Ja dat is een probleem op zich, dat je denkt dat dat je oplossing is als je met 10 man komt te staanquote:
Buiten dat dat inderdaad een soort van racisme is zijn daar compleet andere redenen voor, namelijk omdat mensen van een bepaalde demografie oververtegenwoordigd zijn in het bedrijfsleven waardoor het niet meer een complete representatie is van de bevolking, dus dit wordt als een oplossing gezien. Of deze vorm van positieve discriminatie iets goeds is hoef je niet te vinden maar het valt echt totaal niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
Willem Guebbels vergetenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:17 schreef Halcon het volgende:
Maar goed, een blank Oranje, dan had je gespeeld met zoiets als:
Stekelenburg
Veltman De Vrij De Ligt Botman Blind
De Jong De Roon Klaassen
Weghorst Berghuis
Of zo iets.
Stekelenburg, Promes, Weghorst en De Roon sowiesoquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, wie van de EK-selectie zouden jullie vanaf nu passeren?
Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
Ach, rek het even uit het verband...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:17 schreef Halcon het volgende:
Maar goed, een blank Oranje, dan had je gespeeld met zoiets als:
Stekelenburg
Veltman De Vrij De Ligt Botman Blind
De Jong De Roon Klaassen
Weghorst Berghuis
Of zo iets.
De Roon speelde gek genoeg erg degelijk. Had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Wat mij betreft hoeven Promes en De Roon niet meer terug te keren. En ik hoop dat spelers als Boadu, Stengs en Koopmeiners zich sneller gaan ontwikkelen dan afgelopen jaar.
Uitstekende post. Ik steun deze motie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Mani89 het volgende:
Het geeft mij inderdaad wel een fijner, of warmer gevoel van binnen als Oranje dominant blank blijft.
Steek is ook wel klaar ja, Weghorst kan alleen nog in een pure 4-3-3 met buitenspelers die een goede voorzet hebben. Zoals gisteren Zwitserland en Kroati een paar prachtige ballen voor het doel gooiden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Stekelenburg, Promes, Weghorst en De Roon sowieso
Frimpong. Zul je zien die raken we straks ook kwijtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Oja Koopmijnders met zijn hockeyhoofd ook weg, pure middelmaat.
Ook zsm een vervanger vinden voor Dumfries die helaas nu de knuffelbeer van de natie is geworden met die permanente dozen om zijn schoenen.
Brobbey > Luuk de Jong aids.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Steek is ook wel klaar ja, Weghorst kan alleen nog in een pure 4-3-3 met buitenspelers die een goede voorzet hebben. Zoals gisteren Zwitserland en Kroati een paar prachtige ballen voor het doel gooiden.
Pleur op, jij wil gewoon Karsdorp in Oranje, maar dat tokkiehoofd wil ik nooit meer bij de selectie zien!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
Ook zsm een vervanger vinden voor Dumfries die helaas nu de knuffelbeer van de natie is geworden met die permanente dozen om zijn schoenen.
Stekelenburg en Promes of zo. Voor de rest is er ook weer niet zo heel erg veel te kiezen. Zo'n Blind vind ik ook niet veel, maar veel alternatieven zijn er niet. Wat er achter zit, zijn vaak spelers die in de Eredivisie het vaak al lastig zat hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Koopmeiners is gewoon de nieuwe 8quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Roon speelde gek genoeg erg degelijk. Had ik niet verwacht.
Koopmeiners
Promes
Luuk de Jong
Stekelenkut
Cillissen
Bizot
Mogen allemaal pleite en dan daarvoor in de plaats:
FRIMPONG
Brobbey
El Ghazi
Danjuma Groeneveld
Bijlow
Als je met wingbacks blijft spelen is enig voetbalgogme op die plek toch wel handig in plaats van een beetje dom kijken en stieren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pleur op, jij wil gewoon Karsdorp in Oranje, maar dat tokkiehoofd wil ik nooit meer bij de selectie zien!
Arme flappiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
El Ghazi en Groeneveld hadden een fantastisch seizoen in o.a. de Premier League koekoekquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koopmeiners is gewoon de nieuwe 8
Wat noem je daar een stel prutsers op.
Bedankt voor uw aanmelding
U hoort nog van ons
Frimpong ventjeeeeeequote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met wingbacks blijft spelen is enig voetbalgogme op die plek toch wel handig in plaats van een beetje dom kijken en stieren.
Na je uitgebreide liefdesverklaring aan de Ligt kan ik je niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Roon speelde gek genoeg erg degelijk. Had ik niet verwacht.
Koopmeiners
Promes
Luuk de Jong
Stekelenkut
Cillissen
Bizot
Mogen allemaal pleite en dan daarvoor in de plaats:
FRIMPONG
Brobbey
El Ghazi
Danjuma Groeneveld
Bijlow
Nou ok dan kiezen we voor de concensus en stoppen we met die wingbacks en dan gaan we met Tete de kwalifictatie in n afmaken!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je met wingbacks blijft spelen is enig voetbalgogme op die plek toch wel handig in plaats van een beetje dom kijken en stieren.
Ben je in de war met een andere user ouwe dibbes? Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:23 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Na je uitgebreide liefdesverklaring aan de Ligt kan ik je niet meer serieus nemen.
Die heeft een geslachtsdeel waar je de lijnen mee kan witten.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou ok dan kiezen we voor de concensus en stoppen we met die wingbacks en dan gaan we met Tete de kwalifictatie in n afmaken!
Maar NOOIT Karsdorp.
Nooit.
Maar niet blank vs. uber-Hollands jankhoofd. Dilemmaquote:
En een hele goede back. Maakt giga stappen. Celtic > Leverkusen en die gaat binnenkort hoger spelen GENOT.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft een geslachtsdeel waar je de lijnen mee kan witten.
Ach wat een onzin. Als Brobbey zich zo door blijft ontwikkelen is hij de komende tien jaar de spits in Oranje. En terecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar niet blank vs. uber-Hollands jankhoofd. Dilemma
Elghazi was twijfel (had hem liever als promes)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
El Ghazi en Groeneveld hadden een fantastisch seizoen in o.a. de Premier League koekoek
Twijfel?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elghazi was twijfel (had hem liever als promes)
Groeneveld is geen international
Brobbey heeft alles om de wereldtop te halen. Heerlijke spits.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Brobbey zoekt over een paar jaar een niggerkapper in Vladikavkaz en daarna praat niemand ooit nog over hem.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je in de war met een andere user ouwe dibbes? Wanneer was dat?
Da's nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Als Brobbey zich zo door blijft ontwikkelen is hij de komende tien jaar de spits in Oranje. En terecht.
Wat lekker GROOT STERK EN ZWART In de jeugd al niet kan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Brobbey zoekt over een paar jaar een niggerkapper in Vladikavkaz en daarna praat niemand ooit nog over hem.
Ja dat is toch ook zo ? Dat hij een fout maakt tja. Overkomt iedereen weleens he, zeker op die leeftijd.quote:
Brobbey of fucking Sorlothquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's nog maar afwachten.
Eerst maar eens zien dat 'ie gaat spelen bij RB Leipzig. En niet over drie jaar ergens in Rusland in de middenmoot speelt.
Sorloth speelt 'ie wel eruit, maar als het tegenvalt halen ze even makkelijk weer een andere.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey of fucking SorlothTuurlijk gaat die spelen joh
Timber is niet goed genoeg als rechtsback. Karsdorp kan, maar Frimpong is de manquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:29 schreef SamCooke het volgende:
Rechtsback kies je toch gewoon voor Timber, of Rensch als die zich blijft ontwikkelen? Veel beter dan schoenendoosvoetballers Dumfries en Karsdorp.
Je denkt dat die clubs oneindig geld hebben nu? Daarom halen ze een transfervrije spelerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sorloth speelt 'ie wel eruit, maar als het tegenvalt halen ze even makkelijk weer een andere.
RB Leipzig heeft wel wat te makken ja en ook wel ambities.Zo'n Brobbey is natuurlijk een prima buitenkansje. Transfervrij, jong en al redelijk goed. Valt het tegen, dan verkoop je 'm wel weer aan Shakhtar of Spartak of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat die clubs oneindig geld hebben nu? Daarom halen ze een transfervrije speler
Hebben ook gewoon net zoals Ajax etc miljoenen verlies nu door corona.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
RB Leipzig heeft wel wat te makken ja en ook wel ambities.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Timber is niet goed genoeg als rechtsback. Karsdorp kan, maar Frimpong is de man
Totaal niet te vergelijken met Red Bull op de achtergrond.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ook gewoon net zoals Ajax etc miljoenen verlies nu door corona.
Ja leuk, maar die hebben misschien wel 100-200 miljoen verlies. Ajax zat al aan de 50 miljoen verlies kun je nagaanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met Red Bull op de achtergrond.
Red Bull heeft afgelopen jaar 100 miljoen schulden van de club kwijtgescholden. Weg verlies.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die hebben misschien wel 100-200 miljoen verlies. Ajax zat al aan de 50 miljoen verlies kun je nagaan
Dat zal wel, maar RB spekt wel bij als het nodig is. Als het niet blijkt te werken met Brobbey, gaan ze echt niet vier jaar aan blijven kloten met hem.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben ook gewoon net zoals Ajax etc miljoenen verlies nu door corona.
Niet bij Ajax gespeeld dus onder de radar. Zal binnenkort wel voor Ghana kiezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En een hele goede back. Maakt giga stappen. Celtic > Leverkusen en die gaat binnenkort hoger spelen GENOT.
Blackedquote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet bij Ajax gespeeld dus onder de radar. Zal binnenkort wel voor Ghana kiezen.
Valentijn Driessen zal wel weer de volgende matige bondscoach pushen om hem dan te kunnen afkraken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kijk wel al uit naar de stukjes van columnisten/journalisten, die geen voetbal kijken, die potentile bondscoaches af gaan meten aan de oppressiematrix.
Heeft hij al gedaan, zijnde Henk ten Cate.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valentijn Driessen zal wel weer de volgende matige bondscoach pushen om hem dan te kunnen afkraken.
Onzin, Valentijn is helemaal geen opportunist dus houd je lasterlijke praat maar voor je.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valentijn Driessen zal wel weer de volgende matige bondscoach pushen om hem dan te kunnen afkraken.
Zwarte CobraGod.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan, zijnde Henk ten Cate.
Nu wil de grote Anti-Erik juist toch weer Ten Hag hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onzin, Valentijn is helemaal geen opportunist dus houd je lasterlijke praat maar voor je.
https://www.telegraaf.nl/(...)an-koeman-bij-oranje
He? He heh heheheeh GENOTquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu wil de grote Anti-Erik juist toch weer Ten Hag hebben?
El ghazi kan prima op de bank. El ghazi kan sws beter in het veld staan op het middenveld/aanval dan dumfries. Sinds wanneer is het normaal dat dumfries praktisch op het middenveld speelt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Koopmeiners is gewoon de nieuwe 8
Wat noem je daar een stel prutsers op.
Bedankt voor uw aanmelding
U hoort nog van ons
Cillisen kan er geen kut van. BIJLOWGODquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:26 schreef SOG het volgende:
[..]
El ghazi kan prima op de bank. El ghazi kan sws beter in het veld staan op het middenveld/aanval dan dumfries. Sinds wanneer is het normaal dat dumfries praktisch op het middenveld speelt?
Weghorst en el ghazi gewoon bij de selectie houden. Promes eruit. Cillesen erin. Stekelenburg eruit.
Trouwens ep ghazi heeft 10x gescoord in de PL. Prima stats voor een middenmoter.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu wil de grote Anti-Erik juist toch weer Ten Hag hebben?
Seedorfgod. Stukje derde been.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:27 schreef SamCooke het volgende:
Straks is Drank exit en krijg je daarvoor Gullit in de plaats. Of Seedorf.![]()
![]()
Nee, Seedorf is echt net zo slecht hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:29 schreef SOG het volgende:
Beter die tripod seedorf dan frank. Alles beter dan frank.
Was wel een speler bohquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, Seedorf is echt net zo slecht hoor.
Het is wel iNclUsIeF.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, Seedorf is echt net zo slecht hoor.
Frank was ook een speler. Sterker nog, zelfs Ten Hag was een (modale) speler.quote:
Frank was mwa. Seedorf was een enorme GOAT.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Frank was ook een speler. Sterker nog, zelfs Ten Hag was een (modale) speler.
Fantastic game.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:27 schreef SamCooke het volgende:
Straks is Drank exit en krijg je daarvoor Gullit in de plaats. Of Seedorf.![]()
![]()
De Kraamkut genot.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik maak verdomme niet voor niets zo'n topic al voordat het EK begon, gooi hem eruit. @:knjb
De Boer is ze nog aan het uitleggen hoe vaak ze de achterlijn hebben gehaald.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik maak verdomme niet voor niets zo'n topic al voordat het EK begon, gooi hem eruit. @:knjb
Dat wel. Toen met Milan in de CL tegen Ajax in de Arena was hij de absolute baas op het veld. Paste helaas niet in ons 433 systeem.quote:
Heb zijn laatste Milan shirt hier. SEEDORFGOAT. Wat een middenvelder was dat de tering. Die afstandsschoten ook van hem koekoek toetersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat wel. Toen met Milan in de CL tegen Ajax in de Arena was hij de absolute baas op het veld. Paste helaas niet in ons 433 systeem.
Hij was niet te sturen, dat was zijn probleemquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat wel. Toen met Milan in de CL tegen Ajax in de Arena was hij de absolute baas op het veld. Paste helaas niet in ons 433 systeem.
Hij wist op zijn 17e al alles beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet te sturen, dat was zijn probleem
Werd ook vaak totaal verkeerd gebruikt. Frenkie nu ook bij NL.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet te sturen, dat was zijn probleem
Hij noemt net de aanknopingspunten op die hij ziet. Dat kan wel even duren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer is ze nog aan het uitleggen hoe vaak ze de achterlijn hebben gehaald.
Stukje De Boerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hij noemt net de aanknopingspunten op die hij ziet. Dat kan wel even duren.
'Ja, ehhhh, nou. Ik denk, euhhh, ja, dat, ehhhh, Menig ...'
Dat maakte de pers er vooral van. Kaka en consorten hebben volgens eigen zeggen nooit met een betere middenvelder mogen spelen als Seedorf. Die man is een grootheid bij veel spelers.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
Toen Seedorf 20 was kotsten al zijn teamgenoten hem al uit omdat hij zich als een vent van 80 gedroeg.
Enorm talent maar speelde wel voor FC Seedorf, in een vrije rol kon hij heel aardig ballen, in Italie kon dat ook omdat anderen het vuile werk opknaptenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
Toen Seedorf 20 was kotsten al zijn teamgenoten hem al uit omdat hij zich als een vent van 80 gedroeg.
Zie mijn avatarquote:
Aardig ballenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enorm talent maar speelde wel voor FC Seedorf, in een vrije rol kon hij heel aardig ballen, in Italie kon dat ook omdat anderen het vuile werk opknapten
Ik heb in de aanloop naar het EK een podcastje geluisterd waar volgens mij Kees Jansma aanschoof. Die bevestigde dat verhaal nog maar eens. Het was zelfs erger dan ik dacht, maargoed dat het zo'n walgelijke persoonlijkheid is was al langer bekend natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat maakte de pers er vooral van. Kaka en consorten hebben volgens eigen zeggen nooit met een betere middenvelder mogen spelen als Seedorf. Die man is een grootheid bij veel spelers.
Komt van al dat gefrons.quote:
Kees is ook de pers. Zijn mede-spelers zeggen totaal wat anders en die hebben met hem gespeeld. Kees cunt nooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in de aanloop naar het EK een podcastje geluisterd waar volgens mij Kees Jansma aanschoof. Die bevestigde dat verhaal nog maar eens. Het was zelfs erger dan ik dacht, maargoed dat het zo'n walgelijke persoonlijkheid is was al langer bekend natuurlijk.
ik denk dat jij een fan bentquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aardig ballenHet is geen discussie dat Seedorf een van de beste middenvelders ter wereld was in de jaren 90. Die man was zo allround, belachelijk.
Wat komt er toch weer een hoop onzin uit je.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kees is ook de pers. Zijn mede-spelers zeggen totaal wat anders en die hebben met hem gespeeld. Kees cunt nooit.
Ik was fan van wel meer middenvelders. Kaka, Pirlo, Gattuso en zo verder, maar Seedorf was echt mokergoed. Was zo allround dat zie je zelden.quote:
dan heb ik andere medespelers gehoord waarschijnlijk, niet te coachen, laat ik het daar maar op houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kees is ook de pers. Zijn mede-spelers zeggen totaal wat anders en die hebben met hem gespeeld. Kees cunt nooit.
Die heb ik ook gehoord, vooral van het Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb ik andere medespelers gehoord waarschijnlijk, niet te coachen, laat ik het daar maar op houden.
hij was ook goed aan de bal maar dat is maar een deel van het voetbal, er staan er 22 in het veld die allemaal wel eens de bal hebben dus zonder bal is toch ook wel belangrijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was fan van wel meer middenvelders. Kaka, Pirlo, Gattuso en zo verder, maar Seedorf was echt mokergoed. Was zo allround dat zie je zelden.
Dat ze hem als voetballer goed vonden zegt vrij weinig over zijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat middenveld bij Milan. Ieder had zijn eigen taak, dat was fantastisch om te zienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij was ook goed aan de bal maar dat is maar een deel van het voetbal, er staan er 22 in het veld die allemaal wel eens de bal hebben dus zonder bal is toch ook wel belangrijk
Persoonlijkheid boeit dat dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ze hem als voetballer goed vonden zegt vrij weinig over zijn persoonlijkheid.
had helemaal niets met racisme te maken, ging gewoon over geld al was dat dan wel weer racistisch van het Ajax bestuurquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
Destijds hadden we ook die racisme rel met Hiddink genot.
Zeker boeit dat ja. Helemaal op een eindtoernooi met een land.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Persoonlijkheid boeit dat dan?Al slaat hij zijn vrouw, niet mijn merk of probleem. Doet niets af van zijn kwaliteiten in het veld zeg maar.
Er was wel degelijk racisme of vergeet je even dat de zwarte spelers apart zaten en amper tot niet hebben gesproken met de blanke spelers? Lees boekkie van Kluivert enzo maar eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
had helemaal niets met racisme te maken, ging gewoon over geld al was dat dan wel weer racistisch van het Ajax bestuur
Racisme van de zwarte spelers dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er was wel degelijk racisme of vergeet je even dat de zwarte spelers apart zaten en amper tot niet hebben gesproken met de blanke spelers? Lees boekkie van Kluivert enzo maar eens.
Nee dat boeit niks. Ze hoeven niet met elkaar naar bed ouwe reus. Zolang ze professioneel met elkaar omgaan geen probleem.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker boeit dat ja. Helemaal op een eindtoernooi met een land.
Mochten ze daar niet aan tafel zitten of gingen ze zelf maar bij elkaar zitten?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er was wel degelijk racisme of vergeet je even dat de zwarte spelers apart zaten en amper tot niet hebben gesproken met de blanke spelers? Lees boekkie van Kluivert enzo maar eens.
Wat is dit voor onzin. Waren gewoon vrienden allemaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze wilde dat zelf niet hebben, althans zo staat het geschreven. Racisme onderling dus. Net wat @Caland zegt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mochten ze daar niet aan tafel zitten of gingen ze zelf maar bij elkaar zitten?
Gewoon onzin, het ging over geld en de rol van Danny Blind daarin maar dat staat natuurlijk niet in dat boekquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stond laatst nog een groot stuk in VI dat het grotendeels onzin was, had meer te maken met de Ajax boys en de grote verschillen in salarissen tussen de (jonge) donkere spelers en de oudere blanke spelers.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja die anekdote van Jansma was wat dat betreft wel mooi. Dat hij in aanloop naar 2008 echt op alles wat aan te merken had. Van begeleiding tot eten. Constant zo'n bij Milan doen we het zo toontje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat boeit niks. Ze hoeven niet met elkaar naar bed ouwe reus. Zolang ze professioneel met elkaar omgaan geen probleem.
Zie je nu met Depay weer. Kwalitatief niet van dezelfde orde, maar in Frankrijk een grote meneer en volgens velen kan hij er geen klote van etc etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:50 schreef SamCooke het volgende:
Het is wel opvallend dat Seedorf in het buitenland zo werd geroemd en in Nederland zo werd verguisd.
Ook wat betreft zijn persoonlijkheid. In het buitenland waardeerde man zijn inbreng en wil om leiderschap te tonen, in Nederland werd ie daarvoor afgemaakt. Om te beginnen met die gemiste penalty.
Dit fabeltje is echt allang uit de wereld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze wilde dat zelf niet hebben, althans zo staat het geschreven. Racisme onderling dus. Net wat @:Caland zegt.
Bijzonder dat het dan in meerdere boeken van verschillende spelers staat vermeld. Ik denk niet dat dat een fabeltje is. Overigens zijn er ook bewegende beelden van 96 of 98 waar je duidelijk alle zwarte spelers bij elkaar ziet zitten. Ze bedekken het nu met de mantel der liefde inderdaad om gezever te voorkomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit fabeltje is echt allang uit de wereld.
Seedorf is geen leuke man om mee te werken. Nederlanders zijn nuchter en hebben helemaal geen zin in zo'n omhooggevallen Seedorf.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:50 schreef SamCooke het volgende:
Het is wel opvallend dat Seedorf in het buitenland zo werd geroemd en in Nederland zo werd verguisd.
Ook wat betreft zijn persoonlijkheid. In het buitenland waardeerde man zijn inbreng en wil om leiderschap te tonen, in Nederland werd ie daarvoor afgemaakt. Om te beginnen met die gemiste penalty.
Nederlanders zijn over het algemeen bijzonder achterlijk. Dat zagen we ook met Beenhakker en Cruijff. NIEMAND stond op, terwijl iedereen Cruijff wilde als coach. Ja sorry KNVB jullie hebben gelijk, Beenhakker is de beste keusquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:54 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Seedorf is geen leuke man om mee te werken. Nederlanders zijn nuchter en hebben helemaal geen zin in zo'n omhooggevallen Seedorf.
Welke meerdere boeken? Bijzonder dat het in vi door een stuk of 5 spelers (waaronder donkeren) dan wordt ontkend en dit verder ook al jaren in alle kranten heeft gestaan. Het ging over geld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijzonder dat het dan in meerdere boeken van verschillende spelers staat vermeld. Ik denk niet dat dat een fabeltje is. Overigens zijn er ook bewegende beelden van 96 of 98 waar je duidelijk alle zwarte spelers bij elkaar ziet zitten. Ze bedekken het nu met de mantel der liefde inderdaad om gezever te voorkomen.
ze zitten bij elkaar dus het racistisch, ze konden gewoon niet klaverjassenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijzonder dat het dan in meerdere boeken van verschillende spelers staat vermeld. Ik denk niet dat dat een fabeltje is. Overigens zijn er ook bewegende beelden van 96 of 98 waar je duidelijk alle zwarte spelers bij elkaar ziet zitten. Ze bedekken het nu met de mantel der liefde inderdaad om gezever te voorkomen.
Bogarde boekje, Kluivert boekje, zomaar 2 voorbeelden. Ze kunnen dat nu prima ontkennen natuurlijk om gezeur in de media te voorkomen etc etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke meerdere boeken? Bijzonder dat het in vi door een stuk of 5 spelers (waaronder donkeren) dan wordt ontkend en dit verder ook al jaren in alle kranten heeft gestaan. Het ging over geld.
Vergelijk Depay aub niet met klasbak Seedorf. Volgens mij zit je hier puur om te trollen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie je nu met Depay weer. Kwalitatief niet van dezelfde orde, maar in Frankrijk een grote meneer en volgens velen kan hij er geen klote van etc etc.
Ik zou ook niet weten wat het probleem daarmee is, dat zie je toch overal wel dat gelijkgestemden elkaar opzoeken. Zo zullen donkere mensen wat vaker een klik hebben met elkaar dan met een Arthur Numan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd weer die donkere jongens he met dat gokkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zitten bij elkaar dus het racistisch, ze konden gewoon niet klaverjassen
In het Bogarde boekje staat dat niet zo, die heb ik zelf gelezen. Onzin weer dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bogarde boekje, Kluivert boekje, zomaar 2 voorbeelden. Ze kunnen dat nu prima ontkennen natuurlijk om gezeur in de media te voorkomen etc etc.
Kwalitatief niet van dezelfde orde staat er toch schele.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:56 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Vergelijk Depay aub niet met klasbak Seedorf. Volgens mij zit je hier puur om te trollen.
Ik zie daar toch wel een groot verschil. Seedorf was - zelfs voor een voetballer - enorm eigenwijs en dat zorgt natuurlijk voor irritatie, maar hij was wel professioneel en het ging over voetbal en de zaken daaromheen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie je nu met Depay weer. Kwalitatief niet van dezelfde orde, maar in Frankrijk een grote meneer en volgens velen kan hij er geen klote van etc etc.
Staat er wel, misschien dat jij het anders opgevat hebt zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het Bogarde boekje staat dat niet zo, die heb ik zelf gelezen. Onzin weer dus.
Nee, staat er niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat er wel, misschien dat jij het anders opgevat hebt zou kunnen.
Hij kan er serieus geen klote van, je vergelijking slaat dus als een tang op een varken. De kritiek op Seedorf was onterecht, het was een top voetballer. Pannenkoek!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kwalitatief niet van dezelfde orde staat er toch schele.
JF Hasselbaink en Eidur Gudjohnsen gooiden anders geregeld samen hun maandloon in het casino over de balk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd weer die donkere jongens he met dat gokken
Dan nog klopt het wat ik zeg: Kwalitatief niet van dezelfde orde oftewel Depay is vele malen minder dan dat Seedorf ooit was. Lezen sheriff.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Hij kan er serieus geen klote van, je vergelijking slaat dus als een tang op een varken. De kritiek op Seedorf was onterecht, het was een top voetballer.
Glenn Helder god ook die was leipquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
JF Hasselbaink en Eidur Gudjohnsen gooiden anders geregeld samen hun maandloon in het casino over de balk.
Persconferentie met Hugo en Mark zometeen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
Komt er een persconferentie zo, of hoe gaan we dit nieuws horen?
Daar durfde Sjon in ieder geval niet tegen te steken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd weer die donkere jongens he met dat gokken
Als ze Frank nu wippen zou het het bestuur sieren zelf ook op te stappen. Wat een clowns zijn het door weer zo’n Blind 2.0 uit het old boys network aan te stellen die overal gefaald is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:27 schreef SOG het volgende:
Knvb vandaag al in gesprek met frons. Heeft ng een contract tm wk. Wtf we moeten met frons nog een wk afwerken
misschien nog een keertje lezen, zijn vast weinig pagina's met grote lettersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staat er wel, misschien dat jij het anders opgevat hebt zou kunnen.
Cruijff draait zich om in zijn graf ik zweer hetquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze Frank nu wippen zou het het bestuur sieren zelf ook op te stappen. Wat een clowns zijn het door weer zo’n Blind 2.0 uit het old boys network aan te stellen die overal gefaald is.
Kennelijk maken ze slechte keuzes, dan laat het besturen maar over aan capabele mensen. Maar ja, ze zullen wel lekker blijven zitten en Van Bommel of Van Bronckhorst of een andere grijze muis aanstellen die ooit voor oranje heeft gespeeld. Die mag het dan weer eens proberen, want ze gunnen het die lui omdat ons kent ons bij de KNVB natuurlijk. En wij weer met lede ogen aanzien hoe ze de boel niet kunnen motiveren zodat we in ieder geval er uit hadden kunnen vliegen met het gevoel dat de spelers alles hebben gegeven.
Ik doe meestal de stripvorm lezen allen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien nog een keertje lezen, zijn vast weinig pagina's met grote letters
Met de West-Friesland posse moet je anders ook niet fucken:quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar durfde Sjon in ieder geval niet tegen te steken.
quote:"Op weg naar de kamers, in gedachten verzonken, merk ik dat De Boertjes achter me aan zijn gekomen. In slowmotion draai ik me naar hen om. Robbie duikt achter de twee op. Het is alsof hij de dood in de ogen kijkt. Frank en Ronald nemen het woord", zo vertelt De Wolf. *
Robbie de Wit moet ik aan denken triest verhaalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met de West-Friesland posse moet je anders ook niet fucken:
[..]
Robbie, kut man, ik wist niet eens dat je hersens had.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Robbie de Wit moet ik aan denken triest verhaal
Samen met Adrian Mutu? Of had die niets meer over na z'n bezoekje aan de dealer?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
JF Hasselbaink en Eidur Gudjohnsen gooiden anders geregeld samen hun maandloon in het casino over de balk.
Een beetje kankerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Robbie, kut man, ik wist niet eens dat je hersens had.
~M. van Basten
Mutu was meer een huiselijk typje, tot verdriet van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Samen met Adrian Mutu? Of had die niets meer over na z'n bezoekje aan de dealer?
ik ben pas half blij, eerst maar eens kijken wie ze halenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:31 schreef Zorro het volgende:
En we zingen en we springen
Want we zijn zo blij![]()
![]()
Zou hij dan eindelijk door hebben dat het trainersvak niks voor hem is?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Frank wilde zelf ook niet door dus. (althans, volgens de KNVB)
Dat kan alleen maar beter zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben pas half blij, eerst maar eens kijken wie ze halen
Frank de Boer was, als ik het mij goed herinner, een trouwe aanhanger van Cruijffie en diens beginselen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cruijff draait zich om in zijn graf ik zweer het
Laten we het in godsnaam hopen want ik ben al jaren doodsbang dat hij ooit weer bij Ajax komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij dan eindelijk door hebben dat het trainersvak niks voor hem is?
Iedere Nederlander: De keuze voor Frank de Boer heeft exact uitgepakt zoals verwacht.quote:
Ja, dat is toch wel bijzonder. Al had ik nog steeds wel graag anders gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedere Nederlander: De keuze voor Frank de Boer heeft exact uitgepakt zoals verwacht.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het in godsnaam hopen want ik ben al jaren doodsbang dat hij ooit weer bij Ajax komt.
ze zouden zelf ook op moeten stappenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar beter zijn.
Tenzij ze Danny Blind terughalen, maar zo stom zijn zelfs bij de KNVB niet.
Toch?
Daar hoor ik best goede verhalen over.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.
We krijgen wel Heitinga overigens.
Van de T. ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hoor ik best goede verhalen over.
Helemaal mee eens.quote:
Ik vertrouw je voorspellingen niet meer, jij zei de hele tijd dat Frank wel aan zou blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk komen ze gewoon uit bij Henk ten Cate of Louis van Gaal.
Nederlander, buitenlander mag ook.
Als ik Henk ten Cate zou zijn, zou ik sowieso bedanken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vertrouw je voorspellingen niet meer, jij zei de hele tijd dat Frank wel aan zou blijven.
Dick Advocaat is ook weer vrij!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Dirk Kuijt is nog op zoek naar een klus, toch?
Extreem theatraal bedanken in zijn geval.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als ik Henk ten Cate zou zijn, zou ik sowieso bedanken.
Ik denk dat de kans met dit fiasco een stuk kleiner is geworden. Ook al omdat hij de Hollandse school heeft afgezworen met zijn lange ballen van de keeper 532.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we het in godsnaam hopen want ik ben al jaren doodsbang dat hij ooit weer bij Ajax komt.
Daar ben ik ook bang voor. HEEL bang.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.
We krijgen wel Heitinga overigens.
Frank zou bij Ajax een prima beheerder van het ballenhok zijn. Lang geen onbelangrijk werk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans met dit fiasco een stuk kleiner is geworden. Ook al omdat hij de Hollandse school heeft afgezworen met zijn lange ballen van de keeper 532.
Hoe onderhoudt de beste man zich de laatste 10 jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:49 schreef SamCooke het volgende:
Mario Been wil ook wel terugkomen van zijn sabbatical denk ik.
ze zijn wel teringdom maar zo dom ook weer nietquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:51 schreef SamCooke het volgende:
Ik vrees heel erg dat het van der Looij gaat worden.
Waarom geen Gullit?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Wedstrijden van Feyenoord kijken op kosten van ESPN.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe onderhoudt de beste man zich de laatste 10 jaar?
Oja dat zou natuurlijk ook nog kunnen omwille van het kleurtje.quote:
Weet je dat zeker? Ze hebben ook Drank aangesteld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn wel teringdom maar zo dom ook weer niet
Omg breng niemand op ideen aubquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:51 schreef SamCooke het volgende:
Ik vrees heel erg dat het van der Looij gaat worden.
VERBINDERquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
AURA
ECHT EEN CHEF
@:Slobeend @:Maxi-mus @:Rellende_Rotscholier @:VoMy @:hhh38
Bind je huisdieren vast aan een paal, gooi een doos karton over jezelf en wacht op het einde der tijden.
Gwn Ten Hag, kan die een keer wat anders doen dan dat eeuwige ajaxquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:07 schreef Saekerhett het volgende:
De enige Nederlander die ik zie zitten is Van Gaal. De rest is of niet beschikbaar, of komt zwaar tekort.
Het zit bij de KNVB weer vol met voetbalinhoudelijke eisen zo te zienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
AURA
ECHT EEN CHEF
Bind je huisdieren vast aan een paal, gooi een doos karton over jezelf en wacht op het einde der tijden.
Vanzelfsprekend niets tegen Koeman als bondscoach.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zit bij de KNVB weer vol met voetbalinhoudelijke eisen zo te zien
(met Koeman waren we natuurlijk wel gewoon tot de halve finale gekomen, maar dat terzijde)
Ze weten dat de echte Ronald Koeman bezet is. Zouden ze dan toch mij bedoelen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
AURA
ECHT EEN CHEF
WTF, wordt dus helemaal niksquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
AURA
ECHT EEN CHEF
boven verwachting is wel heel veel gevraagdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:36 schreef Perrin het volgende:
Duurde nog lang, nu hopelijk weer eens een trainer die boven verwachting presteert ipv weer een teleurstelling.
Boven realistische verwachting op basis van marktwaarde van je spelersgroep vergeleken met die van je tegenstandersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
boven verwachting is wel heel veel gevraagd
Nee? Dan zou er een evaluatie volgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar gingen ze sowieso met hem door (contractueel) als Drank de kwartfinale had gehaald
Godzijdank zeg
Volgens mij is Frank de Boer een beste vent.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
RIP!
Frank ik vond je een goede bondscoach, succes met je verdere carrire.
En mensen het maar gek vinden dat ik stond te juichen bij de nederlaag tegen de Tsjechen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar gingen ze sowieso met hem door (contractueel) als Drank de kwartfinale had gehaald
Godzijdank zeg
HAHAHA, kansloos dit. Announce van Breukelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
AURA
ECHT EEN CHEF
Maar wie??quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:36 schreef Perrin het volgende:
Duurde nog lang, nu hopelijk weer eens een trainer die boven verwachting presteert ipv weer een teleurstelling.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee? Dan zou er een evaluatie volgen.
Ik lees dat als dat er een evaluatie komt als ze NIET de kwartfinale halen. Anders dus niet.quote:Directeur Hoogma: ,,Ondanks alle inzet van Frank is de doelstelling van minimaal de kwartfinale halen niet bewerkstelligd. Als die niet bereikt zou worden zouden we evalueren
dat als dat lees ik nu ook ja. Dan heb ik het verkeerd gehoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker weten?
[..]
Ik lees dat als dat er een evaluatie komt als ze NIET de kwartfinale halen. Anders dus niet.
Laten we het houden op de duidelijke communicate vanuit de KNVB.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat als dat lees ik nu ook ja. Dan heb ik het verkeerd gehoord.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die nederlaag tegen de Tsjechen kan dus gerust de redding zijn van het WK 2022
Ja, nu Frank weg is mist Malen niet meer voor open doel, verprutst Memphis niet meer 9 van de 10 ballen, is Wijnaldum ineens een bevlogen en inspirerende leider en maakt De Ligt geen domme fouten meer. Het is niet dat we ergens betere voetballers hebben en eigenlijk hebben we ook niet echt betere Nederlandse trainers. Terecht dat hij weg is hoor, maar het is meer "De koning is dood, lang leve de koning." Laten we het Nederlands elftal gebruiken om trainers de laatste duw het ravijn in te geven. Ik stem voor Bert van Marwijk, Gio of Van Bommel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien hebben we iemand nodig met meer gezag.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens mij is Frank de Boer een beste vent.
Maar persoonlijk vond ik hem geen goede (bonds)coach. Ik vrees dat hij overwicht mist, en niet hard durft in te grijpen als de dingen op het veld scheef lopen.
Bij Ajax was hij nog een soort Icoon en hij kwam voort uit de Cruijff-gelederen, en dat heeft hem ongetwijfeld geholpen. Maar daarna heeft hij niet veel indruk meer (op mij) gemaakt.
Als iedereen onderpresteert is het logisch om naar de trainer te wijzen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:59 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ja, nu Frank weg is mist Malen niet meer voor open doel, verprutst Memphis niet meer 9 van de 10 ballen, is Wijnaldum ineens een bevlogen en inspirerende leider en maakt De Ligt geen domme fouten meer. Het is niet dat we ergens betere voetballers hebben en eigenlijk hebben we ook niet echt betere Nederlandse trainers. Terecht dat hij weg is hoor, maar het is meer "De koning is dood, lang leve de koning." Laten we het Nederlands elftal gebruiken om trainers de laatste duw het ravijn in te geven. Ik stem voor Bert van Marwijk, Gio of Van Bommel.
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien hebben we iemand nodig met meer gezag.
Dat is het punt, ze presteren niet onder. Niet over het hele toernooi gezien. De blunders die op dit toernooi gemaakt werden, zijn ook gemaakt door diezelfde spelers bij hun clubs. Maar het zijn de besten die we hebben en niet in staat om te leren van hun fouten (de meesten dan), omdat ze met hun hoofd in de wolken lopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als iedereen onderpresteert is het logisch om naar de trainer te wijzen.
Onzin, marktwaarde liegt niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:16 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat is het punt, ze presteren niet onder. Niet over het hele toernooi gezien. De blunders die op dit toernooi gemaakt werden, zijn ook gemaakt door diezelfde spelers bij hun clubs. Maar het zijn de besten die we hebben en niet in staat om te leren van hun fouten (de meesten dan), omdat ze met hun hoofd in de wolken lopen.
Veel van deze gasten kunnen veel beter.quote:
Genoeg aantoonbare fouten van De Boer, niet meenemen van je beste keeper (die wordt kaltgesteld), Weghorst van nowhere in de basis, onbegrijpelijke wisselsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:16 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat is het punt, ze presteren niet onder. Niet over het hele toernooi gezien. De blunders die op dit toernooi gemaakt werden, zijn ook gemaakt door diezelfde spelers bij hun clubs. Maar het zijn de besten die we hebben en niet in staat om te leren van hun fouten (de meesten dan), omdat ze met hun hoofd in de wolken lopen.
Ik wantrouw mannen zonder wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Ton du Chatinier misschien? Die ziet er ook uit als iemand met natuurlijk gezag en autoriteit omdat hij kaal is.
In de gevallen van Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt(groeipotentieel) en Virgil van Dijk niet. Naar dat zijn er geen 11.quote:
Wie is die keeper? Bijlow?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Genoeg aantoonbare fouten van De Boer, niet meenemen van je beste keeper (die wordt kaltgesteld), Weghorst van nowhere in de basis, onbegrijpelijke wissels
Als al die toppers (en dat is de helft van het elftal) onderpresteren en de rest niet boven zichzelf weet uit te stijgen, dan is het logisch dat een trainer daarop wordt afgerekend.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:26 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
.
Onze selectie wordt zwaar overschat, op basis van een paar wereldtoppers. De rest is echt pure middelmaat.
Frank is een domme boer. Punt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als al die toppers (en dat is de helft van het elftal) onderpresteren en de rest niet boven zichzelf weet uit te stijgen, dan is het logisch dat een trainer daarop wordt afgerekend.
Daarnaast is Frank communicatief behoorlijk beperkt en maakte hij vreemde beslissingen (532, wissels).
Hoog tijd voor iemand die wl het beste uit de groep weet te persen.
Onder Frank was het verre van het beste.
Wereldtop zijn De Ligt, Frenkie, Van Dijk en misschien De Vrij. Dat zijn er 4, waarvan normaliter er 3 tegelijk op het veld kunnen staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als al die toppers (en dat is de helft van het elftal) onderpresteren en de rest niet boven zichzelf weet uit te stijgen, dan is het logisch dat een trainer daarop wordt afgerekend.
Daarnaast is Frank communicatief behoorlijk beperkt en maakte hij vreemde beslissingen (532, wissels).
Hoog tijd voor iemand die wl het beste uit de groep weet te persen.
Onder Frank was het verre van het beste.
Ja, want buiten het feit dat we een slechte bondscoach hadden hebben we verder een fantastische lichting voetballers in het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cilissen, al 10 jaar eerste keeper in Oranje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:36 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Wie is die keeper? Bijlow?
Weghorst schreeuwde het hele land om, omdat je er niet meer omheen kon als doelpuntenmachine in Duitsland. Babel moest wijken voor hem. Daarna stelde hij Malen op, waar wederom om geschreeuwd werd en die bakte er ook weinig om. De wissels waren soms wel vreemd inderdaad. Promes had niet eens mee gemoeten. Tegelijkertijd was zijn basiself heel begrijpelijk tegen Tsjechie, de formatie m.i. ook.
Ik bedoel, goed dat hij weg is, maar denken dat het uitmaakt is echt ridicuul. Onder Koeman had dit ook kunnen gebeuren, dit was het falen van de spelers bovenal. Maar dit is precies waar we staan. Kunnen zomaar van topteams winnen, maar ook zomaar van b-landen verliezen. Dumfries was de held, maar had ook zomaar de schlemiel kunnen zijn, gezien wat we het hele jaar van hem gezien hebben was dat niet raar geweest. Was Dumfries de held door de geweldige tactiek van De Boer? Of had hij geluk dat hij geen directe tegenstander had, tegen de lamme en de blinde speelde en per ongeluk een bal er in kopte wat hem in geen 10 jaar meer lukt? De Ligt die het nu verknalde is dezelfde De Ligt die met Ajax Ronaldo uit de wedstrijd speelde. Hopelijk zijn de jonge spelers na een vol competitiejaar stabieler volgend jaar op het WK, als we ons plaatsen.
Dat zijn ook inderdaad de 3 grootste fouten van De Boer maar ook met een andere coach hadden ze het niet gered. Met een paar (verdedigende) toppers red je het niet als de rest middelmaat is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Cilissen, al 10 jaar eerste keeper in Oranje.
Weghorst was niet eens in beeld bij Frank, toen opeens in de basis in een systeem waar hij niet voor deugt.
Promes inbrengen tegen Tjechi
Hoe kan dat nou dat het Nederlandse voetbal al jaren achteruitkachelt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zijn ook inderdaad de 3 grootste fouten van De Boer maar ook met een andere coach hadden ze het niet gered. Met een paar (verdedigende) toppers red je het niet als de rest middelmaat is.
Niet voor niets dat er veel eredivisiespelers mee waren met de groep, de tijd dat bijna alle Oranjespelers bij goede buitenlandse clubs speelden is al vele jaren voorbij.
Onzin, Tjechi is aantoonbaar slechter, daar moet je van winnen. Noem je 5 spelers van hun die bij een topploeg in Europa spelen ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zijn ook inderdaad de 3 grootste fouten van De Boer maar ook met een andere coach hadden ze het niet gered. Met een paar (verdedigende) toppers red je het niet als de rest middelmaat is.
Niet voor niets dat er veel eredivisiespelers mee waren met de groep, de tijd dat bijna alle Oranjespelers bij goede buitenlandse clubs speelden is al vele jaren voorbij.
De grootste talenten gaan vroeg naar een buitenlandse club en komen daar amper aan spelen toe.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou dat het Nederlandse voetbal al jaren achteruitkachelt?
Je overschat Oranje schromelijk, aanvallend is het niet beter dan landen als Tsjechi, Zwitserland en Denemarken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Onzin, Tjechi is aantoonbaar slechter, daar moet je van winnen. Noem je 5 spelers van hun die bij een topploeg in Europa spelen ?
Vandaar dat we 13de staan en Tjechie 40stequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overschat Oranje schromelijk, aanvallend is het niet beter dan landen als Tsjechi, Zwitserland en Denemarken.
En veel minder dan bv Belgi, Portugal, Engeland, Duitsland, Frankrijk etc.
Hmmm ja, lekker we lekker in de GullittenCatevanGaalCocuRutteRijkaard soep blijven roeren, die soep is inmiddels al lang over datum maar misschien smaakt ie nogquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Wat doet Tsjechi in dat rijtje met uitstekende subtoplanden?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overschat Oranje schromelijk, aanvallend is het niet beter dan landen als Tsjechi, Zwitserland en Denemarken.
En veel minder dan bv Belgi, Portugal, Engeland, Duitsland, Frankrijk etc.
Ze gaan winnen van de Denenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doet Tsjechi in dat rijtje met uitstekende subtoplanden?
Dickquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
lijkt me wel wat, de trainer van de Belgen afpakken
Die punten zijn behaald onder Koemanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vandaar dat we 13de staan en Tjechie 40ste
En we spelen met 11, wij hebben topverdedigers en topmiddenvelders.
Een nederlaag tegen Tsjechi een blamage vinden maakt je geen 'positivo'. Gek.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
We hebben maar 1 goede aanv middenvelder en niet eens een goede spits, flikker eens op positivos
Tjechi niet 1 goede spelerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
We hebben maar 1 goede aanv middenvelder en niet eens een goede spits, flikker eens op positivos
Ze zijn een veel beter elftalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Een nederlaag tegen Tsjechi een blamage vinden maakt je geen 'positivo'. Gek.
We hebben geen bondscoach meerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dus.
Wie is daar verantwoordelijk voor ?
Conte is toch totaal geen toernooi trainer? Met z'n clubs lag ie er dacht ik altijd heel snel uit in Europa. In de competitie is hij wel erg sterk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
Arno Vermeulen noemde op Radio 1 al Conte, en op VI wordt Martinez genoemd
lijkt me wel wat, de trainer van de Belgen afpakken
Anyways, Frank de Boer is weg, 15 duels te laat maar niks meer aan te doen
Hij liet het slechtste Italiaanse team ooit wel boven hun kunnen presterenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Conte is toch totaal geen toernooi trainer? Met z'n clubs lag ie er dacht ik altijd heel snel uit in Europa. In de competitie is hij wel erg sterk.
Oh ja, dat was ik even helemaal vergetenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet het slechtste Italiaanse team ooit wel boven hun kunnen presteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |