Vind ik juist niet. Ik vind de dames een stuk leuker (en ouder/volwassener) dan die in de voorgaande seizoenen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:11 schreef prunus het volgende:
Ligt het aan mij of is het een mega saai seizoen met saaie, nietszeggende conversaties? En die Paul is zo’n rare vent.. 🤔
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou dit topic leeft niet echt he?
Ik vind dit toch wel een leuk seizoen hoor. Komt omdat ik de dames van erg hoog niveau vind ivm de eerdere seizoenen, waar ook nog wel eens 18-20 jarigen in zaten. Nu is het allemaal 25+.
Ik moet wel zeggen dat Paul gewoon echt niet verliefd is, ook niet een beetje. Dus het is maar voor de show maar die gaat echt never een relatie hier aan overhouden.
Rien is ook meer gek op Femke dan andersom heb ik het gevoel, ben benieuwd hoe lang dat stand gaat houden.
Welke van de vrouwelijke deelnemers wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.
Wel 2 vreselijke gasten, vooral Paul. Maargoed die gaat idd niemand hieraan over houden.
Is er ooit een normale Bachelor geweest? Die Thomas of zo was al helemaal erg. Of die Tony🥶!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is wat saai, maar wel wat serieuzer gelukkig. Daarom volgen wij het thuis wel.
Wel 2 vreselijke gasten, vooral Paul. Maargoed die gaat idd niemand hieraan over houden.
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welke van de vrouwelijke deelnemers wel?
neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Is er ooit een normale Bachelor geweest? Die Thomas of zo was al helemaal erg. Of die Tony🥶!
Enige positieve is dat Paul wel knap is 😂.
ah ok. Nee zijn ook vaak op de fame uit. Maar dit seizoen wel minder denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, net als de bachelors, een beetje eerlijk het programma in gaan.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ah ok. Nee zijn ook vaak op de fame uit. Maar dit seizoen wel minder denk.
We missen Beate. Volgend seizoen hopelijk in de bachelorettequote:Op donderdag 11 april 2024 22:11 schreef prunus het volgende:
Ligt het aan mij of is het een mega saai seizoen met saaie, nietszeggende conversaties? En die Paul is zo’n rare vent.. 🤔
'Was vanmorgen begonnen, maar toen ik ging google op zijn naam zag ik al met wie hij gekozen heeft.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Was vanmorgen begonnen, maar toen ik ging google op zijn naam zag ik al met wie hij gekozen heeft.
Dus heb ook niet meer verder gekeken
Las nog meer, waardoor in dacht oke, weet de afloop al hoef ik ook niet meer te kijken
Ik wilde even kijken. Heb niet eens de binnenkomst van alles dames gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]ja das dan ook niks.
Zelf ga ik niet kijken, trekt me op de 1 of andere manier niet
Dat stel van het eerste seizoen van die homo versie, Prince Charming, gaan trouwen (of zijn al getrouwd)quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken. Heb niet eens de binnenkomst van alles dames gezien![]()
Ik heb et de twee bachelors niet gekeken, vond daar ook niet zo veel aan..
Misschien ben ik er ook wel een beetje zat van, ze blijven toch nooit bij elkaar bijna nooit dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |