Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:09 schreef Cygne het volgende:
31, en over alles onzeker behalve moederschap. Heb wel duurzame vriendschappen, maar dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom want ik vind mezelf niet echt leuk of zo. Kan me ook niet goed handhaven in groepen. Vind mezelf ook altijd de lelijkste. Maar het helpt wel dat mijn kleuter elke dag random zegt "Jij bent zo mooi mama"
Die bij ~40 graden in juli in dat ene park?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh ja, die rotonde ja 😃
En die meet ervoor was ook tof, in het maxima park of zo?
Bij Popo,quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:15 schreef pinquit het volgende:
Ik weet nog een meet waarbij wij na afloop met Ynske uit eten gingen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein. Dat je dan denkt dat het gezellig was en jij vervolgens als enige ontfacebookt bentMaar goed, misschien is dat met die schoolpleinmoeders ook wel maar die heb ik gewoon niet op social media
Nog nooit bij een meet geweest, wil ik ook bewust niet. Dit klinkt namelijk alsof het over mij zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein. Dat je dan denkt dat het gezellig was en jij vervolgens als enige ontfacebookt bentMaar goed, misschien is dat met die schoolpleinmoeders ook wel maar die heb ik gewoon niet op social media
Volgens mij was toen het delen van foto's onderling de reden daarvoor... als er dan op facebook een besloten groep gemaakt werd, konden buitenstaanders niet meeglurenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik snapte vaak niet waarom er dan ineens voor een ander medium gekozen werd dan via het @ meetFOK!topic. maar bv via facebook etc.
mja, maar je geeft wel alle rechten van foto's die op facebook staan aan facebook, of ze nu in een besloten groep staan of niet. Die mogen ze gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Volgens mij was toen het delen van foto's onderling de reden daarvoor... als er dan op facebook een besloten groep gemaakt werd, konden buitenstaanders niet meegluren
Geen wonder als je 9864646 keer okonomiyaki en lava cakes belooft en nooit levertquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein.
Dat deed ik toen nog nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen wonder als je 9864646 keer okonomiyaki en lava cakes belooft een nooit levert
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat deed ik toen nog niet![]()
Overigens nodigt dit niet uit tot ooit wél leveren
Ik begin er ook maar niet meer aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog nooit bij een meet geweest, wil ik ook bewust niet. Dit klinkt namelijk alsof het over mij zou kunnen gaan
Ik ben bij de eerste optie wel benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik vertel het aan het hele schoolplein!
Of zou meer gin tonic beloven beter helpen?
Kies vooral de betere optie
Misschien hebben wij al gemeet zonder het te weten?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb pas 1x een fokker gemeet, en dat was functioneel
Wel leuk overigens. Nu hebben we dezelfde tegels
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste optie wel benieuwd naar de reacties
Bobby's, Damrak, Roku en mogelijk Tanqueray Ten en ws 3 soorten Fever tree en 2 London Essence liggen voor je klaarquote:Maar gin tonic doet het beter dan chantage.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien hebben wij al gemeet zonder het te weten?
Dat was inderdaad een gezellig meet! En het is minder eng als je kinderen hebt, altijd een gespreksonderwerp of excuus als het gesprek niet vlotquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik kan me nog levendig een meet herinneren in Utrecht, op 4 januari 2014 geloof ik... bij een grote kinderboerderij, waar de inrit wat lastig te vinden was als je de weg er niet zo goed kentHeb de rotondes in de buurt een paar keer helemaal rond gereden
Daar heeft @:Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knooptEn met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging!
Mijn dochter en ik hebben daar nog zo lang plezier van gehad...
Dat zou inderdaad wel kunnen, in Zeist!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:36 schreef Ynske het volgende:
Julianapark hebben we ook vaker een meet gehad.
En die meet wat ik bedoelde met Nijna was in Zeist volgens mij.
Hoax! Ik heb je gezien op Utrecht CS, toen ik iets van kleding van je overnam!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk?
Ik ben een Fokker. Ik kom nooit buiten.
Die lakken allemaal niet meer zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef SQ het volgende:
Fokmeets
Mijn bruiloft was een halve fokmeet. Met plukjes Eindhoventopic, dieetclub en nagellakmeisjes
En nu heb ik er nog een heel scala aan geweldige OUD vriendinnetjes bij
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoax! Ik heb je gezien op Utrecht CS, toen ik iets van kleding van je overnam!![]()
Dan hoef ik me om dat schoolplein ook geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk?
Ik ben een Fokker. Ik kom nooit buiten.
Het zegt me allemaal weinig, dus ik opteer voor een proeverijquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Bobby's, Damrak, Roku en mogelijk Tanqueray Ten en ws 3 soorten Fever tree en 2 London Essence liggen voor je klaar![]()
Die lijst wordt wel korter naarmate de tijd vordert, zo met die nieuwe alcoholwet
Ik vond de meets met jou onwijs tof, ook omdat onze kinderen zo op elkaar lijken. Ik had graag vaker afgesprokenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik begin er ook maar niet meer aanGeen behoefte meer aan vooral ook, maar als verse moeder wél. Ik ging al heel snel scheiden, was opeens alleenwonend met baby, voor mijn vriendinnen waren kinderen of nog een ver-van-hun-bed-show of ze hadden juist een onvervulde kinderwens. Met al gevolg dat er niemand echt dichtbij was. Wat leuke contacten met andere moeders hadden me wel goed gedaan, maar dat tja.
Heel veel minimeets...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:51 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me nog draagmeets herinneren. En Twiske met dreumessen (2012 lichting), een park in Utrecht met baby's (2013 lichting). Later nog iets met peuters (2012 kindjes) bij een toffe speeltuin en vooral heel veel modder. En dan nog iets met babies bij die plek met die rotonde, en nog een kinderboerderij in Eindhoven..... En daarna mini meets.
Niet dat dit mij aangaat, maar ik zou zeggen: het kan nog steeds!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond de meets met jou onwijs tof, ook omdat onze kinderen zo op elkaar lijken. Ik had graag vaker afgesproken, maar ik denk dat ik mezelf ook in de weg zat. Die stomme onzekerheid of anderen wel op mij zitten te wachten…
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond de meets met jou onwijs tof, ook omdat onze kinderen zo op elkaar lijken. Ik had graag vaker afgesproken, maar ik denk dat ik mezelf ook in de weg zat. Die stomme onzekerheid of anderen wel op mij zitten te wachten…
ik doe mee!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:18 schreef lunapuella het volgende:
Ik kom net uit het Maximapark, ben wel weer in voor een meet daar hoor
Voor wat hoort watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal weinig, dus ik opteer voor een proeverij
Nou ja, zeg…quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:24 schreef Hupje het volgende:
De vorige oud meet ben ik op het laatste moment afgehaakt omdat mijn vriend vond dat ik beter 'echte' vrienden kon zoeken![]()
haha nee die krijg ik echt niet meer mee hoor. Ik dacht gewoon lekker moeders onder elkaar.quote:
Ja leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha nee die krijg ik echt niet meer mee hoor. Ik dacht gewoon lekker moeders onder elkaar.
Lijkt me serieus leuk!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ookDe overeenkomsten tussen onze jongens waren (zijn denk ik nog steeds wel) frappant. Ik zat er best op te wachten hoor
Maar ik snap je onzekerheid ook. We kunnen het altijd nog eens nieuw leven inblazen
De nieuwe generatie fok-relaties!quote:
Een nickchange, wat doe je??quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:26 schreef arvensis het volgende:
[..]
Nou ja, zeg…
Ik ben alleen bij de laatste meet in Utrecht geweest. 2018? Het was onwijs leuk om echte gezichten achter de accounts te zien. En ook de kindjes te zien! Bij een volgende meet zijn wij dan ook graag weer aanwezig. Ben reuze benieuwd naar hoe ze allemaal zijn opgegroeid en naar alle nieuwe kindjes.
Wie regelt er wat?
Dan gaan we weer haken en krijg jij je ding terug!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha nee die krijg ik echt niet meer mee hoor. Ik dacht gewoon lekker moeders onder elkaar.
ojaaa die ringetjes toch? en haken tijdens zo'n meeting werkt mij mij nooit zo goed, maar voor de vorm wil ik best een projectje meenemen hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan gaan we weer haken en krijg jij je ding terug!
Ik wilde vanmorgen al iets vergelijkbaars posten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:07 schreef Malteser het volgende:
Dank voor de reacties. En opvallend ook hoeveel mensen hier zichzelf er toch een soort van in herkennen. Zoeken we daarom massaal Fok op.
Ja, liggen nog steeds in de kast. Had niet verwacht dat het zo lang zou duren voordat ze eruit zouden komen voor een meet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:06 schreef trui het volgende:
[..]
ojaaa die ringetjes toch? en haken tijdens zo'n meeting werkt mij mij nooit zo goed, maar voor de vorm wil ik best een projectje meenemen hoor.![]()
Hij wordt dit jaar 11quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie ouder is dan 3 wat ie wel is geloof ik dan win je van me!
Ik ga niks bijzonders doen de komende dagen. Eens een boek uit proberen te lezen, meer lopen, mijn huis opruimen, maandag staan om 8 uur schilders op de stoep voor de kozijnen, mijn broertje komt langs, mijn ouders komen zondag voetbal kijken en dinsdag moet mn nieuwe systeem de lucht in. Dus toch alweer veel te veel eigenlijk.
Nee, ik ook niet. Laten we gewoon gauw weer eens afspreken!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, liggen nog steeds in de kast. Had niet verwacht dat het zo lang zou duren voordat ze eruit zouden komen voor een meet.
Hi!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ookDe overeenkomsten tussen onze jongens waren (zijn denk ik nog steeds wel) frappant. Ik zat er best op te wachten hoor
Maar ik snap je onzekerheid ook. We kunnen het altijd nog eens nieuw leven inblazen
Ha, dat klinkt alsof je van dat idee afgestapt bentquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hi!Dankzij jullie heb ik heel lang gedacht dat S. best een normaal jongetje was. Die van jullie waren ook zo
Hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt alsof je van dat idee afgestapt bentMaar ja, wat leken ze op elkaar he?
Edit: dat was misschien een wat lompe formuleringGaat het goed met hem/jullie?
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoax! Ik heb je gezien op Utrecht CS, toen ik iets van kleding van je overnam!![]()
Bij sigme zeker? Ik heb dat toen wel overwogen, maar had niet zo’n grote vriezerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.
Na hun bezoekje aan de slager uiteraard.
Ik ga je pm’enquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gaan we dat toch een keer doen? Met kinders?
Je hebt LS toch ook in huis gehad?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.
Na hun bezoekje aan de slager uiteraard.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga je pm’en. Met kinders prima, tweede date durf ik misschien zonder
(geintje geintje).
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij sigme zeker? Ik heb dat toen wel overwogen, maar had niet zo’n grote vriezer.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]1, 1 en 3
Maar Mariekes!!!stuk of 6 ofzo... Sowieso namen die met Mar* beginnen
quote:
Mja, dat is inderdaad geen toeval denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:44 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
HahaHij is niet helemaal standaard nee, en de verklaring lijkt in de intelligentie te zitten. Daarom vind ik het ook typisch dat jij en Phaidra ook in het “help mijn kind is slim” topic schrijven
Jaaaa, toen hadden we Jip nog.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Oooh meetsnog nooit een oud meet gehad maar wel PR, F&F, ESF, V&A en FMT meets gehad
Van de mensen hier heb ik Cygne gemeet en BE (realiseer ik me net) en volgens mij Ynske ook (toch Ynske of liepen wij elkaar net mis?)
Nou, maandagochtend half 9 bij het schoolhek dan maar?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:25 schreef Vanyel het volgende:
@:Clubsoda ik dacht even een plaatje bij het praatje te doen maar tot mijn schaamte blijken er maar 3 gins en 3 tonics in huis
Gelukkig lagen er (hoe dan?) wel 4 verschillende flessen wodka koud, dus de proeverij kan alsnog goedkomen
Twee kinderen die shardella heten op het forum ja?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh… de mama van shardella ben ik… en ik ben niet jou…
Onze eerste meet was op een concertquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
Ja hoor, in het park om de hoek zijn genoeg bankjesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef Vanyel het volgende:
Zal ik dan mijn koelbox meenemen?
Weet je daar ook een leuk bankje, dat we de dag er comfortabel kunnen doorbrengen?
Ik was ook wat verrast. Ze leken ook nog allemaal open
Dat lijkt me niet. Maar dat mama van shardella ben ik toch echt… echt… echt…quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Twee kinderen die shardella heten op het forum ja?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja hoor, in het park om de hoek zijn genoeg bankjesIk neem wel een dekentje/paraplu/zonnebrandcreme mee, al naar gelang het weer.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Maar dat mama van shardella ben ik toch echt… echt… echt…
Mijnese wordt al 14
Snaaienquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En misschien iets te snaaien?
Nu nog zien te hosselen dat ik je herken.
Misschien ook vrij nemen. Of zou dat werken nog gaan lukken na de proeverij
Mijn naam kloptquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Maar is je naam dan wel goed? Moet je niet renamen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
SnaaienZal ik een superheldenshirt aandoen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doe ik een cape.
Ik zag overigens vandaag een lego-held op een trui
Ja, die spanjool heb me naam gejatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Twee kinderen die shardella heten op het forum ja?
Ik gaf het 2, 3 dagen toch?quote:
Hebben wij elkaar niet hier bij mij gemeet met die flessenpups? Ik twijfel hoor. Ynske is hier wel geweest ieg. Ik heb minstens drie mensen uit Oud gemeet, maar die posten hier alledrie niet meer geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Oooh meetsnog nooit een oud meet gehad maar wel PR, F&F, ESF, V&A en FMT meets gehad
Van de mensen hier heb ik Cygne gemeet en BE (realiseer ik me net) en volgens mij Ynske ook (toch Ynske of liepen wij elkaar net mis?)
Maandag.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gaf het 2, 3 dagen toch?
Weet alleen niet meer wanneer dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |