dat kanaal waar hij de vorige stream door is gestopt zit nu weer filmpjes te uploaden met zijn telefoonnummer en adres dus denk dat het weer snel klaar isquote:Op maandag 28 juni 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
Die bolle gaat gewoon weer livestreamen dus.
het is zout / het is niet zoutquote:Op maandag 28 juni 2021 13:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
“Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan”
Jij kan geen goeie reviews maken braddie
deed hij zijn kussen maar reviewenquote:Op maandag 28 juni 2021 13:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is zout / het is niet zout
het is krokant / het is niet krokant
goeie bite / geen goeie bite
dit was mijn review, tot de volgende keer
Nou zo werkt dat niet en daar weet ik alles van.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:26 schreef Moonlight het volgende:
Hij praat zich zelf helemaal de hemel in
Ook grote potjes verdienen een passend dekseltje, niet zo misgunnen johquote:Op maandag 28 juni 2021 13:36 schreef Boze_Eend het volgende:
heb te doen met die meid maar ik hoop dat ze ook gewoon zijn kanaal kan zien en ziet wat voor een achterlijke waus het is de bradge
meid als je dit leest blijf weg bij die halve gare zwakbegaafde engert
Nochtans zijn er vrouwen die niet van de Braadworst af kunnen blijven. Als we zijn eigen verhalen moeten geloven althans.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:36 schreef Boze_Eend het volgende:
heb te doen met die meid maar ik hoop dat ze ook gewoon zijn kanaal kan zien en ziet wat voor een achterlijke waus het is de bradge
meid als je dit leest blijf weg bij die halve gare zwakbegaafde engert
uh geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken. en voor geen miljoenquote:Op maandag 28 juni 2021 13:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nochtans zijn er vrouwen die niet van de Braadworst af kunnen blijven. Als we zijn eigen verhalen moeten geloven althans.
hij heeft walgelijke dingen gedaan die niet kunnen habibquote:Op maandag 28 juni 2021 13:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ook grote potjes verdienen een passend dekseltje, niet zo misgunnen joh
ja maar als we hem moeten geloven.... is elke werkgever een agressieve bullebakquote:Op maandag 28 juni 2021 13:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nochtans zijn er vrouwen die niet van de Braadworst af kunnen blijven. Als we zijn eigen verhalen moeten geloven althans.
Door schade en schande wordt men wijzer en het is niet alsof je daarmee alles maar kunt goedpraten.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft walgelijke dingen gedaan die niet kunnen habib
[..]
ja maar als we hem moeten geloven.... is elke werkgever een agressieve bullebak
habibo je houdt mij op het rechte padquote:Op maandag 28 juni 2021 13:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijzer en het is niet alsof je daarmee alles maar kunt goedpraten.
SwebbeGodquote:Op maandag 28 juni 2021 13:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijzer en het is niet alsof je daarmee alles maar kunt goedpraten.
En ook nog eens helemaal gratis! Zie je wel? Lulkoek over verborgen kosten en duur leergeld kunnen linea recta overboord, we zijn weer een stapje verder de goede richting op.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo je houdt mij op het rechte pad
Sjaak, sjaaaaaak.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 12:27 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Michelle, 26 år og fra HillerødWaarom post je alleen maar van die vieze kampenwijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Zo zijn alle Deense, tenminste als ik dit topic moet geloven.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom post je alleen maar van die vieze kampenwijven
Daar is de doneerknop voor.quote:
De poffertjes waren lekker. Subtiel in de hint en een goede bite, de poedersuiker maakt het allemaal net wat zoeter.quote:
Vond ze alleen wel erg zoutquote:Op maandag 28 juni 2021 16:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De poffertjes waren lekker. Subtiel in de hint en een goede bite, de poedersuiker maakt het allemaal net wat zoeter.
Tot ziens maar weer.
Smaakbeleving is ook maar een mening.quote:
Ik vooral verbaasd over het feit dat hij z'n filmpjes in meerdere "takes" opneemt. Dit zou je adhv het eindresultaat niet zeggenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rauwe footage, hoe authentiek!
Hij maakt wel megaveel gebruik van jumpcuts, om z’n versprekingen en vastlopers eruit te knippen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik vooral verbaasd over het feit dat hij z'n filmpjes in meerdere "takes" opneemt. Dit zou je adhv het eindresultaat niet zeggen
Die ondertitelingquote:Op maandag 28 juni 2021 15:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rauwe footage, hoe authentiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |