Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Lol krijg ik een berichtje of ik hem met rust wil laten, maar wel stalken voor friendship with benefits een paar maanden geleden![]()
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.
Sprokkelaar is geband toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Lol krijg ik een berichtje of ik hem met rust wil laten, maar wel stalken voor friendship with benefits een paar maanden geleden![]()
Zei hij ook nog pas geleden in een live stream. Hij weet dat het over hem gaat, daardoor blijft hij meelezen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed meeposten, als hij het toch niet werkelijk links kan laten liggen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zei hij ook nog pas geleden in een live stream. Hij weet dat het over hem gaat, daardoor blijft hij meelezen.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed meeposten, als hij het toch niet werkelijk links kan laten liggen.
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Sprokkelaar is geband toch?
Wat is je nieuwe account braddie?
Geen idee eigenlijk. Ben nooit gebanned geweest.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?
Dacht dat je geen dm's kunt sturen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar Brad zal vrijwel zeker wel een paar kloontjes hebben.
Staat me heel vaag iets van bij.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.
Wat?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.
Braad kwam jaren geleden (toen er nog een vloggen reeks was in KLB) langs onder pseudoniem van een van z'n ooms om zo forummers de les te lezen.quote:
Ome Sjors zeker.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad kwam jaren geleden (toen er nog een vloggen reeks was in KLB) langs onder pseudoniem van een van z'n ooms om zo forummers de les te lezen.
Neem een speculaasje erbijquote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Iemand een samenvatting? Zoveel teruglezen heb ik geen zin in.
FWB, zou hij überhaupt nog fysiek in staat zijn hem ergens in de steken?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Hypocrisie, wat een verrassing.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Ga asjeblieft weg met die walgelijke debielquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga asjeblieft weg met die walgelijke debiel
Wat is dit nou weer voor vieze relnicht.quote:
Die voiceoverquote:
wat ben jij voor bekrompen kk mongooltje danquote:Op maandag 28 juni 2021 19:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vieze relnicht.
Wat een mongool.
Kom vechten dan kkdebielquote:Op maandag 28 juni 2021 19:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat ben jij voor bekrompen kk mongooltje dan
Ik zou mensen die een seksuele voorkeur als scheldwoord gebruiken toch eerder als debiel classificerenquote:
zorg maar dat je wint dan want als ik je knockie sla verkracht ik je in je bolle reetquote:
quote:
je lul is te dik om hem erin te krijgen? snap het man, heb hetzelfde probleemquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 28 juni 2021 19:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je lul is te dik om hem erin te krijgen? snap het man, heb hetzelfde probleem
Kaneel is Indoquote:Op maandag 28 juni 2021 19:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je lul is te dik om hem erin te krijgen? snap het man, heb hetzelfde probleem
Plus onlyfans. Plus uva.quote:
@naatje_1 houdt wel van Uva-meisjes, die vervolgens publiekelijk op Twitter zijn seksuele avances afwijzenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus onlyfans. Plus uva.
Hoe onaantrekkelijk kan iemand zijn?
hahaha wat?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Naatje_1 houdt wel van Uva-meisjes, die vervolgens publiekelijk op Twitter zijn seksuele avances afwijzen
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Naatje_1 houdt wel van Uva-meisjes, die vervolgens publiekelijk op Twitter zijn seksuele avances afwijzen
@IceCreamSandwich @okselzweetquote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua uiterlijk jaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.geenstijl.nl/(...)ers-serieus-en-nsfw/
Nou, op zich
Lolquote:Op maandag 28 juni 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NOOIT,quote:Op maandag 28 juni 2021 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zij was ook letterlijk waar het om ging...
Ben je door haar afgewezen?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zij was ook letterlijk waar het om ging...
weet niet wie ik triester vind, braddie of dat sneue kiwifarms-achtige groepje om hem heenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:49 schreef Modus het volgende:
ALLERALLERALLERALLERLAATSTE STREAM VANMIDDAG!!11!1!11
En nu:
want deze kunnen de stalkers natuulijk niet vinden
Oh dacht alquote:
Met die beredenering kan elk scheldwoord wel in de prullenbak.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mensen die een seksuele voorkeur als scheldwoord gebruiken toch eerder als debiel classificeren
Ja, maar dat ik met haar op date wilde is fake news.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Maar zij deed ook Filosofie aan de UvA toch?
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoordquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met die beredenering kan elk scheldwoord wel in de prullenbak.
Plinkieplinkieplong live >>>>>>>>>>>>> Kroatië - Spanjequote:Op maandag 28 juni 2021 19:51 schreef Solotovski het volgende:
Dit wordt verlengen
Lekker man, fuck Spanje
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder gevalquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ik met haar op date wilde is fake news.
Jij zegt zeker ook chips ipv shitquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoord
Piknuggetquote:
"begint"? is toch al een tijdje. en vertel ff het hele verhaalquote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder geval
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder geval
Nu ziet Braddie een opening om meer volgers te krijgenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
??????quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geef ik ook eerlijk toe (quote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoord
ja same, maar kirac kennende kan het ook gewoon troll zijn. misschien is die vent op de foto heul sid lukassen nietquote:Op maandag 28 juni 2021 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of Sid Lukkassen m er inderdaad heeft ingeprikt
Ja weet niet meer, Naatje had een discussie met een uva-meisje over pronouns en transfobie, en toen ging zij opeens op de persoonlijke tour dat als ze dat had geweten blablablaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"begint"? is toch al een tijdje. en vertel ff het hele verhaal
Oh, maar dat is Sid echt wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, maar kirac kennende kan het ook gewoon troll zijn. misschien is die vent op de foto heul sid lukassen niet
Klinkt als topvermaak.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet meer, Naatje had een discussie met een uva-meisje over pronouns en transfobie, en toen ging zij opeens op de persoonlijke tour dat als ze dat had geweten blablabla
Heb je 10 seconden van die video bekeken?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mensen die een seksuele voorkeur als scheldwoord gebruiken toch eerder als debiel classificeren
sid is wel echt lelijk, deze foto is van de zijkant en hij ziet er jonger uit. idk. tekst kan ook gewoon fake zijnquote:
Tuurlijk, ik ben degene die deze SC kennis heeft laten maken met Nikogodquote:Op maandag 28 juni 2021 20:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je 10 seconden van die video bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |