Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog meer compost![]()
@:AnneX, met opdruk mag hoor. De tijd dat inkt echt giftig was ligt al lang achter ons. Kranteninkt of de inkt van een kartonnen doos is dus ook prima voor op de hoop.
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden.![]()
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
Waterspetter vuurwerk ?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja
Maar dat bevat het gok ik niet
Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Padversperrende Hooglanders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slang in het wild gespot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider..![]()
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-06-2021 06:59:55 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Hoe vond Günther de slang?
Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Die twee zaten op Güntherquote:Op donderdag 24 juni 2021 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vond Günther de slang?
Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten ook dichter bij de grond natuurlijk
Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek
Let me see you stripped down to the bone![]()
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven!quote:Op donderdag 24 juni 2021 06:51 schreef minilot het volgende:
Die twee zaten op GüntherDie is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten dichter bij de grond natuurlijk!
Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Mja, zo ongeveerquote:Op donderdag 24 juni 2021 06:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja
Maar dat bevat het gok ik niet
Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
Maar ranzig blijft het.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mogge
Laatste dagje. Dan een week vrij
Leuke foto's miniZoals ook op Twitter al eens gezegd moet ik ook eens die kant op voor de N70
Isa Veel Plezier/Sterkte* (doorhalen wat niet van toepassing is)winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbroodquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn brood wordt elke dag vers gebakken zelfsquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Er is nog maar een uur de tijd om door een klant gebeld te worden en onze Efteling-dag te verzieken
Spoilers!![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 06:37 schreef minilot het volgende:
@:Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.
En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer.
Wel mooi hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Padversperrende Hooglanders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slang in het wild gespot!
Omg gewoon een echte slang hier in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider..![]()
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken
Cool
Hebben jullie de holle boom achter Hotel de Wolfsberg (ofzo) al gespot?
Daar kan je gewoon op klimmen en dan in de boom staan, was tof![]()
![]()
Mogge!
Jammer van het niet zo zonnige weer @minilot, maar de 35 graden van vorige week was ook vast niet aangenaam geweest in de tent. Leuk zo'n onderzoekende Günther.
Gebruik eigenlijk nooit gekleurd keuken of wc papier, vind die patronen vaak (lees altijd) zo lelijk
Veel plezier @Isabeau, hopelijk kan je toch ook leuke dingen voor jezelf doen.
en duimen voor @Lucky_Strike zodat de Efteling op de agenda blijftWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:53 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:
[ afbeelding ]
En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.Spoilers!![]()
Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen hadquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.![]()
's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoorik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Er zitten reeds 24 rollen in mijn DM boodschappenmand.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen had![]()
's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoor
En Albert Heijn komt zondag twee rollen brengen die zo superieur zijn dat 1 rol gelijk staat aan 8 rollen. Ik ben sceptisch maar wel nieuwsgierig.
Zéér gepaste emotiecon* trouwens.
* Dit is nieuwe spelling en uitspraak.Spoilers!![]()
Volgens mij hebben wij meestal effen papier, want eco. Maar ik heb er geen studie van gemaakt verder
Auto naar de garage gebracht, katten bij mijn ouders gevoerd (en ik wilde de kater zijn poten bekijken want scheen gisteren stram te lopen, maar daar was ie het niet zo mee eens. Aangezien huik nu normaal loopt, heb ik het maar opgegeven).
To do:
- GGD zaken eens afhandelen
- mezelf na tig jaar eens registreren bij het diergeneeskundig register![]()
- overleg virtueel bijwonen
- overleg met dierenarts vragen (Cas)
- wenkbrauwpotlood kopen want het ziet er nu niet uit maar de laatste die ik had brak af![]()
- wat nascholing uitwerken
- relaxen![]()
![]()
Voor wenkbrauw, moet je hier eens naar kijken, ideaal. Gebruik het nu ruim 2 jaar en de eerste heb ik 1,5 jaar mee gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:20 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij hebben wij meestal effen papier, want eco. Maar ik heb er geen studie van gemaakt verder
Auto naar de garage gebracht, katten bij mijn ouders gevoerd (en ik wilde de kater zijn poten bekijken want scheen gisteren stram te lopen, maar daar was ie het niet zo mee eens. Aangezien huik nu normaal loopt, heb ik het maar opgegeven).
To do:
- GGD zaken eens afhandelen
- mezelf na tig jaar eens registreren bij het diergeneeskundig register![]()
- overleg virtueel bijwonen
- overleg met dierenarts vragen (Cas)
- wenkbrauwpotlood kopen want het ziet er nu niet uit maar de laatste die ik had brak af![]()
- wat nascholing uitwerken
- relaxen
Maybelline Tattoo Brow 1D - WenkbrauwpenWe have far more in common than that which devides us..![]()
Team poejert hierquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor wenkbrauw, moet je hier eens naar kijken, ideaal. Gebruik het nu ruim 2 jaar en de eerste heb ik 1,5 jaar mee gedaan
Maybelline Tattoo Brow 1D - Wenkbrauwpen![]()
Stuk subtieler en op te bouwen. Blond/grijs hier dus dan is een askleur echt nodig om het geen rode of bruine streep te laten zijn. Sharpies![]()
https://veracamilla.nl/2013/07/make-up-studio-brow-powder-blond/Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
* Tele6 is naar de kapper geweest.
Het stukje boven mijn oor is nu meer grijs dan bruin![]()
![]()
ik dacht nog dat ik gewoon wat blonder aan het worden was nu het zomer wordt, maar dat stukje bij m'n oor is daar een gekke plaats voor en de kapster zei ook dat het WIT was daar.![]()
![]()
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Tele6 het volgende:
![]()
ik dacht nog dat ik gewoon wat blonder aan het worden was nu het zomer wordt, maar dat stukje bij m'n oor is daar een gekke plaats voor en de kapster zei ook dat het WIT was daar.
![]()
Zo'n poederding is voor mij erg lastig. Ik zie geen hol zonder bril en bij opmaken zonder bril moet ik de spiegel zo dichtbij hebben dat er geen ruimte is voor het potlood. Dat tattoo ding moet je schuin houden, dat werkt bij mij.
Ik heb wel grijze haren maar die zijn nauwelijks zichtbaar (en nee ik verf niet meer)We have far more in common than that which devides us..![]()
Bwehehehe, welkom in deze ‘fase’quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Tele6 het volgende:
![]()
ik dacht nog dat ik gewoon wat blonder aan het worden was nu het zomer wordt, maar dat stukje bij m'n oor is daar een gekke plaats voor en de kapster zei ook dat het WIT was daar.
Gisteren koorrepetitie, en waar het jaren geleden ging over zwangerschap en kinderen, gaat het nu over leesbrillen en de beste shampoo voor grijs haar. Ik kan eindelijk meepraten![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Waar koop ik leuke zomerse tops, ik ben echt inspiratieloos.
Ik moet naar iets volwassenere webshops, denk ik. Al die winkels met alleen maar crop tops zijn wat vermoeiend.![]()
![]()
Ik heb dat poeder weleens opgedaan zonder spiegel bij de hand. Kan het letterlijk blind.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo'n poederding is voor mij erg lastig. Ik zie geen hol zonder bril en bij opmaken zonder bril moet ik de spiegel zo dichtbij hebben dat er geen ruimte is voor het potlood. Dat tattoo ding moet je schuin houden, dat werkt bij mij.
Ik heb wel grijze haren maar die zijn nauwelijks zichtbaar (en nee ik verf niet meer)
Bij die tattoo dingen moet je toch mega precies zijn en mag je geen foutjes maken toch? Benieuwd wel hoe dat er in de praktijk uitziet en hoe je dat doet. Mij lukt het niet uit
Welke is dat?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En Albert Heijn komt zondag twee rollen brengen die zo superieur zijn dat 1 rol gelijk staat aan 8 rollen. Ik ben sceptisch maar wel nieuwsgierig.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.
Tork
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, dus is het alleen maar wat opvulling. Geen idee hoe het er zou uitzien wanneer je blonde wenkbrauwen hebt. Maar omdat het wat breder is, en meerdere "streepjes" geeft ziet het er wat meer natuurlijker uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dat poeder weleens opgedaan zonder spiegel bij de hand. Kan het letterlijk blind.
Bij die tattoo dingen moet je toch mega precies zijn en mag je geen foutjes maken toch? Benieuwd wel hoe dat er in de praktijk uitziet en hoe je dat doet. Mij lukt het niet uitWe have far more in common than that which devides us..![]()
Team toch wel beginnende aardige bijwerkingen van Moderna #2 hier.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:14 schreef fietsie het volgende:
Team toch wel beginnende aardige bijwerkingen van Moderna #2 hier.![]()
Welke bijwerkingen heb je last van?
En bij #1 ook last gehad?![]()
Er zat bij de kapper iemand die gisteren haar inenting had gehad, en haar arm niet opgetild kreeg van de spierpijn, dus ze kwam haar haar laten wassen bij de kapper![]()
... ik zou dan gewoon nog een dagje met vies haar gelopen hebben![]()
![]()
Ik heb toch altijd de dreiging van dit soort zaken in mijn hoofd vrees ikquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, dus is het alleen maar wat opvulling. Geen idee hoe het er zou uitzien wanneer je blonde wenkbrauwen hebt. Maar omdat het wat breder is, en meerdere "streepjes" geeft ziet het er wat meer natuurlijker uit.
Die topics hierover vroeger op Fok
mm da's minder. Waar heb je last van? En kan je even de tijd nemen om op bed te gaan liggen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:14 schreef fietsie het volgende:
Team toch wel beginnende aardige bijwerkingen van Moderna #2 hier.We have far more in common than that which devides us..![]()
Bij #1 echt helemaal niets, alleen zere schouder die over was toen ik volgende ochtend wakker werd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Welke bijwerkingen heb je last van?
En bij #1 ook last gehad?
Nu hoofd "vol wol" (concentratiespanne 0), rechter arm zwaar, huid op die hand tintelend zo nu en dan, en een algeheel gevoel dat m''n hele lijf het druk heeft zonder dat ik daarvan vantevoren op de hoogte ben gesteld.
Op arm liggen gaat ook echt niet.
Volgens mijn collega's zijn dit zeer lichte bijwerkingen. Ik ben benieuwd wat die voor avonturen hebben (er werd iets geroepen over al sinds zondsopgang op de wcpot zitten)
Dit kwam al klote uit qua timing, ik was een paar dagen zonder corticosteroiden voor mijn voorhoofdsholtes (te laat bijbesteld) dus mn voorhoofd doet ook even mee met het gevoel van druk from hell, maar dat is met een dag wel weer over (spray wat extra na overleg met HA)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met een LHBTGQIVMZKPL regenboog eronderquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd de dreiging van dit soort zaken in mijn hoofd vrees ik
[ afbeelding ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Toch zonde, want ze zijn wel mooi wenkbrauwachtig getekendquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die topics hierover vroeger op Fok![]()
![]()
Toen ik met mijn hand zat heb ik ook gewoon een tijdje met 'vies' haar rond gelopenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:18 schreef Tele6 het volgende:
Er zat bij de kapper iemand die gisteren haar inenting had gehad, en haar arm niet opgetild kreeg van de spierpijn, dus ze kwam haar haar laten wassen bij de kapper![]()
... ik zou dan gewoon nog een dagje met vies haar gelopen hebben
@Candaasje kan dat beamen![]()
![]()
Ik doe alleen de prio 1 dingen vandaag, 2 meetings.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
mm da's minder. Waar heb je last van? En kan je even de tijd nemen om op bed te gaan liggen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk dat menig mens dat niet waarneemt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen ik met mijn hand zat heb ik ook gewoon een tijdje met 'vies' haar rond gelopen
@:Candaasje kan dat beamenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Iewwwwquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar verhaal van iemand uit mijn vroegere vriendengroep.
Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.We have far more in common than that which devides us..![]()
Hopelijk gaan de bijwerkingen weer snel weg, want dit klinkt niet fijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij #1 echt helemaal niets, alleen zere schouder die over was toen ik volgende ochtend wakker werd.
Nu hoofd "vol wol" (concentratiespanne 0), rechter arm zwaar, huid op die hand tintelend zo nu en dan, en een algeheel gevoel dat m''n hele lijf het druk heeft zonder dat ik daarvan vantevoren op de hoogte ben gesteld.
Volgens mijn collega's zijn dit zeer lichte bijwerkingen. Ik ben benieuwd wat die voor avonturen hebben (er werd iets geroepen over al sinds zondsopgang op de wcpot zitten)
Dit kwam al klote uit qua timing, ik was een paar dagen zonder corticosteroiden voor mijn voorhoofdsholtes (te laat bijbesteld) dus mn voorhoofd doet ook even mee met het gevoel van druk from hell, maar dat is met een dag wel weer over (spray wat extra na overleg met HA)![]()
![]()
Ik krijg wel eens de opmerking "wat zit je haar netjes" als ik het al bijna een week niet gewassen heb en het maar in een halve staart heb gedaan. Want pas als het vet is zit het netjes in een staart, tot die tijd ontsnapt ALLES en staat het alle kanten in![]()
![]()
Ik was mijn haar sowieso maar 1x per week dus sommige mensen vinden dat al schokkendquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat menig mens dat niet waarneemt.Maar toen heb ik het volgens mij 2 weken niet gewassen.
![]()
Het moet morgen weg zijn hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de bijwerkingen weer snel weg, want dit klinkt niet fijn
Dan ben ik een dag vrij van mijn verlofsaldo ( :p ) en ga ik met een boot varen de hele dag.
Echt, dan wil ik er geen gedoe bij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iewwww
Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.
Ik had op de basisschool een juf die al haar wenkbrauwhaar uittrok en dan zo'n dun streepje tekende 2 cm boven waar haar wenkbrauwen hoorden te zitten. Ik kan me niet meer met zekerheid herinneren hoe ze heette of aan welke klassen ze lesgaf, maar haar wenkbrauwen kan ik me nog precies herinneren![]()
Juffrouw Wilma met de wenkbrauw-streepjes![]()
![]()
Wat precies? Ik krijg de 2e over 2 weken...quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:14 schreef fietsie het volgende:
Team toch wel beginnende aardige bijwerkingen van Moderna #2 hier."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Geen spijt dat ik even ging kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zal de voorgenoemde lijst aanvullen met punten zodra ze waargenomen wordenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat precies? Ik krijg de 2e over 2 weken...
Morgen wordt het ook nog eens beter weer dan vandaagquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het moet morgen weg zijn hoor.
Dan ben ik een dag vrij van mijn verlofsaldo ( :p ) en ga ik met een boot varen de hele dag.
Echt, dan wil ik er geen gedoe bij![]()
Ik ga zaterdag suppen (stand up paddling, staan op een groot surfboard en dan peddelen) met schoonfamilie. Ben er nog niet uit of ik in zwemkleding ga of dat ik hoop droog te blijven.![]()
![]()
Interessant! Thanks, ga ik ook eens naar kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor wenkbrauw, moet je hier eens naar kijken, ideaal. Gebruik het nu ruim 2 jaar en de eerste heb ik 1,5 jaar mee gedaan
Maybelline Tattoo Brow 1D - Wenkbrauwpen"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De dames hier zeuren al maanden om ieder hun eigen sup board te krijgen.... maar ik ben blijkbaar een te grote krent, die prijzen voor een massa geproduceerde plastic zak....quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook nog eens beter weer dan vandaag![]()
Ik ga zaterdag suppen (stand up paddling, staan op een groot surfboard en dan peddelen) met schoonfamilie. Ben er nog niet uit of ik in zwemkleding ga of dat ik hoop droog te blijven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier alleen en verdwaalde grijze haar of wat bij haarinzet voorhoofd gelukkigquote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Tele6 het volgende:
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dit lijkt erg op m'n bijwerkingen na Moderna #1, hopelijk heb ik het daarmee dan wel gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij #1 echt helemaal niets, alleen zere schouder die over was toen ik volgende ochtend wakker werd.
Dit kwam al klote uit qua timing, ik was een paar dagen zonder corticosteroiden voor mijn voorhoofdsholtes (te laat bijbesteld) dus mn voorhoofd doet ook even mee met het gevoel van druk from hell, maar dat is met een dag wel weer over (spray wat extra na overleg met HA)Donderdag prik, dinsdag voelde weer "normaal". Hopelijk gaat het bij jou vlotter.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Maar jij moet #2 dus nog krijgen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit lijkt erg op m'n bijwerkingen na Moderna #1, hopelijk heb ik het daarmee dan wel gehad.Donderdag prik, dinsdag voelde weer "normaal". Hopelijk gaat het bij jou vlotter.
Ik ben er verbaasd over, maar vind het niet heel erg. Ik heb van mezelf een beetje een onbestemd bruin-asblond-achtige kleur (in de zomer wat meer richting donkerblondachtig) en vind grijs wel interessant. Mijn oma had op haar 40e spierwit haar, denk dat dat er best wel gaaf uit kan zien eigenlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier alleen en verdwaalde grijze haar of wat bij haarinzet voorhoofd gelukkig
Compenseert voor m'n babyface![]()
![]()
Jep, ik had m'n eerste vorige week.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, ik was spuit 11 zag ik. Excuus!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal de voorgenoemde lijst aanvullen met punten zodra ze waargenomen worden"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iewwww
Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.![]()
Genaaid!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er verbaasd over, maar vind het niet heel erg. Ik heb van mezelf een beetje een onbestemd bruin-asblond-achtige kleur (in de zomer wat meer richting donkerblondachtig) en vind grijs wel interessant. Mijn oma had op haar 40e spierwit haar, denk dat dat er best wel gaaf uit kan zien eigenlijk.
Compenseert voor m'n babyface
Wij kregen het ding in een massa-sessie; alle ondersteuners in het ziekenhuis in 2 dagen (1 dag #1, 1 dag #2)quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, ik had m'n eerste vorige week.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aaah, check. Moderna heeft als voordeel dat het niet zo koud bewaard hoeft dacht ik?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kregen het ding in een massa-sessie; alle ondersteuners in het ziekenhuis in 2 dagen (1 dag #1, 1 dag #2)
Ik zit "gewoon" op een van de locaties die Moderna doet, moet ook naar dezelfde locatie voor de tweede.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zag laatst weer een foto van haar. Er zweefde boven haar hoofd het woord "botox". Echt enorm. Op zich wel mooi gedaan, maar wetende dat ze 56 is...quote:We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja klopt, voor ons was het ook een gelegenheid iedereen weer eens even in het gebouw te krijgen na al die maanden thuiswerken. In kleine groepjes is er ook even bijgepraat enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, check. Moderna heeft als voordeel dat het niet zo koud bewaard hoeft dacht ik?
Ik zit "gewoon" op een van de locaties die Moderna doet, moet ook naar dezelfde locatie voor de tweede.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nummer één Pfizer was echt hels hier. Nummer twee klein beetje last.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit lijkt erg op m'n bijwerkingen na Moderna #1, hopelijk heb ik het daarmee dan wel gehad.Donderdag prik, dinsdag voelde weer "normaal". Hopelijk gaat het bij jou vlotter.
Hopelijk ook voor jou
Terwijl je over Pfizer juist vaak hoort dat mensen helemaal niets merkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nummer één Pfizer was echt hels hier. Nummer twee klein beetje last.
Hopelijk ook voor jouProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zou prettig zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor jouIk plan de dag erna nu wel gewoon leeg, al m'n vakantieplannen gaan toch niet door.
Da's wel prettig dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja klopt, voor ons was het ook een gelegenheid iedereen weer eens even in het gebouw te krijgen na al die maanden thuiswerken. In kleine groepjes is er ook even bijgepraat enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Moeder van vriendinnetje van mijn dochter is nogal van de botoxquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag laatst weer een foto van haar. Er zweefde boven haar hoofd het woord "botox". Echt enorm. Op zich wel mooi gedaan, maar wetende dat ze 56 is...
Dat is prima, maar het compenseert nergens je verlepte rook/drankbek natuurlijk
Jup vrijdag en gisteren ook begonnen met het inwerken van een nieuwe collega, en een bestaande collega in een nieuwe rol.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou prettig zijn.Ik plan de dag erna nu wel gewoon leeg, al m'n vakantieplannen gaan toch niet door.
[..]
Da's wel prettig dan.
Was gezellig gister; samen in een hok, whiteboard, stiften en braindumpen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben spesjulquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Terwijl je over Pfizer juist vaak hoort dat mensen helemaal niets merken![]()
Autoimmuunziekte had mogelijk effect erop dacht de artsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hoog tijd dat dat weer normaal kan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup vrijdag en gisteren ook begonnen met het inwerken van een nieuwe collega, en een bestaande collega in een nieuwe rol.
Was gezellig gister; samen in een hok, whiteboard, stiften en braindumpen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oow het lag niet aan de oogschaduw. Excuses dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben spesjul![]()
Autoimmuunziekte had mogelijk effect erop dacht de artsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
VK ook niet meer hèquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou prettig zijn.Ik plan de dag erna nu wel gewoon leeg, al m'n vakantieplannen gaan toch niet door.
[..]
Da's wel prettig dan.![]()
![]()
Ga je nog wel iets anders doen? Weg?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wenkbrauwpoeierquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow het lag niet aan de oogschaduw. Excuses dan.
De volgende sessie kan zonder kapjes, dat lijkt me wel fijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoog tijd dat dat weer normaal kan.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb 'm nog niet definitief gecanceld, maar ik zet in op een weekje thuis klooien.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
VK ook niet meer hè![]()
![]()
Ga je nog wel iets anders doen? Weg?Eerst geplande ding is nu geloof ik in november.
![]()
Weg is wat lastig, Joop kon (mits geen quarantaine eraan hangen) wel naar VK, maar verder is 'ie qua planning een beetje op een rotmoment ingestapt natuurlijk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het sneeuwvlokjesvirus blijft maar woekeren....quote:Efteling verwijdert controversiële attractie: Monsieur Cannibale maakt plaats voor Sindbad de ZeemanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
ik maak veel los.
Ik heb blonde tot asblonde wenkbrauwen. Ze zijn niet mooi van vorm, en ook niet 'volledig'. (Eigenlijk zou ik eens naar een schoonheidsspecialist moeten. Maar ik moet ook al naar de kapper en naar de tandarts/mondhygiëniste en eigenlijk ook nog steeds naar de huisarts voor die maffe moedervlekjes, en dan ben ik alleen het idee al van gefrunnik, gepluk en gepor en mogelijk commentaar door vreemden aan mijn lijf al weer helemaal spuugbeu.. dus ach...) Meestal combineer ik wat poeder met een licht potloodje. Dat werkt best redelijk, meestal dan, soms kijk ik in de autospiegel en dan denk ik 'fuck'....![]()
Beterschap @fietsie , hopelijk blijft het hierbij!![]()
Nooooquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef fietsie het volgende:
Het sneeuwvlokjesvirus blijft maar woekeren....
[..]![]()
![]()
(As)blonde wenkbrauwenstruggles, check.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Meh, klote is datquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet definitief gecanceld, maar ik zet in op een weekje thuis klooien.Eerst geplande ding is nu geloof ik in november.
![]()
Weg is wat lastig, Joop kon (mits geen quarantaine eraan hangen) wel naar VK, maar verder is 'ie qua planning een beetje op een rotmoment ingestapt natuurlijk.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zit History Channel te krijgen, 4 sterke mannen en twee stenen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wattttquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jezus wat een gekut dit man
Monsieur Cannibale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
220kg strongman op roze AllStars in een shit met "Strong and Pretty" eropProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het kutste vind ik eerlijk gezegd dat m'n festival in augustus weer wordt doorgeschoven.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat viel echt niet zozeer op hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen ik met mijn hand zat heb ik ook gewoon een tijdje met 'vies' haar rond gelopen
@:Candaasje kan dat beamen
(Dat kan ook aan mijn referentiekader liggen.)
Hier ook wat grijze haren overigens. Maar ze vallen niet zo op door mijn haarkleur. Af en toe glimt een haar gewoon een beetje overmatig![]()
![]()
Ik zal wel een moraalridder zijn, maar dat ze Monsieur Cannibale aanpassen vind ik eigenlijk wel prima. Ik heb dat altijd al qua aankleding een wat dubieuze attractie gevonden. Als kind al, zover ik me kan herinneren.![]()
Volgens mij ben ik nog overwegend blond, maar het is lastig te zeggen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Scheisse! Naar wanneer?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kutste vind ik eerlijk gezegd dat m'n festival in augustus weer wordt doorgeschoven.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik dacht dat we in 2021 leefden. Ik moet me dus registreren (had ik al 6 jaar geleden moeten doen, dus ok, das mijn fout) maar dat gaat dus per POST.Mensen, doe dat gewoon eens even digitaal ofzo
![]()
![]()
Goed voor de ziekmeldingenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kregen het ding in een massa-sessie; alle ondersteuners in het ziekenhuis in 2 dagen (1 dag #1, 1 dag #2)
Beterschap met je vaccinatiegeneuzel!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Thnx, morgen uitzieken in bootje, dat is ook niet heel vervelend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed voor de ziekmeldingen
Beterschap met je vaccinatiegeneuzel!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is de zwarte piet van de Efteling.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Ik zal wel een moraalridder zijn, maar dat ze Monsieur Cannibale aanpassen vind ik eigenlijk wel prima. Ik heb dat altijd al qua aankleding een wat dubieuze attractie gevonden. Als kind al, zover ik me kan herinneren.
Weer een traditie weg
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iewwww
Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.
Ik schijn gezegend te zijn met mooie wenkbrauwen. Krijg er af en toe zelfs complimentjes over
Ik zou eigenlijk morgenavond naar de opera gaan… uitgesteld![]()
Naar volgende weekEerste culturele uitje in anderhalf jaar of zo.
https://www.dedomijnen.nl/podium/programma/opera-compact/Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou 2 juli een concert hebben, helemaal leuk corona proof enzo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou eigenlijk morgenavond naar de opera gaan… uitgesteld![]()
Naar volgende weekEerste culturele uitje in anderhalf jaar of zo.
https://www.dedomijnen.nl/podium/programma/opera-compact/
Hadden ze ineens bedacht dat het toch leuker is als je de echte concert beleving krijgt dus wordt het testen voor toegang. Meh dan heb ik dus geen concert 2 juli.
Wacht wel tot ik de prikken heb of het moet echt heeeel leuk zijn.![]()
Waarom laat je je niet testen dan? /nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou 2 juli een concert hebben, helemaal leuk corona proof enzo.
Hadden ze ineens bedacht dat het toch leuker is als je de echte concert beleving krijgt dus wordt het testen voor toegang. Meh dan heb ik dus geen concert 2 juli.
Wacht wel tot ik de prikken heb of het moet echt heeeel leuk zijn.
Wel balen ja, als ze de spelregels ineens gaan veranderen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
O ja, vega hulp nodig!
Ik ben binnenkort twee kleine feestjes waarbij vegetariërs aanwezig zijn.
Wat is lekker, makkelijk (door mij) klaar te maken en vraagt ter plekke weinig voorbereiding (opwarmen kan).
Want het bestelde menu is vleesch en alleen salades is ook zo kaal voor hen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat testen voor toegang, prima, maar het is wel weer een hoop gekloot vooraf.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou 2 juli een concert hebben, helemaal leuk corona proof enzo.
Wacht wel tot ik de prikken heb of het moet echt heeeel leuk zijn.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heb je überhaupt een testlocatie daarvan in de buurt gc?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Risotto?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, vega hulp nodig!
Wat is lekker, makkelijk (door mij) klaar te maken en vraagt ter plekke weinig voorbereiding (opwarmen kan).
Want het bestelde menu is vleesch en alleen salades is ook zo kaal voor hen.We have far more in common than that which devides us..![]()
Teveel gedoe, het is gewoon een klein lokaal bandje. Daarvoor heb ik geen zin om een dag eerder (onder werktijd ook nog) ergens te gaan testen, en de test zelf vind ik echt brrrrrr.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet testen dan? /nieuwsgierig
Wel balen ja, als ze de spelregels ineens gaan veranderen.![]()
Is dat opgewarmd nog lekker?quote:
En ik maak dat zelf nooit eigk. Zoek ook iets meer ‘gevuld’, als vleesvervanger zeg maar.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
"Iets met halloumi"?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat opgewarmd nog lekker?
En ik maak dat zelf nooit eigk. Zoek ook iets meer ‘gevuld’, als vleesvervanger zeg maar.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Heb die site bekeken hoe dat werkt en er is er wel 1 in Nijmegen, weet niet waar dat precies is. Maar de tijden die je kon kiezen zijn dus echt alleen overdag ook. Behoorlijk onpraktisch dus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je überhaupt een testlocatie daarvan in de buurt gc?
Verder vind ik het een goed idee hoor, beter testen of prik dan helemaal niks!![]()
![]()
Ik ben een matige CULer, sorry.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Moet het nog een bepaalde 'keuken' zijn?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, vega hulp nodig!
Want het bestelde menu is vleesch en alleen salades is ook zo kaal voor hen.
Makkelijk en snel vind ik bijvoorbeeld falafel; dat kun je in pita broodjes proppen samen met die salade. (Knoflooksausje erbij, eventueel wat paprika ofzo, avocado, olijfjes, tomaatje ik noem maar wat. )
Of broodjes met een burgertje erop; zelfde idee eigenlijk. Vrij simpel en prima feestvoer zonder heel veel voorbereiding.
(Want indien wel meer voorbereiding, dan kom ik op bijvoorbeeld de fameuze courgette-quiche uit, of cannelloni, maar dat is wel echt meer werk.)![]()
Jaaa falafel met knoflook saus ( en feta indien niet vegan) is altijd feestquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Moet het nog een bepaalde 'keuken' zijn?
Makkelijk en snel vind ik bijvoorbeeld falafel; dat kun je in pita broodjes proppen samen met die salade. (Knoflooksausje erbij, eventueel wat paprika ofzo, avocado, olijfjes, tomaatje ik noem maar wat. )
Of broodjes met een burgertje erop; zelfde idee eigenlijk. Vrij simpel en prima feestvoer zonder heel veel voorbereiding.
(Want indien wel meer voorbereiding, dan kom ik op bijvoorbeeld de fameuze courgette-quiche uit, of cannelloni, maar dat is wel echt meer werk.)![]()
![]()
Ik ook hoor!quote:
En houd niet van kaas dus zou ook een matige vegetariër zijn
Violife 'feta' bestaat ook. Smaakt niet helemaal naar feta, maar toch een beetje kazig. Is ook altijd een goeie om erbij te doen!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa falafel met knoflook saus ( en feta indien niet vegan) is altijd feest![]()
Ik ging eens spieken, blijkbaar heb ik twee locaties in de buurt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb die site bekeken hoe dat werkt en er is er wel 1 in Nijmegen, weet niet waar dat precies is. Maar de tijden die je kon kiezen zijn dus echt alleen overdag ook. Behoorlijk onpraktisch dus.
Verder vind ik het een goed idee hoor, beter testen of prik dan helemaal niks!
En testmomenten tot 18.30, valt me nog mee.Misschien verruimt het elders ook nog.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het idee is Hollandse keuken. Er zijn gehaktballetjes, varkenslapjes met saus etc.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Moet het nog een bepaalde 'keuken' zijn?
(Want indien wel meer voorbereiding, dan kom ik op bijvoorbeeld de fameuze courgette-quiche uit, of cannelloni, maar dat is wel echt meer werk.)
En aardappelsalade N nog drie soorten.
Falafel klinkt als een optie! Kun je K&K kopen, toch?stokbrood hebben we al en sausjes ook.
Ik was zelf ook al aan quiche aan het denken, doet het zowel warm als koud goed en ik kan er van alles ingooien.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij gaat gewoon voor het echte werk en wordt gewoon vegan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ook hoor!
En houd niet van kaas dus zou ook een matige vegetariër zijn![]()
![]()
Sorry natuur, ik ga nergens voorquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon voor het echte werk en wordt gewoon vegan.
[ afbeelding ]![]()
Ik draag op andere manieren bij
Ja, bestaat zeker kant en klaarquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het idee is Hollandse keuken. Er zijn gehaktballetjes, varkenslapjes met saus etc.
Falafel klinkt als een optie! Kun je K&K kopen, toch?stokbrood hebben we al en sausjes ook.
Ik was zelf ook al aan quiche aan het denken, doet het zowel warm als koud goed en ik kan er van alles ingooien.Ik vind die van Garden Gourmet altijd wel lekker (de gewone, niet per se die met spinazie of 'pikant') maar de meeste supermarkten hebben ook prima huismerken.
Je moet ze alleen wel even kort (!) frituren. Hetzij in een frituurpan of een koekenpannetje in een laagje olie. (Misschien dat ze ook wel in een airfryer kunnen, dunno)![]()
En het allerleukste is nog dat echt NIEMAND het opvalt als er iets met je gezicht is. Wat dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
ik maak veel los.
Ik heb blonde tot asblonde wenkbrauwen. Ze zijn niet mooi van vorm, en ook niet 'volledig'. (Eigenlijk zou ik eens naar een schoonheidsspecialist moeten. Maar ik moet ook al naar de kapper en naar de tandarts/mondhygiëniste en eigenlijk ook nog steeds naar de huisarts voor die maffe moedervlekjes, en dan ben ik alleen het idee al van gefrunnik, gepluk en gepor en mogelijk commentaar door vreemden aan mijn lijf al weer helemaal spuugbeu.. dus ach...) Meestal combineer ik wat poeder met een licht potloodje. Dat werkt best redelijk, meestal dan, soms kijk ik in de autospiegel en dan denk ik 'fuck'....![]()
* Blues heeft ervaring
Mijn wenkbrauwen heb ik in mijn zwarte punk tijd (die nu diep van binnen nog wel eens schreeuwt en daarom heb ik veel zwarte kleren) helemaal afgeschoren met mijn vaders scheerapparaat ergens in 1975. En dan met zwart kohl je ogen enzo doen. Ook had ik veiligheidsspelden in mijn oorgaatjes![]()
Nou ja, heeft niet lang geduurd want op mijn 16e kreeg ik mijn eerste vriendje en heb ik met hem ontdekt wie ik eigenlijk was (en niet wie ik wilde zijn)
Na dat aangroeien van mijn werkbrauwen had ik toen al minder aan de rechterkant en nu na ondergang is dat alleen maar erger geworden. Dus ik moet nu echt bijtekenen en heb zo'n soort borsteltje die Kaatje zei die meteen beetje kleurt. Dus dat doe ik nu met alleen rechts.. ziet er dan weer 'heel' uit zonder dat ik andere natuurlijke wenkbrauwen weer verkloot.![]()
![]()
Ik heb maar 3 pagina's.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Oh jullie waren zelfs al weer een pagina verder![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, bestaat zeker kant en klaarIk vind die van Garden Gourmet altijd wel lekker (de gewone, niet per se die met spinazie of 'pikant') maar de meeste supermarkten hebben ook prima huismerken.
Je moet ze alleen wel even kort (!) frituren. Hetzij in een frituurpan of een koekenpannetje in een laagje olie. (Misschien dat ze ook wel in een airfryer kunnen, dunno)![]()
Feestje 2 is BBQ trouwens en over een week of twee. Biedt dus meer mogelijkheden.
En daar zijn meer vega’s, dus makkelijker voor hen iets ‘op maat’ te bestellen.
Ik gil tegen die tijd wel weer
Ik ga denk ik voor het vaartochtje morgen van die ouderwetse wittebolletjes met gebakken ei maken, die vroeger op vakantietripjes meegingen in de auto....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vanavond gaan wij Rebels eten!
Bij Toko Rebels heb ik de Mama's rendang besteld en g de krabpoten.
Wonderlijk menu maar ziet er goed uit, ook de recensies. Benieuwd!
https://www.tokorebels.nl/menu![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sorry natuur, ik ga nergens voor![]()
Ik draag op andere manieren bijWas het me toch bijna gelukt.
![]()
Sterkte met de prikbijwerkingen!quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ga denk ik voor het vaartochtje morgen van die ouderwetse wittebolletjes met gebakken ei maken, die vroeger op vakantietripjes meegingen in de auto....
Ik kon mijn 2e vax verzettenToen ik de reden bij de huisarts besprak (veel spreekuren op de poli vlg week woensdag, weinig personeel, met heen en weer rijden ben ik er in de ochtend zo'n 2 uur tussenuit!) kan ik eind van de dag op donderdag/vrije dag komen. Ze houdt m apart dan van de woensdag.
Fijn meegedacht![]()
![]()
Ah dat is fijn Blues! Scheelt weer wat zorgen!
Aangezien mijn en vriend zijn rooster lekker langs elkaar heen werken, gaan we eerst maar eens een dagje samen spa-en in plaats van een weekendje. Dat houden we dan voor later tegoed. Maandag 5 juli it is. Best wel zin in![]()
![]()
Ach heb verder niet veel staan tot half augustus en dan heb ik de 2 prikken + 2 weken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging eens spieken, blijkbaar heb ik twee locaties in de buurt.
En testmomenten tot 18.30, valt me nog mee.Misschien verruimt het elders ook nog.
Zag dat bierfestival gewoon met 1,5 meter blijft dus prima![]()
![]()
Da's wel fijn jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Sterkte met de prikbijwerkingen!
Ik kon mijn 2e vax verzettenToen ik de reden bij de huisarts besprak (veel spreekuren op de poli vlg week woensdag, weinig personeel, met heen en weer rijden ben ik er in de ochtend zo'n 2 uur tussenuit!) kan ik eind van de dag op donderdag/vrije dag komen. Ze houdt m apart dan van de woensdag.
Fijn meegedacht![]()
Hier was het zo dat je alleen in aanmerking kwam voor deze route qua vaccineren als je de datums en tijdstippen voor de 1e en 2e prik direct bij het boeken van de 1e prik kon vastzetten.
Anders kregen ze het volume er niet door in 1x 1 dag (begrijpelijk)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ging het weer over grijs haar?
Ik dacht dat ik prachtig wit zou zijn, getuige de uitgroei die ik al had op mijn 30e. Ruim een jaar lang niet meer geverfd maar dat was van dat heeeeeele saaie peper en zout en ik vond mezelf er vooral toen ik in het ziekenhuis lag en er best beroerd aan toe was in 2019 maar uitzien als een 100 jarige.
Eenmaal thuis, geopereerd en weer op krachten toch weer geverfd in mijn oorspronkelijke kleur (donkerbruin) en dat volgehouden tot nu toe. Voel me veel meer mezelf. Terwijl ik heel erg overtuigd was van IK GA HET NOOIT MEER VERVEN.
Ben toen nog best aangevallen daarover door Robinook![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk weer eens mijn haar in de henna zetten, maar ik geloof dat ik dan ruzie krijg met oma. Die herkende me op bepaalde foto's van een aantal jaar terug (met dus rood/oranje haar) namelijk al niet meer.
![]()
Ja, is ook zo. Lege zomer is leeg.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach heb verder niet veel staan tot half augustus en dan heb ik de 2 prikken + 2 weken.
Zag dat bierfestival gewoon met 1,5 meter blijft dus prima
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Blijft gek. Eerste Pfizer hier een middag slapen. Tweede moet nog.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk ook voor jouOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hier was ik bij voorkeur ook niet vaker dan 1 keer per week, het is ook niet eerlijk hoe veel goddelijker mijn haar er uit gaat zien naarmate ik het langer niet was (en/of natmaak, daar schijnen heel veel mensen ook aan te doen, hun haar wel dagelijks natmaken, maar dan geen shampoo gebruiken). Ik heb er wel eens een experiment van gemaakt, tot hoe ver ik dat door kan trekken, maar op een gegeven moment kreeg ik wel een jeukhoofdHet zag er overigens nog steeds ultrafab uit
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Oh henna! Honderd jaar gedaan. Die lekkere stinkende spinazie een nacht erin laten zittenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde eigenlijk weer eens mijn haar in de henna zetten, maar ik geloof dat ik dan ruzie krijg met oma. Die herkende me op bepaalde foto's van een aantal jaar terug (met dus rood/oranje haar) namelijk al niet meer.
Maar jij bent blond! Dat is dan wel een heftig kleurtje!![]()
![]()
Waarom is dit erg?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Het voordeel van blond: het hoeft niet zo lang te zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh henna! Honderd jaar gedaan. Die lekkere stinkende spinazie een nacht erin laten zitten
Maar jij bent blond! Dat is dan wel een heftig kleurtje!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Bij de eerste pfizer had ik een zere arm en 's middags (avond er voor geprikt) had ik het ijs en ijs koud. 2e pfizer was ik moe, intens moe. 's Nachts enorm diep geslapen, doodmoe wakker en de hele dag zombie. Beide keren volgende dag niets meer aan de handWe have far more in common than that which devides us..![]()
We hebben nooit nagedacht hoe het voor les autres zou zijn, dus waarom zouden we daar in hemelsnaam nu mee beginnen ja?quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Uurtje of 2 geloof ik maar intrekken. Enig nadeel; uitgroei is wel heel snel zichtbaar. Dat lijkt dan grijsquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh henna! Honderd jaar gedaan. Die lekkere stinkende spinazie een nacht erin laten zitten
Maar jij bent blond! Dat is dan wel een heftig kleurtje!![]()
En ja, de eerste dagen was het zeg maar EK-oranjeMaar dat vervaagde en werd wel mooier/natuurlijker.
![]()
Grijs of kalend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geloof ik maar intrekken. Enig nadeel; uitgroei is wel heel snel zichtbaar. Dat lijkt dan grijs![]()
En ja, de eerste dagen was het zeg maar EK-oranjeMaar dat vervaagde en werd wel mooier/natuurlijker.
Been there.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier was ik bij voorkeur ook niet vaker dan 1 keer per week, het is ook niet eerlijk hoe veel goddelijker mijn haar er uit gaat zien naarmate ik het langer niet was (en/of natmaak, daar schijnen heel veel mensen ook aan te doen, hun haar wel dagelijks natmaken, maar dan geen shampoo gebruiken). Ik heb er wel eens een experiment van gemaakt, tot hoe ver ik dat door kan trekken, maar op een gegeven moment kreeg ik wel een jeukhoofdHet zag er overigens nog steeds ultrafab uit
Nieuwe stagiaire die mijn haar 'waste' bij de kapper gister was wel wat verbaasd. Ging helemaal naar de kapper toe.ze wast haar haar niet.
ik mocht ook geen shampoo gebruiken
Ik hoop dat mijn grijs nog meer door gaat zetten
Dit lijkt me awesome
Maar zal in de praktijk wel een gekrulde Helen Mirren worden qua kapsel ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, je had me echt op het randje hoorquote:![]()
Typische vega ben je, iedereen jouw levensstijl zo opdringen, geen normaal gesprek mee te voeren
Grijs of wit haar lijkt me echt heel mooimijn favo lerares van de basisschool had dat.
Nu lijk ik weer kalend dus tijd om mijn haar weer te verven met 666![]()
![]()
O ik snap de nopoo beweging wel, alleen dan het alsnog regelmatig je haar spoelen zou voor mij alsnog de lol er af halen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuwe stagiaire die mijn haar 'waste' bij de kapper gister was wel wat verbaasd. Ging helemaal naar de kapper toe.ze wast haar haar niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn kapper geeft me nog altijd op mijn lazer dat ik mijn haar te vaak was. Dat is ook zo. Liefst 1, max 2 keer per week is zijn motto.![]()
Hmpf.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
We hebben nooit nagedacht hoe het voor les autres zou zijn, dus waarom zouden we daar in hemelsnaam nu mee beginnen ja?
Een commerciële organisatie besluit een van haar eigen attracties te veranderen omdat ze vindt dat het wel charmant is om wat minder karikaturen in haar eigen park te hebben.
De enige groepering die je hier van sneeuwvlokjesgedrag kunt betichten zijn de jankballen die daar een probleem van maken. Stel je toch voor zeg, dat je ronddraaiende kookpotjes straks worden toegezongen door een zeeman in plaats van een kannibaal. Dát zijn pas first world problems.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Eh, m'n haar zit toch al nooit fantastisch.
Al valt het me op recente foto's mee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Toen ik nog niet te lui ervoor was deed ik ook henna. Niet spannend, bruin naar bruin met een beetje rood erdoor.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geloof ik maar intrekken. Enig nadeel; uitgroei is wel heel snel zichtbaar. Dat lijkt dan grijs![]()
Mijn grijze haren kregen dan een mooi gekleurd, maar iets lichter dan de rest laagje, soort van gratis highlights.
Nu is het gewoon bruin met wat losse springerigegrijze haren er doorheen.
Zo'n kutprekende vega. Kan het niet helpen. Aard van het beestje vrees ikquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, je had me echt op het randje hoor![]()
Typische vega ben je, iedereen jouw levensstijl zo opdringen, geen normaal gesprek mee te voeren![]()
![]()
Ik douche zo af en toe. Dan gaat het redelijk vanzelf.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik snap de nopoo beweging wel, alleen dan het alsnog regelmatig je haar spoelen zou voor mij alsnog de lol er af halen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
![]()
Ja je zegt dat alsof dat heel normaal is, wat het met jouw haar waarschijnlijk ook altijd is geweest, maar bij mijn hoofd gaat dat dus helemaal niet vanzelf. Douchen is een gedoe en een ritueel waarbij er allerlei -inmiddels- automatismes loskomen die dat nest koste wat kost droog moeten houden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik douche zo af en toe. Dan gaat het redelijk vanzelf.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Bij zo'n Hollands thema zou ik het eerder gewoon vegetarische gehaktballetjes halen. Die zijn bijvoorbeeld erg lekker in een champignonsaus. Brood en salades erbij en dikke prima.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het idee is Hollandse keuken. Er zijn gehaktballetjes, varkenslapjes met saus etc.
Ik was zelf ook al aan quiche aan het denken, doet het zowel warm als koud goed en ik kan er van alles ingooien.![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja je zegt dat alsof dat heel normaal is, wat het met jouw haar waarschijnlijk ook altijd is geweest, maar bij mijn hoofd gaat dat dus helemaal niet vanzelf. Douchen is een gedoe en een ritueel waarbij er allerlei -inmiddels- automatismes loskomen die dat nest koste wat kost droog moeten houden.
Vroeger was mijn haar lang heur.
Toen werd het ook idd nat onder de douche. Inclusief shampoo, destijds.
Ken jij mij nog met lang?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Had jij niet al kort toen wij ontmoetten? Ik weet niet, ik heb je in mijn hoofd iig opgeslagen onder "altijd al kort, gelukkig in remise"quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huh?
Vroeger was mijn haar lang heur.
Toen werd het ook idd nat onder de douche. Inclusief shampoo, destijds.
Ken jij mij nog met lang?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik kom hier maar steeds bij terug. Wat is dan toch een kutprekende vega? Bij een kutprekende lesbo kan ik me vanalles voorstellen, maar een kutprekende vega?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo'n kutprekende vega. Kan het niet helpen. Aard van het beestje vrees ik
Kutkaas IPV stremselkaas? Lijkt me toch niet wat hoor
Remissie
Wat voor gist gebruiken jullie eigenlijk in huize lesbolust voor al die broden van jullie..?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kom hier maar steeds bij terug. Wat is dan toch een kutprekende vega? Bij een kutprekende lesbo kan ik me vanalles voorstellen, maar een kutprekende vega?
Kutkaas IPV stremselkaas? Lijkt me toch niet wat hoorI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dan nog snap ik je nietquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk stiekem dat jij en ik Heks worden zoals van dat boek van Roald DahlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik blij ben dat je laatste chemo weer even geleden isquote:
Hoezo "worden"?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk stiekem dat jij en ik Heks worden zoals van dat boek van Roald DahlJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nouja, dit soort vegans dus denk ik danquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kom hier maar steeds bij terug. Wat is dan toch een kutprekende vega? Bij een kutprekende lesbo kan ik me vanalles voorstellen, maar een kutprekende vega?
Kutkaas IPV stremselkaas? Lijkt me toch niet wat hoor:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan niet, jij hebt kinderen. Ik ken mensen met kinderen die ik verrassend leutig blijk te vinden in acceptabele porties. Ik zou het niet meer kennen. Ik zou wel een soort heks kunnen worden die zich focust op incompetente ouders, zie je zo iets ook een beetje zitten?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk stiekem dat jij en ik Heks worden zoals van dat boek van Roald DahlI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik vind jou de minst kutte preekvegan ooit hoor Candaas. Dat gesprek hebben we al vaker gehad, maar ik blijf het herhalen. Je kunt in de SC waarin we zitten niet verwachten dat het niet over vlees en vis ed gaat en je preekt maar zelden. Daarentegen neem je 1000 tijd als iemand iets vraagt in die richting, of om je eigen standpunten heel erg van uit jezelf uit een te zetten.
Ik weet niet of je de behoefte hebt om bekeerderig te zijn, maar je zet me vaker aan het denken dan de roepers en de gillers.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Bruggemanquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat voor gist gebruiken jullie eigenlijk in huize lesbolust voor al die broden van jullie..?
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, dit soort vegans dus denk ik dan:
RilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen vegans geen bh's?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik was aan het dollenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind jou de minst kutte preekvegan ooit hoor Candaas. Dat gesprek hebben we al vaker gehad, maar ik blijf het herhalen. Je kunt in de SC waarin we zitten niet verwachten dat het niet over vlees en vis ed gaat en je preekt maar zelden. Daarentegen neem je 1000 tijd als iemand iets vraagt in die richting, of om je eigen standpunten heel erg van uit jezelf uit een te zetten.
Ik weet niet of je de behoefte hebt om bekeerderig te zijn, maar je zet me vaker aan het denken dan de roepers en de gillers.Maar thnx
![]()
Mijn directe omgeving vind me misschien wel af en toe wat te bekeerderig. En op straat ben ik dat ook wel.
Maar hier probeer ik me wat in te houden, in de zin van; ik reageer vaker vanuit die ideologie in NWS enzo.![]()
Nee, 'until every cage is empty..' . Dus de boobies opsluiten is dan vast ook verkeerd.quote:![]()
(Althans, je kunt ze niet echt om consent vragen?)![]()
M'n arme boobies, wat doe ik ze aan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, 'until every cage is empty..' . Dus de boobies opsluiten is dan vast ook verkeerd.![]()
(Althans, je kunt ze niet echt om consent vragen?)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ook een optiequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij zo'n Hollands thema zou ik het eerder gewoon vegetarische gehaktballetjes halen. Die zijn bijvoorbeeld erg lekker in een champignonsaus. Brood en salades erbij en dikke prima.
Wij hadden beiden toch wel door dat we aan het geinen waren hequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was aan het dollenMaar thnx
![]()
Mijn directe omgeving vind me misschien wel af en toe wat te bekeerderig. En op straat ben ik dat ook wel.
Maar hier probeer ik me wat in te houden, in de zin van; ik reageer vaker vanuit die ideologie in NWS enzo.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet of je de behoefte hebt om bekeerderig te zijn, maar je zet me vaker aan het denken dan de roepers en de gillers.zo ontzettend mee eens
We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik was bloedserieus....quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wij hadden beiden toch wel door dat we aan het geinen waren he![]()
![]()
Jongens, sturen jullie die veren in mijn reet (is dat wel vegan?) door naar mijn werkgever? Ik heb a.s. maandag mijn proeftijdgesprek. Ok, thnx, kusje, bye!![]()
![]()
Ik heb nog wel ergens een oud kussen, gebeurt daar ook nog wat nuttigs mee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, sturen jullie die veren in mijn reet (is dat wel vegan?) door naar mijn werkgever? Ik heb a.s. maandag mijn proeftijdgesprek. Ok, thnx, kusje, bye!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zo heb ik mijn haar nuquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:58 schreef Molo het volgende:
Ik hoop dat mijn grijs nog meer door gaat zetten
Dit lijkt me awesome
[ afbeelding ]
Maar zal in de praktijk wel een gekrulde Helen Mirren worden qua kapsel ofzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heu je bent toch net begonnen? Korte proeftijd?quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, sturen jullie die veren in mijn reet (is dat wel vegan?) door naar mijn werkgever? Ik heb a.s. maandag mijn proeftijdgesprek. Ok, thnx, kusje, bye!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ga er maar eens even voor on all foursquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, sturen jullie die veren in mijn reet (is dat wel vegan?) door naar mijn werkgever? Ik heb a.s. maandag mijn proeftijdgesprek. Ok, thnx, kusje, bye!
Ik ben uiteraard bloedserieus
1 juni, dus een maandjequote:Op donderdag 24 juni 2021 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heu je bent toch net begonnen? Korte proeftijd?![]()
Time flies!![]()
Best lastig lijkt me dat nog, bosjesgewijs veren aanbieden op dergelijke wijze.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga er maar eens even voor on all fours
Ik ben uiteraard bloedserieusProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje afgunstig van (op?) mannen met beter zittend haarEn dat voor 19,- per knipbeurt
De prijs van mijn knipbeurten zal ik maar even niet noemen hierquote:.
Overigens, zodra ik weer naar de kapper ben geweest (en dan wel na het uitspoelen van al die troep die ze er graag insmeren, maar waardoor het na een half uur slap naar beneden druipt) zit het wel weer geweldig, want die man kan knippen... die mag dus nooit met pensioen!
![]()
Maar ik ben nu al een tijdje niet geweest en het nog wat aan het uitstellen. Dan zit het straks (over 1,5 maand) op vakantie geweldig. Nu zit het toch 9 van de 10 dagen in een stom knotje.![]()
Heb je sulfaatvrije shampoo geprobeerd? Die gebruik ik nu een paar jaar en dat doet ook wonderen. Het ontvet je haar minder, waardoor het van zichzelf minder vet hoeft toe te voegen, en dan kun je ook langer tussen wasbeurten. Ik was 2 keer per week, want ik moet wel met de hoeveelheid zand/modder/slib/drek/takjes/blaadjes die ik er telkens weer insmeer, maar het is nu veel minder "stro" direct na het wassen en veel minder vet 3 dagen na het wassen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn kapper geeft me nog altijd op mijn lazer dat ik mijn haar te vaak was. Dat is ook zo. Liefst 1, max 2 keer per week is zijn motto.![]()
175 voor Keratine
Daarentegen heb ik nu een thuiskapster die veel te weinig vraagt voor het betere knip en kleurwerk, dus dat is maar 35 piek
Ja, ik ben na het no-poo-en shampoobars gaan gebruiken. Momenteel eentje van Lush die wel prettig werktquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je sulfaatvrije shampoo geprobeerd? Die gebruik ik nu een paar jaar en dat doet ook wonderen. Het ontvet je haar minder, waardoor het van zichzelf minder vet hoeft toe te voegen, en dan kun je ook langer tussen wasbeurten. Ik was 2 keer per week, want ik moet wel met de hoeveelheid zand/modder/slib/drek/takjes/blaadjes die ik er telkens weer insmeer, maar het is nu veel minder "stro" direct na het wassen en veel minder vet 3 dagen na het wassen.![]()
Ik moet er gewoon weer even een beetje doorheen, wat vettigere dagen. Ooit waste ik het dus niet, dat werkte niet, maar daarna 1x in de 10-14 dagen was geen enkel probleem. En veel betere krullen.
Nu draag ik het vaak vast, dus dat helpt weer om de tijd tussen wasbeurten wat te rekken.![]()
Die dingen van Lush hebben toch juist wel SLS ?
Ik heb nog teveel voorraad shampoo dus nog niet over kunnen stappen op bars dus nog niet helemaal in verdiept.![]()
Overigens krijg ik die krullen ook vooral als ik max 2 keer per week shampoo gebruik; anders wordt het een statische pluizebol.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hebt gelijk, ik zie dat de mijne inderdaad nog wel een sulfaat als ingrediënt heeft!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nog teveel voorraad shampoo dus nog niet over kunnen stappen op bars dus nog niet helemaal in verdiept.
Hiervoor ook een tijdje met Marseille zeep gewassen. Dat ging heel lang erg goed, en opeens niet meer. Geen idee wat dat was. Werd echt touw.![]()
Natrium Lauryl Sulfaat, even snel gegluurd. Geen idee waar die staan op de schaal van heftigheid qua reiniger.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nog teveel voorraad shampoo dus nog niet over kunnen stappen op bars dus nog niet helemaal in verdiept.
Ik heb meestal sulfaatvrij, maar gevoelig voor opbouw van troep dankzij fijn haar, dus af en toe wel een sulfaat. Al zou een azijnspoeling ook moeten werken, maar drempels enzo.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat is de sterkste sulfaat. Daarna komt natrium laureth sulfaat, die is iets milder.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Natrium Lauryl Sulfaat, even snel gegluurd. Geen idee waar die staan op de schaal van heftigheid qua reiniger.
Ik heb meestal sulfaatvrij, maar gevoelig voor opbouw van troep dankzij fijn haar, dus af en toe wel een sulfaat. Al zou een azijnspoeling ook moeten werken, maar drempels enzo.
@sigme gebruikte ook azijn toch?
Ik doe m'n was met azijn en daar ruik je als het droog is helemaal niks meer van. Voor de geur hoef je iig niet bang te zijn.![]()
Ik wil eigenlijk nog steeds dat baking soda gebeuren eens proberen. En dan naspoelen met azijn.
En dan eventueel 'lijnzaad-gel' maken.
Maar ik moet ook nog even zin maken om dat uit te gaan vogelen geloof ik.
![]()
Ik snap eigenlijk het wassen met baking soda niet zo goed. Het spul is ook kneiterbasisch en enorm ontvettend, waarom zou dat beter zijn dan de op sulfaat gebaseerde zepen? Enige is dat je het makkelijk "zelf kunt maken" maar ja, hoeveel maakt dat uit?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds dat baking soda gebeuren eens proberen. En dan naspoelen met azijn.
![]()
Baking soda zou ik niet doen, dat droogt enorm uit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Candaasje het volgende:
Aah, check!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is de sterkste sulfaat. Daarna komt natrium laureth sulfaat, die is iets milder.
@:sigme gebruikte ook azijn toch?
Ik doe m'n was met azijn en daar ruik je als het droog is helemaal niks meer van. Voor de geur hoef je iig niet bang te zijn.
En de geur is niet perse wat me tegenhoudt, meer m'n eigen gebrek aan motoriek en hoe dat dan aan te pakken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
In de mijne zit Natrium Coco Sulfaat .quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is de sterkste sulfaat. Daarna komt natrium laureth sulfaat, die is iets milder.
@:sigme gebruikte ook azijn toch?
Ik doe m'n was met azijn en daar ruik je als het droog is helemaal niks meer van. Voor de geur hoef je iig niet bang te zijn.
Ik ben er niet 100% tevreden over hoor, maar het werkt voor nu 'ok-ish'. Ik merk wel dat het teveel stript in de zin dat mijn haar er toch nog door gaat klitten. (Dat doet het altijd van te agressieve reiniging. Bij de kapper is dat ook altijd feest.)![]()
Dat doet een collega van me; ze heeft van zichzelf dunnig blond haar, en heeft nep-dreads (erg erg erg veel) ingevlochten zitten, die ritueel gereinigd worden in een baking-soda alchemie sessie met een van haar soulmates.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:08 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja goede wel. Maar werkt enkel azijn voldoende?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk het wassen met baking soda niet zo goed. Het spul is ook kneiterbasisch en enorm ontvettend, waarom zou dat beter zijn dan de op sulfaat gebaseerde zepen? Enige is dat je het makkelijk "zelf kunt maken" maar ja, hoeveel maakt dat uit?
(Nouja, dat is snel genoeg te ontdekken natuurlijk)
![]()
Kijk anders eens naar Petal Fresh shampoo. Ik ben fan van die met munt en rozemarijn. Die met tea tree is wat dunner van textuur, zeept wat minder lekker in. Vegan, goed uitgelegd welke ingrediënten, sulfaatvrij, ¤5 bij de Kruidvat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In de mijne zit Natrium Coco Sulfaat .
Ik ben er niet 100% tevreden over hoor, maar het werkt voor nu 'ok-ish'. Ik merk wel dat het teveel stript in de zin dat mijn haar er toch nog door gaat klitten. (Dat doet het altijd van te agressieve reiniging. Bij de kapper is dat ook altijd feest.)![]()
Azijn is meer een conditioner, geloof ik. Dat is iig ook hoe ik het met de was gebruik, als wasverzachter.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, ja goede wel. Maar werkt enkel azijn voldoende?
(Nouja, dat is snel genoeg te ontdekken natuurlijk)
![]()
Ik heb exact dezelfde.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar Petal Fresh shampoo. Ik ben fan van die met munt en rozemarijn. Die met tea tree is wat dunner van textuur, zeept wat minder lekker in. Vegan, goed uitgelegd welke ingrediënten, sulfaatvrij, ¤5 bij de Kruidvat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ah, ik ga eens kijken zo, thnxquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar Petal Fresh shampoo. Ik ben fan van die met munt en rozemarijn. Die met tea tree is wat dunner van textuur, zeept wat minder lekker in. Vegan, goed uitgelegd welke ingrediënten, sulfaatvrij, ¤5 bij de Kruidvat.![]()
![]()
Ik heb 'm echt al vier jaar, nog nooit zo trouw geweest aan een zeepmerk, maar het doet m'n haar echt goed. Veel volume, mooi glim, niet plakkerig/vettig, weinig pluis.quote:
De bijbehorende conditioner is oké, niet veel bijzonders. Maar de shampoo is prettig.![]()
Die gebruik ik ook! Erg fijn. Ik heb die tea tree.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar Petal Fresh shampoo. Ik ben fan van die met munt en rozemarijn. Die met tea tree is wat dunner van textuur, zeept wat minder lekker in. Vegan, goed uitgelegd welke ingrediënten, sulfaatvrij, ¤5 bij de Kruidvat.
maar ik wil dus als ze op zijn over op plasticloos, dus wordt weer zoeken.
Oh en die petal is heeeel vaak 1+1 bij de tuinen of hoe dat nu ook heet.![]()
Het haalt ook build up van je hoofdhuid weg, het zuur breekt de opgehoopte vetten af. Dat zou voor mij een reden zijn om het te proberen, in ieder geval.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Azijn is meer een conditioner, geloof ik. Dat is iig ook hoe ik het met de was gebruik, als wasverzachter.
Een van de vele linkjes: https://www.aukjeswereld.(...)-spoeling-acv-rinse/Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Holland & Barrett.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook! Erg fijn. Ik heb die tea tree.
maar ik wil dus als ze op zijn over op plasticloos, dus wordt weer zoeken.
Oh en die petal is heeeel vaak 1+1 bij de tuinen of hoe dat nu ook heet.
Bij de Kruidvat was ie laatst ook 1+1, maar ik doe een jaar met een fles dus ik weet niet of het nou eigenlijk zo slim was dat ik er meteen 2 heb gekocht![]()
![]()
Ik kreeg een vraag van iemand, en ik kan er eigenlijk geen antwoord op vinden: is er een causaal verband tussen een vaccinatie krijgen en er op reageren?
Met andere woorden: is je immuunsysteem beter (of juist slechter) als je helemaal niet reageert op een vaccin?
Mijn antwoord, politiek, was dat ik me niet kon voorstellen dat er maar 1 logisch verband is, gezien de complexiteit van het immuunsysteem, en dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat je met het ontvangen van 1 of 2 shots vaccin van 1 samenstelling je al direct conclusies kunt trekken over de kwaliteit van het totale immuunsysteem, maar dat ik het zou gaan navragen..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daarom heb ik dus ook voorraadquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Holland & Barrett.
Bij de Kruidvat was ie laatst ook 1+1, maar ik doe een jaar met een fles dus ik weet niet of het nou eigenlijk zo slim was dat ik er meteen 2 heb gekocht
paar flessen gekocht en met 1x per week wassen is dat dus een mega voorraad![]()
Ik zeg wel altijd vrolijk tegen mensen die over bijwerkingen mopperen dat hun vaccin in ieder geval IETS gedaan heeftquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:15 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg een vraag van iemand, en ik kan er eigenlijk geen antwoord op vinden: is er een causaal verband tussen een vaccinatie krijgen en er op reageren?
Met andere woorden: is je immuunsysteem beter (of juist slechter) als je helemaal niet reageert op een vaccin?
Mijn antwoord, politiek, was dat ik me niet kon voorstellen dat er maar 1 logisch verband is, gezien de complexiteit van het immuunsysteem, en dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat je met het ontvangen van 1 of 2 shots vaccin van 1 samenstelling je al direct conclusies kunt trekken over de kwaliteit van het totale immuunsysteem, maar dat ik het zou gaan navragen..maar dat is wat anders.
Denk dat je politieke antwoord wel prima is![]()
![]()
Dat zeg ik ook. Heb in de loop van de jaren best wel veel vaccinaties gehad en van alles maar 1x een bijwerking. En dan nu wel wat van pfizer, maar dat was ook (denk ik) omdat ik er op bedacht was. Heb me er nooit druk over gemaakt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zeg wel altijd vrolijk tegen mensen die over bijwerkingen mopperen dat hun vaccin in ieder geval IETS gedaan heeftmaar dat is wat anders.
Denk dat je politieke antwoord wel prima is
Enige waar ik ook een joekel van bijwerking van kreeg was Lariam, anti malaria middel. Als test ruim voor de vakantie 1 genomen. Op dinsdagmiddag. De nacht van vrijdag op zaterdag heb ik voor het eerst iets geslapen.
Dus op vakantie maar wat anders, minder goed, gesliktWe have far more in common than that which devides us..![]()
Kom ik weer met de HEMA, maar ik werd laatst erg blij van deze bar: https://www.hema.nl/mooi-(...)70gram-11067121.html
Bij een andere had ik echt nog conditioner nodig, maar bij deze eigenlijk niet.![]()
Die cookiemelder van Hema.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
OK., de paracetamol is uitgewerkt. Aanvullen dus.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had na de eerste pfizer een zere arm, en that's it. Tenzij dat het nog komt, maar dat denk ik toch niet, 2 dagen later.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blijft gek. Eerste Pfizer hier een middag slapen. Tweede moet nog.![]()
Weer project klaar, nu staal bestellen. Sommige platen zijn met 50% gestegen tov eind januari.
In januari 12 stuks laten snijden voor ¤80/stuk en voor 18 betalen we nu ¤120/stuk. Op snijwerk zit normaal behoorlijk wat staffelkorting.
¤30.000 aan staal is vandaag al besteld. Vergelijkbaar project in januari zat op ¤21.000Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Vanavond - geïnspireerd door mijn tip aan Cat - de haverfraiche-courgette-quiche van de AH![]()
Nu alleen nog wel eerst even boodschappen doen. Kan ik gelijk AH's vegan 'eier'salade en 'tonijn'salade uitproberen. (We hebben nog 3 pakken van die crackertjes, dus die moeten toch ooit eens op)
![]()
Vertel mij wat. We zijn nog bezig met dat huizenproject. (Verkennende fase nog steeds hoor. Ik heb eindelijk weer wat energie om na het werk niet gelijk in slaap te donderen, dus het schoot niet zo op de laatste wekenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:52 schreef derLudolf het volgende:
Weer project klaar, nu staal bestellen. Sommige platen zijn met 50% gestegen tov eind januari.
In januari 12 stuks laten snijden voor ¤80/stuk en voor 18 betalen we nu ¤120/stuk. Op snijwerk zit normaal behoorlijk wat staffelkorting.
¤30.000 aan staal is vandaag al besteld. Vergelijkbaar project in januari zat op ¤21.000) . En die bouwkosten zijn echt explosief gestegen het afgelopen jaar
![]()
![]()
Vanavond voor het eerst weer bij vrienden eten. Of ik al om 18 uur wilde komen...tuurlijk...moet ik je komen halen..nee doe maar niet, ik fiets wel, geitenbult op om vooraf wat cal. kwijt te raken.We have far more in common than that which devides us..![]()
Uhu en dan zijn dit alleen maar de materiaalkosten, we hebben geen last van kostprijsverhogende regeltjes.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. We zijn nog bezig met dat huizenproject. (Verkennende fase nog steeds hoor. Ik heb eindelijk weer wat energie om na het werk niet gelijk in slaap te donderen, dus het schoot niet zo op de laatste weken) . En die bouwkosten zijn echt explosief gestegen het afgelopen jaar
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Niet teveel ivm eiwitgedoequote:Op donderdag 24 juni 2021 13:33 schreef fietsie het volgende:
OK., de paracetamol is uitgewerkt. Aanvullen dus.
hep op feesboek gestaan!![]()
Wrom heet het ook alweer 'bar' ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef Tuindier het volgende:
Kom ik weer met de HEMA, maar ik werd laatst erg blij van deze bar: https://www.hema.nl/mooi-(...)70gram-11067121.html
Bij een andere had ik echt nog conditioner nodig, maar bij deze eigenlijk niet.
/als eens gevraagd... vergeten.![]()
Er stonden stroopwafels op.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Omdat verengelsing.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Wrom heet het ook alweer 'bar' ?
/als eens gevraagd... vergeten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gefietst naar de molenSta ik lekker in het zonnetje... duurt lang.... terwijl voor mijn gevoel het belletje dat er niemand meer IN de molen is allang had moeten gaan, want die vrouw die erin stond is al weggefietst
Maar goed, ik sta lekker naar de wieken van de molen te luisteren die boven me zwiepenen zon te happen.
Komt de molenaar die zegt tegen mij: goeiemorregeh! U kunt allang naar binnen.
Ja BÉL dan man!![]()
![]()
Gommers heeft hoogstpersoonlijk paracetamolletjes toegestaan :pquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet teveel ivm eiwitgedoe
hep op feesboek gestaan!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Diederikgodquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:06 schreef fietsie het volgende:
Gommers heeft hoogstpersoonlijk paracetamolletjes toegestaan :p
Dan is het goed.![]()
Diederik moet eens leren voortaan alleen zijn muil open te trekken over dingen waar hij verstand van heeft en te bedenken wat voor impact de rest van zijn overdenkingen heeftquote:
(Zei dat hij Janssen niet zo top vond ivm Indiase variant... Tuurlijk wordt het door media uit verband getrokken of verergerd maar denk daar dan ook e en over na wat je zegt, voor je mensen weer allerlei angst aanjaagt enzo)
Ik moest die afsluiter even opzoeken. Dat zuigt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat van die keratine wil ik nog wel gedetailleerder weten, heb je aanknopingspunten voor me?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Computer doet *blaas*ik heb de boel weer op gang!
Het probleem dat ik gisteren had waardoor alles het niet deed, kwam doordat iemand dacht dat het logisch was dat het getal na 99 niet 100 is maar :A.
DUBBELE PUNT A.
Wie kan hier niet tellen.![]()
Programma snapte de dubbele punt vervolgens zelf niet, waardoor hij parameters als commando's ging opvatten en andersom en toen liep alles zo hard in de soep dat ik niet eens een passende foutmelding kreeg. Nu simpelweg die dubbele punt weggehaald en een spatie na de A toegevoegd (fixed width bestanden, liefde) en A accepteert ie wel als nummer.![]()
![]()
@Tele6 je klooit slim door zo.![]()
![]()
En dat was sportsessie 7 al weer. Snel hoor hoe conditie en zin erop vooruit gaan.
En dan daarna gewoon nog een aantal zaken regelen buiten het dorp en route.![]()
Haren zijn nu schouderlang en overwegend grijs van nature.
Heel veel euro’s erin gestopt met coupe soleil een leven lang en dan sinds een jaar of tien een grijs masker om het asblond/grijs te kleuren.
Wat erg DP van alocepia.![]()
![]()
Beiden van Pfizer I en II geen last gehad.
En ik ga niet uitzoeken of het immuunsysteem het goed doet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik heb 1001 problemen maar afwezige wenkbrauwen zijn daar niet eentje vanik moet ook vooral niets bijtekenen want dan word ik eng
Grijs word ik ook nog niet, maar blond, dus het valt sowieso niet op. Mijn lief is wel heel donker en grijst een beetje, maar nu is ze blond-uit-een-potje-met-uitgroei
En ik ga morgen naar de kapper en ik krijg een nieuwe en ik hoop maar het wat is
![]()
Horizontale bijleespost met alleen maar harige onderwerpen![]()
Ik ging net even als pauze een rondje hollen en nu ben ik zo tevreden over mezelf dat ik me niet meer aan het werk geschopt krijgt
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Oh ja, wenkbrauwen met gaten een beetje opvullen met poeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaren geleden een tondeuse gekocht en hou het lekker kort, is een prof Panasonic, maar die had ik er in een jaar uit.quote:
Heb een hekel aan naar de kapper gaan, dat gevrut aan je kop.![]()
Friesland en Groningen groen in het ECDC overzicht
Das ook een enorme stap, vorige week waren ze nog rood!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:14 schreef fietsie het volgende:
Friesland en Groningen groen in het ECDC overzicht
Doe jij ook elke donderdag F5'en?![]()
Als je lekker in de zon stond te kijken naar de molen is het toch primaquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:03 schreef Blues het volgende:
Gefietst naar de molenSta ik lekker in het zonnetje... duurt lang.... terwijl voor mijn gevoel het belletje dat er niemand meer IN de molen is allang had moeten gaan, want die vrouw die erin stond is al weggefietst
Maar goed, ik sta lekker naar de wieken van de molen te luisteren die boven me zwiepenen zon te happen.
Komt de molenaar die zegt tegen mij: goeiemorregeh! U kunt allang naar binnen.
Ja BÉL dan man!
Heb vanmorgen m'n eerste shotje Pfizer gehad. Kreeg daarna een ijsje en limo voor tijdens het wachten.
Ein.
De.
Lijk.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Luxe, een ijsje en limo!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je lekker in de zon stond te kijken naar de molen is het toch prima
Heb vanmorgen m'n eerste shotje Pfizer gehad. Kreeg daarna een ijsje en limo voor tijdens het wachten.
Ein.
De.
Lijk.![]()
![]()
Ik heb een luxeprobleem. Ik kan niet kiezen of ik naar Thermen Bussloo of Spa Sereen wil.
De laatste is denk ik rustiger, maar de eerste heeft meer sauna's en baden en een tuin. Is alleen wel verder weg.
Qua restaurant-opties voor ons maakt het geloof ik niet heel veel verschil, beide hadden wel iets geschikts op de kaart staan. (Thermen Soesterberg is er ook nog en is dichterbij, maar vind ik toch weer minder dan Bussloo, vooral qua tuinen.)![]()
Wanneer ga je en wat doet het weer dan?quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een luxeprobleem. Ik kan niet kiezen of ik naar Thermen Bussloo of Spa Sereen wil.
De laatste is denk ik rustiger, maar de eerste heeft meer sauna's en baden en een tuin. Is alleen wel verder weg.
Qua restaurant-opties voor ons maakt het geloof ik niet heel veel verschil, beide hadden wel iets geschikts op de kaart staan. (Thermen Soesterberg is er ook nog en is dichterbij, maar vind ik toch weer minder dan Bussloo, vooral qua tuinen.)We have far more in common than that which devides us..![]()
5 juli pas (maandag over een week). Geen idee dus nog wat het weer zal doen. Maar het hoeft op zich niet heel warm te zijn om toch buiten te genieten. (Eigenlijk is niet te zonnig weer veel beter voor een saunabezoek.)quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je en wat doet het weer dan?
Ik neig naar Bussloo. Of we doen nu SpaSereen en dan later in het jaar een weekendje Bussloo.![]()
/firstworldproblems![]()
Ik vind beide fijn, maar Sereen wat minder massaal.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:45 schreef Candaasje het volgende:
Qua restaurant-opties voor ons maakt het geloof ik niet heel veel verschil, beide hadden wel iets geschikts op de kaart staan. (Thermen Soesterberg is er ook nog en is dichterbij, maar vind ik toch weer minder dan Bussloo, vooral qua tuinen.)I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Ik dacht meer, met slagregens heb je niet zoveel aan de tuinenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
5 juli pas (maandag over een week). Geen idee dus nog wat het weer zal doen. Maar het hoeft op zich niet heel warm te zijn om toch buiten te genieten. (Eigenlijk is niet te zonnig weer veel beter voor een saunabezoek.)
Ik neig naar Bussloo. Of we doen nu SpaSereen en dan later in het jaar een weekendje Bussloo.![]()
/firstworldproblems
We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja, voor een dagje is dat misschien wel gewoon prettigquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind beide fijn, maar Sereen wat minder massaal.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht meer, met slagregens heb je niet zoveel aan de tuinenok, fair enough
![]()
Ik zou een online evenement hebben via Zoom maar ze hebben me de link niet gestuurd en nu zijn ze niet te bereiken want ze zitten allemaal in dat evenement![]()
![]()
Dat had ik vanmiddag met een overleg. Dus ik lees de notulen later wel heb ik maar besloten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou een online evenement hebben via Zoom maar ze hebben me de link niet gestuurd en nu zijn ze niet te bereiken want ze zitten allemaal in dat evenement![]()
Mensen met die shampooshit, koop een fatsoenlijke varkensharenborstel en borstel die talg uit, dan heb je die ranzige shampooshit niet noooodig.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hoe krijg je zo'n borstel door je haar heen? Ik had een zachte borstel, maar nu m'n haar langer en dikker is kom ik er echt niet meer doorheen. Ook als ik alle klitten er al uit heb.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Mensen met die shampooshit, koop een fatsoenlijke varkensharenborstel en borstel die talg uit, dan heb je die ranzige shampooshit niet noooodig.![]()
Ik ben pas in Soesterberg geweest, we waren aangenaam verrast. Tuinen idd niet heel spannend, maar nu ook niet heel druk. En zat rustige hoekjes (om te slapen, niet om te vozenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:45 schreef Candaasje het volgende:
Qua restaurant-opties voor ons maakt het geloof ik niet heel veel verschil, beide hadden wel iets geschikts op de kaart staan. (Thermen Soesterberg is er ook nog en is dichterbij, maar vind ik toch weer minder dan Bussloo, vooral qua tuinen.)) te vinden. Ook altijd een hangmat vrij dus dat was sowieso dikke prima. En het natuurbad is gaaf
![]()
Wel duuuur qua eten en behandelingen
Met grote lukt dat niet, met kleinere is het makkelijker. En je hebt ze met en zonder kussen. Zonder zijn steviger.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n borstel door je haar heen? Ik had een zachte borstel, maar nu m'n haar langer en dikker is kom ik er echt niet meer doorheen. Ook als ik alle klitten er al uit heb.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja Thermen is wel fijn hoorquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben pas in Soesterberg geweest, we waren aangenaam verrast. Tuinen idd niet heel spannend, maar nu ook niet heel druk. En zat rustige hoekjes (om te slapen, niet om te vozen) te vinden. Ook altijd een hangmat vrij dus dat was sowieso dikke prima. En het natuurbad is gaaf
![]()
Wel duuuur qua eten en behandelingen. Ik heb nu SpaSereen in Maarssen geboekt. Dat is qua tuinen helemaal niks (je kunt wel zwemmen in de Maarsseveense Plassen).
Thermen bewaren we dan voor het najaar. Dan doen we er dus een overnachting bij![]()
Aangezien ik nu toch in een smijthetgeldoverdebalk-spree ben; ik ben maar eens aan het kleding/schoenen-shoppen geslagen. In veel mijn T-shirts vallen inmiddels echt gaten. En geïnspireerd door @sigme 's pakketje, heb ik nu een ander linnen shirtje in mijn mandje gegooid. Alleen nog even de creditcard bij mijn vriend ontfutselen![]()
![]()
Hatseequote:Op donderdag 24 juni 2021 17:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja Thermen is wel fijn hoor. Ik heb nu SpaSereen in Maarssen geboekt. Dat is qua tuinen helemaal niks (je kunt wel zwemmen in de Maarsseveense Plassen).
Thermen bewaren we dan voor het najaar. Dan doen we er dus een overnachting bij![]()
Aangezien ik nu toch in een smijthetgeldoverdebalk-spree ben; ik ben maar eens aan het kleding/schoenen-shoppen geslagen. In veel mijn T-shirts vallen inmiddels echt gaten. En geïnspireerd door @:sigme 's pakketje, heb ik nu een ander linnen shirtje in mijn mandje gegooid. Alleen nog even de creditcard bij mijn vriend ontfutselen
Ik heb dat 3 maanden lang geprobeerd. Met verschillende borstels en kammen. Het werkt tot op zekere hoogte bij mij. Op een gegeven moment bouwt het toch teveel op.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Mensen met die shampooshit, koop een fatsoenlijke varkensharenborstel en borstel die talg uit, dan heb je die ranzige shampooshit niet noooodig.
Maar het helpt zeker wel om het 'sebum' te verdelen en niet als een plakkaat op je hoofd te laten zitten, zeker![]()
![]()
Heb ik. Everzwijnhaar dan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Mensen met die shampooshit, koop een fatsoenlijke varkensharenborstel en borstel die talg uit, dan heb je die ranzige shampooshit niet noooodig.
En nog steeds shampoo nodig![]()
Was mijn haar om de dag. 1x per week zou me meer bekoren, maar dat is geen doen
Heb geen plakkaten (dat ik weet)quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb dat 3 maanden lang geprobeerd. Met verschillende borstels en kammen. Het werkt tot op zekere hoogte bij mij. Op een gegeven moment bouwt het toch teveel op.
Maar het helpt zeker wel om het 'sebum' te verdelen en niet als een plakkaat op je hoofd te laten zitten, zeker
Maar na 2 dagen is mijn fijne haar vet, everzwijnharenborstel of niet
Past 'ie? Is het wat?quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:51 schreef Candaasje het volgende:
En geïnspireerd door @sigme 's pakketjeik moet verrassend weinig
Ik was mijn haren schoon met baksoda, en sluit daarna de schubjes weer met azijn. Werkt voor mij het best. Eens per week à tien dagen. In de tijd daartussen douche ik meestal met muts. Soms maak ik het 's ochtends nat met koud water, nog somser kam ik het dan nat door.
Niet wassen heb ik ook wel geprobeerd, maar daar heb ik het doorzettingsvermogen of het juiste haar niet voor. Het moet sowieso wel af en toe nat en gekamd worden, anders krijg ik dreads. Toen ik nog echt te vaak dronken was kreeg ik dat, toen heb ik het kort geschoren. Daarna was dronken worden een stuk duurder, dus dat doen we maar niet weer.ik moet verrassend weinig
Nieuwe kleding show graag
Ik was mn haar meestal op zaterdag met een klein beetje neutral shampoo (parfumallergie).
3x in de week als ik werk alleen douchen zonder haar nat. Borstelen met nat gemaakte borstel.
Andere vrije dagen sochtends douchen met alleen haar nat niet wassen.
Perfect.![]()
Het is iets waar je haar wel even aan moet wennen, als het al gewend is aan shampoo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik. Everzwijnhaar dan.
En nog steeds shampoo nodig![]()
Was mijn haar om de dag. 1x per week zou me meer bekoren, maar dat is geen doen
Ik heb het toen 'cold turkey' gedaan, en de eerste 3, 4 weken waren echt vettttttttttt. Ondanks borstelen en kammen. (Hielp trouwens bij mij wel om het niet elke dag nat te maken). Eenmaal meer gewend aan de nieuwe 'routine', werd mijn haar wel steeds minder vet. Uiteindelijk dus eens in 10-14 dagen wassen zonder problemen.
Maar bij mij is het te vaak wassen er ook weer ingeslopen en nu wordt het na 3-4 dagen weer echt viezig vet.![]()
Ik moet nog even een selectie maken. Daarna zal ik wat plaatjes spammen, maar het zijn gewoon shirtjes enzo hè. Geen galajurken of dat soort bijzondere kledingstukkenquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:33 schreef Blues het volgende:
Nieuwe kleding show graag
Ik was mn haar meestal op zaterdag met een klein beetje neutral shampoo (parfumallergie).
3x in de week als ik werk alleen douchen zonder haar nat. Borstelen met nat gemaakte borstel.
Andere vrije dagen sochtends douchen met alleen haar nat niet wassen.
Perfect.![]()
![]()
Jup, ik vind het ook een goede bron om te zien hoe het nu om ons heen is, ik droom heeel voorzichtig nog van een tripje Västerbottens län enid augustusquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Das ook een enorme stap, vorige week waren ze nog rood!
Doe jij ook elke donderdag F5'en?
[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 24-06-2021 18:59:35 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Keratine is een soort omgekeerd permanent. Je hebt chemisch en non chemisch. Huppeldepup/japans. Japans is hardcore chemisch en maakt mijn haar stijler. Met een beurtje stijltangen is het dan grotendeels gladglad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest die afsluiter even opzoeken. Dat zuigt!
Maar dat van die keratine wil ik nog wel gedetailleerder weten, heb je aanknopingspunten voor me?
Meeste mensen kunnen ook wel af met die minder chemische, maar ik ben #teamhoechemischerhoebeter
Die borstel heb ik al heel lang (en sinds een jaar of 2 nog 2 reserveborstels), dus dat is op zich niet voldoende.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is iets waar je haar wel even aan moet wennen, als het al gewend is aan shampoo.
Ik heb het toen 'cold turkey' gedaan, en de eerste 3, 4 weken waren echt vettttttttttt. Ondanks borstelen en kammen. (Hielp trouwens bij mij wel om het niet elke dag nat te maken). Eenmaal meer gewend aan de nieuwe 'routine', werd mijn haar wel steeds minder vet. Uiteindelijk dus eens in 10-14 dagen wassen zonder problemen.
Maar bij mij is het te vaak wassen er ook weer ingeslopen en nu wordt het na 3-4 dagen weer echt viezig vet.
3-4 dagen zou al winst zijn trouwens, qua niet wassen. Gewoon een tijdje maar 1x per week doen en je haar went eraan?
Misschien eens proberen dan, al voel ik me erg ongemakkelijk met vet haar."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je kunt het iedere keer wat rekken. Ik ging van elke 2 dagen naar elke 4 dagen wassen via elke 3 dagen wassen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die borstel heb ik al heel lang (en sinds een jaar of 2 nog 2 reserveborstels), dus dat is op zich niet voldoende.
3-4 dagen zou al winst zijn trouwens, qua niet wassen. Gewoon een tijdje maar 1x per week doen en je haar went eraan?
Misschien eens proberen dan, al voel ik me erg ongemakkelijk met vet haar.En het helpt dus ook als je een minder agressieve shampoo gebruikt, want dan leert je hoofd om minder vet te maken want dat vet wordt er niet telkens weer afgehaald. Dus misschien eerst overstappen op een shampoo met iig niet Sodium Lauryl Sulfate, en daarna de tijd tussen wasbeurten rekken?
Ben je een beetje handig met vlechten? Met vet haar zit een vlecht soms zelfs mooier, want dan is hij mooi glad zonder alle pluishaartjes aan alle kanten.![]()
Top!quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, en ja! Ik vind het shirtje trouwens ook heel tof!
dank dank!
Ik heb maaaaaaaanden op die jurk zitten vlassen, en toen kocht ik 'm uiteindelijk, en toen paste ik 'm niet. Terwijl ik 'm zo mooi vind. Dat shirtje was ik vergeten, maar nu weet ik het weer.
Fijn dat het onderdak gevonden heeft! Mooi spul, mooi materiaal, dat verdient een passend lijf erin.ik moet verrassend weinig
Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kunt het iedere keer wat rekken. Ik ging van elke 2 dagen naar elke 4 dagen wassen via elke 3 dagen wassen.En het helpt dus ook als je een minder agressieve shampoo gebruikt, want dan leert je hoofd om minder vet te maken want dat vet wordt er niet telkens weer afgehaald. Dus misschien eerst overstappen op een shampoo met iig niet Sodium Lauryl Sulfate, en daarna de tijd tussen wasbeurten rekken?
Ben je een beetje handig met vlechten? Met vet haar zit een vlecht soms zelfs mooier, want dan is hij mooi glad zonder alle pluishaartjes aan alle kanten.
En neeDe vlecht zelf zal dan overigens wel glad zijn inderdaad, maar het probleem is meer het haar op mijn hoofd ipv de staart of de vlecht.
Oh, dat klinkt niet als iets voor mij.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Keratine is een soort omgekeerd permanent. Je hebt chemisch en non chemisch. Huppeldepup/japans. Japans is hardcore chemisch en maakt mijn haar stijler. Met een beurtje stijltangen is het dan grotendeels gladglad.
Meeste mensen kunnen ook wel af met die minder chemische, maar ik ben #teamhoechemischerhoebeterik moet verrassend weinig
Het leek me al niet des sigmesquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet als iets voor mij.
Ik vind invlechten makkelijker als m'n haar wat vet is, dan glipt het niet zo snel wegquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
En neeDe vlecht zelf zal dan overigens wel glad zijn inderdaad, maar het probleem is meer het haar op mijn hoofd ipv de staart of de vlecht.
![]()
![]()
Oh dat is zo shit dan!quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Top!
Ik heb maaaaaaaanden op die jurk zitten vlassen, en toen kocht ik 'm uiteindelijk, en toen paste ik 'm niet. Terwijl ik 'm zo mooi vind. Dat shirtje was ik vergeten, maar nu weet ik het weer.
Fijn dat het onderdak gevonden heeft! Mooi spul, mooi materiaal, dat verdient een passend lijf erin.
Hij past bovenaan echt precies, maar ik heb dan ook niet zoveel, dus als je een iets grotere cup hebt, dan wordt het hem niet![]()
![]()
nope nope nope nope. Zonde van je krullen!quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet als iets voor mij.![]()
Vaarregels toch nog maar een keer doornemen, van die dingen als "zeilboot met giek over bakboord", had ie nou voorrang of nou juist -niet- ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zeil gaat voor spier gaat voor motorquote:Op donderdag 24 juni 2021 20:16 schreef fietsie het volgende:
Vaarregels toch nog maar een keer doornemen, van die dingen als "zeilboot met giek over bakboord", had ie nou voorrang of nou juist -niet- ?
Basisregel die ik aanhoud is "kan ie probleemloos over mijn boot dan heeft ie sowieso voorrang".quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeil gaat voor spier gaat voor motor
Dan heb je al een hele berg situaties getackeled.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede daad van de dag weer bericht. Mensen overgestart.
Beetje jammer dat ik ze ook een uur eerder ook had kunnen helpen. Ze stonden op de parkeerplaats, te roken. Toen ik terug kwam van rondje door centrum Emmen stonden ze er nog steeds.
Bleek dat ze de accu leeg hadden en iedereen die ze hadden gebeld had of geen tijd, geen startkabels of een te zwakke accu. (Dat lijkt me sterk overigens...)
Ze ook maar even verteld dat je een Clio diesel prima met twee man aan kunt duwen. Die mensen waren stellig in de overtuiging dat dat niet kon. Uit ervaring kan ik vertellen dat het wel kan![]()
#liefdagboekKranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties Forumhop: Hop naar: