abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200105350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat is nu zo maar we gaan nieuwe besmettingsgolven (besmettingsgolf =/= ziekenhuisopnamegolf) krijgen omdat de rest van de wereld niet zo'n hoge vaccinatiegraad heeft als Nederland en er steeds weer nieuwe varianten ontstaan. Door de hoge vaccinatiegraad zullen nieuwe golven waarschijnlijk niet ontwrichtend zijn voor onze samenleving maar op individueel vlak kan het nog steeds heel akelig uitpakken, met name voor de ongevaccineerden.
Besmettingsgolven komen alleen van de grond zonder groepsimmuniteit. Een voldoende vaccinatiegraad hoort het gewoon vroegtijdig in de kiem te smoren, omdat naast de ziekteverschijnselen simpelweg de mate van transmissie voldoende wordt geremd. Dit is zo goed als per definitie het geval voor groepsimmuniteit.
En als er al een nieuwe variant komt die zich daar weinig van aantrekt, dan heeft sowieso iedereen een probleem, en niet alleen de - voor een oudere variant - gevaccineerden.
I'll give you something to do
  maandag 28 juni 2021 @ 10:57:37 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200105358
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Nee? Mijn uitspraak is dat ik vermoed dat de risico's van covidbesmetting groter zijn dan de risico's bij vaccinatie. Helaas is daar nog niet voldoende onderzoek van om dat met zekerheid te zeggen al lijken de eerste tekenen daar wel op (onderzoek op sporters).
Zou kunnen, voor specifieke doelgroepen. Voor kinderen is dat nog maar de vraag, voor zover data beschikbaar is.

Maar wat vast staat is dat als je kiest voor een vaccinatie, je zeker weet dat je die vaccinatie krijgt.
Je weet nooit zeker dat je een coronainfectie krijgt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200105360
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan ook prima zijn dat het dan een milder virus is geworden door mutaties.
Dat is misschien zo op de langere termijn maar op korte termijn lijkt het daar niet op. De Delta-variant bijv. is besmettelijker, bindt niet in qua schadelijkheid en omzeilt zelfs sommige vaccins gedeeltelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200105406
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat is misschien zo op de langere termijn maar op korte termijn lijkt het daar niet op. De Delta-variant bijv. is besmettelijker, bindt niet in qua schadelijkheid en omzeilt zelfs sommige vaccins gedeeltelijk.
88% bescherming na 2e vaccinatie bij Pfizer/Moderna versus (uit mijn hoofd) 92% bij de Britse variant. Daarbovenop zelfs dat de bescherming tegen ziekenhuisopname nog steeds vrijwel 100% is.

Pfizer heeft eerder gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat er snel een variant komt die de vaccins kan omzeilen door de manier waarop het vaccin gebouwd is. Sowieso neemt de effectiviteit geleidelijk af, er zal niet snel een variant komen waar vaccins helemaal niet tegen werken.

Dus ook op korte termijn lijkt het erop dat we hier in NL prima beschermd zijn.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:02:01 #55
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200105413
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:56 schreef chratnox het volgende:

[..]

Onze overheid begon de pandemie dat het een goed idee was dat er op die manier groepsimmuniteit opgebouwd werd, dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Ik vind het bijzonder dat het enige argument dat in je opkomt is dat mensen tegendraads willen doen.
Ik heb ze niet horen oproepen om actief een covid besmetting op te gaan lopen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_200105431
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:02 schreef zalkc het volgende:

[..]

Ik heb ze niet horen oproepen om actief een covid besmetting op te gaan lopen.
Hoe vaak is @WheeledWarrior nu echt serieus geweest in dit topic?
pi_200105462
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:57 schreef galantis het volgende:

[..]

Besmettingsgolven komen alleen van de grond zonder groepsimmuniteit. Een voldoende vaccinatiegraad hoort het gewoon vroegtijdig in de kiem te smoren, omdat naast de ziekteverschijnselen simpelweg de mate van transmissie voldoende wordt geremd. Dit is zo goed als per definitie het geval voor groepsimmuniteit.
En als er al een nieuwe variant komt die zich daar weinig van aantrekt, dan heeft sowieso iedereen een probleem, en niet alleen de - voor een oudere variant - gevaccineerden.
Hoezo per definitie voor iedereen een probleem? Besmetting door een nieuwe variant kan bijv. voor gevaccineerden milde klachten geven en voor ongevaccineerden ziekenhuisopname of erger.

En de vaccin-producenten verwachten dat we 1-2 jaarlijkse boosters zullen moeten krijgen. Nu hebben die bedrijven daar natuurlijk financieel belang bij, maar het klopt met in hoeverre ik dit virus begrijp.
pi_200105475
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als je gevaccineerd bent ja.
pi_200105491
quote:
2s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Als je gevaccineerd bent ja.
Als je groepsimmuniteit hebt blijft de R onder de 1 en dooft het virus dus uit. Dan is het dus geen zekerheid dat je het alsnog krijgt, ook als je niet gevaccineerd bent.

Groepsimmuniteit is nodig om mensen die niet gevaccineerd kunnen worden te vaccineren. Met jouw aanname gaan al die mensen in de komende tijd alsnog gewoon dood door corona, want je krijgt het sowieso wel een keer.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:11:39 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200105517
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

88% bescherming na 2e vaccinatie bij Pfizer/Moderna versus (uit mijn hoofd) 92% bij de Britse variant. Daarbovenop zelfs dat de bescherming tegen ziekenhuisopname nog steeds vrijwel 100% is.

Pfizer heeft eerder gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat er snel een variant komt die de vaccins kan omzeilen door de manier waarop het vaccin gebouwd is. Sowieso neemt de effectiviteit geleidelijk af, er zal niet snel een variant komen waar vaccins helemaal niet tegen werken.

Dank voor het uittypen

Ik zie echt helemaal geen reden voor zorgen nu bij mensen die lekker gevaccineerd zijn. En de makers van de vaccins ook niet.

Weet niet waar die angst vandaan komt nu
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200105606
Hoe lang duurt het voordat je via de corona check app een qr code kan maken als je gevaccineerd bent?
pi_200105607
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als je groepsimmuniteit hebt blijft de R onder de 1 en dooft het virus dus uit. Dan is het dus geen zekerheid dat je het alsnog krijgt, ook als je niet gevaccineerd bent.
De R gaat hoogstwaarschijnlijk niet onder de 1 blijven na de zomer.

quote:
Groepsimmuniteit is nodig om mensen die niet gevaccineerd kunnen worden te vaccineren. Met jouw aanname gaan al die mensen in de komende tijd alsnog gewoon dood door corona, want je krijgt het sowieso wel een keer.
Mensen die niet gevaccineerd kunnen worden hebben inderdaad baat bij groepsimmuniteit, maar het is niet zo dat het dan is alsof ze zelf ook gevaccineerd zijn. Want als ze besmet raken, en dat kan via gevaccineerde mensen, lopen ze veel meer risico op ernstige gevolgen dan die gevaccineerden.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:18:05 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200105608
Ondanks alle gezeik gaan we hier in Nederland volgens mij gewoon een prima vaccinatiegraad halen. Alleen moeten we nog even 2 maanden geduld hebben voordat iedereen ook daadwerkelijk volledig gevaccineerd is. Maar dat is wel te overzien.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:19:10 #64
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200105622
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

De R zegt in die fase niks meer over groepsimmuniteit. als het in het najaar stijgt omdat we van 1 naar 2 besmettingen per dag gaan, wil dat niet betekenen dat we geen groepsimmuniteit meer hebben.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_200105639
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De R gaat hoogstwaarschijnlijk niet onder de 1 blijven na de zomer.
Waarom niet? Op basis van die slide van van Dissel bedoel je? Als de R boven de 1 komt en het levert problemen in de ziekenhuizen op kunnen er maatregelen genomen worden, dat is een keuze

quote:
Mensen die niet gevaccineerd kunnen worden hebben inderdaad baat bij groepsimmuniteit, maar het is niet zo dat het dan is alsof ze zelf ook gevaccineerd zijn. Want als ze besmet raken, en dat kan via gevaccineerde mensen, lopen ze veel meer risico op ernstige gevolgen dan die gevaccineerden.
Dat is waar, maar ik reageerde op jouw opmerking waar je zei dat het vrijwel zeker was dat je het hoe dan ook wel kreeg als jongere omdat het virus nog rond gaat. Diezelfde aanname geldt dan ook voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden
  maandag 28 juni 2021 @ 11:23:20 #66
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200105677
Jongens.. corona is voorbij.

Ga lekker naar buiten, geniet van de zon. Geniet van de samenleving zonder mondkapjes. Geniet van dat vrijwel alles weer mag en dat we dit hopelijk nooit weer meemaken.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 28 juni 2021 @ 11:28:14 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200105749
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:23 schreef DonDruiper het volgende:

Ga lekker naar buiten, geniet van de zon. Geniet van de samenleving zonder mondkapjes. Geniet van dat vrijwel alles weer mag en dat we dit hopelijk nooit weer meemaken.
Er zijn jammer genoeg te veel mensen voor wie corona een businessmodel is geworden de voorbije 16 maanden. Of het nu gaat om geld of aandacht, zij zullen zo lang mogelijk relevant willen blijven.
pi_200105772
quote:

Welke zon }:|
  maandag 28 juni 2021 @ 11:32:15 #69
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200105801
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er zijn jammer genoeg te veel mensen voor wie corona een businessmodel is geworden de voorbije 16 maanden. Of het nu gaat om geld of aandacht, zij zullen zo lang mogelijk relevant willen blijven.
Parasieten blijf je altijd houden.
Aan ons om ze terug te trappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 11:39:12 #70
5428 crew  miss_sly
pi_200105899
quote:

Volgens jou is het al maanden voorbij :+

Het gaat nu lekker, inderdaad, dus dat is mooi. Er wordt flink gevaccineerd en de ziekenhuizen lopen lekker leeg voor wat betreft covid.

Corona is nog niet over. In NL en in Europa wellicht, maar het duurt nog wel even voordat corona echt over is, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200105927
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hoezo per definitie voor iedereen een probleem? Besmetting door een nieuwe variant kan bijv. voor gevaccineerden milde klachten geven en voor ongevaccineerden ziekenhuisopname of erger.

En de vaccin-producenten verwachten dat we 1-2 jaarlijkse boosters zullen moeten krijgen. Nu hebben die bedrijven daar natuurlijk financieel belang bij, maar het klopt met in hoeverre ik dit virus begrijp.
Natuurlijk is er altijd één of ander hypothetisch scenario te bedenken waarin een variant vrij rondgaat maar alleen ongevaccineerden ernstig treft. Tot nu toe ligt dit echter totaal niet in de lijn der verwachtingen. Dus dat een ieder ooit een keer covid moet doormaken lijkt mij geen uitgemaakte zaak.
pi_200105954
Wees blij dat jullie in Nl wonen. Voel alweer op m’n klompen aan hoe dit gaat de 19’e in Engeland. Bojo gaat alles weer uitstellen maar dan krijgen we wel a great british fall of een extra vrije dag als compensatie…

'Possibility' restrictions could be extended beyond 19 July, says SAGE scientist

The "ferociously infectious" Delta variant could see Freedom Day pushed back again, a member of the scientific group advising the government has told Sky News.

Professor Peter Openshaw said it would be a "mistake" to bring the date forward from 19 July as vaccination rates are not yet high enough.

"It's so important that we get the vaccination rate as high as we can before any easement of restrictions," he told Kay Burley.

He said it was a "possibility" the lifting of restrictions could be pushed back again.

Asked whether we could see Freedom Day delayed by a month, Professor Openshaw did not want to give a date and said we should simply "keep an eye on the data".

However, he did say 19 July was a "reasonable date" and we may have vaccinations high enough by then.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200106008
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:40 schreef galantis het volgende:

[..]

Natuurlijk is er altijd één of ander hypothetisch scenario te bedenken waarin een variant vrij rondgaat maar alleen ongevaccineerden ernstig treft. Tot nu toe ligt dit echter totaal niet in de lijn der verwachtingen. Dus dat een ieder ooit een keer covid moet doormaken lijkt mij geen uitgemaakte zaak.
Één of ander hypothetisch scenario zoals de Delta-variant. Hmmm....
pi_200106017
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Types als Willem Engel bedoel je. Treurig ja.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_200106041
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Één of ander hypothetisch scenario zoals de Delta-variant. Hmmm....
Die wordt stevig geremd door vaccinaties dus gaat niet vrij rond. Anders was hier allang de pleuris uitgebroken.
pi_200106093
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:49 schreef galantis het volgende:

[..]

Die wordt stevig geremd door vaccinaties dus gaat niet vrij rond. Anders was hier allang de pleuris uitgebroken.
Die wordt as we speak, en de komende weken/maanden, veelvuldig mee terug genomen uit vakantieoorden van over de hele wereld en kan als de scholen weer beginnen en we met z'n allen weer meer bijelkaar komen gaan toeslaan.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:55:46 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200106110
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:48 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Types als Willem Engel bedoel je. Treurig ja.
Aan beide kanten van het spectrum. Niet alleen Willem Engel.
pi_200106126
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, maar dat vind ik niet. In die leeftijdsgroep heeft het virus in bijna alle gevallen een milde uitwerking, milder dan ziekenhuisopname (uitgaande van 12-17 zonder comorbiditeiten).

In dit geval heb je dus in de ruwe rapportage ~1/15.000 12-17 jarige mannen die myocarditis krijgen (bij vrouwen minder). Totaal zijn er zo'n 600.000 mannen in die leeftijdsgroep, dan heb je het (voor het gemak) over 40 patiënten met myocarditis. Laten we zeggen dat 2/3e daarvan een ziekenhuisopname nodig heeft, zo'n 27.

Ook al is die ziekenhuisopname maar een dag, die ziekenhuisopname is heftiger dan wat zij krijgen aan bijwerkingen van corona zelf.

Ik zeg overigens niet dat die groep niet gevaccineerd moet worden (als ze het zelf willen). Ik zeg dat dit goed gewogen moet worden en de voor- en nadelen tegen elkaar afgezet worden. Dat moet op een feitelijke basis gebeuren en niet door het geroeptoeter van de Jonge, van Dissel en Wallinga die vinden dat ze gevaccineerd moeten worden omdat we anders de R niet kunnen drukken.
Ik zeg helemaal niets over de vraag of dit al dan niet een reden is om kinderen wel of niet te vaccineren. Ik nuanceer 'het gros komt in het ziekenhuis' op basis van de data die gegeven wordt, omdat dat nou juist niet is wat deze data zegt. In een vrij kleine sample moet het gros van de mensen die medische hulp zoekt naar het ziekenhuis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_200106128
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Die wordt as we speak, en de komende weken/maanden, veelvuldig mee terug genomen uit vakantieoorden van over de hele wereld en kan als de scholen weer beginnen en we met z'n allen weer meer bijelkaar komen gaan toeslaan.
De Delta variant is al lang en breed in NL. En of hij gaat toeslaan hangt volledig af van hoe goed (of hoe slecht) vaccins de transmissie ervan remmen. Of er een paar vakantiegangers wat meer of minder meenemen is irrelevant voor de R na de vakantie.
  maandag 28 juni 2021 @ 11:58:38 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200106147
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:43 schreef RipCity het volgende:
Wees blij dat jullie in Nl wonen. Voel alweer op m’n klompen aan hoe dit gaat de 19’e in Engeland. Bojo gaat alles weer uitstellen maar dan krijgen we wel a great british fall of een extra vrije dag als compensatie…

'Possibility' restrictions could be extended beyond 19 July, says SAGE scientist

The "ferociously infectious" Delta variant could see Freedom Day pushed back again, a member of the scientific group advising the government has told Sky News.

Professor Peter Openshaw said it would be a "mistake" to bring the date forward from 19 July as vaccination rates are not yet high enough.

"It's so important that we get the vaccination rate as high as we can before any easement of restrictions," he told Kay Burley.

He said it was a "possibility" the lifting of restrictions could be pushed back again.

Asked whether we could see Freedom Day delayed by a month, Professor Openshaw did not want to give a date and said we should simply "keep an eye on the data".

However, he did say 19 July was a "reasonable date" and we may have vaccinations high enough by then.
Hoe kan vaccinatiegraad nog niet hoog genoeg zijn in UK? Zoveel weigeraars? Jullie/ze zijn als eerste begonnen
  maandag 28 juni 2021 @ 12:00:56 #81
3542 Gia
User under construction
pi_200106174
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:18 schreef alexmarvel het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je via de corona check app een qr code kan maken als je gevaccineerd bent?
Ik heb em donderdag gemaakt en had 6 dagen daarvoor de 2de vaccinatie gehad. Maar kan wrs dus sneller.
pi_200106193
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:18 schreef alexmarvel het volgende:
Ik had 's middags een prik en kon hem op dezelfde dag in de loop van de avond al aanmaken.
pi_200106201
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hoe kan vaccinatiegraad nog niet hoog genoeg zijn in UK? Zoveel weigeraars? Jullie/ze zijn als eerste begonnen
Ze hebben daar heel lang alleen de eerste prik gezet. Dat was leuk tegen het wilde type maar niet voldoende tegen het delta type. Als ik zo kijk naar hun grafiek zijn ze dat wel aan het bijtrekken trouwens. Overigens zijn we in Nederland nog lang niet zo ver als de Britten momenteel zijn dus wat daar gebeurt kan hier ook nog.

UK: 65% geprikt, 50% volledig
NL: 54% geprikt, 31% volledig
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_200106248
quote:

[..]

We moeten 3 maanden wachten tussen 1ste en 2de prik en geen janssen. En die delta variant kan blijkbaar toeslaan als je maar 1 prik hebt gehad. Ze hebben nu gelukkig de 2de prik naar voren gehaald naar 8 weken dus hopelijk gaan ze nu sneller.

Daarnaast veel weigeraars maar alleen in de grote steden (london/m'chester/liverpool) waar net die groepen (kuch india) wonen die het allemaal snel verspreiden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200106283
Meer meer meer. *O*

twitter
  maandag 28 juni 2021 @ 12:12:36 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200106319
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ze hebben daar heel lang alleen de eerste prik gezet. Dat was leuk tegen het wilde type maar niet voldoende tegen het delta type. Als ik zo kijk naar hun grafiek zijn ze dat wel aan het bijtrekken trouwens. Overigens zijn we in Nederland nog lang niet zo ver als de Britten momenteel zijn dus wat daar gebeurt kan hier ook nog.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:06 schreef RipCity het volgende:

[..]

We moeten 3 maanden wachten tussen 1ste en 2de prik en geen janssen. En die delta variant kan blijkbaar toeslaan als je maar 1 prik hebt gehad. Ze hebben nu gelukkig de 2de prik naar voren gehaald naar 8 weken dus hopelijk gaan ze nu sneller.

Daarnaast veel weigeraars maar alleen in de grote steden (london/m'chester/liverpool) waar net die groepen (kuch india) wonen die het allemaal snel verspreiden.
Ah juist. Valt tikje tegen dan. Zo zie je maar weer dat je pas achteraf kan beoordelen wat beste beleid was
pi_200106320
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik meen dat de afvlakking die in de VS en het VK te zien was na een bepaalde vaccinatiegraad nog niet terug te zien was in de Nederlandse cijfers, maar dat kan inderdaad nog komen. Vooralsnog lijken heel veel mensen zich maar wat graag te laten vaccineren, al was het maar vanwege vakanties of evenementen en dergelijke.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_200106321
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:09 schreef Nober het volgende:
Meer meer meer. *O*

[ twitter ]
Dat is natuurlijk ook nog steeds zo met ziekten als mazelen en polio. Daarvoor geldt ook een meldplicht.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_200106492
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:09 schreef Nober het volgende:
Meer meer meer. *O*

[ twitter ]
Dat bepalen we zelf wel, flapdrol.
Een vaccin is er juist zodat we niet meer aan dat andere gedoe hoeven te doen.

Maar goed, kan me deze taal wel voorstellen als de bereidheid in je thuisland er zo voor staat:
https://www.dovepress.com(...)ulltext-article-JMDH
pi_200106545
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:25 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat bepalen we zelf wel, flapdrol.
Een vaccin is er juist zodat we niet meer aan dat andere gedoe hoeven te doen.

Maar goed, kan me deze taal wel voorstellen als de bereidheid in je thuisland er zo voor staat:
https://www.dovepress.com(...)ulltext-article-JMDH
Hij heeft het dan ook over de pandemie als geheel.

Net 10% in Rusland is gevaccineerd om eens wat te noemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2021 12:29:23 ]
pi_200106717
quote:

Ik sprak gisteren wat Engelsen en die zeiden dat heel veel mensen geen tweede prik halen. Denken dat één al wel genoeg is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200106787
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sprak gisteren wat Engelsen en die zeiden dat heel veel mensen geen tweede prik halen. Denken dat één al wel genoeg is.
Dat is hier ook wel een serieus punt van aandacht wat mij betreft.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_200106856
quote:

[..]

De app zal nog wel een update krijgen dan krijgen die criminele eenmalige prikkers mooi een rood scherm.

twitter
pi_200106859
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik heb echt nog van werkelijk niemand zoiets gehoord. Het is ook een heel vreemde gedraging.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_200106883
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:44 schreef Jor_Dii het volgende:

Ik heb geen idee of dat hier ook een probleem is; maar misschien komt dat nog als blijkt dat bijv veel 30'ers en 40'ers geen tweede prik komen halen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200107017
quote:

[..]

:|W
pi_200107041
quote:

[..]

Engelsen zijn dan ook echt mokerdom
pi_200107061
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij heeft het dan ook over de pandemie als geheel.

Net 10% in Rusland is gevaccineerd om eens wat te noemen.
Ik zie vaccins als de enige toekomstigbestendige oplossing en de rest als slechts tijdelijke lapmiddeltjes. Ik snap dat die in een bepaalde fase nodig zijn maar om de vaccins een 'aanvulling' te noemen doet ze wat mij betreft zwaar tekort.
pi_200107114
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Engelsen zijn dan ook echt mokerdom
Het was volgens hun ook geen bewust weigeren, maar serieus domheid :X
pi_200107122
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:02 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik zie vaccins als de enige toekomstigbestendige oplossing en de rest als slechts tijdelijke lapmiddeltjes. Ik snap dat die in een bepaalde fase nodig zijn maar om de vaccins een 'aanvulling' te noemen doet ze wat mij betreft zwaar tekort.
Ik ben sowieso benieuwd wat er gebeurd als die vaccins op een gegeven moment toch niet genoeg blijken te zijn; of dat de werking na een paar maanden toch te versneld wegtrekt. Gaan we dan weer massaal naar maatregelen grijpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')