Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sigme heeft de lekkerste lammetjes van het land
Tevens de vrolijkste.
Hmmmmm
Lurk jij in SCUL?
Hahaha ik "ken" sigme van de diergaarde topicsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.
Haha daar zeg je wat ja. Een vriendin vertelde laatst dat zij lang gewacht hebben met hulp zoeken toen haar oudste heel slecht sliep, omdat ze mijn verhalen kende en dacht dat het erbij hoorde. Het arme meisje bleek enorm allergisch te zijn. Ik probeerde alleen een tegenhanger te zijn voor al die verhalen van kinderen die met 8 weken doorsliepen, zeg maar (wat ik om me heen veel hoorde). Ik voelde me stiekem toch een beetje lullig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:28 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Hi!Dankzij jullie heb ik heel lang gedacht dat S. best een normaal jongetje was. Die van jullie waren ook zo
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heel soms wel, maar ik ‘ken’ sigme van de Slank topics. Daar heb ik in mijn studietijd veel gepost.
Uiteindelijk eindigt alles en iedereen gewoon in OUD. Met en zonder kindquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.
Maar ik ben ook steeds verbaasd over de halve culsc die hier langzaam binnenglijdt.
Soort van shock, zoals een kind dat in shock is als juf ook buiten school blijkt te bestaan.
Ik was hier het eerstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ooh sigme in slank. Die had ik niet zien aankomen.
Maar ik ben ook steeds verbaasd over de halve culsc die hier langzaam binnenglijdt.
Soort van shock, zoals een kind dat in shock is als juf ook buiten school blijkt te bestaan.
Da’s even groot als ik!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:31 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Misschien een mini-reünie? Benieuwd hoe het met jullie en jullie inmiddels grote jongens gaatMijn mollige peuter is inmiddels 153
Toch wel gek heur.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigt alles en iedereen gewoon in OUD. Met en zonder kind
Ik.quote:
Het is een beetje het uiterste aan de ene kant, maar een kind als standaard nemen die pas met 4 jaar doorslaapt is wel een beetje het andere uiterstequote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:09 schreef Vanyel het volgende:
Kinderen die doorslapen met 8 weken?
Daar moet wel wat mis mee zijn
Ja nee, die zin is niet ondubieus te typen. Ik bedoel eerst OUD, toen SC.quote:
Ooooh.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, die zin is niet ondubieus te typen. Ik bedoel eerst OUD, toen SC.
Mijne was 7...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:22 schreef Phaidra het volgende:
He
[..]
Het is een beetje het uiterste aan de ene kant, maar een kind als standaard nemen die pas met 4 jaar doorslaapt is wel een beetje het andere uiterste.
Met de EFS meetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef tombolafan het volgende:
Oooh meetsnog nooit een oud meet gehad maar wel PR, F&F, ESF, V&A en FMT meets gehad
Van de mensen hier heb ik Cygne gemeet en BE (realiseer ik me net) en volgens mij Ynske ook (toch Ynske of liepen wij elkaar net mis?)
Lolquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Brabant is ok hoor, vanuit Zuid Limburg is alles verVraag ik een lift aan mijn zusje
Oh ja! Ik zat te twijfelen over f&f meetsquote:
Flessenpups ben ik bij je thuis geweest, en cat was daar ook bij, en nog iemandquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar niet hier bij mij gemeet met die flessenpups? Ik twijfel hoor. Ynske is hier wel geweest ieg. Ik heb minstens drie mensen uit Oud gemeet, maar die posten hier alledrie niet meer geloof ik.
Ik dus hahahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Flessenpost ben ik bij je thuis geweest, en cat was daar ook bij, en nog iemand
Dat weet ik niet, was jij bij die van het dierenthuis? Een andere van f&f ben ik niet geweestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja! Ik zat te twijfelen over f&f meets
Durf je het al te geloven? De jongste was 5, en steeds als hij eens 3 nachten doorsliep dacht ik: zou het dan nu…? Maar dan was het weer klaar voor een paar maanden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Mijn jongste slaapt nu net pas door, is in februari 4 geworden![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Mijn jongste slaapt nu net pas door, is in februari 4 geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |