Een nickchange, wat doe je??quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:26 schreef arvensis het volgende:
[..]
Nou ja, zeg…
Ik ben alleen bij de laatste meet in Utrecht geweest. 2018? Het was onwijs leuk om echte gezichten achter de accounts te zien. En ook de kindjes te zien! Bij een volgende meet zijn wij dan ook graag weer aanwezig. Ben reuze benieuwd naar hoe ze allemaal zijn opgegroeid en naar alle nieuwe kindjes.
Wie regelt er wat?
Dan gaan we weer haken en krijg jij je ding terug!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha nee die krijg ik echt niet meer mee hoor. Ik dacht gewoon lekker moeders onder elkaar.
ojaaa die ringetjes toch? en haken tijdens zo'n meeting werkt mij mij nooit zo goed, maar voor de vorm wil ik best een projectje meenemen hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan gaan we weer haken en krijg jij je ding terug!
Ik wilde vanmorgen al iets vergelijkbaars posten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:07 schreef Malteser het volgende:
Dank voor de reacties. En opvallend ook hoeveel mensen hier zichzelf er toch een soort van in herkennen. Zoeken we daarom massaal Fok op.
Ja, liggen nog steeds in de kast. Had niet verwacht dat het zo lang zou duren voordat ze eruit zouden komen voor een meet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:06 schreef trui het volgende:
[..]
ojaaa die ringetjes toch? en haken tijdens zo'n meeting werkt mij mij nooit zo goed, maar voor de vorm wil ik best een projectje meenemen hoor.![]()
Hij wordt dit jaar 11quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie ouder is dan 3 wat ie wel is geloof ik dan win je van me!
Ik ga niks bijzonders doen de komende dagen. Eens een boek uit proberen te lezen, meer lopen, mijn huis opruimen, maandag staan om 8 uur schilders op de stoep voor de kozijnen, mijn broertje komt langs, mijn ouders komen zondag voetbal kijken en dinsdag moet mn nieuwe systeem de lucht in. Dus toch alweer veel te veel eigenlijk.
Nee, ik ook niet. Laten we gewoon gauw weer eens afspreken!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, liggen nog steeds in de kast. Had niet verwacht dat het zo lang zou duren voordat ze eruit zouden komen voor een meet.
Hi!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ookDe overeenkomsten tussen onze jongens waren (zijn denk ik nog steeds wel) frappant. Ik zat er best op te wachten hoor
Maar ik snap je onzekerheid ook. We kunnen het altijd nog eens nieuw leven inblazen
Ha, dat klinkt alsof je van dat idee afgestapt bentquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hi!Dankzij jullie heb ik heel lang gedacht dat S. best een normaal jongetje was. Die van jullie waren ook zo
Hahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt alsof je van dat idee afgestapt bentMaar ja, wat leken ze op elkaar he?
Edit: dat was misschien een wat lompe formuleringGaat het goed met hem/jullie?
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoax! Ik heb je gezien op Utrecht CS, toen ik iets van kleding van je overnam!![]()
Bij sigme zeker? Ik heb dat toen wel overwogen, maar had niet zo’n grote vriezerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.
Na hun bezoekje aan de slager uiteraard.
Ik ga je pm’enquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gaan we dat toch een keer doen? Met kinders?
Je hebt LS toch ook in huis gehad?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog meer hoax. Ik realiseer me net dat ik ook nog uren heb gereden om lammetjes op te halen bij iemand uit CUL.
Na hun bezoekje aan de slager uiteraard.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga je pm’en. Met kinders prima, tweede date durf ik misschien zonder
(geintje geintje).
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij sigme zeker? Ik heb dat toen wel overwogen, maar had niet zo’n grote vriezer.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Shandaly het volgende:
[..]1, 1 en 3
Maar Mariekes!!!stuk of 6 ofzo... Sowieso namen die met Mar* beginnen
quote:
Mja, dat is inderdaad geen toeval denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:44 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
HahaHij is niet helemaal standaard nee, en de verklaring lijkt in de intelligentie te zitten. Daarom vind ik het ook typisch dat jij en Phaidra ook in het “help mijn kind is slim” topic schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |