Mijn dochter is afgelopen ma-di-woe op kamp geweest met groep 8.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:15 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het enorm naar haar zin. Maar echt als ik de verhalen hoor, never nooit dat ik juf kan worden. (spugende kinderen, muizen in de tent, kinderen met heimwee etc etc)
Ik ben ook niet zo'n held, wel eens gedaan trouwens en dat viel best mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:22 schreef Elleska het volgende:
Niet leuk dat zoveel mensen met dezelfde problemen worstelen maar tegelijk helpt het ook om te lezen dat anderen tegen dezelfde dingen aanlopen.
Is er ook al een clubje voor het noorden (Drenthe/Groningen/Friesland)? Ik durf nooit naar meetings te gaan maar misschien moet ik ook maar eens over die drempel heen springen.
Die ene meet toen... waar was die ook alweer. Meem dat vivi die toen georganiseerd had. Jouw oudste nog zo mini, de oudste van texelonia op een retro rood wit fietsje, trui was er volgens mij ook toen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n held, wel eens gedaan trouwens en dat viel best mee.
Misschien durf ik het nog wel een keer, weet alleen niet of mijn kinderen nog mee willen.
Dat is ook geen grote school inderdaad. Er zijn 6 basisscholen in dat dorp, variërend van 110 - 250 leerlingen. Dus het zijn allemaal geen mega scholen, maar het verschil tussen 70 in het kleine dorp en 250 in het grotere dorp is natuurlijk wel enorm.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vind 120 leerlingen nog steeds erg klein eigenlijk... Maar goed, mijn dorp heeft 3 scholen met ieder 350/400 leerlingen.
Maar ik zou gaan voor gevoel, in combinatie met praktische mogelijkheden (bso, andere opvang die je evt. nodig hebt). En dat loslaten (toeringcar, fietsen) leer je wel als je kind eenmaal op school zit
Ik denk mijn oudste ook niet meer. Maar misschien als er meer van dezelfde leeftijd zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n held, wel eens gedaan trouwens en dat viel best mee.
Misschien durf ik het nog wel een keer, weet alleen niet of mijn kinderen nog mee willen.
Nu zit ik te denken, heb jij een nick change gehad?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik kan me nog levendig een meet herinneren in Utrecht, op 4 januari 2014 geloof ik... bij een grote kinderboerderij, waar de inrit wat lastig te vinden was als je de weg er niet zo goed kentHeb de rotondes in de buurt een paar keer helemaal rond gereden
Daar heeft @:Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knooptEn met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging!
Mijn dochter en ik hebben daar nog zo lang plezier van gehad...
Nee... ? Was jij daar ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nu zit ik te denken, heb jij een nick change gehad?
Ik heb geen idee meer waar dat was, die foto die jij toen gemaakt heb, heeft heel lang bij mijn ouders in de vensterbank gestaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die ene meet toen... waar was die ook alweer. Meem dat vivi die toen georganiseerd had. Jouw oudste nog zo mini, de oudste van texelonia op een retro rood wit fietsje, trui was er volgens mij ook toen.
Mijn 13-jarige houdt sowieso niet van dat soort dingen. Ik was heel blij verrast toen ik van de week zei dat ik misschien van de zomer wilde afspreken met een oud-klasgenote van de basisschool en haar 3 kinderen in onze oude woonplaats (of ze hoopt dat ik haar dan bij opa en oma afzetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:13 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik denk mijn oudste ook niet meer. Maar misschien als er meer van dezelfde leeftijd zijn.
Die specifieke denk ik niet, maar wel veel meets in Utrecht gehad waar ik foto's gemaakt hebquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik kan me nog levendig een meet herinneren in Utrecht, op 4 januari 2014 geloof ik... bij een grote kinderboerderij, waar de inrit wat lastig te vinden was als je de weg er niet zo goed kentHeb de rotondes in de buurt een paar keer helemaal rond gereden
Daar heeft @:Phaidra me geleerd hoe je je kind op je rug in een draagdoek knooptEn met ons lengteverschil was dat sowieso nog best een uitdaging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel bijzonder. Net alsof je elkaar al jaren kent.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Tijdens de introweek van mijn studie stond ik een beetje verloren, ik keek achterom, keek een jongen recht in zijn ogen en vanaf dat moment waren we beste vrienden. Helaas later weer uit elkaar gegroeid, maar heel bijzonder hoe het met sommige mensen direct zó kan klikken.
Zo ging het ook toen ik mijn man ontmoette, ik keek hem aan en dacht: "kak, dit is hem". (Ik was toen net teleurgesteld in een date en was zooooooo klaar met mannen, had echt geen zin om iemand te ontmoeten)
Precies dit!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:12 schreef exode het volgende:
En KDV's gaan nu ineens landelijk op donderdag 8 juli staken. De dag dat ik vrij heb genomen om wat bij te trekken van alle stress op mijn werk. De eerste en enige dag voor de zomervakantie dat het werktechnisch kon en ik kinderloos zou zijn. Duimen dat de opvang van Juul niet meestaakt.
Oh ja, die rotonde ja 😃quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef Shandaly het volgende:
*smelt*quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:09 schreef Cygne het volgende:
31, en over alles onzeker behalve moederschap. Heb wel duurzame vriendschappen, maar dan snap ik eigenlijk niet zo goed waarom want ik vind mezelf niet echt leuk of zo. Kan me ook niet goed handhaven in groepen. Vind mezelf ook altijd de lelijkste. Maar het helpt wel dat mijn kleuter elke dag random zegt "Jij bent zo mooi mama"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |