quote:Op donderdag 24 juni is het dan eindelijk zover: we kunnen op Videoland kijken naar het liefdesavontuur van Tony Junior in De Bachelor. Eerder was De Bachelorette met Gaby Blaaser al een groot succes en nu is het dus de beurt aan de bekende dj.
Maan
In het verleden was Tony Junior een tijdje erg gelukkig met zangeres Maan, maar aan die relatie kwam een einde. De dj is inmiddels echter 31 jaar en vindt het dus tijd om de liefde van zijn leven te vinden en te settelen. Samen met presentator Rick Brandsteder gaat hij in De Bachelor op zoek naar de ware, maar zit zijn droomvrouw er ook echt tussen?
Deze is het mooistequote:Op donderdag 24 juni 2021 11:44 schreef Magica het volgende:
[..]
F&S / Een nieuw seizoen The Bachelor met DJ Tony.
Hij probeert er nog wat mannelijks van te maken met zijn overdreven tattoo's, sieraden en klederdracht.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind Tony echt wel leuk hoor! Niet per se typisch knap, maar hij heeft wel iets bijzonders over zich! Hij doet me een beetje denken aan Johnny Depp, ook niet het toonbeeld van knap, maar wel een bijzonder persoon.
Ieder zo z'n eigen smaakquote:Op donderdag 24 juni 2021 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij probeert er nog wat mannelijks van te maken met zijn overdreven tattoo's, sieraden en klederdracht.
Zonde, alleszins aardige kerel. Zal wel bij zijn "dj" act horen.
Als ze 'twaalf' (bij wijze vanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:26 schreef Pinuts het volgende:
Die Diva, is dat een serieuze kandidaat of een typetje van iemand![]()
Vond het ook zo mooi dat een van die andere meiden ineens aan haar vroeg, hoe oud ben je eigenlijk?
Is bij gekleurde mensen wel vaker, als ze jong zijn zien ze er ouder uit en zijn ze oud zien ze er jonger uit. Maar die grote nepwimpers deden haar ook niet echt veel goed, ik snap niet dat mensen dat mooi vindenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als ze 'twaalf' (bij wijze van) had gezegd had ik het ook geloofd.....en één van de dames die al weg moest zag er veel ouder uit en was pas 20
![]()
Ja inderdaad. Overigens heeft ze haar eigen bedrijf volgens mij wel echt prima voor elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is bij gekleurde mensen wel vaker, als ze jong zijn zien ze er ouder uit en zijn ze oud zien ze er jonger uit. Maar die grote nepwimpers deden haar ook niet echt veel goed, ik snap niet dat mensen dat mooi vinden
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
![]()
https://www.rtlboulevard.(...)diva-stem-teletubbie
Hahaha zelfkennis heeft ze welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
![]()
https://www.rtlboulevard.(...)diva-stem-teletubbie
Zeker, bevestigt wat ik al zei, lijkt me een leuk, spontaan mens. Aan die stem kan ze zelf weinig aan doen, behalve dan misschien veel zware shag rokenquote:
Ghehequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:32 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zeker, bevestigt wat ik al zei, lijkt me een leuk, spontaan mens. Aan die stem kan ze zelf weinig aan doen, behalve dan misschien veel zware shag roken
Depp was heel knap in zijn jonge jaren. Bij Tony zie ik dat niet.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind Tony echt wel leuk hoor! Niet per se typisch knap, maar hij heeft wel iets bijzonders over zich! Hij doet me een beetje denken aan Johnny Depp, ook niet het toonbeeld van knap, maar wel een bijzonder persoon.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind Tony minder vervelend dan in Expeditie, maar ik blijf hem meh vinden. Er gaan geruchten dat hij eigenlijk al een vriendin had, maar dat hij dit aanbod kreeg en dit heeft gedaan voor de fame.
Julia komt wel leuk over ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ah ik vind veel vrouwen irritant dit keer![]()
Met name Jolijn heeft iets onaardigs over zich.
Tot nu toe vind ik uh ben haar naam even kwijtvolgens mij Julia? (iig de actrice van beroep) wel gaan.
Maargoed we zitten pas bij afl. 2.
😂quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:49 schreef Magica het volgende:
'Ambitie bij een vrouw is heel aantrekkelijk, maar het moet niet teveel zijn'
Ik vond juist die date met Maxime zo totaal ontspannen en goed gaan, vind dit wel een mooie match!quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:51 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
😂
Die Esther gaat m niet worden merk ik al aan Tony en Jolijn wordt m wel.
Zo ver was ik nog niet in de aflevering, maar inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vond juist die date met Maxime zo totaal ontspannen en goed gaan, vind dit wel een mooie match!
Oh sorry.....quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet in de aflevering, maar inderdaad.
*
Ik snap gewoon echt niet dat er serieus mensen zijn die zich hiervoor opgeven 😂. Waarom zou je met 20 anderen gaan strijden voor de liefde voor iemand, echt te gek voor woorden😝
Verschrikkelijk gênantquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh sorry.....
En inderdaad, en dan ook dat aasgieren op die cocktailparty
https://www.nu.nl/achterk(...)ang-de-bachelor.htmlquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:46 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik vind Tony minder vervelend dan in Expeditie, maar ik blijf hem meh vinden. Er gaan geruchten dat hij eigenlijk al een vriendin had, maar dat hij dit aanbod kreeg en dit heeft gedaan voor de fame.
En grote kans dat degene die overblijft niets met hem krijgt. Zie de vorige serie de Bachelorette wat totaal mis ging achterafquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:27 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet in de aflevering, maar inderdaad.
*
Ik snap gewoon echt niet dat er serieus mensen zijn die zich hiervoor opgeven 😂. Waarom zou je met 20 anderen gaan strijden voor de liefde voor iemand, echt te gek voor woorden😝
Nou en.....we weten allemaal dat de vrouwen aan reality tv meedoen voor de Insta volgers tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Paul het volgende:
[..]
En grote kans dat degene die overblijft niets met hem krijgt. Zie de vorige serie de Bachelorette wat totaal mis ging achteraf
Idd... ze doet me denken aan Micky Hoogendijkquote:Op maandag 19 juli 2021 22:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Jolijn 24
In dat geval, wat een oud hoofd.
Haha het was sowieso een kutsmoes van hem trouwens. Hij wilde haar gewoon al niet denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:31 schreef ThijsTH het volgende:
Arme AmandaZe stelde zich zo kwetsbaar op.....vond haar een van de leuksten!
Maar komt wel goed met haar uiteraard
Maar echt bijna letterlijk gewoonquote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:43 schreef Fascination het volgende:
Amanda paste ook totaal niet bij hem. Hij kon haar niet de diepgang geven waar ik denk dat ze naar op zoek is.
Tony selecteert vooral met z’n penis en zoent er gewoon lustig op los. Waarom ook niet als de vrouwen aan je voeten liggen.
dat laatstequote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:43 schreef Fascination het volgende:
Amanda paste ook totaal niet bij hem. Hij kon haar niet de diepgang geven waar ik denk dat ze naar op zoek is.
Tony selecteert vooral met z’n penis en zoent er gewoon lustig op los. Waarom ook niet als de vrouwen aan je voeten liggen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 25 juli 2021 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)r-komt-volgende-week
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef Donna het volgende:
Wanneer gaat Roos eens naar huis. Echt 10x niks.
Dit ja. En ze had tegen de rest heel duidelijk gezegd dat ze het echt niet wil en tegen hem “het is nog maar de vraag of’ dat is geen definitieve nee en geeft hem hoop denk ik. Zij zal het uiteindelijk wel worden en dan zijn ze over n tijdje niet meer bij elkaar, net zoals bij Gaby waarvan je ook al mijlenver aan zag komen dat het geen match was toen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:56 schreef roos94 het volgende:
Wel/geen kids lijkt me een van de weinige niet op te lossen obstakels in een relatie. Je kunt geen middenweg nemen. Dan heeft het toch geen zin om julia te kiezen. Raar
Nou echt he? Oersaai is het goede woord ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.
Ja een goed model, blank canvas. Maar zo sloom en lijzig.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Die heeft echt 0 uitstraling. Oersaai.
De zoen zou voor duidelijkheid hebben gezorgd…quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik was eigenlijk helemaal niet zo verbaasd dat Maxime eruit ging. De date kwam niet heel leuk over, hij vond haar onzekerheid duidelijk irritant. En dat in combinatie met haat hardheid (wat ze zelf ook zei) heel onaantrekkelijk. Ze haalde ook wel anderen omlaag. Ik was meer verbaasd dat er nog gezoend werd....
En wat waren die meiden flauw over die slechte eigenschappen. Zelf lieten ze ook niet het achterste van hun tong zien. Allemaal noemde ze als slechte eigenschap een soort verkapte goede eigenschap, namelijk (te) veel aan anderen denken. Dat is pas makkelijk.
Ja haha, dat zijn van die mensen die zichzelf "pleaser" noemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
De zoen zou voor duidelijkheid hebben gezorgd…
Ja en sws is dat “ik denk eerder aan anderen dan mezelf” complete bullshit. Wat dat betreft was Tony een stuk eerlijker.
Dit vind ik ook.....best een goeie gast lijkt het zo..... had nog niet veel van/over hem gezien maar ik zie niks ergerlijks..... en hij komt oprecht over en heel relaxed. Al snap ik ook niet waarom hij met Julia verder zou gaan...quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind hem best sympathiek overkomen eigenlijk, hij beantwoord alle vragen van de dames en is daar volgens mij wel eerlijk en openhartig over....
Dit dacht ik ook.... ze heeft die hele date de nek om gedraaid door maar bezig te blijven, wat wilde ze überhaupt van hem horen dan....quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Lief17 het volgende:
Ik denk dat Maxime het zelf verpest heeft door maar door te blijven gaan over die andere dates. Ze bleef doorzeuren ondanks dat Tony aangaf dat hij het daar njet over wilde hebben en op hun eigen date wilde concentreren. Ik zag hem ook wel aankomen eigenlijk.
Ga er maar aan staan ook, zoveel keuze.....dan moet je toch ergens wat grenzen trekken zeg maarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:41 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit vind ik ook.....best een goeie gast lijkt het zo..... had nog niet veel van/over hem gezien maar ik zie niks ergerlijks..... en hij komt oprecht over en heel relaxed. Al snap ik ook niet waarom hij met Julia verder zou gaan...
Dat die meiden allemaal zo triest doen over hem met de andere dames jeetje wat een onzin..... tuurlijk is hij alles en iedereen aan het aftasten, die wijven weten toch waar ze aan mee doen![]()
Precies. Hij is daar volledig afgeknapt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 22:41 schreef Lief17 het volgende:
Ik denk dat Maxime het zelf verpest heeft door maar door te blijven gaan over die andere dates. Ze bleef doorzeuren ondanks dat Tony aangaf dat hij het daar njet over wilde hebben en op hun eigen date wilde concentreren. Ik zag hem ook wel aankomen eigenlijk.
Dat heb je ook bij Temptation Island, want hij kan zo goed met de dames praten…quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Paul het volgende:
Maar waarom houdt hij steeds deze 2 erin vraag ik me af, moet dat van de regie ofzo?
Hij heeft toch niets met hun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.metronieuws.n(...)lor-tony-junior-roosquote:We zijn inmiddels bijna toe aan alweer de achtste aflevering van De Bachelor met Tony Junior. De dj is in het programma op zoek naar zijn ware liefde, al lijkt daar aan getwijfeld te worden door deelneemsters die naar huis zijn gestuurd. Zo deed deelneemster Roos in een interview voor RUMAGTV een boekje open over haar deelname en Tony Junior.
De een kreeg de eerste roos en viel daarna dik tegen en de ander kreeg de eerste zoen en zat daarna te zeuren over de rest.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
De druiven zijn zuur voor afvallers Roos en Maxime. Ze hebben een interview gegeven aan een roddelkanaal op insta.
Ze vinden Tony nep, betwijfelen of hij wel echt serieuze intenties had en hij was tijdens opnames heel anders dan daarbuiten. Zodra de camera's stopten met draaien bij een date pakte hij zijn telefoon om te instagrammen.
Maxime vertelde dat hij maar wat rond liep te bekken. Frappant want in het programma vond ze dat helemaal begrijpelijk en bekte ze vrolijk mee.
Ook was hij niet echt geïnteresseerd in hun levens. Daar kan ik dan nog wel in komen, dat is ook een beetje het concept. Het gaat allemaal heel erg om de vrijgezel, dat was bij Gaby ook zo. Dat kun je hem ook niet echt kwalijk nemen, het lijkt me dodelijk vermoeiend om je in zoveel dames tegelijk te verdiepen.
Ik vind het allemaal maar rancuneuze kift. Je weet toch ook een beetje hoe het programma werkt...
Die onderste heeft echt een slechte pruikquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Paul het volgende:
Maar waarom houdt hij steeds deze 2 erin vraag ik me af, moet dat van de regie ofzo?
Hij heeft toch niets met hun?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik snap Tony ook wel goed. Die Roos was echt dodelijk saai. En he lullig, maar als ze niet dat verschrikkelijke verhaal over haar vader had verteld, was ze er misschien wel eerder uitgegaan...uiteraard heel heftig wat ze heeft meegemaakt! En Maxime is echt een misgunner. Ik denk dat als ze erin was gebleven tot het eind, ze ook niet gezeurd had over zijn gedrag tijdens de dates, met zijn telefoon enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:11 schreef Donna het volgende:
[..]
De een kreeg de eerste roos en viel daarna dik tegen en de ander kreeg de eerste zoen en zat daarna te zeuren over de rest.
Ja eens, maar dan loopt het met Julia alsnog op de klippen vanwege de kinderwensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef roos94 het volgende:
Sarai knap? Euh oke
Het is overduidelijk dat hij de meeste vrouwen echt 100x niks vindt en dat die er puur voor de show zitten. Zoals Sarai, Diva, Jolijn en Joy
Die gaan het echt never nooit worden en hebben ook nooit een kans gemaakt.
Oriana en India wil hij misschien een keer naaien en dan weg. Julia vindt hij wel leuk maar ze wil geen kids dus wordt nooit een serieuze relatie.
Tot zover mijn observatie
Ik denk dat hij iedereen wel zou willen seksen en dat is niet enkel beperkt tot die 3, maar dat het met niemand wat wordt idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef roos94 het volgende:
Sarai knap? Euh oke
Het is overduidelijk dat hij de meeste vrouwen echt 100x niks vindt en dat die er puur voor de show zitten. Zoals Sarai, Diva, Jolijn en Joy
Die gaan het echt never nooit worden en hebben ook nooit een kans gemaakt.
Oriana en India wil hij misschien een keer naaien en dan weg. Julia vindt hij wel leuk maar ze wil geen kids dus wordt nooit een serieuze relatie.
Tot zover mijn observatie
Jaaaaaa dat zou voor mij echt de ultieme afknapper zijn want dan zie je echt hoe iemand is. Het zegt veel meer dan die zelfpromotie over de whole package enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:37 schreef roos94 het volgende:
Ook dat stoken van Sarai over Julia bij Tony
Bij die mannen van Gaby kreeg ik bijna het idee dat ze onderling setjes gingen vormenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die pruik van Saraiik kan er gewoon niet doorheen kijken..
En dat zalvende stemmetje van Tony, met om elke 3 woorden een pauze...
Verder wel heel vermakelijk, al vond ik het seizoen met Gaby iets leuker. De mannen onderling hadden duidelijk een klik. De groupies van Tony doen alsof ze elkaar alles gunnen maar je voelt toch altijd wel een spanning en als ze een ander naar beneden kunnen halen, zullen ze dat niet nalaten.
Haha je de bromance was real in dat huis. Die omhelsden elkaar om het minste of geringste, zoenen op voorhoofd, hoppa. Volgens mij voelde het als 1 grote vriendenvakantie, zeker voor de jongens die toch geen kans maakten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij die mannen van Gaby kreeg ik bijna het idee dat ze onderling setjes gingen vormen
Ja preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha je de bromance was real in dat huis. Die omhelsden elkaar om het minste of geringste, zoenen op voorhoofd, hoppa. Volgens mij voelde het als 1 grote vriendenvakantie, zeker voor de jongens die toch geen kans maakten.
Dit indd.... hij vroeg er na, dan kan hij haar er niet op afrekenen als het antwoord hem niet aanstaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Maar als ik Sarai was geweest had ik Tony een tegenreactie gegeven: vraag je me nou te roddelen over de andere dames? Maar misschien was ze ook wel overdonderd door deze vraag....
Wat is zalvend? Ik heb nog nooit van het woord gehoord, dat is vast heel raar maar heb echt geen idee en op Twitter zag ik ook al zalvend over hem voorbij komen 😂. Als ik het opzoek zie ik staan glad, kwezelachtig?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die pruik van Saraiik kan er gewoon niet doorheen kijken..
En dat zalvende stemmetje van Tony, met om elke 3 woorden een pauze...
Verder wel heel vermakelijk, al vond ik het seizoen met Gaby iets leuker. De mannen onderling hadden duidelijk een klik. De groupies van Tony doen alsof ze elkaar alles gunnen maar je voelt toch altijd wel een spanning en als ze een ander naar beneden kunnen halen, zullen ze dat niet nalaten.
Ja haha, een beetje glijerig, weeig zou ik het noemen. Tony-achtig dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 01:53 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Wat is zalvend? Ik heb nog nooit van het woord gehoord, dat is vast heel raar maar heb echt geen idee en op Twitter zag ik ook al zalvend over hem voorbij komen 😂. Als ik het opzoek zie ik staan glad, kwezelachtig?
Jup, al vind ik haar gezicht gewoon niet zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef roos94 het volgende:
Sarai met eigen haren is echt zóveel mooier!
Hmm, al die vrouwen (behalve Julia en Diva) stellen zich kwetsbaar op, maar Sarai zet haar kwetsbaarheid dan in om hem te overtuigen voor haar te kiezen? En de rest niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jup, al vind ik haar gezicht gewoon niet zo.
Ergens ook wel treurig dat zij dit inzet om Tony te overtuigen voor haar te kiezen. Die dames zijn steeds zo bezig om te laten zien hoe sterk ze zijn, hoe open ze vertellen over hun struggles. Je wilt toch onderzoeken of er een romantische klik is, niet omdat je medelijden of bewondering krijgt omdat je je pruik afwerpt
Maar goed, die brieven en filmpjes waren sowieso voor spek en bonen want volgens mij had hij zijn keuze voor Julia al gemaakt en moest hij er alleen nog een verhaaltje omheen verzinnen.
Wat zou het verfrissend zijn als er eens zelf iemand opstapt, zoals Jolijn overwoog. Het concept is ook zo ongelijkwaardig...Wat stellen die meiden zich ontzettend eager en nederig op zeg.
Eh nee, ik reageerde op een post over Sarai en zei daarna dat er wel meer vrouwen zo geforceerd willen tonen hoe open ze zijn. Bovendien hadden de andere dames het in hun boodschap vooral over Tony en hun gevoelens voor hem. Die van Sarai ging met name over haar kapsel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:02 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Hmm, al die vrouwen (behalve Julia en Diva) stellen zich kwetsbaar op, maar Sarai zet haar kwetsbaarheid dan in om hem te overtuigen voor haar te kiezen? En de rest niet?
Overigens vond ik hoe hij deed tegen Jolijn best raar, jullie niet?
Volgens mij is het best simpel: met de dames waarmee hij nog niet gezoend heeft, voelt hij geen aantrekkingskracht. Anders had hij het er wel van genomen. En bij de dames bij wie hij het niet voelt hangt hij omslachtige zogenaamd integere verhaaltjes op. Jammer dat sommige van de vrouwen wel achteraf gaan lopen bitchen maar er niet zelf gewoon uitstappen. Maar wellicht mag dat niet vanuit de productie omdat ze een soort droombeeld willen creëren van een gewilde vrijgezel.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:00 schreef Fascination het volgende:
Het begint echt een beetje ridicuul te worden. Wat weten die vrouwen nou van hem? Begint ‘ie ze weer belerend toe te spreken. Voelt een beetje alsof ze allemaal last hebben van het Stockholmsyndroom![]()
Die uitleg ook tegen Joy waarom hij haar nog niet heeft meegevraagd op een een-op-een date.Ze trapt erin en gaat hem ook nog ophemelen. Denk dat Tony zich helemaal suf lacht.
Dat weet je toch van te voren? Althans, je weet niet hoe je dit persoonlijk gaat beleven maar je weet wel enigszins waar je aan begint lijkt me.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 20:46 schreef roos94 het volgende:
Maar zo'n programma doen lijkt me ook super moeilijk. Stel dat je daar meedoet als de bachelor en je weet al vanaf minuut 1 dat je Julia leuk vindt en de rest niet.
Wat dan? Er moet een programma gemaakt worden. Dus ga je toch al die bullshit dates en onzinnige gesprekken doen. Je hebt geen keus verder. Hij kan moeilijk zeggen op dag 4 joe ik ga ervan door met deze meid en succes![]()
Ja snap ik. Heel het concept is gewoon lomp.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat weet je toch van te voren? Althans, je weet niet hoe je dit persoonlijk gaat beleven maar je weet wel enigszins waar je aan begint lijkt me.
Klopt....quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja snap ik. Heel het concept is gewoon lomp.
Die kaaklijn geeft Dionne Slagter vibes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:50 schreef Paul het volgende:
Jammer dat Diva eruit is. Had liever:
[ afbeelding ]
Zou ik ook zijn na die prachtige videoclip met eigen lied waar niemand iets om gafquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:41 schreef Donna het volgende:
Joy doet ook mega zuur de laatste afleveringen. Ga gewoon naar huis dan, bah.
Hahaha. Daarvoor ook al. En steeds zo mega zenuwachtig. Pfoeh.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:36 schreef Sway- het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn na die prachtige videoclip met eigen lied waar niemand iets om gaf
Hij gaat hoe dan ook uiteindelijk iemand kiezen waar hij maar heel kort mee samenblijftquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Hij mag wel oppassen dat hij niet voor een kopie meisje gaat zoals Maan, Julia b.v. Dan kan hij beter voor iets ouder gaan wat richting zijn eigen leeftijd zit. Diva zou het sowieso niet worden, die is veel te jong en zat daar enkel maar vanwege haar piep stemmetje om een beetje TV te maken. Jolijn gaat er de komende week uit, ook geen blijvertje is 24 maar heeft iets ouwelijks over zich.
Ik dacht even dat ik een liedje uit 2007 van de jeugd v tegenwoordig zat te luisterenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef Meke het volgende:
Twee Bachelormeisjes in één clip (met HNTMbonus)
Ze voelde zich oppermachtig en ik vond haar uitstraling ook naar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:43 schreef roos94 het volgende:
Sow ik vind die carmen echt een nare zure uitstraling hebben. Hoe ze kijkt naar die meiden, alsof ze boven hen staat of zo
Dit inderdaad, wat meent die Carmen zich..... en vragen naar een kinderwens gaat toch niemand anders wat aan. Triest hoor....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze voelde zich oppermachtig en ik vond haar uitstraling ook naar.
Tony senior had helemaal gelijk dat de vrouwen zich nogal passief opstellen, maar dat komt ook een beetje door het concept. Met Carmen was het ook weer zo'n situatie waarin ze zich op een soort audiëntie moesten bewijzen, terwijl de dames toch ook gewoon zichzelf moeten kunnen zijn zonder afgefikt te worden? En ook op hun beurt kunnen stellen dat ze Carmen misschien niet zo leuk vinden...
Veelzeggend ook dat zij nog nooit een vriendin van Tony heeft goedgekeurd, dan kan ze wel eens bij zichzelf te rade gaan.
Ik ben bij de partners van mijn beste vriend ook altijd best kritisch omdat hij nou eenmaal het beste verdient, maar je moet wel je plaats kennen en diegene een kans geven.
Die senior had alles sowieso wel goed in de smiezen, ook toen hij zei dat het lijkt alsof ze elkaar alles gunnen
De drie eersten die een roos kregen waren geen verrassing. De vierde os er sowieso voor spek en bonen, het gaat volgens mij echt tussen die 3.
Precies, beetje schijtjolig zitten doen zonder inhoud en dan afvragen waarom ze dichtklappen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef roos94 het volgende:
Ik zou trouwens ook helemaal dichtslaan bij zo'n klapjosti van een Tony Senior wat een figuur zeg. Word je toch doodnerveus van zo'n vent
Gaat niemand wat aan idd, maar Julia maakt er ook wel een ding van. Waarom niet gewoon antwoorden “joehoe, ik ben 24, hier ga ik over een paar jaar wel over nadenken, nadat ik de ware heb ontmoet”quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit inderdaad, wat meent die Carmen zich..... en vragen naar een kinderwens gaat toch niemand anders wat aan. Triest hoor....
Mwah ik weet niet volgens mij is India best relaxed en maakt er niet zo'n ding van. Ze lijkt mij ook beter passen bij Toon dan Julia...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Precies, beetje schijtjolig zitten doen zonder inhoud en dan afvragen waarom ze dichtklappen.
Gokje, die dames hebben niks met dat clowns gedrag? Alleen india viel in de smaak bij pa en bitchvriendin. Zegt ook genoeg over het niveau van india
Absoluut mee eens, maar ze draait er ook wel omheen..... ergens zegt ze dat ze geen kinderen wil maar over het nu niet of nooit niet doet ze vaag..... en tuurlijk nu niet op 24 wil misschien niet zeggen op 28 ook niet....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gaat niemand wat aan idd, maar Julia maakt er ook wel een ding van. Waarom niet gewoon antwoorden “joehoe, ik ben 24, hier ga ik over een paar jaar wel over nadenken, nadat ik de ware heb ontmoet”
Nou ze 'doet' het duidelijk beter op bewegend beeld dan op een foto.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:24 schreef roos94 het volgende:
Julia doet mee aan Miss Nederland
Vind dr een mannenkop hebben sorry
[ afbeelding ]
Het is wel echt treffend moeder en dochter inderdaad.......quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:40 schreef roos94 het volgende:
Die julia maakt zichzelf met de minuut onsympathieker.
Waarom zou je 2 wkn voordat je met dit programma meedoet gaan daten met iemand anders? Een bekende man nog wel, en nee hoor ze is niet op zoek naar fame.
En tony die dan vraagt aan Julia's moeder, goh is ze oprecht? alsof die ma gaat zeggen nee het is een aandachtssnol![]()
Oriana is net zo oud als India toch? Ze komt wel jonger en minder zelfverzekerd over.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:20 schreef freaky40 het volgende:
India dus exit. Vond haar ook niet helemaal passen bij Tony maar qua leeftijd wel. Nu zijn het twee jonkies en min of meer hetzelfde als Maan qua looks en leeftijd, zeker Julia.
Zou ook kunnen omdat hij veel berichtjes heeft gehad waarom juist zij naar huis moest??quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:09 schreef roos94 het volgende:
Tony heeft een foto geplaatst op zijn insta van hem en India
Zij was wel de publiekslieveling als ik afga op de socials. Wellicht wil hij wat sympathie wekken. Net als bij Gaby is zijn imago er niet echt op vooruit gegaan volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou ook kunnen omdat hij veel berichtjes heeft gehad waarom juist zij naar huis moest??
Ja dat bedoelde ik, zag deze exit totaal niet aankomen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zij was wel de publiekslieveling als ik afga op de socials. Wellicht wil hij wat sympathie wekken. Net als bij Gaby is zijn imago er niet echt op vooruit gegaan volgens mij.
Christus watquote:
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Christus watheb even de kandidaten bekeken en ze is wat mij betreft veruit de minst aantrekkelijke
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”
😂quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”
Tering het wordt steeds sneuerquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
😂
Is dit waarom ze een lekkere stoere meid is of is er nog meer stoers?
Ik denk dat ze sowieso met Tony heeft gebatst. Tijdens de 24 uur, of terug in Nederland. Veel aantrekkingskracht en ze maakt het spannend voor hem door te wachten met zoenen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Magica het volgende:
Die kan het echt niet aan als ze dalijk 2e wordt
Ja bij terugkomst zou best kunnenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso met Tony heeft gebatst. Tijdens de 24 uur, of terug in Nederland. Veel aantrekkingskracht en ze maakt het spannend voor hem door te wachten met zoenen.
Ze zijn al uit elkaar zeker?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:04 schreef roos94 het volgende:
Nou dat was m weer. Lekker voorspelbaar allemaal
Wat een oerdomme vraag ook. Alsof iemand gaat zeggen nee je kan mij niet vertrouwen. Wtfquote:Op donderdag 2 september 2021 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die zijn vast niet meer samen hoor....zoveel twijfel en op het állerlaatste moment nog maar een keer vragen of hij haar wel kan vertrouwen
Geloof niet eens dat ze ooit samen geweest zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:18 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze zijn al uit elkaar zeker?![]()
Wat een slechte keuze als ie zo nodig kinderen wil
Geloof ik ook nooit.... denk dat Tony met niemand serieus wilde.... bij Julia heeft hij uiteindelijk een mega makkelijke reden om het te beëindigen ivm kinderwens..... dat ze beide zo lang hierin zijn doorgegaan slaat nergens op.... alleen maar lust.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Geloof niet eens dat ze ooit samen geweest zijn.
Er is sowieso geneukt bij beide. Zag je aan hun hoofdenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een onwijs saaie aflevering. Bij Oriana was het een aaneenschakeling van 84 manieren om te zeggen dat ze zich zo fijn bij elkaar voelden. En dat vonden ze zelf heel diepe gesprekken.
Bij Julia ook veel van hetzelfde. Hij dekt zich alvast in, net zoals Gaby bij Joey deed.
Ik wil eigenlijk vooral weten of er is geneukt
Ja hij zei ook dat ie niet per se iemand hoefde te kiezen maar volgens mij moest dat welquote:Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Geloof niet eens dat ze ooit samen geweest zijn.
Dit jaquote:Op donderdag 2 september 2021 20:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er is sowieso geneukt bij beide. Zag je aan hun hoofden
Haha ik dacht het ook. Het heeft Oriana nog verliefder gemaakt volgens mij. En bij Julia zag je het al aan de spanning in het bad.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral Julia had dikke wallen, die heeft de hele nacht liggen krikkenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat voor insta post had ze gedaan danquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:48 schreef roos94 het volgende:
Julia kreeg zoveel haat onder haar laatste insta post dat ze hem maar heeft verwijderd
Iets over de miss verkiezingquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat voor insta post had ze gedaan dan
Wauwquote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne/ Albertina heeft Toon het snel na de opnames dmv appje uitgemaakt omdat hij nog niet toe is aan een relatie......
![]()
Oriana is door hem gevraagd om mee te doen aan de show...
En Tony zou na de opnames seks hebben gehad met Maxime.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne/ Albertina heeft Toon het snel na de opnames dmv appje uitgemaakt omdat hij nog niet toe is aan een relatie......
![]()
Allemaal komen ze voor de fame. Julia is klaar voor de toekomst. Zij is niet klaar voor huisje, boompje, beestje. Tony ook niet. Ik geloof wel dat hij niet net als bv Tiesto of tweede leg Sander Kleinenberg ergens eind veertig begin vijftig aan een gezin wil beginnen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Julia is copy/paste Maan, onzeker nog niet klaar voor de toekomst. Onbegrijpelijke keuze. Oriana was een veel betere keuze geweest en bovendien wat meer in de leeftijdscategorie van Tony. Julia zien we nog wel eens als actrice in GTST of zo maar als vrouw van Tony neen....
Extreem slecht argument als je meedoet aan een programma waarbij het zogenaamd het doel is om een relatie te krijgen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:23 schreef Dazalbest het volgende:
![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op zondag 5 september 2021 09:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oriana heeft dus geen seks gehad op de laatste dates en volgens haar was het een verrassing voor Tony dat ze meedeed:
Ja. Ze hebben geen seks gehad, wel veel gekroeld. Ze weet niet of hij het met Julia heeft gedaan.quote:
Ik snap haar onderdanige houding niet. Een huilfoto sturen? Voor wat? Medelijden? Ze plaatst de huilfoto nu op Instagram trouwens..quote:Op zondag 5 september 2021 22:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben geen seks gehad, wel veel gekroeld. Ze weet niet of hij het met Julia heeft gedaan.
Ze heeft 5 weken lang liefdesverdriet gehad en lag de eerste week alleen maar huilend op bed. Ze overwoog Tony een foto te sturen van haar huilgezicht. Als hij haar nu zou bellen, zou ze willen vragen "waarom?"
Hij zei tijdens de date nogal vaak dat hij een toekomst samen zag, waardoor ze dacht dat de buit binnen was. Of ze hem nu nog een kans zou geven, durft ze niet te zeggen.
Zag het ook ja, ben heel benieuwd nuquote:Op woensdag 8 september 2021 20:31 schreef Donna het volgende:
De teaser voor de reunie aflevering van morgen staat sinds vandaag op de FB en Insta van Videoland en Tony Jr. himself reageert op Insta dat het zowat een roast is.
De dames tegen hem dus.
Heerlijk. Popcorn!
Mja, komen wel emoties los en Tony wordt wel echt tot verantwoording geroepen.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:52 schreef roos94 het volgende:
Orianna zegt dat de reunie niet zo juicy is als mensen hopen
Hou volquote:Op donderdag 9 september 2021 09:20 schreef roos94 het volgende:
Tering wat een hoop gelul en oninteressant gezeik het 1e deel. Allemaal oude beelden laten zien en lullen over wat voor social media reacties de meiden hebben ontvangen. Lekker boeiend.
die heeft zich gewoon laten verleiden.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:24 schreef Lief17 het volgende:
Eerlijk, ik vind die Maxime wel echt een backstabber hoor.
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:35 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik zag Orianna wel blij zijn dat ze niks met Tony meer te maken heeften terecht die verdiend echt veel beter
Nee, ik vind haar heel onsympathiek overkomen. Zo een type die andere vrouwen naar beneden praat. Op een subtiele wijze doet ze dat.quote:
Dat zag ik niet hoor, als Tony nu belt kom je langs staat ze meteen op de stoep denkquote:Op donderdag 9 september 2021 10:35 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik zag Orianna wel blij zijn dat ze niks met Tony meer te maken heeften terecht die verdiend echt veel beter
dat kan, verschil van mening.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar heel onsympathiek overkomen. Zo een type die andere vrouwen naar beneden praat. Op een subtiele wijze doet ze dat.
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat zag ik niet hoor, als Tony nu belt kom je langs staat ze meteen op de stoep denk
Dat verhaal kende ze al. Was echt niet voor het eerst dat ze het hoorde.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.
Ach wel neequote:Op donderdag 9 september 2021 10:53 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
aan het begin misschien, maar toen de verhalen van Julia en Maxime kwamen zag je een andere blik.
dan verbaast me de blik nog meerquote:Op donderdag 9 september 2021 10:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ze al. Was echt niet voor het eerst dat ze het hoorde.
Waarschijnlijk heeft hij heel verhaal tegen haar opgehangen dat Julia toch niet de ware voor hem is en hij een fout heeft gemaakt door haar weg te sturen. Dat laatste heeft Maxime ook ergens gemeld maar ik weet niet meer waarquote:Op donderdag 9 september 2021 10:33 schreef roos94 het volgende:
Ja maxime wordt uit het programma gekickt maar gaat daarna wel even kromliggen voor Tony terwijl hij met Julia nog bezig iskutje
Wat een vreemde ogen die gaan alle kanten opquote:Op donderdag 9 september 2021 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)hter-de-schermen-nog
Van wie preciesquote:Op donderdag 9 september 2021 20:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een vreemde ogen die gaan alle kanten op
In de link die je deelt, is alleen Toon.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maxime trok ook wel een bepaalde blik...
Oh ja sorry, Maxime bedoelde ik in de reunie aflevering...quote:Op donderdag 9 september 2021 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de link die je deelt, is alleen Toon.
Dat zag ik ook, wat een bitch zeg. Bij hun laatste date begon ze te claimen en daarom mocht ze weg. Nu is ze voor de tweede keer gedumpt en spuwen haar ogen vuurquote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maxime trok ook wel een bepaalde blik...
Het gaat natuurlijk om de fame. Misschien was er daarom zoveel haat naar Julia. Zij kwam er tenminste voor uit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:48 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze 2 lelijke bachelors achter elkaar hebben.
Als je kijkt naar Amerika dan zagen de Bachelors veel mooier uit.
Tony Junior en Gaby Blaaser zijn niet moeders mooiste maar toch geven mensen zich op voor het programma.
Dat heb ik toch niet gehoord vanuit Julia, dat ze er voor uit kwam voor de fame mee te doen....quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de fame. Misschien was er daarom zoveel haat naar Julia. Zij kwam er tenminste voor uit.
Ah ja, ik bedoelde dat zij haar ambitie mbt haar droom niet verloochende. Bijvoorbeeld, ze bleef vasthouden over het ontbreken van een kinderwens.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:52 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gehoord vanuit Julia, dat ze er voor uit kwam voor de fame mee te doen....
Ja, onder de noemer 'ik ben nog jong, dat weet ik NOG niet', terwijl ze zowat groen zag van misselijkheid toen het op die ene cocktailparty over kinderen ging.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ah ja, ik bedoelde dat zij haar ambitie mbt haar droom niet verloochende. Bijvoorbeeld, ze bleef vasthouden over het ontbreken van een kinderwens.
Dat zei ze later nadat er steeds die vragen over kwamen. Punt is het kan altijd veranderen maar zoals zij er nu in staat niet. En misschien later ook niet. Ze heeft geen glazen bol.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'ik ben nog jong, dat weet ik NOG niet', terwijl ze zowat groen zag van misselijkheid toen het op die ene cocktailparty over kinderen ging.
Enkel tegenover de meiden had ze gezegd dat ze echt geen kinderwens heeft. Bij Tony bleef ze eromheen draaien, van 'nog niet' tot 'weet ik nog niet' en 'op dit moment wil ik nog geen kinderen' and so on. Dat was zowel voor als na die cocktailparty.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zei ze later nadat er steeds die vragen over kwamen. Punt is het kan altijd veranderen maar zoals zij er nu in staat niet. En misschien later ook niet. Ze heeft geen glazen bol.
Dit inderdaad precies wat ik eerder ook zei.... kan zelfs nog best dat Julia hierin mee deed voor de show....quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Enkel tegenover de meiden had ze gezegd dat ze echt geen kinderwens heeft. Bij Tony bleef ze eromheen draaien, van 'nog niet' tot 'weet ik nog niet' en 'op dit moment wil ik nog geen kinderen' and so on. Dat was zowel voor als na die cocktailparty.
Nou denk ik sowieso dat het allemaal een showtje was en geloof ik nog steeds niet dat Julia verliefd was. India en Oriana wel, dus het was makkelijk om Julia te kiezen, die wilde graag wat fame en zo hoefde hij niet een verliefd meisje tot op het bot te kwetsen. Beetje eromheen lullen en klaar.
Genieten!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef roos94 het volgende:
Jeetje wat een hoop drama. Wat een stel idioten bij elkaar
Ik ben bang van niet. Al die vrouwen geven af op Tony als hij hen dumpt, maar gaan vervolgens in op zijn avances als hij weer op de stoep staat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:08 schreef tim020hoorn het volgende:
Ik mag hopen dat India het wel snel afkapt
Ja echt bizar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Al die vrouwen geven af op Tony als hij hen dumpt, maar gaan vervolgens in op zijn avances als hij weer op de stoep staat.
India zei bij de reünie dat ze hem nooit meer hoefde te zien maar zat een dag later bij hem.
Ja, dat ze niet oprecht op zoek was en het voor de fame deed. Ze maakte tijdens de reunie een vreemde switch door 1 van de afvallers mee uit te vragen. Alleen waren die mannen wel een echte vriendengroep en gunden ze elkaar wat, op wat incidentjes na. En Gaby was niet zo rond aan het "proeven" (brrrr) als junior.quote:Op zaterdag 11 september 2021 05:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb met Gaby niet gekeken. Na afloop bij haar reeks kwamen toch ook zulke verhalen?
Dat zat raar hè? Alsof het verknipt was.....quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:31 schreef Donna het volgende:
Trouwens had Julia een catfight gehad voor de reünie of was ze haar haarborstel vergeten?
Zo'n verwilderde bos?quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Ik vond de haren van Julia mooi.
Vond haar tijdens het programma zelf mooie haren hebben, maar bij die reünie had ze een soort van geknipte pony en persoonlijk vond ik dat heel slordig overkomen.....maar smaken verschillen lijkt me?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je past goed bij de andere meiden.
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond haar tijdens het programma zelf mooie haren hebben, maar bij die reünie had ze een soort van geknipte pony en persoonlijk vond ik dat heel slordig overkomen.....maar smaken verschillen lijkt me?
Dat is inderdaad wel het andere uiterstequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met een ander toontje proeven?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-seizoen-de-bachelor
Wellicht dat de kijkcijfers dit seizoen veel hoger waren dan bij Gaby?quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:29 schreef freaky40 het volgende:
Thomas wie? Fijn dat ze nu eens voor een onbekende Nederlander kiezen... Maar had me ook kunnen voorstellen dat ze nu weer eens met een Bachelorette versie zouden komen na een Bachelor versie dit seizoen.
quote:Maan ‘gepikeerd’ door pikante onthulling van haar ex-vriend Tony Junior
Maan de Steenwinkel is niet blij met de pikante onthulling die haar ex-vriend Tony Junior heeft gedaan in het programma Rooijakkers over de vloer. In beelden die gisteren al online rondgingen, vertelde hij dat hij een string van de zangeres boven zijn bed heeft hangen. ,,Ze is een beetje gepikeerd op dit moment”, vertelt Tony nu op Twitch.
https://www.ad.nl/show/ma(...)ony-junior~a1f3af55/
Wat een idioot. Logisch dat Maan hier niet van gediend isquote:
Denk dat ze vooral een jonger publiek willen aantrekken met Thomas. Maarja who cares?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht dat de kijkcijfers dit seizoen veel hoger waren dan bij Gaby?
Of ze konden geen vrouw vinden![]()
Dacht ik ook. Zo niet boeiend die gast, ik ken m niet maar wil m ook niet kennen merk ik. Wel jammer, is toch een leuk programma, dus misschien ga ik het toch proberen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:13 schreef roos94 het volgende:
Deze sla ik over. Vind die hele Thomas niet boeiend.
Ik ook, eerste aflevering was leuk en de dames ook. Ben toch benieuwd naar dit seizoen!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind Thomas leuker dan Tony Junior.
Ik ben best onder de indruk.. vind ze bijna allemaal wel mooi. Stuk beter dan wat Tony kreeg, en terecht.. ik ken die hele Thomas niet, maar lijkt me nu al een stuk sympathieker dan die Tony..quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef Max23 het volgende:
Sow die Inge, Romy en Indigo zijn wel knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |