Voor Tsjechi misschien. Nederland is een soort rare vorm van Tamagochi/Pokemon maar dan met half Afrika, voetbal is dit zeker niet.quote:
Geen idee. Sommige mensen halen hun enige levensvreugde uit het feit dat anderen mensen ergens van balen. Omdat zij een kutleven hebben gunnen ze anderen ook niks.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:51 schreef leolinedance het volgende: Ik begrijp werkelijk niet waarom velen hier niet voor NL zijn.
TR gemaakt.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef raptorix het volgende:
Verkoop de Boer, en koop er een fatsoenlijke kanker server van misschien dat de boel dan laad.
Verkoop de Boer, en koop er een fatsoenlijke kanker server van misschien dat de boel dan laad.
Ja, dit is de schuld van Malen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker gedaan Malen![]()
Echt een goed idee om een spits op te stellen die een miljoen kansen nodig heeft om te scoren.
ren ze wel verder gekomen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef peaceman het volgende:
Conclusies:
Oliedomme actie van de Ligt en terecht rood. Tsjechi angstgegner van Nederland en we zijn gewoon niet zo heel goed. En nee ook met Koeman was Nederland geen Europees kampioen geworden.
quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef tralalala het volgende:
Deze uitschakeling doet mij vrij weinig.
Ik ben dood van binnen
Als Malen gewoon die kans afmaakt, die werkelijk iedere middelmatige spits er in schiet, sta je gewoon met 1-0 voor en krijg je geen counter om je oren.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ja, dit is de schuld van Malen.
😅
Nee, dit is gewoon volledig roemloos ten onder.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef tralalala het volgende:
Deze uitschakeling doet mij vrij weinig.
Ik ben dood van binnen
Zwaar gehypete speler, enorm traag en een draaicirkel als de Totanic.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Confetti het volgende:
De Ligt moet je vanavond nog denaturaliseren. Eigenhandig Nederland de vernieling ingeholpen.
Iedereen was ruk.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Confetti het volgende:
De Ligt moet je vanavond nog denaturaliseren. Eigenhandig Nederland de vernieling ingeholpen.
ZiggoGoquote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Oriente het volgende:
Op naar Oranje Zomer. Iemand een manier om dat via internet live te kijken? ben benieuwd![]()
Kampioen sowieso niet, maar waarschijnlijk wel wat verder dan dit, Koeman is de enige bondcoach die de afgelopen 7 jaar iets met deze spelers iets goeds heeft kunnen creren.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef peaceman het volgende:
En nee ook met Koeman was Nederland geen Europees kampioen geworden.
Niks, want op het veld deed het hem ook allemaal niks.quote:
Ja, zie jij in je bol dat God Koeman (quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef Zorro het volgende:
Maar dan wa
[..]
ren ze wel verder gekomen.
En ik vertik het om die traagheid van FOK! te corrigeren. Dan maar doorelkaar.
Ik geniet hier niet zo van. Zo geweldig speelde Tsjechi nou ook weer niet, om als voetballiefhebber alsnog lekker aan je trekken te komen.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen idee. Sommige mensen halen hun enige levensvreugde uit het feit dat anderen mensen ergens van balen. Omdat zij een kutleven hebben gunnen ze anderen ook niks.
Iedereen die het team zou moeten dragen liet het afweten.quote:
Frank heeft ook het zelfvertrouwen van HELEMAAL niks na 3 mislukkingen (nu 4) op een rij. De spelers voelen zoiets aan.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Kampioen sowieso niet, maar waarschijnlijk wel wat verder dan dit, Koeman is de enige bondcoach die de afgelopen 7 jaar iets met deze spelers iets goeds heeft kunnen creren.
Volgens jaar gewoon een elftal travestieten op het veld zetten, kost een stuk minder en hetzelfde effect als deze kneuzen op het veld.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Misschien hadden ze met voetbal bezig moeten zijn ipv dat regenbooggedoe
De Tsjechen gaven geen neuk om die regenbogen maar Nederland zou en MOEST deugen. Ja dan ga je af.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Misschien hadden ze met voetbal bezig moeten zijn ipv dat regenbooggedoe
Je hebt toch zelf ook gezien dat er onder Koeman een behoorlijk aantal goede wedstrijden is gespeeld en onder De Boer niet n?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, zie jij in je bol dat God Koeman () het beter had gedaan? Geloof er niets van.
Maakt dezelfde grote fout als depay. Meer krachthonk maakt je niet per se beter.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zwaar gehypete speler, enorm traag en een draaicirkel als de Totanic.
Al die zaterdagspelers die het beter gedaan zouden hebben eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
Die ramptoeristen zijn ook wel erg zielig hoor
Malen zijn falen kan Tsjechi counteren. Ik heb verder niks met De boer maar dit was het kloten van de spelersquote:Op zondag 27 juni 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi dat het met een kansloze nederlaag tegen de Tsjechen was. EXITFRANKDEBOER
Als Koeman er echt in geloofd had was ie niet naar een uitermate zwak Barca gegaanquote:Op zondag 27 juni 2021 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf ook gezien dat er onder Koeman een behoorlijk aantal goede wedstrijden is gespeeld en onder De Boer niet n?
Geen sport.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Syphixx het volgende:
het is niet allemaal kommer en kwel... Max Verstappen en Mathieu van der Poel wonnen wel vandaag
GGGM heeft geen vrienden. En niemand zal ooit voor 'm klappen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
User @:GGMM ook gespot met zijn vrieden.
Een walgelijke opstelling helpt ook niet mee.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Alles verloren in 1actie door
[..]
Malen zijn falen kan Tsjechi counteren. Ik heb verder niks met De boer maar dit was het kloten van de spelers
Te licht niet hoor.quote:
Gewoon een dik feestje in Budapest vanavond, paar Hongaarse hoertjes mee naar de hotelkamer.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:02 schreef Groby het volgende:
De Ligt en Malen gaan niet kunnen slapen hopelijk
Het is pas een sport als een Vlaggetje succesvol is . Gooi een Belgisch vlaggetje achter Maxie en niemand kijkt.quote:
Zijn droom, dus ik begrijp het wel. Maar verder wel eens, domme wissel van hem.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als Koeman er echt in geloofd had was ie niet naar een uitermate zwak Barca gegaan
Daarbij heb jij iets tegen De Boer en had je ook geklaagd als ze vandaag met 10-0 gewonnen hadden. Dat is triest.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf ook gezien dat er onder Koeman een behoorlijk aantal goede wedstrijden is gespeeld en onder De Boer niet n?
Dat het heel erg gemakkelijk zou zijn, dat dachten er heel veel. Die nonsens hoor je ieder toernooi weer. En dan bijna altijd weer op een zeker moment van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat ze dachten; die hebben we zo gewonnen, deze wedstrijd.
Helaas 😀 Volgende keer beter!
Nul schoten op doel, drankgod.quote:
Nee dan had ik gezegd dat ik het jammer vond maar niet geklaagd over het voetbal. Dan was het waarschijnlijk gewoon verdiend.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarbij heb jij iets tegen De Boer en had je ook geklaagd als ze vandaag met 10-0 gewonnen hadden. Dat is triest.
Gangbang.quote:
Ja is het de schuld van de regenboog?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:02 schreef Haags het volgende:
[..]
De Tsjechen gaven geen neuk om die regenbogen maar Nederland zou en MOEST deugen. Ja dan ga je af.
Waarom ben je zo'n zure pisnicht?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Heerlijk dat carnavalspubliek te zien afgaan als een gieter.
Dan was het normaal geweest als ze op achterstand waren gekomen en zou het minimaal gelijk wordenquote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef peaceman het volgende:
Conclusies:
Oliedomme actie van de Ligt en terecht rood. Tsjechi angstgegner van Nederland en we zijn gewoon niet zo heel goed. En nee ook met Koeman was Nederland geen Europees kampioen geworden.
Misschien had iemand ze moeten vertellen dat het doel een netje is en niet elkaars achterwerk met al dat regenboog gejank.quote:
Waarschijnlijkquote:Op zondag 27 juni 2021 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dan had ik gezegd dat ik het jammer vond maar niet geklaagd over het voetbal. Dan was het waarschijnlijk gewoon verdiend.
Tegen fucking Tsjechi. Echt om je kapot te schamen.quote:
Ik ben van verre van zuur nu.quote:
Dat was als grapje bedoeld. Niet gelukt merk ik.quote:
Toen Van Gaal zo speelde prezen we hem de hemel in..quote:Op zondag 27 juni 2021 20:07 schreef Scrummie het volgende:
Lekker Frank! Achterlijke teringmongool met het voetbalverstand van een doperwt. Tyfusdebiel. Achterlijke dwaas.
Deze uitschakeling en dit walgelijke kut EK is 100% op het conto van die dorpsidioot te schrijven. Wt een achterlijke mongool, met z'n 5-3-2. Volgend jaar op 't WK gaat ie voor vernieuwing van het internationale topvoetbal door 8-1-1 te gaan spelen.
Maar ja, we kwamen de poulfase door dus allemaal een wortel op de kop, stelletje idioten.
#ExitFrankdeMongool
In F1 mag je niet juichen als Max van de baan rolt, hier ben je zuur als je geen fan bent van Nederland.quote:
Echt schandalig 'voetbal'.quote:
Terecht, want toen had je geen internationale topspelers in elke linie. Nu wel. Frank is een mongool.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen Van Gaal zo speelde prezen we hem de hemel in..
quote:
Een beetje flauw. Nederland heeft wel degelijk kansen en mogelijkheden gehad. En er was echt nog niks aan de hand tot aan de rode kaart.quote:
Van Gaal had draagvlakquote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom verhuis je dan niet naar Duitsland?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
[..]
In F1 mag je niet juichen als Max van de baan rolt, hier ben je zuur als je geen fan bent van Nederland.
Rot op, we zijn kwalitatief 10 keer beter dan dat volk. Maar ja, met een imbeciel als trainer kom je nooit ver.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef PSVCL het volgende:
Credits naar Tsjechi btw
Mag ook gezegd worden
Vandaag heb ik ze niet gezien hoor.. die topspelers..quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht, want toen had je geen internationale topspelers in elke linie. Nu wel. Frank is een mongool.
Die gaat dus cht niet ontslagen worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
Och, toen ik achter het Nederlands Elftal stond baalde ik ook vreselijk als ze werden uitgeschakeld dus ik begrijp sommige reacties hier wel. MAar geloof me, als straks blijkt dat het beter wordt door het ontslag van De Boer is dat zo over en denk je ook: Dit was beter zo.
Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom verhuis je dan niet naar Duitsland?
Gaat ook lastig met zo'n 'tactiek'.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ze niet gezien hoor.. die topspelers..
Die zomers zonder Oranje zijn heerlijk.quote:
Misschien stapt ie op? Toe? Laat me hopen!quote:
zelfs een vitesse had best kunnen winnen van dit Tsjechie hoor. Mokerslecht.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef PSVCL het volgende:
Credits naar Tsjechi btw
Mag ook gezegd worden
Ik geloof niet dat die Weghorst het beter had gedaan 😂quote:Op zondag 27 juni 2021 20:05 schreef Dejannn het volgende:
Nederland.
'De weg naar de finale ligt open'
En waarom moest Malen nu per se basis? Om die norme kans n op n te missen? En die actie van De Ligt was ook alles behalve slim.
Dit ja, teveel debielen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die zomers zonder Oranje zijn heerlijk.
Geen getoeter, geen nationalistische reclames, geen dagjesmensen.
Je weet dat de Olympische Spelen eraan komen?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Een echte topspeler doet het in elk systeem goed.quote:
Frank de Boer is zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef fetX het volgende:
Uitgeschakeld worden tegen het Heracles Almelo van het EK. Gnant.
Typisch Nederlands @:el-stinho @:jr-style-93
Precies. Door de tactiek konden ze geen bal aannemen.quote:
Broertje van Jan-Jaap.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef superniger het volgende:
Wat the fuck heeft die kerel op zijn lip.
Kunnen we ons lekker focussen op leuke dingenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. Door de tactiek konden ze geen bal aannemen.
Anti-Nederland sentiment is geen spelletje. Dus ik vraag me dan af wat erachter zit. Gewoon dermate anti-Frank dat je opeens als een mongool tegen alles oranje bent of geeft het een kick om rebels te zijn als de meeste Nederlanders logischerwijs hun land supporten?quote:
De spelers hebben ook helemaal niets laten zien.. Tsjechi heeft geen topspelers maar hebben wel iets dat Oranje niet heeft..vechtersmentaliteit.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op, we zijn kwalitatief 10 keer beter dan dat volk. Maar ja, met een imbeciel als trainer kom je nooit ver.
individueel wel ja , op opa Stekelenburg na.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op, we zijn kwalitatief 10 keer beter dan dat volk. Maar ja, met een imbeciel als trainer kom je nooit ver.
Als je een coach als De Boer aanstelt, krijg je dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef fetX het volgende:
Uitgeschakeld worden tegen het Heracles Almelo van het EK. Gnant.
Typisch Nederlands @:el-stinho @:jr-style-93
Dan ben je maar een triest mannetje als je je aan wat plezier van anderen stoort.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Klopt maar hij slaat 'm gewoon weg. Oliedom.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef franklop het volgende:
Als De Ligt met een rechte arm op de bal valt krijgt hij geel.
Ik geniet van het plezier van de Tsjechische supporters.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan ben je maar een triest mannetje als je je aan wat plezier van anderen stoort.
Memphis was slecht. Wijnaldum niet gezien. Frenkie ook niet geweldig en als die drie niet thuis geven en De Ligt zo’n domme fout maakt...tja dan wordt het voor elke coach lastig.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:12 schreef raptorix het volgende:
Ik vond Malen tenminste nog inzet tonen, memvis en die andere neger heb ik helemaal niet gezien.
Rot op met je mentaliteit. Met een normale tactiek heeft niemand het over mentaliteit en speel je al die ploegen (tot nu toe) gewoon van de mat.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De spelers hebben ook helemaal niets laten zien.. Tsjechi heeft geen topspelers maar hebben wel iets dat Oranje niet heeft..vechtersmentaliteit.
Inderdaad. Ik denk ook niet dat het erg veel aan de formatie ligt. Het is niet alsof je met een 4-3-3 ineens fantastisch voetbal gaat spelen. Dit Nederland is A) niet zo goed, B) Tsjechi is onderschat en C) met individuele fouten zoals Malen en De Ligt maken wordt het in dit soort wedstrijden wel erg lastig.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een prima elftal.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tegen fucking Tsjechi. Echt om je kapot te schamen.
En hoeveel topspelers heeft Nederland, n? Ik kom niet verder dan Frenkie de Jong. Memphis wordt in Nederland op een voetstuk gezet, maar dat ziet men buiten Nederland heel anders.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De spelers hebben ook helemaal niets laten zien.. Tsjechi heeft geen topspelers maar hebben wel iets dat Oranje niet heeft..vechtersmentaliteit.
Een puber die lekker tegendraads wil zijn dusquote:Op zondag 27 juni 2021 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geniet van het plezier van de Tsjechische supporters.
Inderdaad. Tjechi heeft het naar hun vermogen prima gedaan.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk ook niet dat het erg veel aan de formatie ligt. Het is niet alsof je met een 4-3-3 ineens fantastisch voetbal gaat spelen. Dit Nederland is A) niet zo goed, B) Tsjechi is onderschat en C) met individuele fouten zoals Malen en De Ligt maken wordt het in dit soort wedstrijden wel erg lastig.
[..]
Die hebben gewoon een prima elftal.
[..]
En hoeveel topspelers heeft Nederland, n? Ik kom niet verder dan Frenkie de Jong. Memphis wordt in Nederland op een voetstuk gezet, maar dat ziet men buiten Nederland heel anders.
Wat is de reden dat ik volgens jou perse voor het Nederlands elftal moet juichen?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een puber die lekker tegendraads wil zijn dus
Nadat ik naar Duitsland verhuizd was mag 't niet meerquote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom verhuis je dan niet naar Duitsland?
Die had ook topspelers tot zijn beschikking, die hebben we niet meer.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een soort Terry Rozier maar dan slechterquote:Op zondag 27 juni 2021 20:17 schreef Breekfast het volgende:
De Ligt zou een goede basketballer zijn denk ik.
Ben het zowaar eens een keer grotendeels met je eens.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:16 schreef Shreyas het volgende:
Oranje verliest vandaag vooral van zichzelf. Het spel was buitengewoon slordig, de bal werd veel te vaak onnodig verspeeld. Passes over 10 meter die totaal niet aankwamen en spelers op snelheid kregen de bal maar zelden goed mee.
Het begon al in de eerste minuut, Malen had d kans om de volledig vrijstaande Dumfries aan te spelen, maar zijn voorzet was dramatisch. Dat is eigenlijk ook het verhaal van de wedstrijd. Malen zakt volledig door het ijs en mist gewoon de kwaliteiten om een topspits te worden. Dat is niet alleen jammer voor vandaag, maar ook voor de komende jaren, omdat we verder geen enkele andere spits hebben die enigszins de potentie heeft van wereldklasse te zijn.
Zo ook toen hij helemaal alleen op de keeper afging, op volle snelheid, maar toch niet wist te scoren. Dat is geen pech, dat is onkunde, gebrek aan kwaliteit, te weinig talent.
Frank de Boer heeft gegokt met Malen voor Weghorst,en verloren. Vandaag had je meer aan de lengte van Weghorst, in de eerste helft kregen we zestig corners die allemaal voor geen enkel gevaar hebben gezorgd.
Depay hebben we ook het hele toernooi nauwelijks gezien en had het vooral moeilijk met zichzelf.
Hier gaat een generatie wereldverdedigers verloren: Blind, De Ligt, De Vrij, Van Dijk (al speelde hij niet dit toernooi) en een generatie top middenvelders met Wijnaldum en de Jong.
In het verleden hadden we de beste aanval ter wereld maar moesten we noodgedwongen een achterhoede vormen met B-spelers als Heitinga, Opdam, Mathijsen, Willems, van der Wiel, etc.. Nu is het andersom, de beste achterhoede ter wereld, maar voorin te weinig kwaliteit.
Dat hoeft er niet per se voor te juichen, maar uit je overdreven anti-act valt wel op te maken dat het puur om te trollen isquote:Op zondag 27 juni 2021 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik volgens jou perse voor het Nederlands elftal moet juichen?
Mooie gedachte, alleen de knvb heeft me vaker teleurgesteldquote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Zorro het volgende:
Och, toen ik achter het Nederlands Elftal stond baalde ik ook vreselijk als ze werden uitgeschakeld dus ik begrijp sommige reacties hier wel. MAar geloof me, als straks blijkt dat het beter wordt door het ontslag van De Boer is dat zo over en denk je ook: Dit was beter zo.
Heb al vaker laten blijken dat ik dit Nederlands elftal, of de selectie, zo ongeveer de meest onsympathieke groep voetballers die we ooit hebben gehad.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet per se voor te juichen, maar uit je overdreven anti-act valt wel op te maken dat het puur om te trollen is
Ja als enige ongeveer.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef peaceman het volgende:
Overigens heeft Dumfries best een goed toernooi gespeeld.
Oh je bent anti omdat de donkere jongens een bepaalde mening haddenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al vaker laten blijken dat ik dit Nederlands elftal, of de selectie, zo ongeveer de meest onsympathieke groep voetballers die we ooit hebben gehad.
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is een goed stel hoor!
(lol)
Wij danken Ajax voor dit fantastische EK!
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is een goed stel hoor!
(lol)
Wij danken Ajax voor dit fantastische EK!
Geef jij er lekker een draai aan, ouwe racebater.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh je bent anti omdat de donkere jongens een bepaalde mening hadden
quote:
Ik let vooral nog een beetje op Tomas Vaclik. Transfervrij nu hij BONOED is bij Sevilla, geen dramatische doelman.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Fijn om te zien dat Frenkie en co kennis hebben mogen maken van het beest van West Ham.
Dat was omdat de Belgische damesploeg aan het spelen was voor een bronzen medaille op het EKquote:Op zondag 27 juni 2021 19:00 schreef -XOR- het volgende: Ik schakel terug naar de Belg en zie opeens damesbasketbal. kan @:lothiriel dit even duiden?
Onder andere ja. Dit is de fout die Nederland zo vaak maakt en dat is ook waarom we zo weinig prijzen pakken. In een wedstrijd als vandaag, tegen zo een tegenstander krijg je altijd n 100% kans en die moet je dan maken. Nederland heeft reputatie om zo een kans te verprutsen en maakt die reputatie vandaag helemaal waar.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:58 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Ja, dit is de schuld van Malen.
😅
Het EK gaat nu cht beginnen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik let vooral nog een beetje op Tomas Vaclik. Transfervrij nu hij BONOED is bij Sevilla, geen dramatische doelman.
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
zelfs een vitesse had best kunnen winnen van dit Tsjechie hoor. Mokerslecht.
Gooi het er allemaal maar uit. Toe maar.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:26 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, welke paardemongool stond bij dat eerste doelpunt bij de paal, je doel is die bal daar tegenhouden, zo moeilijk is dat niet.
De groepsfase was lachen, maar prettig dat we nu weer gaan zien wat coaches en teams werkelijk waard zijn.quote:
Omdat we toen betere spelers voor het systeem hadden n we de halve finale haaldenquote:Op zondag 27 juni 2021 20:23 schreef franklop het volgende:
Toen WE in de halve finale kwamen in 2014 zonder 4-3-3 hoorde je niemand over een andere opstelling
Blind speelde een prima 1e helft... maar ging in de 2e helft ook meer & meer delen in de malaise, misschien ook door vermoeidheid.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Dumfries heeft zichzelf wel laten zien 😎
WIL JIJ EEN KAARTJE?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi het er allemaal maar uit. Toe maar.
Alleen speelt Nederland een totaal andere 3-5-2 dan de norm is met dat systeem.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat we toen betere spelers voor het systeem hadden n we de halve finale haalden
Jawel. Het gelijkspel tegen Costa Rica was beschamend, dat wist van Gaal ook. Nederland had op elke positie een betere spelers en kon toch niet scoren. Uiteindelijk werd deze kritiek overschreeuwt door de keeperswissel die iedereen deed juichen, maar kritiek was er toen zeker wel.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:23 schreef franklop het volgende:
Toen WE in de halve finale kwamen in 2014 zonder 4-3-3 hoorde je niemand over een andere opstelling
Ik kwam net om te kijken wat men van de quotes vond jaquote:
Echt, wat een mongool.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:32 schreef Perrin het volgende:
Dominerende partij, hoe krijgt ie het over zijn lippen.
Ik stel voor dat jij het gewoon doetquote:Op zondag 27 juni 2021 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, wat een mongool.
Deze man moet oprotten. Geen idee wie er dan moet komen, maar dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |