abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200035791
Kaat :*
pi_200036618
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nog meer compost *O*

@:AnneX, met opdruk mag hoor. De tijd dat inkt echt giftig was ligt al lang achter ons. Kranteninkt of de inkt van een kartonnen doos is dus ook prima voor op de hoop.
Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden. :@
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
  woensdag 23 juni 2021 @ 23:59:39 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200036763
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als ik jullie toch niet had om bij bij de les te houden. :@
Plus dat ik sowieso geen liefhebber ben van de prints op keukenpapier en play papier.
In dit huishouden allemaal wit papier. En praktisch ook: wit keukenpapier kan in de magnetron. Zoals vanavond om plakjes spek te bakken.
En een bevroren boterham in te wikkelen om te ontdooien. Of hoeft dat ook al niet meer…?
En ik dacht dat de inkt dan vuurwerk zou geven.
Als de inkt metaal bevat man het gaan fikken ja

Maar dat bevat het gok ik niet

Waarom trouwens een boterham in een keukenpapiertje om te ontdooien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200037033
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Waterspetter vuurwerk ?
Ooit heb ik mij dat aangeleerd voordat google bestond. Of fok. B-)
Vrijwel alles gaat afgedekt in de magnetron, behalve de melk met havermoutmix en bekers warme melk voor de koffie, bedenk ik mij.
pi_200037356
Goedemorgen :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200037358
Goedemorgen P *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200037363
@Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit ;)
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.

En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer. :7

Wel mooi hier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Padversperrende Hooglanders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slang in het wild gespot! O+ O+
SPOILER
Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider.. *O*
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-06-2021 06:59:55 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_200037367
Hoe vond Günther de slang? _O_

Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200037384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vond Günther de slang? _O_

Hopelijk vandaag lekker veel zon voor jullie. Nou ja, in ieder geval geen regen. Al is dat wel traditie. En Günther ook goed nakijken op teken, maar dat doe je vast wel.
Die twee zaten op Günther ;) Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten ook dichter bij de grond natuurlijk ^O^ Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek :')
pi_200037385
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:51 schreef minilot het volgende:

Die twee zaten op Günther ;) Die is vast het lekkerst! Slang werd door 'm ontdekt, peuters zitten dichter bij de grond natuurlijk! ^O^ Günther vind alle beestjes die kleiner zijn dan hij leuk en boeiend, dat is inclusief slang en teek :')
Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven! *O*

_O-
pi_200037388
Halve teruglees, @sigme en @Molo ik had distels in mijn trouwboeketje :9

Wat een opluchting wat betreft het er op tijd bij zijn geweest van je vader, @Lonaa! :* Wens 'm maar alle succes met stoppen met roken! O+
pi_200037394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh kijk mama, een beestje met een schattig glanzend bolletje heeft zijn fuzzy zwarte pootjes in mijn huid gegraven! *O*

_O-
Mja, zo ongeveer :')
pi_200037405
Goedemorgen :W

Leuke foto's mini
pi_200037429
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 juni 2021 @ 07:20:18 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200037432
Mogge :W
Laatste dagje *O*. Dan een week vrij :)

Leuke foto's mini :) Zoals ook op Twitter al eens gezegd moet ik ook eens die kant op voor de N70 ;)

Isa Veel Plezier/Sterkte* (doorhalen wat niet van toepassing is)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 24 juni 2021 @ 07:24:14 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200037443
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wordt het vocht een beetje opgenomen en de boterham minder zompig.
Maar ranzig blijft het.
Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood _O_
pi_200037452
Goedemorgen!
Weer een gele bloeier:

Dit blijkt Akkerkool. Waarheid gebiedt te zeggen dat ik daar nog nooit van gehoord had. Terwijl het hier her en der staat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200037739
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Sinds ik geen student meer ben, eet ik immer nog vers brood. Nooit meer vriezerbrood _O_
Mijn brood wordt elke dag vers gebakken zelfs :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200037776
Er is nog maar een uur de tijd om door een klant gebeld te worden en onze Efteling-dag te verzieken :o
Spoilers!
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:24:48 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200037809
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 06:37 schreef minilot het volgende:
@:Cat-astrophe Aardappelschillen vooral niet omdat anders in een mum van tijd je compostbak vol aardappelen zit ;)
Bij ons thuis ook al een paar jaar twee grote bakken. Is leuk! Teennagels gaan er niet in, keukenpapier met een opdrukje wel.

En haiiiii vanuit tent. Beter wordt die knaap snel oud genoeg voor de padvinders, dan hoef ik niet meer. :7

Wel mooi hier!
SPOILER
Padversperrende Hooglanders:
SPOILER
Slang in het wild gespot! O+ O+
SPOILER
Verder had ik gisteren een grote fles uitstekende lokale cider.. *O*
..en staat de tekenteller tot dusver op twee teken -O-
Omg gewoon een echte slang hier in de buurt? :o
Cool *O*

Hebben jullie de holle boom achter Hotel de Wolfsberg (ofzo) al gespot?
Daar kan je gewoon op klimmen en dan in de boom staan, was tof *O*
pi_200038007
Mogge!

Jammer van het niet zo zonnige weer @minilot, maar de 35 graden van vorige week was ook vast niet aangenaam geweest in de tent. Leuk zo'n onderzoekende Günther.

Gebruik eigenlijk nooit gekleurd keuken of wc papier, vind die patronen vaak (lees altijd) zo lelijk

Veel plezier @Isabeau, hopelijk kan je toch ook leuke dingen voor jezelf doen.

en duimen voor @Lucky_Strike zodat de Efteling op de agenda blijft
We have far more in common than that which devides us..
pi_200038081
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:

En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200038256
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:53 schreef sigme het volgende:
Naar mijn bescheiden mening is het beste WC-papier Regina:
[ afbeelding ]
En die vrolijke kamillebloemetjes staan ook op het papier. Dat moet dan maar.
Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.
Spoilers!
pi_200038272
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben gewend aan halbblatt! Ik had het niet gedacht maar het is een verrijking voor mijn leven.
Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen had :lijstje:

's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoor
pi_200038297
Wat is halbblatt?
pi_200038305
Rustdag O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200038377
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Pfew. Ik was even bang dat ik te hoog van toren geblazen had :lijstje:

's even kijken hoe dat poppetje uitpakt hoor

Er zitten reeds 24 rollen in mijn DM boodschappenmand.

En Albert Heijn komt zondag twee rollen brengen die zo superieur zijn dat 1 rol gelijk staat aan 8 rollen. Ik ben sceptisch maar wel nieuwsgierig.

Zéér gepaste emotiecon* trouwens.

* Dit is nieuwe spelling en uitspraak.
Spoilers!
pi_200038379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is halbblatt?
Halve blaadjes keukenrol.
Spoilers!
pi_200038401
Volgens mij hebben wij meestal effen papier, want eco. Maar ik heb er geen studie van gemaakt verder :D

Auto naar de garage gebracht, katten bij mijn ouders gevoerd (en ik wilde de kater zijn poten bekijken want scheen gisteren stram te lopen, maar daar was ie het niet zo mee eens. Aangezien huik nu normaal loopt, heb ik het maar opgegeven).

To do:

- GGD zaken eens afhandelen
- mezelf na tig jaar eens registreren bij het diergeneeskundig register :@
- overleg virtueel bijwonen
- overleg met dierenarts vragen (Cas)
- wenkbrauwpotlood kopen want het ziet er nu niet uit maar de laatste die ik had brak af :')
- wat nascholing uitwerken

- relaxen 8-)
pi_200038543
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:20 schreef Candaasje het volgende:
Volgens mij hebben wij meestal effen papier, want eco. Maar ik heb er geen studie van gemaakt verder :D

Auto naar de garage gebracht, katten bij mijn ouders gevoerd (en ik wilde de kater zijn poten bekijken want scheen gisteren stram te lopen, maar daar was ie het niet zo mee eens. Aangezien huik nu normaal loopt, heb ik het maar opgegeven).

To do:

- GGD zaken eens afhandelen
- mezelf na tig jaar eens registreren bij het diergeneeskundig register :@
- overleg virtueel bijwonen
- overleg met dierenarts vragen (Cas)
- wenkbrauwpotlood kopen want het ziet er nu niet uit maar de laatste die ik had brak af :')
- wat nascholing uitwerken

- relaxen 8-)
Voor wenkbrauw, moet je hier eens naar kijken, ideaal. Gebruik het nu ruim 2 jaar en de eerste heb ik 1,5 jaar mee gedaan
Maybelline Tattoo Brow 1D - Wenkbrauwpen
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:44:03 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200038621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor wenkbrauw, moet je hier eens naar kijken, ideaal. Gebruik het nu ruim 2 jaar en de eerste heb ik 1,5 jaar mee gedaan
Team poejert hier O+

Stuk subtieler en op te bouwen. Blond/grijs hier dus dan is een askleur echt nodig om het geen rode of bruine streep te laten zijn. Sharpies :N

https://veracamilla.nl/2013/07/make-up-studio-brow-powder-blond/
pi_200038628
* Tele6 is naar de kapper geweest.

Het stukje boven mijn oor is nu meer grijs dan bruin :o :o
ik dacht nog dat ik gewoon wat blonder aan het worden was nu het zomer wordt, maar dat stukje bij m'n oor is daar een gekke plaats voor en de kapster zei ook dat het WIT was daar. :o
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:49:47 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200038681
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Tele6 het volgende:

ik dacht nog dat ik gewoon wat blonder aan het worden was nu het zomer wordt, maar dat stukje bij m'n oor is daar een gekke plaats voor en de kapster zei ook dat het WIT was daar. :o
Welkom bij de club!

*O*

pi_200038717
Zo'n poederding is voor mij erg lastig. Ik zie geen hol zonder bril en bij opmaken zonder bril moet ik de spiegel zo dichtbij hebben dat er geen ruimte is voor het potlood. Dat tattoo ding moet je schuin houden, dat werkt bij mij.
Ik heb wel grijze haren maar die zijn nauwelijks zichtbaar (en nee ik verf niet meer)
pi_200038739
quote:

Bwehehehe, welkom in deze ‘fase’ :P

Gisteren koorrepetitie, en waar het jaren geleden ging over zwangerschap en kinderen, gaat het nu over leesbrillen en de beste shampoo voor grijs haar. Ik kan eindelijk meepraten *O* :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200038791
Waar koop ik leuke zomerse tops, ik ben echt inspiratieloos.

Ik moet naar iets volwassenere webshops, denk ik. Al die winkels met alleen maar crop tops zijn wat vermoeiend. :')
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:00:21 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200038799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo'n poederding is voor mij erg lastig. Ik zie geen hol zonder bril en bij opmaken zonder bril moet ik de spiegel zo dichtbij hebben dat er geen ruimte is voor het potlood. Dat tattoo ding moet je schuin houden, dat werkt bij mij.
Ik heb wel grijze haren maar die zijn nauwelijks zichtbaar (en nee ik verf niet meer)
Ik heb dat poeder weleens opgedaan zonder spiegel bij de hand. Kan het letterlijk blind.
Bij die tattoo dingen moet je toch mega precies zijn en mag je geen foutjes maken toch? Benieuwd wel hoe dat er in de praktijk uitziet en hoe je dat doet. Mij lukt het niet uit :D
pi_200038884
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En Albert Heijn komt zondag twee rollen brengen die zo superieur zijn dat 1 rol gelijk staat aan 8 rollen. Ik ben sceptisch maar wel nieuwsgierig.

Welke is dat?
pi_200038888
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:N
Tork _O_
pi_200038900
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb dat poeder weleens opgedaan zonder spiegel bij de hand. Kan het letterlijk blind.
Bij die tattoo dingen moet je toch mega precies zijn en mag je geen foutjes maken toch? Benieuwd wel hoe dat er in de praktijk uitziet en hoe je dat doet. Mij lukt het niet uit :D
Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, dus is het alleen maar wat opvulling. Geen idee hoe het er zou uitzien wanneer je blonde wenkbrauwen hebt. Maar omdat het wat breder is, en meerdere "streepjes" geeft ziet het er wat meer natuurlijker uit.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:14:40 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200038929
Team toch wel beginnende aardige bijwerkingen van Moderna #2 hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:17:02 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200038954
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:N
Tork _O_
Jaaaaaa

Heb ik _O_
pi_200038956
Oja en nog een veel plezier/sterkte voor @Isabeau
pi_200038960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:14 schreef fietsie het volgende:
-O-
Welke bijwerkingen heb je last van?
En bij #1 ook last gehad?
pi_200038970
Er zat bij de kapper iemand die gisteren haar inenting had gehad, en haar arm niet opgetild kreeg van de spierpijn, dus ze kwam haar haar laten wassen bij de kapper _O-

... ik zou dan gewoon nog een dagje met vies haar gelopen hebben O-)
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:19:00 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200038973
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, dus is het alleen maar wat opvulling. Geen idee hoe het er zou uitzien wanneer je blonde wenkbrauwen hebt. Maar omdat het wat breder is, en meerdere "streepjes" geeft ziet het er wat meer natuurlijker uit.
Ik heb toch altijd de dreiging van dit soort zaken in mijn hoofd vrees ik

Die topics hierover vroeger op Fok O+
pi_200038982
quote:
mm da's minder. Waar heb je last van? En kan je even de tijd nemen om op bed te gaan liggen?
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:20:22 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200038986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
Welke bijwerkingen heb je last van?
En bij #1 ook last gehad?
Bij #1 echt helemaal niets, alleen zere schouder die over was toen ik volgende ochtend wakker werd.

Nu hoofd "vol wol" (concentratiespanne 0), rechter arm zwaar, huid op die hand tintelend zo nu en dan, en een algeheel gevoel dat m''n hele lijf het druk heeft zonder dat ik daarvan vantevoren op de hoogte ben gesteld.

Op arm liggen gaat ook echt niet.

Volgens mijn collega's zijn dit zeer lichte bijwerkingen. Ik ben benieuwd wat die voor avonturen hebben (er werd iets geroepen over al sinds zondsopgang op de wcpot zitten)

Dit kwam al klote uit qua timing, ik was een paar dagen zonder corticosteroiden voor mijn voorhoofdsholtes (te laat bijbesteld) dus mn voorhoofd doet ook even mee met het gevoel van druk from hell, maar dat is met een dag wel weer over (spray wat extra na overleg met HA)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:21:02 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200038994
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:19 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met een LHBTGQIVMZKPL regenboog eronder :P
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:22:55 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200039012
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Toch zonde, want ze zijn wel mooi wenkbrauwachtig getekend _O-
pi_200039014
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:18 schreef Tele6 het volgende:
Er zat bij de kapper iemand die gisteren haar inenting had gehad, en haar arm niet opgetild kreeg van de spierpijn, dus ze kwam haar haar laten wassen bij de kapper _O-

... ik zou dan gewoon nog een dagje met vies haar gelopen hebben O-)
Toen ik met mijn hand zat heb ik ook gewoon een tijdje met 'vies' haar rond gelopen
@Candaasje kan dat beamen ;)
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:24:10 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039024
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

mm da's minder. Waar heb je last van? En kan je even de tijd nemen om op bed te gaan liggen?
Ik doe alleen de prio 1 dingen vandaag, 2 meetings.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:24:35 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039029
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toen ik met mijn hand zat heb ik ook gewoon een tijdje met 'vies' haar rond gelopen
@:Candaasje kan dat beamen ;)
Ik denk dat menig mens dat niet waarneemt.
pi_200039034
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Iewwww
Waar verhaal van iemand uit mijn vroegere vriendengroep.

Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.
pi_200039035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bij #1 echt helemaal niets, alleen zere schouder die over was toen ik volgende ochtend wakker werd.

Nu hoofd "vol wol" (concentratiespanne 0), rechter arm zwaar, huid op die hand tintelend zo nu en dan, en een algeheel gevoel dat m''n hele lijf het druk heeft zonder dat ik daarvan vantevoren op de hoogte ben gesteld.

Volgens mijn collega's zijn dit zeer lichte bijwerkingen. Ik ben benieuwd wat die voor avonturen hebben (er werd iets geroepen over al sinds zondsopgang op de wcpot zitten)

Dit kwam al klote uit qua timing, ik was een paar dagen zonder corticosteroiden voor mijn voorhoofdsholtes (te laat bijbesteld) dus mn voorhoofd doet ook even mee met het gevoel van druk from hell, maar dat is met een dag wel weer over (spray wat extra na overleg met HA)
Hopelijk gaan de bijwerkingen weer snel weg, want dit klinkt niet fijn -O-
pi_200039042
Ik krijg wel eens de opmerking "wat zit je haar netjes" als ik het al bijna een week niet gewassen heb en het maar in een halve staart heb gedaan. Want pas als het vet is zit het netjes in een staart, tot die tijd ontsnapt ALLES en staat het alle kanten in :')
pi_200039049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik denk dat menig mens dat niet waarneemt.
Ik was mijn haar sowieso maar 1x per week dus sommige mensen vinden dat al schokkend :D Maar toen heb ik het volgens mij 2 weken niet gewassen.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:26:44 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk gaan de bijwerkingen weer snel weg, want dit klinkt niet fijn -O-
Het moet morgen weg zijn hoor.

Dan ben ik een dag vrij van mijn verlofsaldo ( :p ) en ga ik met een boot varen de hele dag.
Echt, dan wil ik er geen gedoe bij :P
pi_200039054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iewwww

Deze mensen heb ik ontmoet bij een verhuizing van een gezamenlijke vriend. Ik was al thuis bij hem toen zij kwamen en een van de vrouwen zag er "vreemd uit". Goed kijkend, ze had 4!!!!! wenkbrauwen. Wat bleek, in de begintijd van make-up tattoo (dus het echte) was zij naar zo'n "artiest" gegaan en had wenkbrauwen laten tatoeëren. Alleen had die persoon het zo'n 1,5 cm boven (!!!!!) haar wenkbrauwen gedaan. Gelukkig met een vrij lichte kleur dus met wat make-up er over zag je het niet erg. Maar toch. Het sleet wel weg maar dat duurde wel een paar jaar.
Oh wat verschrikkelijk :X

Ik had op de basisschool een juf die al haar wenkbrauwhaar uittrok en dan zo'n dun streepje tekende 2 cm boven waar haar wenkbrauwen hoorden te zitten. Ik kan me niet meer met zekerheid herinneren hoe ze heette of aan welke klassen ze lesgaf, maar haar wenkbrauwen kan ik me nog precies herinneren _O-
Juffrouw Wilma met de wenkbrauw-streepjes O+
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:27:02 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200039057
quote:
Wat precies? Ik krijg de 2e over 2 weken...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:27:32 #61
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039065
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Geen spijt dat ik even ging kijken. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:27:52 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039069
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat precies? Ik krijg de 2e over 2 weken...
Ik zal de voorgenoemde lijst aanvullen met punten zodra ze waargenomen worden :)
pi_200039070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het moet morgen weg zijn hoor.

Dan ben ik een dag vrij van mijn verlofsaldo ( :p ) en ga ik met een boot varen de hele dag.
Echt, dan wil ik er geen gedoe bij :P
Morgen wordt het ook nog eens beter weer dan vandaag *G*

Ik ga zaterdag suppen (stand up paddling, staan op een groot surfboard en dan peddelen) met schoonfamilie. Ben er nog niet uit of ik in zwemkleding ga of dat ik hoop droog te blijven. :')
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:28:03 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200039071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Interessant! Thanks, ga ik ook eens naar kijken.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:28:53 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Morgen wordt het ook nog eens beter weer dan vandaag *G*

Ik ga zaterdag suppen (stand up paddling, staan op een groot surfboard en dan peddelen) met schoonfamilie. Ben er nog niet uit of ik in zwemkleding ga of dat ik hoop droog te blijven. :')
De dames hier zeuren al maanden om ieder hun eigen sup board te krijgen.... maar ik ben blijkbaar een te grote krent, die prijzen voor een massa geproduceerde plastic zak....
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:29:29 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200039086
quote:

Hier alleen en verdwaalde grijze haar of wat bij haarinzet voorhoofd gelukkig _O_
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:30:14 #67
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039093
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit lijkt erg op m'n bijwerkingen na Moderna #1, hopelijk heb ik het daarmee dan wel gehad. :X Donderdag prik, dinsdag voelde weer "normaal". Hopelijk gaat het bij jou vlotter. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:30:48 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit lijkt erg op m'n bijwerkingen na Moderna #1, hopelijk heb ik het daarmee dan wel gehad. :X Donderdag prik, dinsdag voelde weer "normaal". Hopelijk gaat het bij jou vlotter. :{
Maar jij moet #2 dus nog krijgen?
pi_200039115
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier alleen en verdwaalde grijze haar of wat bij haarinzet voorhoofd gelukkig _O_
Ik ben er verbaasd over, maar vind het niet heel erg. Ik heb van mezelf een beetje een onbestemd bruin-asblond-achtige kleur (in de zomer wat meer richting donkerblondachtig) en vind grijs wel interessant. Mijn oma had op haar 40e spierwit haar, denk dat dat er best wel gaaf uit kan zien eigenlijk.

Compenseert voor m'n babyface *)
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:32:57 #70
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar jij moet #2 dus nog krijgen?
Jep, ik had m'n eerste vorige week.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:33:13 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200039136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zal de voorgenoemde lijst aanvullen met punten zodra ze waargenomen worden :)
Ja, ik was spuit 11 zag ik. Excuus!
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:33:50 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iewwww

_O-

Genaaid!
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:34:21 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200039151
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben er verbaasd over, maar vind het niet heel erg. Ik heb van mezelf een beetje een onbestemd bruin-asblond-achtige kleur (in de zomer wat meer richting donkerblondachtig) en vind grijs wel interessant. Mijn oma had op haar 40e spierwit haar, denk dat dat er best wel gaaf uit kan zien eigenlijk.

Compenseert voor m'n babyface *)
:D
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:34:23 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039154
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep, ik had m'n eerste vorige week.
Wij kregen het ding in een massa-sessie; alle ondersteuners in het ziekenhuis in 2 dagen (1 dag #1, 1 dag #2)
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:36:07 #75
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039175
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij kregen het ding in een massa-sessie; alle ondersteuners in het ziekenhuis in 2 dagen (1 dag #1, 1 dag #2)
Aaah, check. Moderna heeft als voordeel dat het niet zo koud bewaard hoeft dacht ik?

Ik zit "gewoon" op een van de locaties die Moderna doet, moet ook naar dezelfde locatie voor de tweede. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200039186
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:33 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Genaaid!
Zag laatst weer een foto van haar. Er zweefde boven haar hoofd het woord "botox". Echt enorm. Op zich wel mooi gedaan, maar wetende dat ze 56 is...
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:37:33 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Aaah, check. Moderna heeft als voordeel dat het niet zo koud bewaard hoeft dacht ik?

Ik zit "gewoon" op een van de locaties die Moderna doet, moet ook naar dezelfde locatie voor de tweede. :)
Ja klopt, voor ons was het ook een gelegenheid iedereen weer eens even in het gebouw te krijgen na al die maanden thuiswerken. In kleine groepjes is er ook even bijgepraat enzo.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:37:39 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nummer één Pfizer was echt hels hier. Nummer twee klein beetje last.

Hopelijk ook voor jou ^O^
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:38:27 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039206
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Terwijl je over Pfizer juist vaak hoort dat mensen helemaal niets merken
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:39:17 #80
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039220
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou prettig zijn. :Y Ik plan de dag erna nu wel gewoon leeg, al m'n vakantieplannen gaan toch niet door. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja klopt, voor ons was het ook een gelegenheid iedereen weer eens even in het gebouw te krijgen na al die maanden thuiswerken. In kleine groepjes is er ook even bijgepraat enzo.
Da's wel prettig dan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:40:16 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zag laatst weer een foto van haar. Er zweefde boven haar hoofd het woord "botox". Echt enorm. Op zich wel mooi gedaan, maar wetende dat ze 56 is...
Moeder van vriendinnetje van mijn dochter is nogal van de botox

Dat is prima, maar het compenseert nergens je verlepte rook/drankbek natuurlijk :+
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:40:40 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou prettig zijn. :Y Ik plan de dag erna nu wel gewoon leeg, al m'n vakantieplannen gaan toch niet door. :')
[..]

Da's wel prettig dan. O+
Jup vrijdag en gisteren ook begonnen met het inwerken van een nieuwe collega, en een bestaande collega in een nieuwe rol.

Was gezellig gister; samen in een hok, whiteboard, stiften en braindumpen.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:40:58 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Terwijl je over Pfizer juist vaak hoort dat mensen helemaal niets merken
Ik ben spesjul :')

Autoimmuunziekte had mogelijk effect erop dacht de arts
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:41:19 #84
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039244
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jup vrijdag en gisteren ook begonnen met het inwerken van een nieuwe collega, en een bestaande collega in een nieuwe rol.

Was gezellig gister; samen in een hok, whiteboard, stiften en braindumpen.
Hoog tijd dat dat weer normaal kan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:41:27 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039247
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben spesjul :')

Autoimmuunziekte had mogelijk effect erop dacht de arts
Oow het lag niet aan de oogschaduw. Excuses dan.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:41:34 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039249
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[..]

Da's wel prettig dan. O+
VK ook niet meer hè ;( ;(

Ga je nog wel iets anders doen? Weg?
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:42:12 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow het lag niet aan de oogschaduw. Excuses dan.
Wenkbrauwpoeier :+
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:42:48 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoog tijd dat dat weer normaal kan. O+
De volgende sessie kan zonder kapjes, dat lijkt me wel fijn.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:44:03 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039298
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef Molo het volgende:

[..]

VK ook niet meer hè ;( ;(

Ga je nog wel iets anders doen? Weg?
Ik heb 'm nog niet definitief gecanceld, maar ik zet in op een weekje thuis klooien. :') Eerst geplande ding is nu geloof ik in november. :') :')

Weg is wat lastig, Joop kon (mits geen quarantaine eraan hangen) wel naar VK, maar verder is 'ie qua planning een beetje op een rotmoment ingestapt natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:44:10 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039301
Het sneeuwvlokjesvirus blijft maar woekeren....

quote:
Efteling verwijdert controversiële attractie: Monsieur Cannibale maakt plaats voor Sindbad de Zeeman
pi_200039346
:D ik maak veel los.

Ik heb blonde tot asblonde wenkbrauwen. Ze zijn niet mooi van vorm, en ook niet 'volledig'. (Eigenlijk zou ik eens naar een schoonheidsspecialist moeten. Maar ik moet ook al naar de kapper en naar de tandarts/mondhygiëniste en eigenlijk ook nog steeds naar de huisarts voor die maffe moedervlekjes, en dan ben ik alleen het idee al van gefrunnik, gepluk en gepor en mogelijk commentaar door vreemden aan mijn lijf al weer helemaal spuugbeu.. dus ach...) Meestal combineer ik wat poeder met een licht potloodje. Dat werkt best redelijk, meestal dan, soms kijk ik in de autospiegel en dan denk ik 'fuck'.... :')

Beterschap @fietsie , hopelijk blijft het hierbij!
pi_200039364
Oh jullie waren zelfs al weer een pagina verder :D
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:48:19 #93
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200039369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]

Noooo ;(
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:49:05 #94
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039378
(As)blonde wenkbrauwenstruggles, check.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:50:59 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039406
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb 'm nog niet definitief gecanceld, maar ik zet in op een weekje thuis klooien. :') Eerst geplande ding is nu geloof ik in november. :') :')

Weg is wat lastig, Joop kon (mits geen quarantaine eraan hangen) wel naar VK, maar verder is 'ie qua planning een beetje op een rotmoment ingestapt natuurlijk.
Meh, klote is dat
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:51:24 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039414
Ik zit History Channel te krijgen, 4 sterke mannen en twee stenen.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:51:44 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200039417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef fietsie het volgende:
[..]

Watttt

Jezus wat een gekut dit man

Monsieur Cannibale O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:52:58 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200039434
220kg strongman op roze AllStars in een shit met "Strong and Pretty" erop
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:55:58 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200039470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Meh, klote is dat
Het kutste vind ik eerlijk gezegd dat m'n festival in augustus weer wordt doorgeschoven. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200039474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@:Candaasje kan dat beamen ;)
Dat viel echt niet zozeer op hoor!

(Dat kan ook aan mijn referentiekader liggen.)

Hier ook wat grijze haren overigens. Maar ze vallen niet zo op door mijn haarkleur. Af en toe glimt een haar gewoon een beetje overmatig :P
pi_200039499
Ik zal wel een moraalridder zijn, maar dat ze Monsieur Cannibale aanpassen vind ik eigenlijk wel prima. Ik heb dat altijd al qua aankleding een wat dubieuze attractie gevonden. Als kind al, zover ik me kan herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')