Oriana is net zo oud als India toch? Ze komt wel jonger en minder zelfverzekerd over.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:20 schreef freaky40 het volgende:
India dus exit. Vond haar ook niet helemaal passen bij Tony maar qua leeftijd wel. Nu zijn het twee jonkies en min of meer hetzelfde als Maan qua looks en leeftijd, zeker Julia.
Zou ook kunnen omdat hij veel berichtjes heeft gehad waarom juist zij naar huis moest??quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:09 schreef roos94 het volgende:
Tony heeft een foto geplaatst op zijn insta van hem en India
Zij was wel de publiekslieveling als ik afga op de socials. Wellicht wil hij wat sympathie wekken. Net als bij Gaby is zijn imago er niet echt op vooruit gegaan volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zou ook kunnen omdat hij veel berichtjes heeft gehad waarom juist zij naar huis moest??
Ja dat bedoelde ik, zag deze exit totaal niet aankomen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 19:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zij was wel de publiekslieveling als ik afga op de socials. Wellicht wil hij wat sympathie wekken. Net als bij Gaby is zijn imago er niet echt op vooruit gegaan volgens mij.
Christus watquote:
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:21 schreef roos94 het volgende:
[..]
Christus watheb even de kandidaten bekeken en ze is wat mij betreft veruit de minst aantrekkelijke
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”
😂quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
”De jury prees haar als “een prachtige, pure vrouw die zichzelf durft te laten zien. Ze is een Miss van deze tijd: een lekkere stoere meid die uit haar comfortzone durft te stappen en een breed publiek kan aanspreken.”
Tering het wordt steeds sneuerquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
😂
Is dit waarom ze een lekkere stoere meid is of is er nog meer stoers?
Ik denk dat ze sowieso met Tony heeft gebatst. Tijdens de 24 uur, of terug in Nederland. Veel aantrekkingskracht en ze maakt het spannend voor hem door te wachten met zoenen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:20 schreef Magica het volgende:
Die kan het echt niet aan als ze dalijk 2e wordt
Ja bij terugkomst zou best kunnenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso met Tony heeft gebatst. Tijdens de 24 uur, of terug in Nederland. Veel aantrekkingskracht en ze maakt het spannend voor hem door te wachten met zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |