Toevallig ook overmorgen jarig?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn Tom![]()
Een glitterpoes waard![]()
[ afbeelding ]
Ja en nee, dit is veel groter. Dit is wereldwijd (althans.. een groot gedeelte van de westerse wereld)quote:
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:27 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch te zot voor woorden, geld betalen over je eigen geld als je het op wil nemen en dubbel ook nog
Extra kosten bij geld opnemen
Het wordt voor sommige mensen duurder om contant geld op te nemen bij een automaat. Als klanten binnen een jaar meer dan 12.000 euro aan contant geld hebben opgenomen, moeten ze bij ABN Amro voor elke volgende opname bij een geldautomaat een paar euro per keer plus een percentage van het opgenomen bedrag betalen.
Destijds wel ja, maar dat is alweer bijna 20 jaar geleden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ddeeissyy!![]()
Echt?Het is ook echt heel slecht om dat te doen. Werk je beroepsmatig met thinner?
snappen me julie??quote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef mario390 het volgende:
dit was de steirische grand prix,spielberg
volgende week oostenrijkse grand prix
spielberg
Dat valt jou dan weer opquote:Op zondag 27 juni 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, borstvoeding in het openbaar zie je zelden meer
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?quote:
Ik ook hoor, zijn ze razendsnel weer schoon. Maar later hoorde ik idd dat dat heel slecht is. Gelukkig verf ik niet zo vaak.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb jaren een paar keer per dag mijn handen met thinner gewassen
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manierquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn frambozenijsje
[ afbeelding ]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Google op glitterpoes krijg ik andere zaken
[ afbeelding ]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaanquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoorquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
Vraag dat maar aan de Canadezenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dikke poepquote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zitten ook achter corona, wist je dat nog niet?
Zitten die er ook bij???quote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de Canadezen
Dat is ook de schuld van de VVD.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is raar.... zoete frambozen smaken zuur als je ze ingevroren eet
Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.quote:
Ik krijg te lezen dat het een hype is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde er nog een waarschuwing achteraan sturen
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze drinken babybloed onder het Vaticaan
Te zot toch, belasting betalen over geld waar al belasting over betaald is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet zo snel 12.000 aan contant geld pinnen, maar dat is ook al een tijdje met geld storten. Voor spaargeld boven een bepaald bedrag moet tegenwoordig natuurlijk ook betaald worden.
Wacht maar tot je een letter mistquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zal er niet wakker van liggen hoor
Zelfde circuit tochquote:
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon make-uploos voetbal kijken hoor.
Dunne poep is snel, dikke poep is traagquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokjequote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Smakelijk! Dat is wel de makkelijke manier
De peren zijn hier nog steeds niet rijp, de meloenijsjes waren mwah, dus ik heb net maar weer aardbeiijsjes gemaakt
Ja het wordt steeds tragerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dan weer wel. En ook dankzij hun is FOK zo traag als dunne poep
Ik heb hem ook gemist, lijkt me ook helemaal niets al die glitters in je huidplooienquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Daahaag!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Even mijn harige kinderen uitlaten
Je hebt gelijkquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dunne poep is snel, dikke poep is traag
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uitquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij durft. Vind altijd dat vrouwen er ziekjes uitzien en dan blijken ze gewoon geen makeup op te hebben.
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf gisteren getrakteerd op die limoen ijsjes met een dropstaafje als stokje
Zo lekker en verfrissend
MIjn poes heeft die glitterzooi niet nodigquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik krijg te lezen dat het een hype is.Deze hype is blijkbaar finaal langs mij heen gegaan of mijn exen waren niet spannend genoeg.
Dames, even serieus: wie van jullie heeft dit wel eens gedaan? https://www.beautyjournaa(...)oes-ofwel-vajazzled/
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf het een vreemde combi vinden, maar misschien moet ik het gewon eens proberen.
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij durft ook, ik zie er niet ziekjes uit
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekkerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die drop eet ik niet hoor, maar dat ijs mmmmmmm
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zombies vinden ook niet dat ze er slecht uitzien.
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Ja lekker fris mmmmmmmmmmmquote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oooowwww ja limoenijs is lekker, citroenijs vind ik ook altijd lekker
Daarom eet ik die ook niet, nu ben ik ook niet zo dropeter.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wilde net al vragen over die drop. Die is gewoon niet te vreten (en ja over algemeen hou ik best van drop)
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:59 schreef chufi het volgende:
Kijk ze gaan dan : https://www.nu.nl/287870/(...)est.html?jwsource=cl
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zondag 27 juni 2021 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt daar echt een groot oranje-feest te zijn, mijn neefje is er ook.
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er niet ergen een livestream van de voorpret?
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zoquote:Op zondag 27 juni 2021 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken maar ben al Defqon aan het kijken en supporters zijn inmiddels in/bij het stadion.
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. en ik al de voorbeschouwing... het is goed zo
Defcon ook livestream?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer wel eerder even zoeken of ik iets kan vinden. Op zich wel leuk.
Jup livestreamquote:
Link?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jup livestreamLaatst keer dat ze het online doen (hoop ik dan
)
Moet je een kaartje voor kopen zelfsquote:
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtubequote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je een kaartje voor kopen zelfs![]()
Maar is wel al sinds donderdagavond zo'n beetje non stop muziek.
Enjoyquote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. naah ok.. voetbal dan maar en wat youtube
Ik denk ook dat het 3-2 wordt.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er winnen?
Ik denk 3-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |