quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:35 schreef T42 het volgende:
Heb weer vakantie dus kan weer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jeetje iedereen kan zich maar een nagelstyllist noemen. Wat lelijk gezet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
Summerproof laat de zon nu maar komen.
Je reageert op een post van augustus vorig jaar...quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:08 schreef bibi het volgende:
[..]
Jeetje iedereen kan zich maar een nagelstyllist noemen. Wat lelijk gezet.
Ja dus? Het is en blijft een lelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je reageert op een post van augustus vorig jaar...
Ik gebruik gellac. Ik denk dat qua instap vriendelijk pink gellac een goede isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Heeft er iemand van jullie ook ervaring met gellak? Er zijn zoveel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
FR is er schijnbaar happy mee. Wat boeit jou het dan hoe of wat het gezet is.quote:
De enige tip die ik kan geven: zorg dat je binnen dezelfde "lijn" blijft. Merken combineren kan vast wel goed gaan, maar het zou zonde zijn als de boel niet uithardt oid omdat er wat stofjes raar op elkaar reageren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Heeft er iemand van jullie ook ervaring met gellak? Er zijn zoveel merken dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Binnenkomerquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezellig binnenkomer wel zo @:bibi
[..]
De enige tip die ik kan geven: zorg dat je binnen dezelfde "lijn" blijft. Merken combineren kan vast wel goed gaan, maar het zou zonde zijn als de boel niet uithardt oid omdat er wat stofjes raar op elkaar reageren.
Ja, ik ken je nog van vroeger.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Binnenkomer![]()
Als er niet zo duidelijk een bedrijfsnaam bij had gestaan had ik er niet zo op gereageerd. Maar deze persoon geeft ook cursus etc. Dat doet mijn jaren lange nagellak hobby hart heel veel pijn.
Dan mail je toch de desbetreffende persoon met je bevindingen? Wat moet F_r hiermee?quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:53 schreef bibi het volgende:
[..]
Binnenkomer![]()
Als er niet zo duidelijk een bedrijfsnaam bij had gestaan had ik er niet zo op gereageerd. Maar deze persoon geeft ook cursus etc. Dat doet mijn jaren lange nagellak hobby hart heel veel pijn.
Klassieke fout.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:25 schreef SQ het volgende:
Oh ook alweer 3 maanden te laat zie ik.
Ik heb holo gelakt, geen zon te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |