Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:09 schreef Cygne het volgende:
31, en over alles onzeker behalve moederschap. Heb wel duurzame vriendschappen, maar dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom want ik vind mezelf niet echt leuk of zo. Kan me ook niet goed handhaven in groepen. Vind mezelf ook altijd de lelijkste. Maar het helpt wel dat mijn kleuter elke dag random zegt "Jij bent zo mooi mama"
Die bij ~40 graden in juli in dat ene park?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh ja, die rotonde ja 😃
En die meet ervoor was ook tof, in het maxima park of zo?
Bij Popo,quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:15 schreef pinquit het volgende:
Ik weet nog een meet waarbij wij na afloop met Ynske uit eten gingen
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein. Dat je dan denkt dat het gezellig was en jij vervolgens als enige ontfacebookt bentMaar goed, misschien is dat met die schoolpleinmoeders ook wel maar die heb ik gewoon niet op social media
Nog nooit bij een meet geweest, wil ik ook bewust niet. Dit klinkt namelijk alsof het over mij zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein. Dat je dan denkt dat het gezellig was en jij vervolgens als enige ontfacebookt bentMaar goed, misschien is dat met die schoolpleinmoeders ook wel maar die heb ik gewoon niet op social media
Volgens mij was toen het delen van foto's onderling de reden daarvoor... als er dan op facebook een besloten groep gemaakt werd, konden buitenstaanders niet meeglurenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik snapte vaak niet waarom er dan ineens voor een ander medium gekozen werd dan via het @ meetFOK!topic. maar bv via facebook etc.
mja, maar je geeft wel alle rechten van foto's die op facebook staan aan facebook, of ze nu in een besloten groep staan of niet. Die mogen ze gewoon gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:46 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Volgens mij was toen het delen van foto's onderling de reden daarvoor... als er dan op facebook een besloten groep gemaakt werd, konden buitenstaanders niet meegluren
Geen wonder als je 9864646 keer okonomiyaki en lava cakes belooft en nooit levertquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens vond ik contacten via fok lastiger van de grond te krijgen dan op het schoolplein.
Dat deed ik toen nog nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen wonder als je 9864646 keer okonomiyaki en lava cakes belooft een nooit levert
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat deed ik toen nog niet![]()
Overigens nodigt dit niet uit tot ooit wél leveren
Ik begin er ook maar niet meer aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog nooit bij een meet geweest, wil ik ook bewust niet. Dit klinkt namelijk alsof het over mij zou kunnen gaan
Ik ben bij de eerste optie wel benieuwd naar de reactiesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik vertel het aan het hele schoolplein!
Of zou meer gin tonic beloven beter helpen?
Kies vooral de betere optie
Misschien hebben wij al gemeet zonder het te weten?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb pas 1x een fokker gemeet, en dat was functioneel
Wel leuk overigens. Nu hebben we dezelfde tegels
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste optie wel benieuwd naar de reacties
Bobby's, Damrak, Roku en mogelijk Tanqueray Ten en ws 3 soorten Fever tree en 2 London Essence liggen voor je klaarquote:Maar gin tonic doet het beter dan chantage.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien hebben wij al gemeet zonder het te weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |