-M het volgende:
Ik pak er een pilsje bij.
Proost kerel B:)B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goedemorgen
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:08 #254
35723 crew  GGMM
pi_200175696
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:18 schreef MC-M het volgende:
Ik pak er een pilsje bij.
Dat mag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:09 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200175698
Altijd tegen ons

-Snoeksstront
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:19 #256
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:18 schreef MC-M het volgende:
Ik pak er een pilsje bij.
Proost makker B:)B
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:23 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175705
Ik ben de neutrale kijker.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:37 #258
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Die vetzak heeft FOK! ingeruild voor Dumpert. @:braddie
Denk niet dat zijn gemoedstoestand daar beter van zal worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:19:43 #259
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175716
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben voor de GodenDuivels
Wanneer race?
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:20:01 #260
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben de neutrale kijker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_200175726
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Die vetzak heeft FOK! ingeruild voor Dumpert. @:braddie
Geen warm bad.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:20:09 #262
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben de neutrale kijker.
Jij bent alles behalve neutraal. :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175733
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben de neutrale kijker.
Ik vind het erg jammer voor je dat de Zwitsers eruit liggen.
pi_200175746
Kaartengenot
pi_200175747
Witsel > Verratti
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:21:04 #266
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175751
Rood graag.
Het is koud, het is guur....
pi_200175753
:G
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:21:26 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175757
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Jij bent alles behalve neutraal. :')
Voor wie ben ik dan?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:21:31 #269
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175759
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Denk niet dat zijn gemoedstoestand daar beter van zal worden
Tsja, het zal kan mij eigenlijk ook geen ene zier interesseren. :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:21:57 #270
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_200175766
Tieleman Keukens, het kopen van een keuken moet een feestje zijn *O*
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:02 #271
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Geen warm bad.
Ik heb wel een vrij groot bad, maar of Braddie daar in past? :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175773
Snoeks heeft het gezien... het was inderdaad 2x buitenspel.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:11 #273
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175776
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik vind het erg jammer voor je dat de Zwitsers eruit liggen.
Ja die had ik het wel gegund in hun match.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:12 #274
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Tsja, het zal kan mij eigenlijk ook geen ene zier interesseren. :P
Nee, mij eigenlijk ook niet.

Laten we er maar over ophouden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:23 #275
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175779
kon er in.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:24 #276
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_200175782
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:32 #277
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175784
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Voor wie ben ik dan?
De rechtse partij.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:39 #278
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200175787
Wt een save
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_200175788
Die Belgen commentator _O- _O-.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:22:49 #280
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175790
KdB is wel fit hoor.
Het is koud, het is guur....
pi_200175791
De belg gaat los
pi_200175793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ik heb wel een vrij groot bad, maar of Braddie daar in past? :o
Dat is vragen om een plaatselijke tsunami.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:23:11 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175799
De Bruyne pijper gespot
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:23:12 #284
35723 crew  GGMM
pi_200175800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Die Belgen commentator _O- _O-.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
De belg gaat los
@onlogisch
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:23:17 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200175802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik kijk wederom net als @:onlogisch op de Belg :).
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:23:57 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175815
Ik kijk nu ook op de Belg :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:05 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_200175818
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

De rechtse partij.
Anders doe je effe lekker vaag :')
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:14 #288
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_200175822
Copy paste :')
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:26 #289
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200175825
Op de Belg kijken :')

Die is nu niet te harden. Ik kijk op de Mof.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200175826
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk nu ook op de Belg :)
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
  Forum Admin vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:39 #291
35723 crew  GGMM
pi_200175831
Copy paste :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:40 #292
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_200175832
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk nu ook op de Belg :)
Welk kanaal
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:44 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175835
Neutrale kijkers hebben geen ruggengraat.
What can change the nature of a man?
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:56 #294
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_200175841
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:24 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Welk kanaal
51 Ziggo
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:25:04 #295
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200175844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:24 schreef leolinedance het volgende:
Pe
[..]

Anders doe je effe lekker vaag :')
Was een grapje, zal mij een worst wezen. :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200175845
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?

Met pijpen is duurder.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:25:24 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200175853
Belgjes spelen weer erg verdedigend.
pi_200175854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?

Met pijpen is duurder.
Doe dit maar niet meer.
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:25:34 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200175855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?

Met pijpen is duurder.
niemand lacht
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 21:25:52 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_200175862
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?

Met pijpen is duurder.
Dan nog liever mexicanobakker humor
What can change the nature of a man?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:25:53 #301
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_200175863
bijna og
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')