Oh dacht alquote:
Met die beredenering kan elk scheldwoord wel in de prullenbak.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mensen die een seksuele voorkeur als scheldwoord gebruiken toch eerder als debiel classificeren
Ja, maar dat ik met haar op date wilde is fake news.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht al![]()
Maar zij deed ook Filosofie aan de UvA toch?
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoordquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met die beredenering kan elk scheldwoord wel in de prullenbak.
Plinkieplinkieplong live >>>>>>>>>>>>> Kroatië - Spanjequote:Op maandag 28 juni 2021 19:51 schreef Solotovski het volgende:
Dit wordt verlengen
Lekker man, fuck Spanje
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder gevalquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ik met haar op date wilde is fake news.
Jij zegt zeker ook chips ipv shitquote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoord
Piknuggetquote:
"begint"? is toch al een tijdje. en vertel ff het hele verhaalquote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder geval
Waarom?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was wel met haar bezig, in ieder geval volgens haar, nou ja, je begint wel echt een dingetje te worden op Twitter hoor. je doet het beter op de socials dan Braddie in ieder geval
Nu ziet Braddie een opening om meer volgers te krijgenquote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
??????quote:Op maandag 28 juni 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geef ik ook eerlijk toe (quote:Op maandag 28 juni 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve pannenkoek, dat is echt een godenscheldwoord
ja same, maar kirac kennende kan het ook gewoon troll zijn. misschien is die vent op de foto heul sid lukassen nietquote:Op maandag 28 juni 2021 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of Sid Lukkassen m er inderdaad heeft ingeprikt
Ja weet niet meer, Naatje had een discussie met een uva-meisje over pronouns en transfobie, en toen ging zij opeens op de persoonlijke tour dat als ze dat had geweten blablablaquote:Op maandag 28 juni 2021 19:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"begint"? is toch al een tijdje. en vertel ff het hele verhaal
Oh, maar dat is Sid echt wel hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja same, maar kirac kennende kan het ook gewoon troll zijn. misschien is die vent op de foto heul sid lukassen niet
Klinkt als topvermaak.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet meer, Naatje had een discussie met een uva-meisje over pronouns en transfobie, en toen ging zij opeens op de persoonlijke tour dat als ze dat had geweten blablabla
Heb je 10 seconden van die video bekeken?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou mensen die een seksuele voorkeur als scheldwoord gebruiken toch eerder als debiel classificeren
sid is wel echt lelijk, deze foto is van de zijkant en hij ziet er jonger uit. idk. tekst kan ook gewoon fake zijnquote:
Tuurlijk, ik ben degene die deze SC kennis heeft laten maken met Nikogodquote:Op maandag 28 juni 2021 20:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je 10 seconden van die video bekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |