quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:35 schreef T42 het volgende:
Heb weer vakantie dus kan weer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jeetje iedereen kan zich maar een nagelstyllist noemen. Wat lelijk gezet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Summerproof laat de zon nu maar komen.
Je reageert op een post van augustus vorig jaar...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:08 schreef bibi het volgende:
[..]
Jeetje iedereen kan zich maar een nagelstyllist noemen. Wat lelijk gezet.
Ja dus? Het is en blijft een lelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je reageert op een post van augustus vorig jaar...
Ik gebruik gellac. Ik denk dat qua instap vriendelijk pink gellac een goede isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Heeft er iemand van jullie ook ervaring met gellak? Er zijn zoveel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
FR is er schijnbaar happy mee. Wat boeit jou het dan hoe of wat het gezet is.quote:
De enige tip die ik kan geven: zorg dat je binnen dezelfde "lijn" blijft. Merken combineren kan vast wel goed gaan, maar het zou zonde zijn als de boel niet uithardt oid omdat er wat stofjes raar op elkaar reageren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Heeft er iemand van jullie ook ervaring met gellak? Er zijn zoveel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Binnenkomerquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezellig binnenkomer wel zo @:bibi
[..]
De enige tip die ik kan geven: zorg dat je binnen dezelfde "lijn" blijft. Merken combineren kan vast wel goed gaan, maar het zou zonde zijn als de boel niet uithardt oid omdat er wat stofjes raar op elkaar reageren.
Ja, ik ken je nog van vroeger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Binnenkomer![]()
Als er niet zo duidelijk een bedrijfsnaam bij had gestaan had ik er niet zo op gereageerd. Maar deze persoon geeft ook cursus etc. Dat doet mijn jaren lange nagellak hobby hart heel veel pijn.
Dan mail je toch de desbetreffende persoon met je bevindingen? Wat moet F_r hiermee?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Binnenkomer![]()
Als er niet zo duidelijk een bedrijfsnaam bij had gestaan had ik er niet zo op gereageerd. Maar deze persoon geeft ook cursus etc. Dat doet mijn jaren lange nagellak hobby hart heel veel pijn.
Klassieke fout.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:25 schreef SQ het volgende:
Oh ook alweer 3 maanden te laat zie ik.
Ik heb holo gelakt, geen zon te zien
Was je aan het schilderen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:00 schreef Meke het volgende:
Ik dacht: tijd om dit topic weer eens nieuw leven in te blazenIk heb dit dus elke keer, met die bubbeltjes
Ik denk dat het in de topcoat zit (bij mijn matte topcoat heb ik nergens last van)? Iemand enig idee wat daaraan te doen is? Ga ik dan te snel ofzo?
[ afbeelding ]
Kan meerdere oorzaken hebben. Warm, vochtig weer is er 1 van, net als te dikke lagen, teveel schudden en niet laten rusten, je topcoat die reageert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:00 schreef Meke het volgende:
Ik dacht: tijd om dit topic weer eens nieuw leven in te blazenIk heb dit dus elke keer, met die bubbeltjes
Ik denk dat het in de topcoat zit (bij mijn matte topcoat heb ik nergens last van)? Iemand enig idee wat daaraan te doen is? Ga ik dan te snel ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:22 schreef quirina het volgende:
Nagellak moet je niet schudden maar rollen om het pigment te verdelen anders krijg je bubbels.
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan meerdere oorzaken hebben. Warm, vochtig weer is er 1 van, net als te dikke lagen, teveel schudden en niet laten rusten, je topcoat die reageert.
Wauw! Wat mooi, met dat matte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door Black Dahlia Nagelsalon
Ook een mooie lengte vind ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt door Black Dahlia Nagelsalon
Dankjewel. Ik hou zo van matte nagelsquote:
Thanks! Het is biab dus mijn eigen lengte. Meestal heb ik ze nog iets langer maar dat ging nu niet met mijn werk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook een mooie lengte vind ik.
Niiiicequote:Op dinsdag 13 september 2022 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Van zwart naar alle kleurtjes van de regenboog
[ afbeelding ]
Ik ook niet .. alhoewel ik het soms wat oppervlakkig van mezelf vind, mis ik het af en toequote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik mag ze niet vanwege mijn werk. Vind ik wel jammer! Ik zou een bescheiden lengte willen, maar wel leuke kleurtjes
Wow, blijft dat een beetje goed zitten? (handen wassen, douchen en zo)quote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Muisje22 het volgende:
Liet altijd mijn nagels doen met acryl, maar ik mag dat niet meer met mijn werk.
Overgestapt op plaknagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best oké.
Ik vind doorgaans plaknagels er vrij nep uitzien, maar bij deze heb ik dat niet echtquote:Op donderdag 5 januari 2023 19:03 schreef Muisje22 het volgende:
Liet altijd mijn nagels doen met acryl, maar ik mag dat niet meer met mijn werk.
Overgestapt op plaknagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best oké.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |