Waarom?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt
Ik vind het een ongemakkelijke op.
Schending privacyquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
OP is wel leuk, Suzanne Schulting ook wel
Maar Carien toch leuker
Haga Bokkoquote:
Nog wel lekker of een beetje verloren glorie zoals Alizee?quote:
Jeugdigheid verloren dus dan is het al snel mehquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
Nog wel lekker of een beetje verloren glorie zoals Alizee?
Allemaal Lizard peoplequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
De minachting voor het klootjesvolk druipt er van af.
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar gaandeweg hun zicht op de realiteit en het normale leven zijn verloren (of überhaupt nooit hebben gehad).quote:
Beter elitaire dames dan simpel klootjesvolk. Laatstgenoemde kunnen we prima zonder meequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar simpelweg hun zicht op de realiteit en het normale leven kwijt zijn.
Waren het maar Lizard people.
Elitaire dames kan je nog over het pferd tillen, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Beter elitaire dames dan simpel klootjesvolk. Laatstgenoemde kunnen we prima zonder mee
To 'serve' the people!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar gaandeweg hun zicht op de realiteit en het normale leven zijn verloren (of überhaupt nooit hebben gehad).
Waren het maar Lizard people.
Hadden ze bij die caravantoko ook vouwwagens toevallig?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die Clio is echter niet heel geschikt om alles zwaarder dan een klein aanhangertje te trekken.
Als braad zich een beetje kwaad maakt kan elke caravan een vouwwagen worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hadden ze bij die caravantoko ook vouwwagens toevallig?
Mijn whisky wat doe jequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als braad zich een beetje kwaad maakt kan elke caravan een vouwwagen worden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:33 schreef Marsenal het volgende:
R&P / Huwelijksakte gemeente.
Dat dit topic gesloten wordt voordat we in KLB het in het vizier hebben is wel een gotspe.
Gaan Braddie en Mapima trouwen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:22 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit. En als het gebeurt , ik heb een uitkering als inkomstenbron en zij is binnenkort advocate.
Sowieso geen sterke drank drinkenquote:
Je blijft een bourgondische limburger hequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb net rumsinas ingeschonken met vleugje citroen en ijs
Dat zeiden ze in DTS ook, en kijk hoe het er daar aan toegaat tegen de vroege uurtjesquote:
nog andere aanraders?quote:
Er is een reden dat ik niet in DTS kom.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in DTS ook, en kijk hoe het er daar aan toegaat tegen de vroege uurtjes
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.quote:
Is vanaf blauw gewoon lekker hoor niet zo hc doenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.
Blijf in iedergeval weg van vergif als Johnny Walker.
Blauw ken ik niet moet ik toegeven. Ik bedoel met name red.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Is vanaf blauw gewoon lekker hoor niet zo hc doen
Brad is niet zo’n wandelaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:43 schreef Tlaloc het volgende:
Hookers stopt er mee ivm AVG ellende... Misschien iets voor Bradge om dan voortaan te reviewen?
Ook voor kijkers om te doneren enzo, spontaan een dame die tijdens het streamen aanbelt.
Ja, dit gaat abonnees trekken
jij houdt vast wel van een lekkere ziltige smaak zeker, gore bruinwerker dat je d'r rondlooptquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.
Talisker heb ik wel eens gehaald, maar Johnny is toch prima door de cola ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziltig is aan de voorkant he. Maagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij houdt vast wel van een lekkere ziltige smaak zeker, gore bruinwerker dat je d'r rondloopt
In de cola kan prima inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:56 schreef gers het volgende:
[..]
Talisker heb ik wel eens gehaald, maar Johnny is toch prima door de cola ?
jonge maak toch een grapjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziltig is aan de voorkant he. Maagd.
Ik sta volledig achter Israëlquote:Op woensdag 30 juni 2021 01:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben je ook een antisemitische megalomaan
een deel van de radicale protestantse gemeenschap ook, omdat zij geloven dat op het moment dat alle joden teruggekeerd zijn naar Israël, de wederopstanding van Jezus zal plaatsvinden en alle ongelovigen (waaronder de joden, die "jezus hebben vermoord") eeuwig zullen branden in het vuur van Gehennaquote:
Meeleesbraddie kun je als nieuwe lange content ook reviews maken van andere dingen dan eten?quote:
ja daaromquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hebben we weer en je zit er nu in.
hoe is pagina 9 vandaag habibo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:39 schreef Makrelis het volgende:
Als je ff heen en weer naar Hamburg rijdt vind ik het best.
Hoe weet jij dat? Denk jij dat hij echt iedere keer naar de "nachtwinkel" gaat voor zakken chips en andere snacks?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Denk jij dat hij echt iedere keer naar de "nachtwinkel" gaat voor zakken chips en andere snacks?
Naar de dames zou overigens minder triest zijn, maar goed.
Die hebben we al gezien. Ze is side 9 vd maand geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien. Ze is side 9 vd maand geworden.
Laura, 22 år og fra Brønderslevdeden ze maar nieuwe foto schieten voor van de maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een abonnement op die krant hebt krijg je de volledige fotoshoot.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
deden ze maar nieuwe foto schieten voor van de maand
Oh had ik dat maarquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je een abonnement op die krant hebt krijg je de volledige fotoshoot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Soberso visquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef Makrelis het volgende:
Ik eet echt nooit meer haring. Al zes keer over m'n nek gegaan vandaag.
Lijkt me ook niet gezond dat ijzerquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef Makrelis het volgende:
Ik eet echt nooit meer haring. Al zes keer over m'n nek gegaan vandaag.
Ja of whatever hij nog ergens kan vinden. Zolang het maar een goede structuur heeft duwt hij het wel in zijn mik.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vast een video van nog geen 3 minuten over een review van een appel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |