abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 11:54:38 #276
5428 crew  miss_sly
pi_200055019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:15 schreef exode het volgende:

[..]

Ja, ze heeft het enorm naar haar zin. Maar echt als ik de verhalen hoor, never nooit dat ik juf kan worden. (spugende kinderen, muizen in de tent, kinderen met heimwee etc etc)
Mijn dochter is afgelopen ma-di-woe op kamp geweest met groep 8.
Voor de start op de basisschool, toen ik wel eens klaagde dat mjin kind nou nooit eens moe was, werd me verteld dat ik maar even moest wachten tot ze op de basisschool begon. Die eerste weken zouden heel vermoeiend zijn waardoor ze ook thuis helemaal bekaf alleen maar wat zou hangen en vroeg naar bed zou gaan.
Ik heb daar de hele basisschooltijd op gewacht, want moe leek ze nooit, maar nu ze van kamp terug kwam, had ik dan ein-de-lijk dat vermoeide hangkind dat nergens meer toe in staat was :D

Maar ze heeft ontzettend genoten O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200055117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
Niet leuk dat zoveel mensen met dezelfde problemen worstelen maar tegelijk helpt het ook om te lezen dat anderen tegen dezelfde dingen aanlopen.

Is er ook al een clubje voor het noorden (Drenthe/Groningen/Friesland)? Ik durf nooit naar meetings te gaan maar misschien moet ik ook maar eens over die drempel heen springen.
Ik ben ook niet zo'n held, wel eens gedaan trouwens en dat viel best mee.
Misschien durf ik het nog wel een keer, weet alleen niet of mijn kinderen nog mee willen :') .
Fake it till you make it...
pi_200055240
@Adrian4 we hebben elkaar weleens ontmoet je bent welkom op de koffie hoor. Of iets anders hebben we ook.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 juni 2021 @ 12:08:01 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_200055257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Nijna het volgende:

[..]

Misschien durf ik het nog wel een keer, weet alleen niet of mijn kinderen nog mee willen :') .
Die ene meet toen... waar was die ook alweer. Meem dat vivi die toen georganiseerd had. Jouw oudste nog zo mini, de oudste van texelonia op een retro rood wit fietsje, trui was er volgens mij ook toen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 12:08:24 #280
382129 crew  Donna
pi_200055261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:49 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik vind 120 leerlingen nog steeds erg klein eigenlijk... Maar goed, mijn dorp heeft 3 scholen met ieder 350/400 leerlingen.

Maar ik zou gaan voor gevoel, in combinatie met praktische mogelijkheden (bso, andere opvang die je evt. nodig hebt). En dat loslaten (toeringcar, fietsen) leer je wel als je kind eenmaal op school zit ;)
Dat is ook geen grote school inderdaad. Er zijn 6 basisscholen in dat dorp, variërend van 110 - 250 leerlingen. Dus het zijn allemaal geen mega scholen, maar het verschil tussen 70 in het kleine dorp en 250 in het grotere dorp is natuurlijk wel enorm. :D

Goed om te weten dat loslaten wel komt. Met het KDV gaan ze wel eens naar het bos in een busje. Vind ik ook wel spannend. Mijn moederhart. :'(
pi_200055334
Mijn verloofde die dus niet goed is in chitchat, is met die halve pubers van groep 8 juist heel goed. Dan is ze volledig zichzelf en op haar gemak.

Kregen mail van school van B, ze gaan na de zomervakantie weer terug naar het oude rooster dus geen continurooster meer. Dat wordt weer even wennen.

En KDV's gaan nu ineens landelijk op donderdag 8 juli staken. De dag dat ik vrij heb genomen om wat bij te trekken van alle stress op mijn werk. De eerste en enige dag voor de zomervakantie dat het werktechnisch kon en ik kinderloos zou zijn. Duimen dat de opvang van Juul niet meestaakt.
  Moderator/colorchick vrijdag 25 juni 2021 @ 12:13:07 #282
382129 crew  Donna
pi_200055350
Onze opvang staakt iig niet!
pi_200055356
Hier zijn gisteren op de laatste schooldag 6 klassen naar huis gestuurd met een covid positieve leerkracht. Ik dacht dat we er wel klaar mee waren. Pfffff
Met een meidenkwartet
pi_200055364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik denk mijn oudste ook niet meer. Maar misschien als er meer van dezelfde leeftijd zijn.
pi_200055399
Ik kan me nog levendig een meet herinneren in Utrecht, op 4 januari 2014 geloof ik... bij een grote kinderboerderij, waar de inrit wat lastig te vinden was als je de weg er niet zo goed kent ;) Heb de rotondes in de buurt een paar keer helemaal rond gereden :D

Daar heeft @Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knoopt O+ En met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging! :D Mijn dochter en ik hebben daar nog zo lang plezier van gehad...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 juni 2021 @ 12:19:36 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_200055442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik kan me nog levendig een meet herinneren in Utrecht, op 4 januari 2014 geloof ik... bij een grote kinderboerderij, waar de inrit wat lastig te vinden was als je de weg er niet zo goed kent ;) Heb de rotondes in de buurt een paar keer helemaal rond gereden :D

Daar heeft @:Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knoopt O+ En met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging! :D Mijn dochter en ik hebben daar nog zo lang plezier van gehad...
Nu zit ik te denken, heb jij een nick change gehad?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_200055450
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nu zit ik te denken, heb jij een nick change gehad?
Nee... ? Was jij daar ook?
pi_200055474
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die ene meet toen... waar was die ook alweer. Meem dat vivi die toen georganiseerd had. Jouw oudste nog zo mini, de oudste van texelonia op een retro rood wit fietsje, trui was er volgens mij ook toen.
Ik heb geen idee meer waar dat was, die foto die jij toen gemaakt heb, heeft heel lang bij mijn ouders in de vensterbank gestaan O+ . Ze is nu geen mini meer hoor, 13 intussen en ze wil niet meer op de foto :') .

@exode, dat is zuur net op jouw vrije dag... :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:13 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik denk mijn oudste ook niet meer. Maar misschien als er meer van dezelfde leeftijd zijn.
Mijn 13-jarige houdt sowieso niet van dat soort dingen. Ik was heel blij verrast toen ik van de week zei dat ik misschien van de zomer wilde afspreken met een oud-klasgenote van de basisschool en haar 3 kinderen in onze oude woonplaats (of ze hoopt dat ik haar dan bij opa en oma afzet ;) ).
Mijn 11-jarige wil soms wel, maar dan bedenkt ze ineens dat ze weer naar huis wil en dat is niet altijd op het punt dat ik dat ook al wil :')
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 juni 2021 @ 12:21:57 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_200055475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Nee... ? Was jij daar ook?
Die specifieke denk ik niet, maar wel veel meets in Utrecht gehad waar ik foto's gemaakt heb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_200055575
quote:

Daar heeft @:Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knoopt O+ En met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging! :D Mijn dochter en ik hebben daar nog zo lang plezier van gehad...

O+
pi_200055660
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:28 schreef Shandaly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Daar was ik volgens mij ook.
pi_200055681
@Shandaly
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200055725
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja! Tijdens de introweek van mijn studie stond ik een beetje verloren, ik keek achterom, keek een jongen recht in zijn ogen en vanaf dat moment waren we beste vrienden O+. Helaas later weer uit elkaar gegroeid, maar heel bijzonder hoe het met sommige mensen direct zó kan klikken.
Zo ging het ook toen ik mijn man ontmoette, ik keek hem aan en dacht: "kak, dit is hem". (Ik was toen net teleurgesteld in een date en was zooooooo klaar met mannen, had echt geen zin om iemand te ontmoeten :'))
Heel bijzonder. Net alsof je elkaar al jaren kent. :Y
Ik had dat met mijn man ook wel. We hadden die avond op werk voor het eerst gesproken en ik reed naar huis met die gedachte van: Wat als dít hem is? :o
Dat weekend was ik op date met iemand anders van werk (bleek zijn directe collega) en zelfs toen dacht ik al aan hem. :')
Mijn man en ik hadden gelijk een klik en zoveel lol.
pi_200056035
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:12 schreef exode het volgende:

En KDV's gaan nu ineens landelijk op donderdag 8 juli staken. De dag dat ik vrij heb genomen om wat bij te trekken van alle stress op mijn werk. De eerste en enige dag voor de zomervakantie dat het werktechnisch kon en ik kinderloos zou zijn. Duimen dat de opvang van Juul niet meestaakt.
Precies dit!
Wtf! ^p^ ^p^ ^p^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200056119
31, en over alles onzeker behalve moederschap. Heb wel duurzame vriendschappen, maar dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom want ik vind mezelf niet echt leuk of zo. Kan me ook niet goed handhaven in groepen. Vind mezelf ook altijd de lelijkste. Maar het helpt wel dat mijn kleuter elke dag random zegt "Jij bent zo mooi mama"
  vrijdag 25 juni 2021 @ 13:14:26 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200056196
quote:

Oh ja, die rotonde ja 😃

En die meet ervoor was ook tof, in het maxima park of zo?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 13:15:41 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_200056217
Ik weet nog een meet waarbij wij na afloop met Ynske uit eten gingen :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 25 juni 2021 @ 13:20:04 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_200056286
Oh en qua vriendschappen merk ik ook wel dat je met de een ook andere dingen doet dan met de ander.

Heel goede vriendin ken ik vanaf de crèche (toen we er zelf opzaten dus). Maar haar kinderen zijnbeen stuk ouder dan de mijne waardoor je op dat vlak wat minder aansluiting hebt. Via FOK wel hele fijne vriendschappen opgedaan en inmiddels ook wel wat vrienden/kennissen in de buurt. Maar eigenlijk vind ik het vooral jammer dat mijn FOK vriendinnen niet in de buurt wonen. O+
pi_200056318
Ik ben introvert en vind andere mensen eigenlijk vervelend. Ze lopen vaak in de weg en snappen me niet, enzo. Een vooraf afgebakende tijd kan ik best met een teamsport meedoen (dan hebben we met z’n allen een doel), of werken enzo, maar verder… ik heb een klein groepje lieve vriendinnen bij wie ik ook gewoon chagrijnig mag zijn en die weten dat ik sociaal doen stom vind. Gelukkig vinden zij dat geen probleem O+

En andermans kinderen trek ik over het algemeen helemaal niet (vooral niet in combinatie met mijn eigen kind). Er zijn uitzonderingen, maar die zijn op 1 hand te tellen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 13:38:00 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200056539
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 13:09 schreef Cygne het volgende:
31, en over alles onzeker behalve moederschap. Heb wel duurzame vriendschappen, maar dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom want ik vind mezelf niet echt leuk of zo. Kan me ook niet goed handhaven in groepen. Vind mezelf ook altijd de lelijkste. Maar het helpt wel dat mijn kleuter elke dag random zegt "Jij bent zo mooi mama"
*smelt*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')