Hoeveel heetten er Annelies?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:01 schreef SQ het volgende:
Als ik moet gaan opsommen welke OUDers ik allemaal heb ontmoet is het topic snel vol
Ja heel!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maandag.
Interessant genoeg zei mij zoon diezelfde avond, toen ik hem vroeg of hij het vervelend vond dat iemand zijn shirt 'voor baby's' noemde: 'och nee hoor, meestal hebben mensen die zoiets zeggen de volgende dag zelf ook zo'n shirt aan'. Vond ik een knap inzicht voor een 9-jarige.
Lijkt me echt leuk! Ik heb eigenlijk nog nooit een oud meet gehad, maar ken wel wat oud crew enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha nee die krijg ik echt niet meer mee hoor. Ik dacht gewoon lekker moeders onder elkaar.
De vorige was ook forumbreed. I’m in.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef SQ het volgende:
Als er animo is voor een echte OUD meet dan wil ik wel mee organiseren. Beentheredonethat. En dan dus een forumbrede, niet zo van alleen voor het babytopic of alleen voor kinderen uit de herfst van 2018
Oh en dan is het misschien dus niet in Friesland
Brabant is ok hoor, vanuit Zuid Limburg is alles verquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef SQ het volgende:
Als er animo is voor een echte OUD meet dan wil ik wel mee organiseren. Beentheredonethat. En dan dus een forumbrede, niet zo van alleen voor het babytopic of alleen voor kinderen uit de herfst van 2018
Niet zo ver als Frieslandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Brabant is ok hoor, vanuit Zuid Limburg is alles verVraag ik een lift aan mijn zusje
Hahahaha John Carter heb ik meegeholpen regelen als pr crewquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:03 schreef Candaasje het volgende:
Oh en F&F meet, CUL meet, en nog hier en daar afzonderlijk CUL-lers ontmoet.
En 2x naar zo'n groot bioscoop'event'. Zelfs een keer samen met mijn vader. (Mijn vriend wilde niet mee, mijn vader is gek van sci-fi, die was daarna Fok! fan)
Voor de opsom
Ja en toen was je man (toen vriend) zo onder de indruk dat wij zo druk waren/veel praattenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:30 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jaaaa, toen hadden we Jip nog.![]()
Wat een gouden kat was dat.
Omg jaaaaa iddquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar niet hier bij mij gemeet met die flessenpups? Ik twijfel hoor. Ynske is hier wel geweest ieg. Ik heb minstens drie mensen uit Oud gemeet, maar die posten hier alledrie niet meer geloof ik.
Misschien een mini-reünie? Benieuwd hoe het met jullie en jullie inmiddels grote jongens gaatquote:
Hahahaha neeeee zo zit het niet! Ik wist dat je niet op asielmeets was ivm je allergie, en ik kon me ook herinneren dat je niet bij de tour met Cat zatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt ff dat ik gek was maar thnx dat ik zo makkelijk te vergeten was.
Jaaaaaaa die lieve mooie knappe Sandor, die tegen een trein liep. En van die chihuahua's die ik geflest heb is er een doodgereden. Sandor was trwns de behaarde versie van Jeroen en Maarten, geloof een middelmaatje maar dat weet ik niet meer precies.
Nietusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar niet hier bij mij gemeet met die flessenpups? Ik twijfel hoor. Ynske is hier wel geweest ieg. Ik heb minstens drie mensen uit Oud gemeet, maar die posten hier alledrie niet meer geloof ik.
Zolang het dan ook niet Zeeland wordt. Of Zuid Limburg.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef SQ het volgende:
Wie hebben elkaar ook ontmoet irlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Oooh meetsnog nooit een oud meet gehad maar wel PR, F&F, ESF, V&A en FMT meets gehad
Van de mensen hier heb ik Cygne gemeet en BE (realiseer ik me net) en volgens mij Ynske ook (toch Ynske of liepen wij elkaar net mis?)
Bij jou in de achtertuin past dat makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef SQ het volgende:
Jou ken ik uit F&F dus jij telt niet!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:53 schreef F_r het volgende:
[..]
Bij jou in de achtertuin past dat makkelijk.
sherlock toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:59 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaha ja het gaat goed met me merk ik
Ja f-r en Laziness idd ook.
Ik ben echt een beetje bedroefd hoe slecht mijn geheugen is zeg![]()
Vroeger noemden ze me nog wel eens wiki maar dat is t echt niet meer
Ergens krijg ik kortsluiting bij mensen die ik echt vooral uit F&F ken die dan (ook) hier posten ofzo
Ik zou dus wel juist alles zelf houden en niks weg kunnen doenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jou ken ik uit F&F dus jij telt niet!
Haha Tombo vergeet gewoon juist de mensen die wel hier posten te noemen, gaat ie lekker pik?
Oh ja die andere pup was idd naar iemand van Fok gegaan, net als Lexie die ik toen gered heb met vijf weken.
Mensen denken echt dat ik alles wat ik red maar zelf houd maar das heul niet zo.
Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sigme heeft de lekkerste lammetjes van het land
Tevens de vrolijkste.
Hmmmmm
Lurk jij in SCUL?
Hahaha ik "ken" sigme van de diergaarde topicsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.
Haha daar zeg je wat ja. Een vriendin vertelde laatst dat zij lang gewacht hebben met hulp zoeken toen haar oudste heel slecht sliep, omdat ze mijn verhalen kende en dacht dat het erbij hoorde. Het arme meisje bleek enorm allergisch te zijn. Ik probeerde alleen een tegenhanger te zijn voor al die verhalen van kinderen die met 8 weken doorsliepen, zeg maar (wat ik om me heen veel hoorde). Ik voelde me stiekem toch een beetje lullig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hi!Dankzij jullie heb ik heel lang gedacht dat S. best een normaal jongetje was. Die van jullie waren ook zo
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.
Uiteindelijk eindigt alles en iedereen gewoon in OUD. Met en zonder kindquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.
Maar ik ben ook steeds verbaasd over de halve culsc die hier langzaam binnenglijdt.
Soort van shock, zoals een kind dat in shock is als juf ook buiten school blijkt te bestaan.
Ik was hier het eerstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.
Maar ik ben ook steeds verbaasd over de halve culsc die hier langzaam binnenglijdt.
Soort van shock, zoals een kind dat in shock is als juf ook buiten school blijkt te bestaan.
Da’s even groot als ik!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:31 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Misschien een mini-reünie? Benieuwd hoe het met jullie en jullie inmiddels grote jongens gaatMijn mollige peuter is inmiddels 153
Toch wel gek heur.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigt alles en iedereen gewoon in OUD. Met en zonder kind
Ik.quote:
Het is een beetje het uiterste aan de ene kant, maar een kind als standaard nemen die pas met 4 jaar doorslaapt is wel een beetje het andere uiterstequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Vanyel het volgende:
Kinderen die doorslapen met 8 weken?
Daar moet wel wat mis mee zijn
Ja nee, die zin is niet ondubieus te typen. Ik bedoel eerst OUD, toen SC.quote:
Ooooh.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, die zin is niet ondubieus te typen. Ik bedoel eerst OUD, toen SC.
Mijne was 7...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Phaidra het volgende:
He
[..]
Het is een beetje het uiterste aan de ene kant, maar een kind als standaard nemen die pas met 4 jaar doorslaapt is wel een beetje het andere uiterste.
Met de EFS meetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Oooh meetsnog nooit een oud meet gehad maar wel PR, F&F, ESF, V&A en FMT meets gehad
Van de mensen hier heb ik Cygne gemeet en BE (realiseer ik me net) en volgens mij Ynske ook (toch Ynske of liepen wij elkaar net mis?)
Lolquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Brabant is ok hoor, vanuit Zuid Limburg is alles verVraag ik een lift aan mijn zusje
Oh ja! Ik zat te twijfelen over f&f meetsquote:
Flessenpups ben ik bij je thuis geweest, en cat was daar ook bij, en nog iemandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dus hahahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Flessenpost ben ik bij je thuis geweest, en cat was daar ook bij, en nog iemand
Dat weet ik niet, was jij bij die van het dierenthuis? Een andere van f&f ben ik niet geweestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zat te twijfelen over f&f meets
Durf je het al te geloven? De jongste was 5, en steeds als hij eens 3 nachten doorsliep dacht ik: zou het dan nu…? Maar dan was het weer klaar voor een paar maanden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Mijn jongste slaapt nu net pas door, is in februari 4 geworden![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Mijn jongste slaapt nu net pas door, is in februari 4 geworden![]()
Ik was niet bij de asielactie dierenthuis maar later wel een keer, en een keer toen ze verhuisd warenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, was jij bij die van het dierenthuis? Een andere van f&f ben ik niet geweest
Greys?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Overigens heb ik morgen een sushi-meet met een f&f vriendin
Meets al een tijd niet gedaan, OUD meet lijkt me dan wel weer leuk maar vooral als ik wel mensen al ken zeg maar
Oh en ik meet dagelijks m'n FOK!man natuurlijk
Nu een maand dus nu geloof ik het ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Durf je het al te geloven? De jongste was 5, en steeds als hij eens 3 nachten doorsliep dacht ik: zou het dan nu…? Maar dan was het weer klaar voor een paar maanden.
Oudste sliep veel eerder door, en de meeste kinderen om me heen ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:34 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
Ik heb zoveel hoop met mijn ruim 7 maanden oude baby, maar als ik dan dit weer lees.
Ja mijn oudste ook, met 6 weken oud. Daarna 'nooit' meer gehoord.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu een maand dus nu geloof ik het ja.
[..]
Oudste sliep veel eerder door, en de meeste kinderen om me heen ookdus blijf hoop houden
Nee Ingetjequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Greys?
En wie is nu je FOK!man? Ben ik afrijden nieuwsgierig naar
Hahaha wat dat betreft werd t wel steeds beter; steeds minder vaak wakker, toen korter huilen en op t eind alleen nog maar willen dat er iemand bij haar lag dus dan was het puur erbij liggen en verder slapenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja mijn oudste ook, met 6 weken oud. Daarna 'nooit' meer gehoord.
Jongste is nogal vocaal. Prima dat ze 's nachts wakker is, maar stop met gillen en kletsen haha!
Ze gilt zo hard dat er baby's op de opvang in huilen uitbarsten als ze bij haar op het kleed of in de box liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahaha wat dat betreft werd t wel steeds beter; steeds minder vaak wakker, toen korter huilen en op t eind alleen nog maar willen dat er iemand bij haar lag dus dan was het puur erbij liggen en verder slapen
Ooooh hahahahahaha dat is wel ergquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze gilt zo hard dat er baby's op de opvang in huilen uitbarsten als ze bij haar op het kleed of in de box liggen.![]()
Het wordt hier ook al beter hoor en wij (ik en vriend) maken elkaar nog niet af, dus het gaat nog redelijk allemaal.
Ik log nu pas in op Fokquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:50 schreef mama_van_shardella het volgende:
Kut, dat had speeltuinbankje moeten zijn. @:MaJo????
Hier ook niet. Ik kan niet wachten tot ze wat groter zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooh hahahahahaha dat is wel erg
Ja hier ook hoor, er komt alleen geen derde
Ik wacht op het moment dat iemand in FB gaat klagen en vragen of het wat minder over de kinderen kan gaan in de SCquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigt alles en iedereen gewoon in OUD. Met en zonder kind
Rationeel is het ook beter, ik heb ook 2 miskramen gehad, best heftige bekkenpijn bij de 2e en dus die nachten... Maar qua gevoel wil ik er wel nog 2 bijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik kan niet wachten tot ze wat groter zijn.
Als we garantie zouden hebben dat de derde een jongetje is zou ik er misschien serieus over na willen denken, maarja, dat heb je nou eenmaal niet. Na 2 meiden zou ik graag een jongetje willen, vriend al helemaal.
Daarbij was m'n laatste zwangerschap een regelrechte hell, zat ik daarna tegen een postnatale depressie aan én heb ik teveel miskramen gehad om het allemaal nog eens aan te durven. Het is wel klaar zo, denk ik.
Op naar de basisschool en alle andere grote meiden dingen!
Ik had dat gevoel ook (maar dan andersom, want ik heb 2 jongetjes), tot de jongste ongeveer 6 maanden was. Maar dat sleet en inmiddels voelt het gewoon compleet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Donna het volgende:
Als we garantie zouden hebben dat de derde een jongetje is zou ik er misschien serieus over na willen denken, maarja, dat heb je nou eenmaal niet.
Ik kreeg na twee meiden…. Een meiden tweeling hahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ik kan niet wachten tot ze wat groter zijn.
Als we garantie zouden hebben dat de derde een jongetje is zou ik er misschien serieus over na willen denken, maarja, dat heb je nou eenmaal niet. Na 2 meiden zou ik graag een jongetje willen, vriend al helemaal.
Oooooh heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik kreeg na twee meiden…. Een meiden tweeling hahahaha
Hahahah oh heerlijk toch ook hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:12 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik kreeg na twee meiden…. Een meiden tweeling hahahaha
Ik had de oudste (zoon) van mijn broer al bijna een jaar niet gezien. Vorige week komtie binnen bij m'n moeder, heeftie de baard in de keel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al zo blij dat de jongste van mn zus vandaag ook alweer 12 is geworden, t kind is pas een paar jaar leuk
Lekker slapen zo!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah oh heerlijk toch ook hoor.![]()
3 is ook niet helemaal mijn getal, dus ik denk ook dat het bij m'n 2 meisjes blijft zo. En als ik toch wil dan is m'n vriend sowieso voor, dus daar hoef ik al niet meer over na te denken.
Voor nu duim ik voor een relax nachtje.
Die van mn zus zijn hier vorig jaar vaker geweest dan normaal omdat ze niet op vakantie gingen en zoquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had de oudste (zoon) van mijn broer al bijna een jaar niet gezien. Vorige week komtie binnen bij m'n moeder, heeftie de baard in de keel.![]()
![]()
![]()
Gheghequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat iemand in FB gaat klagen en vragen of het wat minder over de kinderen kan gaan in de SC
Shardella is de IRL naam van mijn dochter. Maar dat wil ik liever niet openbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:56 schreef MaJo het volgende:
Maarre, kloon afgestoft @:mama_van_shardella?Of heb ik even iets gemist en weet iedereen wie dit is
Blijkbaar is je wens uitgekomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat iemand in FB gaat klagen en vragen of het wat minder over de kinderen kan gaan in de SC
Die puzzel is niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:56 schreef MaJo het volgende:
Maarre, kloon afgestoft @:mama_van_shardella?Of heb ik even iets gemist en weet iedereen wie dit is
Ik woon in Amersfoort! En nog 2 dames in het zwanger-topic ook weet ik, maar die hangen dan weer niet in deze SC rond.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een bijlees joh
Veel herkenbare dingen ook (zolang ze niks met moeder zijn te maken hebben).
Jammer dat er kennelijk weinig dames in de regio Amersfoort wonen. Maar wel ff leuk gebabbeld mat amaranta. We blijken op dezelfde middelbare school gezeten te hebben!
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef SQ het volgende:
Als het alleen om zwanger en baby's zou gaan zou ik best tien kinderen willen. Baby's
Maar ja, ze gaan op een zeker moment ook terugschelden enzo
Owh, tof! Waar ergens (al ken ik de stad amper)? Ik hang nu rond in omgeving Kattenbroek/Gesloten Stad oid/Emiclaerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:03 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik woon in Amersfoort! En nog 2 dames in het zwanger-topic ook weet ik, maar die hangen dan weer niet in deze SC rond.
Wat grappig, soms is het ook zo’n klein wereldje he.
Je hebt een DM.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, tof! Waar ergens (al ken ik de stad amper)? Ik hang nu rond in omgeving Kattenbroek/Gesloten Stad oid/Emiclaer
Ja, inderdaad klein wereldje soms
Nee hoor. Vooral de zwangerschap vind ik een noodzakelijk kwaad. Bevallen duurde gelukkig uiteindelijk niet zo langquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helMaar dat is vast vloeken in de de kerk hier
Thanks!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Nee hoor. Vooral de zwangerschap vind ik een noodzakelijk kwaad. Bevallen duurde gelukkig uiteindelijk niet zo lang
Mij ook, ik kon het gelukkig uitbesteden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helMaar dat is vast vloeken in de de kerk hier
Ik vond zwanger zijn de hel op aarde. Bevallen heb ik niet gedaan dus daar weet ik niks vanaf.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |