abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200068371
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Welkom miss_sly.
Volgens mij doe jij nu wat ik de afgelopen weken voor mezelf heb ontdekt: tussendoortjes goed inplannen. Als ik dat niet of minder strak doe dan grijp ik veel te makkelijk naar veel chocola. Ik plan alleen wel 1 ‘ongezond’ tussendoortje zoals koekjes of chocola in. Ik moet zeggen dat ik na het pakje bokkenpootjes van vorig weekend (2 dagen en hij was op, migraine is a bitch) de rest van de koekjes best aardig kan laten staan. Ik eet er af en toe een of twee.
Dat is een heel goede strategie. Zowel het plannen als jezelf wat gunnen
VErvelend van de bokkenpootjes, maar zulke dingen kunnen gebeuren, zeker als je niet lekker bent. Gewoon een leermomente
pi_200068460
Als ik migraine heb dan vreet ik koekjes en chocola en soms chips. Terwijl ik niet van chips hou, maar dan is alles van slag en dat accepteer ik dan maar. Het is alleen k*t als zo’n aanval weggetrokken lijkt en na 2 dagen herstel toch weer terugkomt na wat meer inspanning.
Dan sta ik dus even stil qua afvallen en pak ik daarna de draad weer op. So be it
pi_200068671
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik migraine heb dan vreet ik koekjes en chocola en soms chips. Terwijl ik niet van chips hou, maar dan is alles van slag en dat accepteer ik dan maar. Het is alleen k*t als zo’n aanval weggetrokken lijkt en na 2 dagen herstel toch weer terugkomt na wat meer inspanning.
Dan sta ik dus even stil qua afvallen en pak ik daarna de draad weer op. So be it
Maakt niet uit voor je afvalplan, zo te lezen zit minder goede dingen kanen niet in je dagelijkse patroon dus dan is af en toe je minder kut voelen na een aanval helemaal niet iets om je schuldig over te voelen en wat boeit het nou of je die 2 ons deze week of die week erna kwijt bent. Dat ziet niemand, behalve jijzelf.
pi_200069015
@Doedezemaar heb even gekeken, pak bokkenpootjes is 1000 kcal. Ja, dat is veel. Nee, dat is bij lange na geen kilo aankomen. Dat helpt bij mij vaak wel om ff te relativeren :P

Ik begon mijn ontbijt met Jordan's cruesli nut mix, had een proefverpakking. Maar nee, ik vroeg me echt af waarom ik het at. Ik proef vooral crunch en suiker, saaie zoete hap. Ben verwend geraakt met m'n dure muesli :')
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:36:08 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_200069042
1000 kcal is op zijn hoogst 150 gram aankomen, komt dus goed :+ en omdat je nu minder eet dan je verbruikt, betekent het waarschijnlijk eerder "iets minder afvallen" ;)
disclaimer
pi_200069134
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:36 schreef SQ het volgende:
1000 kcal is op zijn hoogst 150 gram aankomen, komt dus goed :+ en omdat je nu minder eet dan je verbruikt, betekent het waarschijnlijk eerder "iets minder afvallen" ;)
Dus dat. Maakt het niet gezond, maar helpt wel met de 'omg nu is alles toch al verloren de dag is verpest ik ben voor altijd dik dus vreet ik er nog maar meer bij want t maakt nu toch al niks meer uit' gedachtes :P
pi_200069180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:33 schreef Holyme het volgende:
Ik proef vooral crunch en suiker, saaie zoete hap.
Klinkt als de perfecte cruesli.
pi_200069226
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klinkt als de perfecte cruesli.
Je mag 'm hebben hoor :D

Straks vers broodje met kaas. Nu al zin in :9
pi_200069461
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dus dat. Maakt het niet gezond, maar helpt wel met de 'omg nu is alles toch al verloren de dag is verpest ik ben voor altijd dik dus vreet ik er nog maar meer bij want t maakt nu toch al niks meer uit' gedachtes :P
Ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik dergelijke gedachtes niet ken, maar ik begrijp dat er veel mensen zijn die ze wel hebben en dat lijkt me echt k*t en dat maakt afvallen vast zwaarder.
pi_200070221
Ik heb net bij de Candyshop flink wat notenrepen ingeslagen. Ze zijn niet bijzonder gezond, want zat toegevoegde suikers, maar ze zijn zo lekker. :9 Deze met een beetje zeezout erin. En veel goedkoper daar, dus we hebben 30 repen gekocht. :D

zaterdag 26 juni 2021 @ 15:37:09 #161
221912 minilot
Nancy boy
pi_200072938
Paar dagen in het bos gekampeerd. Veeeeeel gegeten (worstjesontbijt boven een vuurtje :9) en gezopen maar ook elke dag >30.000 stappen en nou weeg ik bij thuiskomst exact hetzelfde als bij vertrek, dus ach ^O^

Nu weer aan de OMAD :)
T: Koffie
B: Uurtje gewandeld, veel huishouden
D: Restjesverwerking: Engels ontbijt als avondeten. :9 Kersen uit Tiel toe O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_200072995
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net bij de Candyshop flink wat notenrepen ingeslagen. Ze zijn niet bijzonder gezond, want zat toegevoegde suikers, maar ze zijn zo lekker. :9 Deze met een beetje zeezout erin. En veel goedkoper daar, dus we hebben 30 repen gekocht. :D

[ afbeelding ]
Noten zijn, als je wilt afvallen sowieso niet aan te raden. Te caloriedens. De toegevoegde suikers zijn je minste zorg denk ik.

Noten zijn heel gezond, maar zodra je op je calorieën wilt letten echt niet handig. Ik eet noten als ik kcals tekort kom, om makkelijk aan te vullen.

Alsnog ga je niet ineens een kilo aankomen van zo’n reep. Maar het is we echt precies dat soort snacks die je tekort opheffen als je niet oplet.
Whatever...
  zaterdag 26 juni 2021 @ 15:44:27 #163
221912 minilot
Nancy boy
pi_200073054
Deel van die dagelijkse dertigduizend stappen was trouwens zo met aanhangige peuter van zeventien kilo en een rugzak :7

..die stappen tellen dubbel, vinnik :7

Hier trouwens ook nootjes als kcalaanvulling als mijn D wat aan de lage kant uitvalt. Wat dan bij avondeten aan calorieën ontbreekt vul ik bij wijze van toetje nog aan met fruit en noten ^O^
pi_200073187
O: Magere yoghurt met aardbeien, blauwe bessen en muesli
B: Hardlopen (6km)
L: 4 fijn volkoren boterhammen een met halve banaan en een met leverkaas met smeerboter (zeeuws meisje light)
T: Augurk, aardbeien

3 koffie
2 liter water
1 Cupasoup champignon ham
pi_200076259
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 15:40 schreef Spanky78 het volgende:
Noten zijn, als je wilt afvallen sowieso niet aan te raden. Te caloriedens. De toegevoegde suikers zijn je minste zorg denk ik.

Noten zijn heel gezond, maar zodra je op je calorieën wilt letten echt niet handig. Ik eet noten als ik kcals tekort kom, om makkelijk aan te vullen.

Alsnog ga je niet ineens een kilo aankomen van zo’n reep. Maar het is we echt precies dat soort snacks die je tekort opheffen als je niet oplet.
Sorry, ben ik niet met je eens. Noten zijn hartstikke aan te raden als je af wil vallen. Je zegt het zelf al, ze zijn heel gezond. Daarom vind ik de noten in zo'n reep alleen maar goed, en baal ik eerder van de suikers die niet zoveel toevoegen.

Wat je verder over de kcal zegt is gewoon de basis van afvallen, maar hoe je dat tekort inricht kan iedereen zelf wel bedenken. Ik doe dat graag met gezonde dingen, óók als ze veel kcal hebben.
pi_200076359
Ik probeer elke dag wat noten te eten. Maar dan heb ik het over een afgepaste 20 gram en niet graaiend in een zakje alles in mijn mond proppend. Dat tikt ongelofelijk snel aan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200076404
Ik doe m'n losse noten nog altijd in van die dressingbakjes om ervoor te zorgen dat de porties écht netjes kleine porties blijven. :D Op het losse oog is dat toch altijd lastig. :')
pi_200076454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:37 schreef Myraela het volgende:
Ik doe m'n losse noten nog altijd in van die dressingbakjes om ervoor te zorgen dat de porties écht netjes kleine porties blijven. :D Op het losse oog is dat toch altijd lastig. :')
20 gram is ook helemaal niet zoveel, maar bijv 20 gram macadamia's is al 140 kcal :+

Ik strooi ze vooral over mijn yoghurt/kwark met fruit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200077281
Hier ook standaard 20 gram, gewoonlijk walnoten. Goeie vetten enzo, en dat doet qua kcal evenveel als mijn geliefde nougatti. Dan weet ik wel wat gezonder is :+
pi_200077754
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry, ben ik niet met je eens. Noten zijn hartstikke aan te raden als je af wil vallen. Je zegt het zelf al, ze zijn heel gezond. Daarom vind ik de noten in zo'n reep alleen maar goed, en baal ik eerder van de suikers die niet zoveel toevoegen.

Wat je verder over de kcal zegt is gewoon de basis van afvallen, maar hoe je dat tekort inricht kan iedereen zelf wel bedenken. Ik doe dat graag met gezonde dingen, óók als ze veel kcal hebben.
Nouja, als je het de moeite waard vindt. Maar noten zijn wel echt enorm veel
Kcals voor bijna geen volume. Daarmee krijg je sneller honger. Maar zeker, als je verder weinig eet kunnen er noten in. Het grote risico is vooral wat anderen zeggen: je neemt hee snel te veel. Je hebt zo 100gram en rond de 600kcal te pakken. Dat is een volledige maaltijd als je die Sim samenstelt.

Naar mijn mening hebben de meeste mensen die afvallen meer last van noten dan baat erbij. Neem liever een stuk kipfilet of een bak kwark. Of een zak wortels. Of nog beter, niets. Niet zo lekker natuurlijk, maar qua hongergevoel en ‘overeten’ en volhouden echt een stuk prettiger.

Noten passen voor mij wel heel goed als je eenmaal op gewicht bent, of als je echt te weinig vetten eet, dan zijn noten een goed bron van de gezonde soort. Net als zalm, of avocado.
Whatever...
pi_200077835
Overigens vandaag weer een taart die ik niet kon afslaan. Want gender reveal taart en dat draaide allemaal om die taart. Wel de laag fondant laten liggen, dat mag, want dat is ranzig. :D :')

Met de rest van de dag wel rekening gehouden met de taart, dus ben er nog blij mee.

L: Havermout, blauwe bessen, banaan en cacao
T: Stukje taart
D: Falafel, couscous, augerginestoof (weer de helft van zo'n kant en klare maaltijd) en tomatensalade er nog bij
T: Helft van een Speculaas Proteïne Balletje, aardbeien, frambozen en kersen
pi_200077988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:48 schreef Myraela het volgende:
Speculaas Proteïne Balletje
Do tell more. :7
pi_200078117
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:46 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, als je het de moeite waard vindt. Maar noten zijn wel echt enorm veel
Kcals voor bijna geen volume. Daarmee krijg je sneller honger. Maar zeker, als je verder weinig eet kunnen er noten in. Het grote risico is vooral wat anderen zeggen: je neemt hee snel te veel. Je hebt zo 100gram en rond de 600kcal te pakken. Dat is een volledige maaltijd als je die Sim samenstelt.

Naar mijn mening hebben de meeste mensen die afvallen meer last van noten dan baat erbij. Neem liever een stuk kipfilet of een bak kwark. Of een zak wortels. Of nog beter, niets. Niet zo lekker natuurlijk, maar qua hongergevoel en ‘overeten’ en volhouden echt een stuk prettiger.

Noten passen voor mij wel heel goed als je eenmaal op gewicht bent, of als je echt te weinig vetten eet, dan zijn noten een goed bron van de gezonde soort. Net als zalm, of avocado.
Wat je zegt klopt niet. Je krijgt niet sneller honger omdat het veel kcal zijn voor weinig volume. Ze staan juist bekend als een vullend tussendoortje.

Ook vind ik het behoorlijk kut om te zeggen dat mensen die af willen vallen de allerbeste keuze maken wanneer ze niets besluiten te eten. :') Wat een bullshit zeg.
pi_200078152
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:53 schreef Holyme het volgende:
Do tell more. :7
Niet zelfgemaakt. Zaten als extra bij de bestelde maaltijden. Al vind ik de proteïne in de naam iets misleidend, 3 gram per balletje. :D

Maar volgens de website: Gemaakt van dadels, amandel, boekweit, speculaaskruiden, vanille, kokosolie, cacao nibs, 99% pure chocolade, zeezout en hennepzaad.
pi_200078257
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet zelfgemaakt. Zaten als extra bij de bestelde maaltijden. Al vind ik de proteïne in de naam iets misleidend, 3 gram per balletje. :D

Maar volgens de website: Gemaakt van dadels, amandel, boekweit, speculaaskruiden, vanille, kokosolie, cacao nibs, 99% pure chocolade, zeezout en hennepzaad.
Ah, dadels. Medjool O+ Die haal ik maar heel zelden in huis, en ze verwerken tot nomnom balletjes maakt het niet beter :') Maar ik ken ze alleen met cacao, speculaaskruiden klinkt ook goed.
pi_200078498
Zo... wonder... uiteten geweest, voel me niet schuldig en ik heb ook niet het idee teveel gegeten te hebben. Misschien leer ik het ooit wel
pi_200078742
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... wonder... uiteten geweest, voel me niet schuldig en ik heb ook niet het idee teveel gegeten te hebben. Misschien leer ik het ooit wel
Wat heb je gegeten? :)
pi_200079181
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 20:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten? :)
Tapas, even helemaal lak aan het vegetarisme. Het was zo gezellig, met een van mijn beste vriendinnen. Door corona heb ik haar anderhalf jaar niet live gezien. Het was heerlijk om deze traditie (we gaan eens per jaar uiteten samen) weer op te pakken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:40:33 #179
221912 minilot
Nancy boy
pi_200080400
Ooh CotS, schapenkaas :9 Goed van het niet schuldig voelen en over een jaar nog een keer tapas eten zonder schuldgevoel ;) :*

Lijst hier + wodka x 2
pi_200080812
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:40 schreef minilot het volgende:
Ooh CotS, schapenkaas :9 Goed van het niet schuldig voelen en over een jaar nog een keer tapas eten zonder schuldgevoel ;) :*

Lijst hier + wodka x 2
Ja! Schapenkaassoufflé, echte aanrader ;)

Ah drankje in het weekend altijd goed. Geniet ervan :*
pi_200080912
Heerlijke dag gehad met m'n vriendinnen! Vééél te veel lekkers gekocht natuurlijk, dus heb iedereen maar een ''doggy bag'' meegegeven ;) Zelf keurig overal een beetje van gehad, denk niet eens dat ik vandaag de 2000kcal heb gehaald :D
LPFAN en ik hadden nog een portie sushi gedeeld maar ook dat kwam niet op, morgen voor de lunch nog een paar stukjes :Y)

Ben echt blij met de ''nieuwe ik'', 2 jaar terug was het vreten om het vreten geweest en nu heb ik gewoon kunnen genieten van elk hapje. O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200081147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:01 schreef Declan-Harp het volgende:
Heerlijke dag gehad met m'n vriendinnen! Vééél te veel lekkers gekocht natuurlijk, dus heb iedereen maar een ''doggy bag'' meegegeven ;) Zelf keurig overal een beetje van gehad, denk niet eens dat ik vandaag de 2000kcal heb gehaald :D
LPFAN en ik hadden nog een portie sushi gedeeld maar ook dat kwam niet op, morgen voor de lunch nog een paar stukjes :Y)

Ben echt blij met de ''nieuwe ik'', 2 jaar terug was het vreten om het vreten geweest en nu heb ik gewoon kunnen genieten van elk hapje. O+
Oh wat super goed van je! Ik ben trots op je :* *O*

(en inspiratie voor mij! Het is echt mogelijk, dank je wel voor het delen)
pi_200081190
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh wat super goed van je! Ik ben trots op je :* *O*

(en inspiratie voor mij! Het is echt mogelijk, dank je wel voor het delen)
Dankjewel! Ik vind het ook heel tof om te zien dat het dus wél kan :Y
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:55:12 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200082578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:01 schreef Declan-Harp het volgende:

Was wel allemaal lekker! O+
pi_200082595
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Was wel allemaal lekker! O+
En vooral super gezellig, de tijd vlóóg! O+
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:56:47 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200082621
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 22:55 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

En vooral super gezellig, de tijd vlóóg! O+
Ja echt wel! Bizar gewoon _O- Maar was indedaad super gezellig! En ook lekker dat het buiten kon.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 22:57:35 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200082643
Ik ben net 10 minuten thuis. Dat zegt wel genoeg denk ik _O-
pi_200083422
Ik moet wel meer wandelen, of iig niet op teenslippers wandelen. Mijn voetzolen zitten onder de blaren _O-
  zondag 27 juni 2021 @ 08:27:58 #189
221912 minilot
Nancy boy
pi_200086319
:O Moggeh!

B: Half uurtje hardgelopen met sprintintervallen
T: Koffie met sojamelk
B: Uur fietsen
D: Grote kom romige groenten/kippensoep, zelfgebakken volkoren broodjes met boter. Banaan en gele kiwi toe.
  zondag 27 juni 2021 @ 08:29:26 #190
221912 minilot
Nancy boy
pi_200086327
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet wel meer wandelen, of iig niet op teenslippers wandelen. Mijn voetzolen zitten onder de blaren _O-
Ik kan nog geen tien minuten op teenslippers lopen of mijn voeten exploderen al van ellende :')
pi_200086444
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kan nog geen tien minuten op teenslippers lopen of mijn voeten exploderen al van ellende :')
Ik kan er nog geen stap op zetten, letterlijk niet. Alleen mijn Birkenstock Gizeh zijn geweldig, maar dat is in mijn ogen meer een sandaal dan een slipper en mijn voet zit er in.
pi_200087520
Mijn Skechers slippers O+

Ik deed een poging tot havermout banaan pannenkoekjes. Al eerder gemaakt, en toen waren ze erg baksteen. Nu had mijn beslag een dikke consistentie (dikker dan normaal pannenkoekenbeslag), maar bleek het in de pan beter te werken als rulgebakken a la roerei. Naja. Was wel lekker :7
pi_200087549
Klinkt als goeie/lekkere avonden hierboven allemaal :9 En mini, voor zover ik op die foto kan zien zie je er slank uit joh. Maar zo'n peuter rondslepen doet vast wel wat :D
pi_200088276
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 08:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooh ik loop hele zomers op twee euro slippers van de Action. Alleen ik moet het opbouwen
pi_200088311
Nou vanavond ongezond eten tweede dag. Mijn moeder komt langs en neem pizza mee. En ik durf geen nee te zeggen

Van de diëtist mag ik niet compenseren. Het komt wel goed volgens haar als ik verder gezond eet. Dus we gaan ervoor

Niet om een light discussie te starten; Weet iemand of er ook ice tea light bestaat. Gisteren een glas gehad bij het eten (mag geen alcohol meer) en dat spul is goddelijk
  zondag 27 juni 2021 @ 12:17:31 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200088353
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou vanavond ongezond eten tweede dag. Mijn moeder komt langs en neem pizza mee. En ik durf geen nee te zeggen

Van de diëtist mag ik niet compenseren. Het komt wel goed volgens haar als ik verder gezond eet. Dus we gaan ervoor

Niet om een light discussie te starten; Weet iemand of er ook ice tea light bestaat. Gisteren een glas gehad bij het eten (mag geen alcohol meer) en dat spul is goddelijk
Lipton heeft ice tea zero. En de lidl heeft het ook in flessen. (Als ze het nog hebben, ik drink het al een poos niet meer)
pi_200088443
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

Compenseren lijkt me niet handig nee. Weet je moeder van diëtist? Dan zou je nog een "mag ik niet van diëtist" kunnen overwegen, als je dat makkelijker vindt dan "wil ik niet/vind ik niet lekker". En vertrouw er maar op dat het inderdaad niet het einde van je gewichtsverlies is als je pizza eet! Ik heb het zelfs meermaals gehad dat even wat meer eten daarna zorgde voor sneller verlies (los van "aankomen" de dagen erna).

Light icetea bestaat ook ja. Of zelf maken, sommige smaakjes thee gaan prima afgekoeld met ijs (zonder suiker) :)
pi_200088529
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lipton heeft ice tea zero. En de lidl heeft het ook in flessen. (Als ze het nog hebben, ik drink het al een poos niet meer)
Super! Dank je wel, ik ga op zoek
pi_200088575
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Holyme het volgende:

[..]

Compenseren lijkt me niet handig nee. Weet je moeder van diëtist? Dan zou je nog een "mag ik niet van diëtist" kunnen overwegen, als je dat makkelijker vindt dan "wil ik niet/vind ik niet lekker". En vertrouw er maar op dat het inderdaad niet het einde van je gewichtsverlies is als je pizza eet! Ik heb het zelfs meermaals gehad dat even wat meer eten daarna zorgde voor sneller verlies (los van "aankomen" de dagen erna).

Light icetea bestaat ook ja. Of zelf maken, sommige smaakjes thee gaan prima afgekoeld met ijs (zonder suiker) :)
Naja... Mijn moeder gaat dan de rest van de avond mij vertellen hoe dik en lelijk ik ben en dat mijn broer toch wel het mooie en leuke kind is. En om eerlijk te zijn eet ik liever pizza tegen mijn zin

Ja :) ik weet dat ik niet direct aankom ervan. Het komt wel goed, even een paar dagen wachten met wegen :)

Oooh aan zelf maken niet eens gedacht. Genoeg thee en zoetstof in huis. Straks even proberen!
  zondag 27 juni 2021 @ 13:04:32 #200
221912 minilot
Nancy boy
pi_200088902
Lijst +ijsje in de speeltuin want zomer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')