Ik post niet in tong80 topicsquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:18 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe leuke rubriek is uit @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie @:caland @:fetx @:El-Stinho
3-0 plus rood voor Arnautović in de 89e minuut (kopstoot à la Zidane tegen Bonucci).quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:36 schreef Koffieplanter het volgende:
De Squadra gaat vanavond voor werelddominantie.
Na 3-0 vinden ze het wel welletjesquote:
Morgen de Memph zelfde quotering.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:41 schreef Remco2021 het volgende:
Veratti minimaal 1 schot op doel @ 4,5
Hoeveel doden zijn er vanmiddag gevallen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Wielrennen is de enige sport die er toedoet.
Dit kan echt niet Cavaliers.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Rijdende apotheek. Ze zijn allemaal tegen doping maar elke dopingzondaar krijgt wel een baantje in dat circus.quote:
Dit zou een uitspraak van Griezmann kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeljkogenot.quote:
Zo lang die Belg maar niet wint, vind ik alles best.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:46 schreef -XOR- het volgende:
Niet-dopinggebruikers. De leegheid van die levens schokt me.
0 coronadoden vandaagquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoeveel doden zijn er vanmiddag gevallen?
Vuile Belgenhaterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zo lang die Belg maar niet wint, vind ik alles best.
Zie jij Mathieu als een Belg of Nederlander?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vuile BelgenhaterVolgens mij ben je ooit eens aangepakt geweest door een Belg.
Nederlanderquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zie jij Mathieu als een Belg of Nederlander?
Al bezig, nos.quote:
Ik zie zo waar iemand die iets van voetbal weet en iets toe voegtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ajax en ADO Den Haag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om even aan te geven hoe weinig ik in deze contreien verschijn: oh, jij bent mod?!
Zo sta je eigenlijk al met 1-0 voor!quote:
Snoeks had 't niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo sta je eigenlijk al met 1-0 voor!
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef D_A het volgende:
[..]
Snoeks had 't niet beter kunnen verwoorden.
Introsong van De Zevensprong.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:57 schreef Lothiriel het volgende:
Hot take: het Italiaanse volkslied is enorm overgewaardeerd
Hoe zou zijn scheldkanonnade er nu uit gaan zien?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Arnautovic haalt het einde van de wedstrijd niet schat ik.
Laten we het hopen, doodvermoeiende gozerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, liever teams die ontzettend kut spelen zoals Frankrijk en Zweden doorquote:
Geelwaardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Eerst helft al?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"quote:
Als eerste vraag na uitschakeling naar einde carriere te hinten is ook wel kansloos natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Bale is boos weggelopen bij een interview. (lol)
Zal vast al behandeld zijn maar dat boeit me niet.
We zijn al op de helft.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, doodvermoeiende gozer
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk heeft Italië een mindere dag zodat Oostenrijk doorgaat.
Hopelijk wint België gemakkelijk van Portugal.
In de kwartfinale is het dan Oostenrijk - België . Oostenrijk is nog vermoeid van de wedstrijd tegen Italië en daardoor verliest het van België. België moet in de Halve finale tegen een gehavende Franrkijk want ze hebben 120 minuten nodig gehad om de spanjaarden te kloppen. België wint zo van Frankrijk.
Nederland knokt zich in de finale en moet tegen België
Daar maakt België gehakt van Nederland
En toen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ
ALKMAAR
Volgens @Littlerabbit was hij niet 'boos'quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Bale is boos weggelopen bij een interview. (lol)
Zal vast al behandeld zijn maar dat boeit me niet.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet boos maar loopt weg bij een bizarre vraag na een uitschakeling op het EK.
In de kwartfinale is het dan Oostenrijk - België . Oostenrijk is nog vermoeid van de wedstrijd tegen Italië en daardoor verliest het van België. België moet in de Halve finale tegen een gehavende Franrkijk want ze hebben 120 minuten nodig gehad om de spanjaarden te kloppen. België wint zo van Frankrijk.
En toen..Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
En toen..JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar we gaan dus ook in een halfleeg stadion de halve finales en finale spelen?
De VAR ontkomt ook niet aan de bezuinigingen zo te zien.quote:
Italie, die heb ik zelfs als kampioen in mijn poolquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer volk toegestaan dan? Zou mooi zijn.
https://nos.nl/artikel/23(...)adion-in-eindfase-ekquote:In het Wembley-stadion in Londen zijn bij de twee halve finales en de eindstrijd van het Europees Kampioenschap voetbal 60.000 supporters welkom, heeft de Britse regering besloten. Een uitverkocht Wembley is normaal gesproken goed voor 90.000 toeschouwers,
Assad.quote:
60.000 volgens Jan Roelfs.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer volk toegestaan dan? Zou mooi zijn.
Jij krijgt een like voor het correct gebruiken van pool.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Italie, die heb ik zelfs als kampioen in mijn pool
Ik ben tegen de As-mogendheden.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moest rood zijn voor die Italiaan
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi dat je toch objectief naar deze wedstrijd kan kijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je dit doet bij een speler ipv een keeper zou zelfs niemand daaraan twijfelen ...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus @KingRoland is een keeper?quote:
STURM UND DRANGquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Oostenrijk speelt best wel lekker eigenlijk
Valt mij niet tegen neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
In dit topic volgen we neutraal de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Keurige acht minuten inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ook dan was het maximaal geel aangezien hij zijn benen al introkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je dit doet bij een speler ipv een keeper zou zelfs niemand daaraan twijfelen ...
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik meld mij af, boerenleven letsgoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook dan was het maximaal geel aangezien hij zijn benen al introk
Nee. Dan mogen er meer mensen in. Vol Wembley genot. 60.000 ofzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar we gaan dus ook in een halfleeg stadion de halve finales en finale spelen?
Als deze speler zo naar een gewone veldspeler gaat is het 99,9% van de gevallen altijd ROOD! Waarom zou het op een doelman geen rood mogen zijn?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In dit topic volgen we neutraal de wedstrijd.
Ja, ok. Doei.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als deze speler zo naar een gewone veldspeler gaat is het 99,9% van de gevallen altijd ROOD! Waarom zou het op een doelman geen rood mogen zijn?
Dank u wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meld mij af, boerenleven letsgo
Volgens mij mag dat alleen in Boedapest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee. Dan mogen er meer mensen in. Vol Wembley genot. 60.000 ofzo.
Geef me toch gewoon gelijkquote:
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als deze speler zo naar een gewone veldspeler gaat is het 99,9% van de gevallen altijd ROOD! Waarom zou het op een doelman geen rood mogen zijn?
Die is zeker nog aan de gang.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha, wat, TDF 2019 staat er tussen, lol
Wembley mag dan voor 75% van de capaciteit (60.000) vol zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Revanches het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat alleen in Boedapest.
Wat nee? Wat ik zeg is pure waarheid. Rood en douchenquote:
De dopingtests zijn nog onderweg, vertraging bij de GGDquote:
Wat nou als Lukaku zou op Patricio in zou gaan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Revanches het volgende:
[..]
Kreeg jij maar rood en ging je maar douchen. Vermoeiend verhaal ben jij zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat nee? Wat ik zeg is pure waarheid. Rood en douchen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook rood natuurlijk, wat dacht je?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat nou als Lukaku zou op Patricio in zou gaan?
Uhuquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook rood natuurlijk, wat dacht je?
Je bent de enige die dat denkt. Hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt enorm tegen, wel goed voor de wedstrijdquote:
https://www.bbc.co.uk/spo(...)%20for%20the%20games.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:11 schreef Revanches het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet waar want België heeft friet en bier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen op fok België haat.
Wat een leuk feitje zeg!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het schijnt dat Dolberg al eerder in de Arena heeft gespeeld. Dat weet bijna niemand.
Die spelen de Oostenrijker gewoon naar huis hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt enorm tegen, wel goed voor de wedstrijd
En vuurwerkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat is helemaal niet waar want België heeft friet en bier.
Ja en Belgen. Daar ontkom je niet aan.
Uiteindelijk wel ja, maar dit mag nog wel even doorgaan zoquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Die spelen de Oostenrijker gewoon naar huis hoor
Nu had je gedacht aan een woedende Belg die ging reageren?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaan de Belgen vrijdags door het raam naar binnen?
Omdat het weekend voor de deur staat.
Dus nu mag het?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Jullie moeten je bekken dicht houden over mij als ik hier niet aan het posten ben
WOESTquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Jullie moeten je bekken dicht houden over mij als ik hier niet aan het posten ben
Niet quoten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Jouw username bekt zo lekkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef Lothiriel het volgende:
Die Spinanzola irriteert me gewoon door zijn naam
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Heb wat beters te doen dan naar deze flutwedstrijd te kijken
Logisch ook. Door FOK! krijg ik af en toe ook een psychose.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Jongens, @:KingRoland heeft weer last van een psychose, wees aardig voor hem.
We merken hetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Wat ben jij aan het doen dan Rolandquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Jeremy is zojuist in zijn anus gestoken door een bijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Sterkte kerelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Logisch ook. Door FOK! krijg ik af en toe ook een psychose.
In een hoekje huilen over zijn afwijzing bij de Big 4quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen dan Roland
Een aflevering aan het kijken van The Wirequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar moet je alleen maar blij mee zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
In een hoekje huilen over zijn afwijzing bij de Big 4
The Wirequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een aflevering aan het kijken van The Wire
Zoek even contact met @Keep_Walking, die weet er alles van.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Logisch ook. Door FOK! krijg ik af en toe ook een psychose.
Opruimenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede ontwikkelingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Je moet mensen vermoorden op dit EK voor wat kaarten.
Inderdaad, want zelfs Promessi heeft nog geen geel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Valt wel mee, de helft stelt zich enorm aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een aflevering aan het kijken van The Wire
quote:
Die kwiebus van Wales hoefde daarstraks maar een Deen te aaien voor rood.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Kluivert zit er inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
De meeste mensen in het stadion hebben gewoon een kaartje gekocht hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Ja daarom goed dat het scheidsrechterskorps helemaal is omgeslagen en veel meer laat voetballen. Nu nog komend seizoen ook in Eredivisiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, de helft stelt zich enorm aan
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meeste mensen in het stadion hebben gewoon een kaartje gekocht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Like button geraakt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De meeste mensen in het stadion hebben gewoon een kaartje gekocht hoor.
Ja eens, we moeten daar nu maar voorgoed vanaf stappenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja daarom goed dat het scheidsrechterskorps helemaal is omgeslagen en veel meer laat voetballen. Nu nog komend seizoen ook in Eredivisie
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden beter dit toernooi volledig opgedoekt. Is toch geen sfeer zo met een half leeg stadionIndekgenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |