Zou je in het vervolg gewoon Duitsland kunnen zeggen?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:38 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk wordt Mofrika - Engeland dan morgen iig genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat wordt een zouteloze 0-0 en de Engelsen die er op pingels uitvliegenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:38 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk wordt Mofrika - Engeland dan morgen iig genot
Indiaansevariant op je muil. Gauw!!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:39 schreef Oriente het volgende:
Deltavarianttyfstraal op met je bangmakerij
Gewaagde uitspraak hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:40 schreef Zorro het volgende:
Nee. Dit is zo'n aansluiting die alleen maar hoop brengt en verder helemaal niks.
Ok doeiquote:Op maandag 28 juni 2021 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik zat er aan te denken om naar bed te gaan.
ik ook, met je broertjequote:Op maandag 28 juni 2021 22:40 schreef Nober het volgende:
Ik zat er aan te denken om naar bed te gaan.
Ik word daar altijd enorm woedend vanquote:
Ik hou het bij de Indiaanse variant. Indianen moeten niet zo janken.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Delta had toch al een upgrade gehad, Delta Plus nu geloof ik
Mijn vrouw kan niet wachten op een Somalische variant allen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hou het bij de Indiaanse variant. Indianen moeten niet zo janken.
Ik dacht echt dat dit een klassieke dramaandag zou worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
We krijgen vandaag wel waar voor ons geld zeg.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan niet wachten op een Somalische variant allen.
KNOTSGEKquote:Op maandag 28 juni 2021 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt wel een willekeurige zaterdagavond in de Eredivisie
Ik ook ja, met 2x een bloedeloze 1-0 ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dit een klassieke dramaandag zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Journaal-kaperandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef Confetti het volgende:
Televisie uitgezet. Walgelijk wat hier is gebeurd.
En het speelschema valt ook heerlijk in elkaar zo, met Spanje - Frankrijk en Italie-Belgie als kwartfinales en halve finalequote:
En dan Engeland of Duitsland in de finale.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En het speelschema valt ook heerlijk in elkaar zo, met Spanje - Frankrijk en Italie-Belgie als kwartfinales en halve finale
Ben jij het chickie van @ChevyCaprice?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga borrelnootjes pakken, nu niet scoren aub
Heb je de nek van Brobbey en Lukaku niet gezien KOEKOEKquote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef Oriente het volgende:
Sow die nek van sissoko, walgelijk vies zeg
Engelsen gaan er gewoon keihard af tegen de Duitsers.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef Salina het volgende:
[..]
En dan Engeland of Duitsland in de finale.
Ik gok ergens Engeland. It's coming home. Ofzo.
Dit weet ik wel zeker.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engelsen gaan er gewoon keihard af tegen de Duitsers.
Welke? Ik heb tijgernootjes bacon kaasquote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allen het woord al. C-o-a-c-hquote:
Ik ook, maar alleen maar omdat ik de verkeerde heb gekochtquote:Op maandag 28 juni 2021 22:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Welke? Ik heb tijgernootjes bacon kaas
GENOT
Ze hebben gescoord. FYI.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[/quote[quote]Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Woon jij boven een café?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Er zitten hier buiten op het terras wat Fransen dan wel fans van Frankrijk
Derhalve vind ik dit best een leuke ontwikkeling
WERKEN VOOR JE GELDquote:Op maandag 28 juni 2021 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Nederland toch een kutteam als je het vergelijkt met al deze ploegen
quote:Op maandag 28 juni 2021 20:15 schreef Type-R het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in Frankrijk - Zwitserland
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Nederland toch een kutteam als je het vergelijkt met al deze ploegen
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
"Dit wordt nooit zo'n mooie wedstrijd zoals Spanje - Kroatie" aldus de NOS verslaggever net voor het begin.
Ok, er is nog wel een comeback van Zwitserland nodig, maar de eerste paar stappen zijn alweer gezet.
Nog net gezien, maar alleen omdat ik keihard door huis rendequote:
Dat lijkt mij niet want correct score is meestal na 90 minuten.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Zou er iemand steenrijk zijn geworden vandaag door op die twee potjes 5-3 en 3-3 te wedden
Bij vorige goal van Zwitserland ook al hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 22:51 schreef -XOR- het volgende:
Servers rokend na een goal van Zwitserland, voor alles een eerste keer.
We hadden zowel die Zwitserse als Franse kazen gesmoltenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef leolinedance het volgende:
Nederland had dit Zwitserland opgerold
Maar 6 goals gemist.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kom op het juiste moment thuis zie ik.
GENOT
De negerhut van Oom Didier wankelt.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
GENOT
Kroatië-Spanje gemist?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
GENOT
Deschamps had natuurlijk altijd Upamecano en Kounate op moeten roepen, wat een actquote:Op maandag 28 juni 2021 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwitserland goden. Wat een prestatie. En die achterhoede van Frankrijk is ook vreselijk overschat. Wat een armoede
Lenglet hahahhquote:Op maandag 28 juni 2021 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwitserland goden. Wat een prestatie. En die achterhoede van Frankrijk is ook vreselijk overschat. Wat een armoede
Tot nu toe een 9/10quote:
quote:
Dit belooft een kraker van jewelste te worden?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zei die commentator ook alweer aan het begin van de pot?
Dit is toch de Afrika cup?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:51 schreef Wotte het volgende:
Wel een tikkeltje beschamend voor die Fransen. Op papier is die selectie bijna valsspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |