denk eerder dat de bradge zich continu laat kennen wil te graag op podiumquote:
Goh, daar zeg je me wat.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk eerder dat de bradge zich continu laat kennen wil te graag op podium
De vogeltjes en hondjes hebben er ook al last van.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je hebt gelijk sorry habibo ik weet niet goed wat met me aan de hand is.
is niet netjes maja dat is hoe die isquote:Op maandag 28 juni 2021 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ik heb op een corona afdeling gewerkt toen de uitbraken zo hoog waren..
dus tja . en dan zeiken over mijn vakantie heel marmaris was leeg... en daar waren 0 met corona..
en daarnaast wie is hij om te oordelen en oproep te doen.. via fok om mijn baas te bellen ging erg ver..
en nogmaals ik mocht gaan ivm prive dingen regelen ..
dat mag .. moet hij niet zo janken steeds dat hij problemen met mensen krijgt.. want hoe hij praat scheld en bepaalde acties dan vraag je erom..quote:Op maandag 28 juni 2021 13:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is niet netjes maja dat is hoe die isdenk ik
wanneer opgenomen dezequote:
ik hoor niet veel goeds over hem eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2021 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat mag .. moet hij niet zo janken steeds dat hij problemen met mensen krijgt.. want hoe hij praat scheld en bepaalde acties dan vraag je erom..
en niet slachtoffer gaan uithangen continu.
plus geld afhandig maken met zielige verhalen![]()
daarnaast hoop ik echt dat hij voorlopig stopt met zijn youtube en internet. tot rust weder is gekeerd...
is echt niet gezond er zo diep in te zitten en in mee te gaan.
ipv dat hij echt stopt wat politie ook aanbood en dan zijn stalkers proberen te vinden.. maar vind het zelf maar wat leuk
kut heb ban nog gok ikquote:
ja hoor het kan alleen daar niet reagerenquote:Op maandag 28 juni 2021 13:16 schreef Boze_Eend het volgende:
hij is echt blij dat hij niet is aangenomen
ja nu heeft hij lol hij hoeft niet te werken en heeft een nieuwe leuke meid slachtoffer ontmoetquote:Op maandag 28 juni 2021 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hoor het kan alleen daar niet reageren
IS DAT SERIEUS EEN VRAAG DIE JE MOET STELLEN GAST? JE WEET **** GOED DAT IK DIE NU ZIT TE TYPENquote:Op maandag 28 juni 2021 13:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoi Meelees-Braddie, wanneer krijg ik weer eens een lieve DM van je?
ow die meid moet uit kijken hij is een enge stalkerquote:Op maandag 28 juni 2021 13:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja nu heeft hij lol hij hoeft niet te werken en heeft een nieuwe leuke meid slachtoffer ontmoet
ik had er ook zo 1 nadat hij mij over live stream gooide en bande. de heldquote:Op maandag 28 juni 2021 13:17 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoi Meelees-Braddie, wanneer krijg ik weer eens een lieve DM van je?
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaquote:Op maandag 28 juni 2021 13:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja nu heeft hij lol hij hoeft niet te werken en heeft een nieuwe leuke meid slachtoffer ontmoet
In ander nieuwsquote:Op maandag 28 juni 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
Die bolle gaat gewoon weer livestreamen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |