Shardella is de IRL naam van mijn dochter. Maar dat wil ik liever niet openbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:56 schreef MaJo het volgende:
Maarre, kloon afgestoft @:mama_van_shardella?Of heb ik even iets gemist en weet iedereen wie dit is
Blijkbaar is je wens uitgekomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat iemand in FB gaat klagen en vragen of het wat minder over de kinderen kan gaan in de SC
Die puzzel is niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:56 schreef MaJo het volgende:
Maarre, kloon afgestoft @:mama_van_shardella?Of heb ik even iets gemist en weet iedereen wie dit is
Ik woon in Amersfoort! En nog 2 dames in het zwanger-topic ook weet ik, maar die hangen dan weer niet in deze SC rond.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een bijlees joh
Veel herkenbare dingen ook (zolang ze niks met moeder zijn te maken hebben).
Jammer dat er kennelijk weinig dames in de regio Amersfoort wonen. Maar wel ff leuk gebabbeld mat amaranta. We blijken op dezelfde middelbare school gezeten te hebben!
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef SQ het volgende:
Als het alleen om zwanger en baby's zou gaan zou ik best tien kinderen willen. Baby's
Maar ja, ze gaan op een zeker moment ook terugschelden enzo
Owh, tof! Waar ergens (al ken ik de stad amper)? Ik hang nu rond in omgeving Kattenbroek/Gesloten Stad oid/Emiclaerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:03 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik woon in Amersfoort! En nog 2 dames in het zwanger-topic ook weet ik, maar die hangen dan weer niet in deze SC rond.
Wat grappig, soms is het ook zo’n klein wereldje he.
Je hebt een DM.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, tof! Waar ergens (al ken ik de stad amper)? Ik hang nu rond in omgeving Kattenbroek/Gesloten Stad oid/Emiclaer
Ja, inderdaad klein wereldje soms
Nee hoor. Vooral de zwangerschap vind ik een noodzakelijk kwaad. Bevallen duurde gelukkig uiteindelijk niet zo langquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helMaar dat is vast vloeken in de de kerk hier
Thanks!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Nee hoor. Vooral de zwangerschap vind ik een noodzakelijk kwaad. Bevallen duurde gelukkig uiteindelijk niet zo lang
Mij ook, ik kon het gelukkig uitbesteden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwangerschap(pen) en bevalling(en) lijken me echt de helMaar dat is vast vloeken in de de kerk hier
Ik vond zwanger zijn de hel op aarde. Bevallen heb ik niet gedaan dus daar weet ik niks vanaf.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |