Waarom?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt
Ik vind het een ongemakkelijke op.
Schending privacyquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:58 schreef Tlaloc het volgende:
OP is wel leuk, Suzanne Schulting ook wel
Maar Carien toch leuker
Haga Bokkoquote:
Nog wel lekker of een beetje verloren glorie zoals Alizee?quote:
Jeugdigheid verloren dus dan is het al snel mehquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:11 schreef gers het volgende:
[..]
Nog wel lekker of een beetje verloren glorie zoals Alizee?
Allemaal Lizard peoplequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
De minachting voor het klootjesvolk druipt er van af.
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar gaandeweg hun zicht op de realiteit en het normale leven zijn verloren (of überhaupt nooit hebben gehad).quote:
Beter elitaire dames dan simpel klootjesvolk. Laatstgenoemde kunnen we prima zonder meequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar simpelweg hun zicht op de realiteit en het normale leven kwijt zijn.
Waren het maar Lizard people.
Elitaire dames kan je nog over het pferd tillen, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Beter elitaire dames dan simpel klootjesvolk. Laatstgenoemde kunnen we prima zonder mee
To 'serve' the people!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Erger nog mijn vriend Fernando. Het zijn simpelweg elitaire dames die oprecht geloven dat ze het beste voorhebben met het land maar gaandeweg hun zicht op de realiteit en het normale leven zijn verloren (of überhaupt nooit hebben gehad).
Waren het maar Lizard people.
Hadden ze bij die caravantoko ook vouwwagens toevallig?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die Clio is echter niet heel geschikt om alles zwaarder dan een klein aanhangertje te trekken.
Als braad zich een beetje kwaad maakt kan elke caravan een vouwwagen worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hadden ze bij die caravantoko ook vouwwagens toevallig?
Mijn whisky wat doe jequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als braad zich een beetje kwaad maakt kan elke caravan een vouwwagen worden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:33 schreef Marsenal het volgende:
R&P / Huwelijksakte gemeente.
Dat dit topic gesloten wordt voordat we in KLB het in het vizier hebben is wel een gotspe.
Gaan Braddie en Mapima trouwen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:22 schreef hebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit. En als het gebeurt , ik heb een uitkering als inkomstenbron en zij is binnenkort advocate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |