Je blijft een bourgondische limburger hequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb net rumsinas ingeschonken met vleugje citroen en ijs
Dat zeiden ze in DTS ook, en kijk hoe het er daar aan toegaat tegen de vroege uurtjesquote:
nog andere aanraders?quote:
Er is een reden dat ik niet in DTS kom.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in DTS ook, en kijk hoe het er daar aan toegaat tegen de vroege uurtjes
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.quote:
Is vanaf blauw gewoon lekker hoor niet zo hc doenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.
Blijf in iedergeval weg van vergif als Johnny Walker.
Blauw ken ik niet moet ik toegeven. Ik bedoel met name red.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Is vanaf blauw gewoon lekker hoor niet zo hc doen
Brad is niet zo’n wandelaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:43 schreef Tlaloc het volgende:
Hookers stopt er mee ivm AVG ellende... Misschien iets voor Bradge om dan voortaan te reviewen?
Ook voor kijkers om te doneren enzo, spontaan een dame die tijdens het streamen aanbelt.
Ja, dit gaat abonnees trekken
jij houdt vast wel van een lekkere ziltige smaak zeker, gore bruinwerker dat je d'r rondlooptquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je van een wat lekkere ziltige smaak houdt, een mooie islay als bijvoorbeeld een Talisker.
Talisker heb ik wel eens gehaald, maar Johnny is toch prima door de cola ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziltig is aan de voorkant he. Maagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jij houdt vast wel van een lekkere ziltige smaak zeker, gore bruinwerker dat je d'r rondloopt
In de cola kan prima inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:56 schreef gers het volgende:
[..]
Talisker heb ik wel eens gehaald, maar Johnny is toch prima door de cola ?
jonge maak toch een grapjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziltig is aan de voorkant he. Maagd.
Ik sta volledig achter Israëlquote:Op woensdag 30 juni 2021 01:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben je ook een antisemitische megalomaan
een deel van de radicale protestantse gemeenschap ook, omdat zij geloven dat op het moment dat alle joden teruggekeerd zijn naar Israël, de wederopstanding van Jezus zal plaatsvinden en alle ongelovigen (waaronder de joden, die "jezus hebben vermoord") eeuwig zullen branden in het vuur van Gehennaquote:
Meeleesbraddie kun je als nieuwe lange content ook reviews maken van andere dingen dan eten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |