Zo zijn alle Deense, tenminste als ik dit topic moet geloven.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom post je alleen maar van die vieze kampenwijven
Daar is de doneerknop voor.quote:
De poffertjes waren lekker. Subtiel in de hint en een goede bite, de poedersuiker maakt het allemaal net wat zoeter.quote:
Vond ze alleen wel erg zoutquote:Op maandag 28 juni 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De poffertjes waren lekker. Subtiel in de hint en een goede bite, de poedersuiker maakt het allemaal net wat zoeter.
Tot ziens maar weer.
Smaakbeleving is ook maar een mening.quote:
Ik vooral verbaasd over het feit dat hij z'n filmpjes in meerdere "takes" opneemt. Dit zou je adhv het eindresultaat niet zeggenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rauwe footage, hoe authentiek!
Hij maakt wel megaveel gebruik van jumpcuts, om z’n versprekingen en vastlopers eruit te knippen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik vooral verbaasd over het feit dat hij z'n filmpjes in meerdere "takes" opneemt. Dit zou je adhv het eindresultaat niet zeggen
Die ondertitelingquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rauwe footage, hoe authentiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |