'Als je een maaltijdsalade koopt, dan ben je echt een mongool' - Braddie (2021)quote:
Is hij ook, soort van. Afkomstig uit een beruchte familie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Het zou me niks verbazen als Braddie een kamper is
Heeft 'ie serieus gesolliciteerd op een minimumloon baantje 50km verderop?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
maar caravan winkel had hem als het 100 km heen en terug is toch een carravan kunenn aanbieden om in te slapen voor een maand. was die caravan ook nog helemaal krokant geworden en over 10 jaar een paar miljoen waard want dat was de bradge caravan van voordat hij echt mainstream ging en super populair werd.
Die familienaam is hier in de buurt synoniem aan laf volkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Is hij ook, soort van. Afkomstig uit een beruchte familie.
Die Clio is echter niet heel geschikt om alles zwaarder dan een klein aanhangertje te trekken. Inruilen voor een beunkoopje S-klasse dan maar?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een beetje kamper haalt zijn neus op voor alles minder dan een Tabbert.
Fiets er een trekhaak onder en de waarde van dat hok verdubbelt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die Clio is echter niet heel geschikt om alles zwaarder dan een klein aanhangertje te trekken. Inruilen voor een beunkoopje S-klasse dan maar?
https://www.autowereld.nl(...)8185193/details.html
Die kilometerstand geloof ik meteenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die Clio is echter niet heel geschikt om alles zwaarder dan een klein aanhangertje te trekken. Inruilen voor een beunkoopje S-klasse dan maar?
https://www.autowereld.nl(...)8185193/details.html
Een Mercedes is dan net ingereden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die kilometerstand geloof ik meteen
Ik zou bijna blind een Mercedes met 2 ton op de klok kopen. Bovengenoemde is echter wel compleet afgeragd. Niet dat het Braddie iets uit maakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een Mercedes is dan net ingereden.
Een auto die *toevallig* net voor verkoop 199.999 gelopen heeft...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een Mercedes is dan net ingereden.
Ik heb gisteren begrepen dat hij erg lang heeft gedaan over het halen van zijn rijbewijs. Daarnaast is hij echt niet lomp hoor. Volgens mij kan hij zelfs best redelijk leren maar zitten andere zaken hem in de weg. Zijn EQ lijkt me namelijk niet van een hoog niveau, zeg gerust bedroevend laag. Maar dat heb je dan bij het halen van een rijbewijs ook niet zo hard nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:02 schreef Boze_Eend het volgende:
Vraag me af waarom hij auto kan rijden. Hij lijkt me niet slim genoeg voor theorie maar werken kan niet rijlessen volgen wel
Met apk vragen ze er 1490 voor. Maar ook ik zou ver van dit hok blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zou bijna blind een Mercedes met 2 ton op de klok kopen. Bovengenoemde is echter wel compleet afgeragd. Niet dat het Braddie iets uit maakt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren begrepen dat hij erg lang heeft gedaan over het halen van zijn rijbewijs. Daarnaast is hij echt niet lomp hoor. Volgens mij kan hij zelfs best redelijk leren maar zitten andere zaken hem in de weg. Zijn EQ lijkt me namelijk niet van een hoog niveau, zeg gerust bedroevend laag. Maar dat heb je dan bij het halen van een rijbewijs ook niet zo hard nodig.
als je googled braddie rijbewijsquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:40 schreef #ANONIEM het volgende:
Vandaag om 13:50 moest ik afrijden voor de 6e keer. Even mijn verslag:
Kwam aan om rond half 2 en had er eigenlijk de pest in, mijn instructeur zei "Je hebt een andere examinator deze keer, die is héél relaxed" En toen liepen we naar z`n tafeltje toe. Even het standaard lulverhaal verteld natuurlijk en daarna richting de auto.
We stapte in, gingen rijden, radio ging aan en het eerste wat hij zei was "Goh, Kool and The Gang, die heb ik nog live gezien laatst" Dus er vielen opeens heel veel zenuwen van mij af en het gesprek was begonnen
Zowel mijn instructeur als examinator hebben de hele rit alleen maar met elkaar gepraat over muziek en over auto's en ik werd opeens toch wel een stukje zelfverzekerder.
Goed, stukje snelweg gehad, stukje stad gehad, omkeer opdracht gehad, clusteropdracht gehad. Tijd om weer terug te rijden. Serieus 300 meter voor de plaats van bestemming bij een kruispunt krijg ik een ingreep, althans.. Ik reed 35, tikkeltje te hard dus. Ik zag dat er een fietser aankwam vanuit mijn oogghoek en remde uiteraard, auto rolde nog stapvoets en de fietser was al voorbij toen de examinator op de rem trapte. Dat was dus éven slikken.
We zijn terug, en we gaan zitten en hij zegt "Gefeliciteerd man, ik vond het positief!" En eerlijk? Tranen sprongen in m`n ogen, want ik dacht oprecht door die ingreep dat het over was.
Het enige wat hij had aan te merken was "Je kwam iets te hard aangereden op dat laatste kruispunt vond ik, dat is een aandachtspuntje, let daar alsjeblieft op, zowel voor jouw eigen veiligheid als dat van je mede weggebruikers"
We rijden terug naar huis en m`n instructeur geeft me een highfive en zegt "Eindelijk Braddie, na al die lessen, ben blij dat we het hebben kunnen afsluiten want na dit examen wilde ik je geen les meer geven zoals je weet, en de instructeurs in deze regio zaten er ook niet op te wachten dus wees er extra trots op"
Nu word het dus tijd om het pasje morgen met spoed aan te vragen, en vervolgens vanaf het weekend te gaan rond rijden. Eerste rit staat gepland (Met 1 vriend naar IJsselstein toe)
Zal wennen worden, van een Clio met alles erop en eraan, naar een vrij primitieve (Geen rembekrachtiging en geen stuurbekrachtiging) Seicento![]()
Over 2 weken hopelijk een eigen auto
Hij heeft NLD. Dat is al heel lang bekend, daar is hij zelf ook open over geweest en als je hier in dit overzicht kijkt dan zie je inderdaad veel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb gisteren begrepen dat hij erg lang heeft gedaan over het halen van zijn rijbewijs. Daarnaast is hij echt niet lomp hoor. Volgens mij kan hij zelfs best redelijk leren maar zitten andere zaken hem in de weg. Zijn EQ lijkt me namelijk niet van een hoog niveau, zeg gerust bedroevend laag. Maar dat heb je dan bij het halen van een rijbewijs ook niet zo hard nodig.
Eerste hit als je googled Braddie rood kruisquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
als je googled braddie rijbewijs![]()
Lol.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij heeft NLD. Dat is al heel lang bekend, daar is hij zelf ook open over geweest en als je hier in dit overzicht kijkt dan zie je inderdaad veel overeenkomsten.
https://balansdigitaal.nl/kennis/wat-is-nld/
<insert Braddie en Daniel de Ridder GIF>quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Lol.
"Gevaarlijk gedrag in het verkeer"
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:35 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
<insert Braddie en Daniel de Ridder GIF>
Uitkeringstrekkers met een auto soieso verbieden. Kan heel de dag boodschappen doen. Dus gewoon elke dag lopend of fietsend boodschapje halen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Lol.
"Gevaarlijk gedrag in het verkeer"
Dikkie Long vindt deze post niet leukquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers met een auto soieso verbieden. Kan heel de dag boodschappen doen. Dus gewoon elke dag lopend of fietsend boodschapje halen.
Engelsenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Dat vervelende geboe de hele tijd van de Engelse.
Die had een heel klein speelgoedautootje toch? Daar had braadvet toen commentaar op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dikkie Long vindt deze post niet leuk
Daar was ik van opende hoogte inderdaad, maar het interesseert me niet zoveel om nou overeenkomsten in een overzichtje te gaan zoeken. Zijn sociale skills (eq) laten het afweten maar dom is hij niet. Dat komt ongetwijfeld door NLD maar persoonlijk wil ik mensen oordelen naar waarde, en niet op basis van een ziekte als excuus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij heeft NLD. Dat is al heel lang bekend, daar is hij zelf ook open over geweest en als je hier in dit overzicht kijkt dan zie je inderdaad veel overeenkomsten.
https://balansdigitaal.nl/kennis/wat-is-nld/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |