SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Bovendien een speler die gaat lopen vervelen in de groep.
Mooi daar laten.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 06:58:40 ]![]()
Ik snap het enthousiasme ook niet. Lijkt me bij Ajax geen speler die op een onbetwiste basisplaats kan rekenen en ik vermoed dat je aan hem een tamelijk beroerde bankzitter hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Mooi daar laten.![]()
Amen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.![]()
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.![]()
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik vind hem ook niet de ontbrekende schakel maar wel een goeie voetballerquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.![]()
Beetje dubbel voor mij. Irritant jongetje, liever niet in een Ajax-shirt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:57 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.
Er gaan nu geruchten dat hij naar PSV gaat, dan hoop ik oprecht dat hij naar het buitenland gaat want PSV wordt er sterker van.![]()
Leuk oefenpotje tegen Bayern. Al zullen vrijwel alle internationals (zowel van Ajax en Bayern) wel ontbreken.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
De Deense nieuwsbladen zijn het daar blijkbaar niet mee eens.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
moet nog wel een pinchhitter bijquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Hopen dat Luuk de Jong niet al te ernstig geblesseerd is dan.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik. Maar weet hij dat ook?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.![]()
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Oh.![]()
Die is met Perr Schuurs al lang in huis.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat was vroegerquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.![]()
Aanvallend gezien prima, maar ik zou graag nog wat defensieve versterkingen zien. Schuurs is niet goed genoeg, Martinez is helemaal drama, Rensch nogal wisselvallig en Klaiber die moet echt snel wegwezen. Dus er moet hoe dan ook nog een verdediger bij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Geen idee of PSV Ihattaren wel wil laten gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker toch, elk jaar dezelfde rubriek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee ik trap hier niet in. Nee, laat gaan frass...Oh.![]()
Jij vindt dus dat er bij Ajax wel twee aanvallers (Berghuis en Sulemana) bij moeten komen, maar geen enkele verdediger?quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker toch, elk jaar dezelfde rubriek.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechtsback zit prima met Mazraoui en Rensch, centraal achterin ook met Timber/Schuurs/Blind/Martinez en linksachter ligt eraan of Tagliafico wordt verkocht.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er bij Ajax wel twee aanvallers (Berghuis en Sulemana) bij moeten komen, maar geen enkele verdediger?Oh.![]()
Schuurs zal van die drie wel het meeste op de bank zitten. Stel dat je Martinez een wereldspeler vindt, dan nog moet je concluderen dat we achterin dan verdedigers hebben met weinig fysiek en een lengte van 1.79m max.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechtsback zit prima met Mazraoui en Rensch, centraal achterin ook met Timber/Schuurs/Blind/Martinez en linksachter ligt eraan of Tagliafico wordt verkocht.
Kan misschien in de eredivisie, maar het is kansloos in de CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt? Je gaat ook komend seizoen door met deze act?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als mensen er steeds op in blijven gaan wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Echt? Je gaat ook komend seizoen door met deze act?![]()
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schuurs zal van die drie wel het meeste op de bank zitten. Stel dat je Martinez een wereldspeler vindt, dan nog moet je concluderen dat we achterin dan verdedigers hebben met weinig fysiek en een lengte van 1.79m max.
Kan misschien in de eredivisie, maar het is kansloos in de CL.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen er steeds op in blijven gaan wel ja.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van der Gijp als scout nemen, die lust daar wel pap vanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.![]()
Hopelijk lukt het Ajax weer om een verdediger zoals Davinson Sánchez te scouten, wat een baas was datquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).![]()
Baumgartl mag weg bij PSV.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het Ajax weer om een verdediger zoals Davinson Sánchez te scouten, wat een baas was dat![]()
Vind ik overschatte speler, 6 doelpuntjes in 2.5 seizoen, daarnaast een gozer die voor veel gezeik zorgt en Mina als agent heeft, gewoon niet doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen idee of PSV Ihattaren wel wil laten gaan.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Berghuis niet aub.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Top. Die miste ik al.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:56 schreef AjaxArchief het volgende:
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Graag gedaan. Heb nog meer dat ik te zijner tijd zal uploaden.quote:
Ajax - PSV uit 1998/1999 bijvoorbeeld. Het debuut van Brutil Hosé.
[ Bericht 18% gewijzigd door AjaxArchief op 26-06-2021 10:26:07 ]![]()
Urvin Lee zat er iets naast hier heb ik het idee, wat jij @PowerLoungen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:56 schreef AjaxArchief het volgende:
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).![]()
Deed 2 keer een Drank de Boertje omdat die ook een transfer wilde forceren naar middenmotor AZquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Urvin Lee zat er iets naast hier heb ik het idee, wat jij @:PowerLoungen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Had Dolberg dit kunstje niet tegen Tottenham kunnen laten zien? Dan stonden we in de finale.
Damn. Speelt nu subliem in de Arena. Pijnlijk. Ook om eraan terug te denken.Love is in the air!![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:35 schreef Landgeld het volgende:
Had Dolberg dit kunstje niet tegen Tottenham kunnen laten zien? Dan stonden we in de finale.
Damn. Speelt nu subliem in de Arena. Pijnlijk. Ook om eraan terug te denken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:03 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb nog meer dat ik te zijner tijd zal uploaden.
Ajax - PSV uit 1998/1999 bijvoorbeeld. Het debuut van Brutil Hosé.![]()
Ziyech in de broekzak bij Hendrixquote:![]()
![]()
Hup Oranje vandaag dan maar.proberen is de eerste stap naar falen
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.quote:![]()
Ik heb dat maar één keer gedaan, met Real - Ajax 1-4.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.
Anders vind ik het ook niks.Oh.![]()
dat is ook het mooie van (top)sportquote:Op zondag 27 juni 2021 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig wedstrijden het terugkijken waard. In welke sport dan ook.![]()
Toevallig die wedstrijd teruggekeken toen alles stil vanwege cojona. en de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen (2015) omdat ik nks meer van die wedstrijd kon herinneren . voor de rest is een samenvatting idd voldoendequote:Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.![]()
Hendrix was altijd een van de beste in belangrijke wedstrijden tegen ajax...quote:Op zondag 27 juni 2021 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ziyech in de broekzak bij Hendrix
Onderschatte speler![]()
![]()
Bakkal ook, maar dat was ook niks.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix was altijd een van de beste in belangrijke wedstrijden tegen ajax...
Onderschatte speler
Hendrix is speler van het niveau Ben Rienstra.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:54 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Bakkal ook, maar dat was ook niks.
Hendrix is speler van het niveau Ben Rienstra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kikkertjes op tijd terug in de kruiwagen!quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!-nee-![]()
Kan Frank terug naar Ajax als Ten Hag eind augustus een giga-aanbod krijgt.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!gr gr![]()
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zinquote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!![]()
🤡quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zin"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok jochie veel plezier in de conference league dit jaarquote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zinNo bitch to me![]()
Jij riep toch dat het onbegrijpelijk was dat Ajax Dolberg had laten gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zin
Natuurlijk ben je een kuttrolletje, maar doe dat dan wel een beetje consistent aub.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Reageren op psvclWanneer leren jullie het nou eens
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt .. hij heeft gister weer bewezen waarom .quote:Op zondag 27 juni 2021 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij riep toch dat het onbegrijpelijk was dat Ajax Dolberg had laten gaan?
Natuurlijk ben je een kuttrolletje, maar doe dat dan wel een beetje consistent aub.
Dat is geen trollen maar een constateringhad namelijk meer verwacht van de (ex) Ajacieden
![]()
Ik kijk voor het eerst in 4 jaar oid weer eens Fok! en nog STEEDS zit die gast te calimero'en over PSV lol.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef over_hedge het volgende:
Reageren op psvclWanneer leren jullie het nou eens
![]()
Ik word eigenlijk vooral ziek van het onderhuids racisme dat al twintig jaar sluimert in Nederland maar nogal nadrukkelijk naar het oppervlak komt zodra het Nederlands elftal wat minder presteert. De Ligt pakt josti-rood maar Wijnaldum en Depay hebben het gedaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Ik word eigenlijk vooral ziek van het onderhuids racisme dat al twintig jaar sluimert in Nederland maar nogal nadrukkelijk naar het oppervlak komt zodra het Nederlands elftal wat minder presteert. De Ligt pakt josti-rood maar Wijnaldum en Depay hebben het gedaan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.quote:
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.
Vooruit dan, hier een quote ter illustratie:quote:Op zondag 27 juni 2021 22:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Juist diva’s: depay, promes, Wijnaldum, Virgil (geblesseerd maar ok), allemaal praatjes en gebaartjesIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ze speelde dan ook gewoon kut... niet omdat ze niet blank zijn. Maar omdat ze geen bal normaal geraakt hebben. Als we alleen zo racistisch zijn zou dumfries niet zo opgehemeld zijn. Maar ga vooral lekker door met moraal ridder zijn die overal maar racisme in ziet.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.
Vooruit dan, hier een quote ter illustratie:
[..]
Ik zou in usa gaan wonen als ik jou was. Lijkt goed bij je te passenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.
[..]
Volgens mij ben jij degene die de link met kleur maakt. Racist.
Ik ben overigens tegen racisme.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2021 23:02:09 ]![]()
Tuurlijk johquote:Op zondag 27 juni 2021 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die de link met kleur maakt. Racist.
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers (of in Memphis' geval halve Afrikanen) die het gedaan hebben.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Donder zelf op met racisme debielquote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]Hallo![]()
Nee, onzin.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers die het gedaan hebben.![]()
Los van dat de meeste mensen de ligt gewoon de schuld geven. Vond jij ze goed spelen dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers (of in Memphis' geval halve Afrikanen) die het gedaan hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De Ligt was josti deze wedstrijd maar daar hoor je hier niemand over (en ja, ik weet ook dat Reddit doorgaans een wat intelligenter publiek trekt).quote:Op zondag 27 juni 2021 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee, net als de rest van de ploeg, Blind was bijvoorbeeld ook redelijk drama, maar daar hoor je niemand over. Van Aanholt was de allerslechtste, dat gaf ik in het live-topic in de eerste helft al aan.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Los van dat de meeste mensen de ligt gewoon de schuld geven. Vond jij ze goed spelen dan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Er is letterlijk een topic over dat de ligt niet meer opgeroepen moet wordenquote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Ligt was josti deze wedstrijd maar daar hoor je hier niemand over (en ja, ik weet ook dat Reddit doorgaans een wat intelligenter publiek trekt).en je beantwoord mijn vraag niet
Welke vraag?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er is letterlijk een topic over dat de ligt niet meer opgeroepen moet wordenen je beantwoord mijn vraag niet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja iedereen was slecht. Ook de Jong. Dat is een beetje het punt. En als je depay 4 wedstrijden niet ziet dan ga je daar opmerkingen over krijgen ja. En als je daar dan meteen racisme achter zoekt zegt het meer over jou dan over de genen die op een normale manier zegt dat hij gewoon kut speelde.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, net als de rest van de ploeg, Blind was bijvoorbeeld ook redelijk drama, maar daar hoor je niemand over. Van Aanholt was de allerslechtste, dat gaf ik in het live-topic in de eerste helft al aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Malen was de enige die zelf een kans creeerde. Dan was Depay teleurstellender en wat Van Aanholt deed weet niemand.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Wit of zwart ze waren alle 11 zwaar kut vandaag.
Grootste falers de Ligt en Malen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Van van Aanholt kun je denk ik ook niet meer verwachten, we hebben gewoon geen goede linksback.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Malen was de enige die zelf een kans creeerde. Dan was Depay teleurstellender en wat Van Aanholt deed weet niemand.
Vooral de Ligt, Blind, Wijnaldum, de Jong en Depay vielen mij vandaag tegen omdat je daar meer van verwacht.
De rest kan niet veel beter dan ze lieten zien.No bitch to me![]()
Van Aanholt brengt aanvallend niets en verdedigend had hij een zinvolle actie maar was hij verder zoek. Ik snapte niet dat Blind dan niet Ake daar maar voor in de plaats bracht. Blijkbaar wilde hij wel die kant ondersteund hebben, vandaar Promes waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Van van Aanholt kun je denk ik ook niet meer verwachten, we hebben gewoon geen goede linksback.
Vooral de Ligt, Blind, Wijnaldum, de Jong en Depay vielen mij vandaag tegen omdat je daar meer van verwacht.
De rest kan niet veel beter dan ze lieten zien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
ik vond De Ligt goed spelen tot z'n fout en Malen eigenlijk ook, Wijnaldum en Depay speelden heel slecht maar het stond tactisch ook gewoon niet goed en dat werd niet op tijd gecorrigeerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Grootste falers de Ligt en Malen.![]()
Blind?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Aanholt brengt aanvallend niets en verdedigend had hij een zinvolle actie maar was hij verder zoek. Ik snapte niet dat Blind dan niet Ake daar maar voor in de plaats bracht. Blijkbaar wilde hij wel die kant ondersteund hebben, vandaar Promes waarschijnlijk.![]()
Drankquote:, nauwelijks een verbetering.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Timber had trouwens nooit zo lomp als de ligt daar die actie gemaakt. Wat een kneus joh. Laat ze maar scoren ipv rood te pakken.![]()
Blind ,de ligt, stekelenburg ,Gini en Depayquote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Grootste falers de Ligt en Malen.![]()
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blind ,de ligt, stekelenburg ,Gini en Depay![]()
Klopt jaquote:Op maandag 28 juni 2021 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.![]()
Dat is hem nog wel enigszins te vergeven omdat hij die kans wel knap zelf creeert maar waarom probeert hij in godsnaam die keeper te omspelen terwijl dat niet zijn sterke kant is.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
omdat het een hele leuke speler is maar nog geen topspelerquote:Op maandag 28 juni 2021 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is hem nog wel enigszins te vergeven omdat hij die kans wel knap zelf creeert maar waarom probeert hij in godsnaam die keeper te omspelen terwijl dat niet zijn sterke kant is.![]()
Echte echte armoe voorin bij ons. Wat een aanfluiting. En wat De Ligt doet is ook zo kansloos, terwijl die eigenlijk als 1 van de weinigen goed speelde tot dat moment. Dit soort pre VAR fratsen kunnen echt niet meer.quote:Op maandag 28 juni 2021 07:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat het een hele leuke speler is maar nog geen topspeler
Maar goed. Timber en Gravenbergh weer een berg ervaring erbij. Nu vakantie en op naar een mooi seizoen.proberen is de eerste stap naar falen
Ja al kan ik me er ook wel een beetje in vinden dat De Ligt voetballend wat minder lijkt geworden al kijk ik de serieA daarvoor te weinig, bij Ajax was hij toch meer een complete CV die opbouwend ook wat kon en dat zie je nu niet meer.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:38 schreef manny het volgende:
[..]
Echte echte armoe voorin bij ons. Wat een aanfluiting. En wat De Ligt doet is ook zo kansloos, terwijl die eigenlijk als 1 van de weinigen goed speelde tot dat moment. Dit soort pre VAR fratsen kunnen echt niet meer.
Maar goed. Timber en Gravenbergh weer een berg ervaring erbij. Nu vakantie en op naar een mooi seizoen.![]()
Wel lekker vakantie voor de jongens nu, scheelt weer straks.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Iedereen is er straks weer op tijd bij.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:47 schreef D_A het volgende:
Wel lekker vakantie voor de jongens nu, scheelt weer straks.
Alleen Antony hebben we pas weer wat aan eind september
Leuk trouwens om gisteren Galasek daar op de bank te zien. Ik wist tot gisteren niet eens dat hij daar zat. Schijnt ook nog eens het meesterbrein te zijn qua tactiek bij de Tsjechen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook vrij schandalig dat Klaassen geen enkele kans gekregen heeft op het EK terwijl hij toch wel de man was in vorm bij Ajax. Een Wijnaldum had er gisteren gewoon echt uit gemoeten, die liep nog maar op 20%. Dan was Klaassen de perfecte man geweest.
Mja, Frank de Boer. Leuk die 4 titels, maar ik krijg nog steeds rillingen van het spel die jaren.![]()
Net alsof klaassen iets had toegevoegd gisterenquote:Op maandag 28 juni 2021 12:27 schreef Simmertje het volgende:
Ook vrij schandalig dat Klaassen geen enkele kans gekregen heeft op het EK terwijl hij toch wel de man was in vorm bij Ajax. Een Wijnaldum had er gisteren gewoon echt uit gemoeten, die liep nog maar op 20%. Dan was Klaassen de perfecte man geweest.
Mja, Frank de Boer. Leuk die 4 titels, maar ik krijg nog steeds rillingen van het spel die jaren.ze hadden al de grootste moeite om naar de juiste kleur te spelen. Als Wijnaldum, Malen, Depay, Frenk en De Ligt hun niveau niet halen gaat Klaassen ons niet helpen.
![]()
Klaassen heeft ons afgelopen seizoen best geregeld geholpen aan die onverwachte openingsgoal.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof klaassen iets had toegevoegd gisterenze hadden al de grootste moeite om naar de juiste kleur te spelen. Als Wijnaldum, Malen, Depay, Frenk en De Ligt hun niveau niet halen gaat Klaassen ons niet helpen.
Zeg ook niet dat Klaassen er wel even drie had ingeschoten, maar het is gewoon typerend voor de beslissingen van de Boer. Je moet iets forceren en dan gooi je Promes erin, maar goed, daar is al genoeg over gesproken.
Fijn dat de Ajacieden nu lekker op vakantie kunnen en fit aan het seizoen kunnen beginnen. We lopen wel eens te mopperen op ten Hag, maar ben blij dat hij onze trainer is en niet Frank de Boer.![]()
Benieuwd wie volgend seizoen de eerste keeper gaat worden, want Stekelenburg is tijdens de EK wel door de mand gevallen. Hij oogde traag en onzeker. Daarmee kunnen we de CL niet in.![]()
Gorter!quote:Op maandag 28 juni 2021 13:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd wie volgend seizoen de eerste keeper gaat worden, want Stekelenburg is tijdens de EK wel door de mand gevallen. Hij oogde traag en onzeker. Daarmee kunnen we de CL niet in.
Nee, denk toch dat Steek er nog een jaartje in staat. Wellicht wint Pasveer de concurrentiestrijd. Hopelijk kan Gorter dan het jaar daarna al spelen. We hebben nu zoveel keepers....anders hadden we Cillessen nog kunnen proberen.![]()
ik vond hem alleen gisteren (enorm) slecht, die andere wedstrijden toch niet?quote:Op maandag 28 juni 2021 13:23 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd wie volgend seizoen de eerste keeper gaat worden, want Stekelenburg is tijdens de EK wel door de mand gevallen. Hij oogde traag en onzeker. Daarmee kunnen we de CL niet in.![]()
Alleen maar omdat hij zwart is zeker? Racist!quote:Op zondag 27 juni 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
Van Aanholt was de allerslechtste, dat gaf ik in het live-topic in de eerste helft al aan.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
In de andere wedstrijden pakte bij alleen schoten die recht op hem af vlogen. Andere schoten vond ik dreigend.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond hem alleen gisteren (enorm) slecht, die andere wedstrijden toch niet?![]()
ik had niet het idee dat hij een houdbare bal heeft doorgelaten die andere wedstrijden, gisteren begon het al met die bal die hij losliet en vervolgens bij de 0-1 waar hij onderdoor dook, al stond Wijnaldum daar ook gewoon niks te doenquote:Op maandag 28 juni 2021 15:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In de andere wedstrijden pakte bij alleen schoten die recht op hem af vlogen. Andere schoten vond ik dreigend.![]()
Onze nationale held Denzel stond daar trouwens als een pupil naar de bal te kijken ipv zijn man te dekken. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet het idee dat hij een houdbare bal heeft doorgelaten die andere wedstrijden, gisteren begon het al met die bal die hij losliet en vervolgens bij de 0-1 waar hij onderdoor dook, al stond Wijnaldum daar ook gewoon niks te doen
De steek zag er niet goed uit gisterenproberen is de eerste stap naar falen
Steek nog wat weken vakantie, dus Gorter en Pasveer zullen sowieso kansen krijgen in die oefenpotten. Hopelijk toont Gorter zich
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, de steek liet wat steekjes vallen. Beide goals waren niet gevallen met een Stekelenburg 2010.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:16 schreef manny het volgende:
[..]
Onze nationale held Denzel stond daar trouwens als een pupil naar de bal te kijken ipv zijn man te dekken. Maar dat terzijde.
De steek zag er niet goed uit gisteren![]()
Ja goh no shitquote:Op maandag 28 juni 2021 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, de steek liet wat steekjes vallen. Beide goals waren niet gevallen met een Stekelenburg 2010.![]()
![]()
HAHAHA. Bij de eerste goal vergeet hij even zijn man te dekken maar geeft verder niksquote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was met afstand de beste speler aan Nederlandse kant.![]()
![]()
Ik vond vooral de mannen die de kar moeten trekken door de mand vallen. Blind was de enige die een beetje de diepte zocht.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHA. Bij de eerste goal vergeet hij even zijn man te dekken maar geeft verder niks![]()
Zocht zoveel diepte dat hij gewoon bij beide goals cruciale fouten maakt. Ik roep het al jaren. Blind is een zeer goede voetballer, maar een mokerslechte verdediger. Zet daar een Ake neer.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond vooral de mannen die de kar moeten trekken door de mand vallen. Blind was de enige die een beetje de diepte zocht.![]()
Maakt niet uit. Ook als Blind dat niet zou zijn vergeten zou hij vanwege zijn beperkte lengte die goal niet hebben kunnen voorkomen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHA. Bij de eerste goal vergeet hij even zijn man te dekken maar geeft verder niks![]()
Zou Blind niet één van de mannen moeten zijn die de kar trekt met zijn ervaring?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond vooral de mannen die de kar moeten trekken door de mand vallen. Blind was de enige die een beetje de diepte zocht.
Maar eigenlijk vind ik dat er maar één iemand echt door de mand viel en dat was Frank de Boer. Als je je spelers met zo'n waardeloze tactiek het veld in stuurt, met een opstelling die niet past bij de instructies, dan kun je niet verwachten dat ze renderen.![]()
Nou dat vind ik eerder de taak van Frenkie, Wijnaldum, Depay, De Ligt en VVD als die fit is. Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Wijnaldum gisteren en dat moet dan de kar trekkenquote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou Blind niet één van de mannen moeten zijn die de kar trekt met zijn ervaring?
Maar eigenlijk vind ik dat er maar één iemand echt door de mand viel en dat was Frank de Boer. Als je je spelers met zo'n waardeloze tactiek het veld in stuurt, met een opstelling die niet past bij de instructies, dan kun je niet verwachten dat ze renderen.![]()
![]()
Ow, dat vindt jij hun taak. Okey, nou dat is dan helder. Er zijn meer mensen die in hem een leiderstype zien, maar dat is hij nooit geweest en zal hij ook nooit worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou dat vind ik eerder de taak van Frenkie, Wijnaldum, Depay, De Ligt en VVD als die fit is. Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Wijnaldum gisteren en dat moet dan de kar trekken
Ik denk dan meer aan (inderdaad) de Ligt, de Vrij en natuurlijk van Dijk als hij fit is. En ik heb goede hoop op de Jong als kartrekker op voetballend gebied. Maar in Depay en Wijnaldum zie ik geen kartrekkers, dat zijn voetballers die in een goed draaiend elftal leuk meedraaien en de kers op de taart kunnen zijn. Maar ze zijn niet de bodem, niet de vulling en zelfs niet de slagroom.![]()
Bovendien hebben ze Blind klaar moeten stomen om het uberhaupt te halen. Blind is niet de man die zoals bijvoorbeeld Tadic iedereen op scherp zet.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ow, dat vindt jij hun taak. Okey, nou dat is dan helder. Er zijn meer mensen die in hem een leiderstype zien, maar dat is hij nooit geweest en zal hij ook nooit worden.
Ik denk dan meer aan (inderdaad) de Ligt, de Vrij en natuurlijk van Dijk als hij fit is. En ik heb goede hoop op de Jong als kartrekker op voetballend gebied. Maar in Depay en Wijnaldum zie ik geen kartrekkers, dat zijn voetballers die in een goed draaiend elftal leuk meedraaien en de kers op de taart kunnen zijn. Maar ze zijn niet de bodem, niet de vulling en zelfs niet de slagroom.![]()
Dus Blind is dat niet, maar Depay en Wijnaldum zouden dat volgens jou wel moeten zijn. Whut?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bovendien hebben ze Blind klaar moeten stomen om het uberhaupt te halen. Blind is niet de man die zoals bijvoorbeeld Tadic iedereen op scherp zet.![]()
Wijnaldum is toch aanvoerder dan moet jij ook de man zijn die opstaat als het nodig is? En depay wil altijd en overal het mannetje zijn maak het dan eens waar.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dus Blind is dat niet, maar Depay en Wijnaldum zouden dat volgens jou wel moeten zijn. Whut?![]()
Eens, naar buiten uit gedragen Wijnaldum en Depay zich als de leiders van het team en dat werd door de media ook nog eens aangedikt. Dat ze zich soms drukker zijn met zaken buiten het voetbal om is schijnbaar allemaal niet zo erg.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch aanvoerder dan moet jij ook de man zijn die opstaat als het nodig is? En depay wil altijd en overal het mannetje zijn maak het dan eens waar.
Er wordt nu net gedaan dat we zonder De Boer wel even naar de finale hadden gewandeld maar ook zonder die domme wissel(s) zou het resultaat niet anders zijn geweest.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Precies dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wijnaldum is toch aanvoerder dan moet jij ook de man zijn die opstaat als het nodig is? En depay wil altijd en overal het mannetje zijn maak het dan eens waar.
En Blind komt natuurlijk ook te kort voor de echte top anders ging die niet op zijn 28ste terug naar Ajax.No bitch to me![]()
Nou ja, ik bedoel eigenlijk aan te geven dat ik Wijnaldum als aanvoerder gewoon niet begrijp. En je verwachtingen van Depay zijn natuurlijk al helemaal bizar. Het zijn geen leiders en dat pretenderen ze ook helemaal niet te zijn, al heeft Wijnaldum die band geaccepteerd, hij is bij al zijn clubs heel duidelijk geweest dat hij een kleedkamer-aanvoerder is.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar de spelers die die rol ook daadwerkelijk zouden kunnen pakken op het veld en het niet deden. Met de Ligt absoluut voorop. Dat vond ik wat dat betreft de grootste tegenvaller qua instelling en hoe hij zich als leider liet zien.![]()
Dat zegt niets over karakter en het kunnen leiden op het veld door een goede instelling te tonen en medespelers te coachen.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies dit.
En Blind komt natuurlijk ook te kort voor de echte top anders ging die niet op zijn 28ste terug naar Ajax.![]()
Was wel duidelijk dat Blind inderdaad verdedigend tekort komt (wat hij normaliter ruimschoots compenseert met zijn voetballende vermogen van achteruit). De 2e goal had niet gevallen als De Vrij of De Ligt bij Schick had gestaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een jongen van 21 jaar alle schuld toeschrijven en dan het falen van de zgn ervaren 'topspelers' Wijnaldum en Depay met de mantel der liefde bedekken. Tja, zo kun je iets wat krom is ook recht lullen.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel eigenlijk aan te geven dat ik Wijnaldum als aanvoerder gewoon niet begrijp. En je verwachtingen van Depay zijn natuurlijk al helemaal bizar. Het zijn geen leiders en dat pretenderen ze ook helemaal niet te zijn, al heeft Wijnaldum die band geaccepteerd, hij is bij al zijn clubs heel duidelijk geweest dat hij een kleedkamer-aanvoerder is.
Ik kijk meer naar de spelers die die rol ook daadwerkelijk zouden kunnen pakken op het veld en het niet deden. Met de Ligt absoluut voorop. Dat vond ik wat dat betreft de grootste tegenvaller qua instelling en hoe hij zich als leider liet zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lyon is bij zijn club ook gewoon aanvoerder. Slaat helemaal nergens op wat je zegt eerlijk gezegd. Ze willen allemaal belangrijk zijn maar als er gepresteerd moet worden is het niks daar.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel eigenlijk aan te geven dat ik Wijnaldum als aanvoerder gewoon niet begrijp. En je verwachtingen van Depay zijn natuurlijk al helemaal bizar. Het zijn geen leiders en dat pretenderen ze ook helemaal niet te zijn, al heeft Wijnaldum die band geaccepteerd, hij is bij al zijn clubs heel duidelijk geweest dat hij een kleedkamer-aanvoerder is.
Ik kijk meer naar de spelers die die rol ook daadwerkelijk zouden kunnen pakken op het veld en het niet deden. Met de Ligt absoluut voorop. Dat vond ik wat dat betreft de grootste tegenvaller qua instelling en hoe hij zich als leider liet zien.![]()
Vind je echt dat ik het falen van die twee met de mantel der liefde toe dek als ik zeg dat ze geen leiders zijn en alleen leuk meespelen in een goed elftal?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een jongen van 21 jaar alle schuld toeschrijven en dan het falen van de zgn ervaren 'topspelers' Wijnaldum en Depay met de mantel der liefde bedekken. Tja, zo kun je iets wat krom is ook recht lullen.
Aparte vormen van liefde ervaar jij in je leven.![]()
Ze zijn wel aanvoerder en reserve aanvoerder (als VvD er niet bij is) dus mag ik hopen dat ze wat leidende kwaliteiten hebben ja. Zo gedragen ze zich overigens ook met hun 'statements' buiten het veld.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind je echt dat ik het falen van die twee met de mantel der liefde toe dek als ik zeg dat ze geen leiders zijn en alleen leuk meespelen in een goed elftal?
Aparte vormen van liefde ervaar jij in je leven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Prima, al moeten ze dan wel Neres rap gaan verkopen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, dat mag je hopen. We zien allemaal echter dat dat niet zo is. Depay is alleen met zijn eigen kunstje bezig en Wijnaldum is vooral buiten het veld een aanvoerder. Hij praat leuk met de pers en in de kleedkamer doet hij, kennelijk, zijn ding.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zijn wel aanvoerder en reserve aanvoerder (als VvD er niet bij is) dus dam ik hopen dat ze wat leidende kwaliteiten hebben ja. Zo gedragen ze zich overigens ook met hun 'statements'.
In het veld heb ik hem dat nog nooit zien doen, dus verwacht ik dat ook niet. De Ligt heeft in het veld meer leiderschap in zijn grote teen dan die twee bij elkaar. Dus daar verwacht ik dan ook meer van in zo'n wedstrijd. 21 of 31 maakt dan niet uit.![]()
Is wel niet helemaal het goed topic voor dit onderwerp maar leiders of niet, het gebrek aan vooral aanvallende kwaliteit doet ons uiteindelijk de das om. En daar zie ik voorlopig ook geen verandering in komen voor de komende jaren.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat mag je hopen. We zien allemaal echter dat dat niet zo is. Depay is alleen met zijn eigen kunstje bezig en Wijnaldum is vooral buiten het veld een aanvoerder. Hij praat leuk met de pers en in de kleedkamer doet hij, kennelijk, zijn ding.
In het veld heb ik hem dat nog nooit zien doen, dus verwacht ik dat ook niet. De Ligt heeft in het veld meer leiderschap in zijn grote teen dan die twee bij elkaar. Dus daar verwacht ik dan ook meer van in zo'n wedstrijd. 21 of 31 maakt dan niet uit.
Daar zit ook wel de link met Ajax, topspitsen afleveren is alweer van heel lang geleden.
Heel misschien dat Brobbey de stap gaat maken daarom zonde dat hij vertrokken is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Brobbey. Gakpo. Maar inderdaad, al zit ik nog harder te wachten op die Ajax-buitenspelers. Maar ook die worden tegenwoordig gekocht.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel niet helemaal het goed topic voor dit onderwerp maar leiders of niet, het gebrek aan vooral aanvallende kwaliteit doet ons uiteindelijk de das om. En daar zie ik voorlopig ook geen verandering in komen voor de komende jaren.
Daar zit ook wel de link met Ajax, topspitsen afleveren is alweer van heel lang geleden.
Heel misschien dat Brobbey de stap gaat maken daarom zonde dat hij vertrokken is.
Als je je als Ajax op die positie moet verlagen tot Berghuis, dan gaat er echt veel mis in je jeugdopleiding.![]()
Met de persoon Berghuis ben ik niet zo blij. Voetballer is het wel een toevoeging denk ik. Maar de echte bonus is toch wel schuimbekkende kakkerlakken.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Klopt, maar ik denk dat Berghuis zijn grote mond wel meer houdt bij dit Ajax.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met de persoon Berghuis ben ik niet zo blij. Voetballer is het wel een toevoeging denk ik. Maar de echte bonus is toch wel schuimbekkende kakkerlakken.![]()
Bij het grote Ajax zal hij niet de ster zijn nee.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Berghuis zijn grote mond wel meer houdt bij dit Ajax.![]()
Hahahahaquote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die was met afstand de beste speler aan Nederlandse kant.![]()
Gewoon lekker bij jong Ajax laten spelen.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met de persoon Berghuis ben ik niet zo blij. Voetballer is het wel een toevoeging denk ik. Maar de echte bonus is toch wel schuimbekkende kakkerlakken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond vooral de mannen die de kar moeten trekken door de mand vallen. Blind was de enige die een beetje de diepte zocht.![]()
![]()
Berghuis is een prima speler, al 3 jaar de beste stats in de eredivisie volgens mij (doelpunten en assists) en dat met oa Tadic als concurrent.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sommigen doen alsof ze het niet erg vinden maar stiekem weten ze dat het nu een matige subtopper is en dat ze weer naar spelers als Mark Diemers mogen staren.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
fr-fans
fr12
het grote feyenoordtopic
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij ziet een investeringskans. Met Ajax op je cv is de weg naar meer een stukje kleinerquote:Op maandag 28 juni 2021 19:49 schreef skysherrif het volgende:
Wel bizar dat Berghuis dus geld 'betaald' heeft om te mogen spelen bij ajax![]()
Hij is al 29 dus een stap hoger dan dit zal er niet meer inzitten hierna. Ergens cashen in Turkije/Midden-Oosten/VS wellicht wel.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hij ziet een investeringskans. Met Ajax op je cv is de weg naar meer een stukje kleinerOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Berghuis is inmiddels ook al uit de whatsapp groep van Feyenoord gegaan.
Bron: Twitter: Feyenoord transfermarktAjax, That '70s Show, Arsenal![]()
Spannend.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Bron: Twitter: Feyenoord transfermarkt
Dat gerucht over Onana verbaast me trouwens niets. Zoals ik toentertijd ook al zei; waarom zou een club nu geld betalen aan Ajax en hem pas vanaf januari kunnen gebruiken als ze hem ook gewoon aankomende zomer gratis kunnen oppikken? Ongetwijfeld dat een club hem heeft ingefluisterd dat ze hem nemen en hij en z'n zaakwaarnemer een lekkere bonus kunnen verwachten als hij gewoon nog een jaartje wacht.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Moet hij wetenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Bron: Twitter: Feyenoord transfermarkt![]()
Berghuis erbij is toch wel lekker. Prima speler, hopelijk wel die Rotterdamse frustratie van zich loslaten en dan aan het einde gewoon zingen ala jantje met de schaal, beker en cup in zijn handen.![]()
Tsja, ik weet het niet. Het is wel een nare klootzak die blijkbaar voor behoorlijk wat gezeik in de groep kan zorgen.
Maar bij Ajax is dat wisselgeld natuurlijk. Het feit dat dit gebeurt is veelzeggend. Nederlandse competitie hoeven we dus niet meer te kijken en ik geloof niet dat je met dit team structureel in Europa mee kan doen om de prijzen. Tussen wal en schip, het nieuwe Shakhtar Donetsk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Structureel mee doen om prijzen in Europa lukt vaak de grootste clubs met gigantische budgetten niet eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ik weet het niet. Het is wel een nare klootzak die blijkbaar voor behoorlijk wat gezeik in de groep kan zorgen.
Maar bij Ajax is dat wisselgeld natuurlijk. Het feit dat dit gebeurt is veelzeggend. Nederlandse competitie hoeven we dus niet meer te kijken en ik geloof niet dat je met dit team structureel in Europa mee kan doen om de prijzen. Tussen wal en schip, het nieuwe Shakhtar Donetsk.
Als Ajax Europese subtop is heeft het al een hele grote winst geboekt tov zo'n 10 jaar geleden. Daarbij zie ik de titelstrijd nog gewoon spannend worden komend seizoen want PSV heeft ook wel een paar prima transfers gedaan (vooral Pröpper zal veel helpen daar)Oh.![]()
Prima speler maar wat ik al eerder zei, geen diepgang dat vind ik wel jammer dus benieuwd hoe Ten Hag dat op gaat lossen en hem ook nog laat spelen![]()
Hij kan waarschijnlijk wel lekkere voorzetten geven op het hoofd van Haller (of een in de zestien komende Klaassen) zonder langs z'n directe tegenstander te hoevenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:25 schreef Tarado het volgende:
Prima speler maar wat ik al eerder zei, geen diepgang dat vind ik wel jammer dus benieuwd hoe Ten Hag dat op gaat lossen en hem ook nog laat spelen
Misschien willen ze hem proberen als 10? Zeker als Neres niet vertrekt is het op de vleugels wel aardig bezet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:25 schreef Tarado het volgende:
Prima speler maar wat ik al eerder zei, geen diepgang dat vind ik wel jammer dus benieuwd hoe Ten Hag dat op gaat lossen en hem ook nog laat spelenOh.![]()
We gaan het meemaken, die dip in voorjaar 20 had toch wel te maken met gebrek aan diepgang dus zou het vreemd vinden als ze gaan experimenteren met Tadic op links en Berghuis op rechts maar goed Ten Hag zal wel met een oplossing komen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem proberen als 10? Zeker als Neres niet vertrekt is het op de vleugels wel aardig bezet.![]()
Gewoon alles dubbel bezetten met een goede bank. Neres hoeft niet weg hoor. Lekker rouleren genot.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem proberen als 10? Zeker als Neres niet vertrekt is het op de vleugels wel aardig bezet.![]()
Dat lijkt me ook niet, maar Antony zal ook nog genoeg gaan spelen natuurlijk. Gewoon per wedstrijd kijken wat er nodig is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, die dip in voorjaar 20 had toch wel te maken met gebrek aan diepgang dus zou het vreemd vinden als ze gaan experimenteren met Tadic op links en Berghuis op rechts maar goed Ten Hag zal wel met een oplossing komen.Als Neres nog blijft heb je wel vijf dure opties voor twee posities op de flanken, dat wordt dan wel lastig managen. Zeker aangezien je Tadic ook niet meer makkelijk in de spits zet aangezien daar ook al een dure speler staat.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon alles dubbel bezetten met een goede bank. Neres hoeft niet weg hoor. Lekker rouleren genot.Oh.![]()
Lekker laten banken. Weinig dankbaarheid van die penis.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat gerucht over Onana verbaast me trouwens niets. Zoals ik toentertijd ook al zei; waarom zou een club nu geld betalen aan Ajax en hem pas vanaf januari kunnen gebruiken als ze hem ook gewoon aankomende zomer gratis kunnen oppikken? Ongetwijfeld dat een club hem heeft ingefluisterd dat ze hem nemen en hij en z'n zaakwaarnemer een lekkere bonus kunnen verwachten als hij gewoon nog een jaartje wacht.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Het is vooral dat je met Berghuis nu drie rechtsbuitens hebt, of ze moeten Neres naar links schuiven achter Tadic. Daar komt ie wel stukken minder uit de verf...
En dan komt die Sulemana wellicht ook nog
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Berghuis kan wel Haller perfect bedienen met zijn voorzetten. Maar dat kan Anthony natuurlijk ook. Berghuis dan een prima backup voor Anthony.
Ik weet niet hoeveel Ajax heeft uitgegeven aan juridische steun. Maar als Onana voor zichzelf kiest dan zou ik iig dat gewoon Onana alsnog uit eigen zak laten betalen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wellicht is Marc op zijn 2e telefoon de transfer van Neres aan het regelen...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral dat je met Berghuis nu drie rechtsbuitens hebt, of ze moeten Neres naar links schuiven achter Tadic. Daar komt ie wel stukken minder uit de verf...
En dan komt die Sulemana wellicht ook nogproberen is de eerste stap naar falen
je kan niet alles hebben, dit met Onana pakt helaas verkeerd uitquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Berghuis kan wel Haller perfect bedienen met zijn voorzetten. Maar dat kan Anthony natuurlijk ook. Berghuis dan een prima backup voor Anthony.
Ik weet niet hoeveel Ajax heeft uitgegeven aan juridische steun. Maar als Onana voor zichzelf kiest dan zou ik iig dat gewoon Onana alsnog uit eigen zak laten betalen.![]()
Marc is Berghuis gewoon alweer aan het doorverkopen voor 10 miljoen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:09 schreef manny het volgende:
[..]
Wellicht is Marc op zijn 2e telefoon de transfer van Neres aan het regelen...![]()
![]()
https://www.ajaxshowtime.(...)r-sinterklaas-spelen
WTF is dit nou weer dan?Ik snap de kritiek op de KNVB, maar dit idee getuigt nou ook niet echt van lange termijn visie. Ruikt meer naar jaloezie.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
AZ en PSV weer te janken omdat ze het anders niet meer kunnen winnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef dimmak het volgende:
WTF is dit nou weer dan?Ik snap de kritiek op de KNVB, maar dit idee getuigt nou ook niet echt van lange termijn visie. Ruikt meer naar jaloezie.
![]()
![]()
7/8 eerste “prijs” van seizoen.quote:proberen is de eerste stap naar falen
Ik vind het vooral een heel slecht en suggestief artikel. Nergens blijkt uit het artikel wat nu exact de verschillen zijn tussen de plannen van Ajax enerzijds en de rest aan de andere kant.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:26 schreef dimmak het volgende:
Er wordt de suggestie gewekt dat AZ en PSV willen dat Ajax ook Europese en transfer verdiensten afstaat, maar volgens mij is het niet zo simpel anders zouden ze het wel toelichten. Het is wat populistisch geschreven.
Mocht het echt zo zijn dat de clubs een voorstel steunen waarin transfer en Europese inkomsten moeten worden verdeeld, dan is dat natuurlijk volledig bespottelijk. En dat zeg ik als PSV supporter.![]()
Zelfs al zouden het alleen de verdiensten zijn uit Europese wedstrijden, dan nog is het bespottelijk. Verhef jezelf in plaats van een ander naar beneden te halen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een heel slecht en suggestief artikel. Nergens blijkt uit het artikel wat nu exact de verschillen zijn tussen de plannen van Ajax enerzijds en de rest aan de andere kant.
Er wordt de suggestie gewekt dat AZ en PSV willen dat Ajax ook Europese en transfer verdiensten afstaat, maar volgens mij is het niet zo simpel anders zouden ze het wel toelichten. Het is wat populistisch geschreven.
Mocht het echt zo zijn dat de clubs een voorstel steunen waarin transfer en Europese inkomsten moeten worden verdeeld, dan is dat natuurlijk volledig bespottelijk. En dat zeg ik als PSV supporter.Life is what you make it.![]()
Helemaal mee eens. Ik vind dat je de Eredivisie samen doet, dus dat je televisierechten niet verdeelt aan de hand van een verdeelsleutel die is gebaseerd op het aantal supporters, dat juich ik toe.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfs al zouden het alleen de verdiensten zijn uit Europese wedstrijden, dan nog is het bespottelijk. Verhef jezelf in plaats van een ander naar beneden te halen.
Maar risico's die je als club neemt en sportieve prestaties of transfers die je zelf regelt, hoeven niet ten goede te komen aan andere clubs. Dat zou gewoonweg belachelijk zijn.
Maar zoals gezegd, het artikel is dusdanig waardeloos dat er totaal niets te zeggen is over wie nu wat wil.![]()
Ik vind het concept van opleidingsvergoedingen of het bedingen van een percentage van de doorverkoop bij een transfer best een goede zaak.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind dat je de Eredivisie samen doet, dus dat je televisierechten niet verdeelt aan de hand van een verdeelsleutel die is gebaseerd op het aantal supporters, dat juich ik toe.
Maar risico's die je als club neemt en sportieve prestaties of transfers die je zelf regelt, hoeven niet ten goede te komen aan andere clubs. Dat zou gewoonweg belachelijk zijn.
Maar zoals gezegd, het artikel is dusdanig waardeloos dat er totaal niets te zeggen is over wie nu wat wil.
Maar dat is nog wat anders dan transfergelden gaan afdragen of wat er ook bedacht zou worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is nogal tegenstrijdig als je de 6e competitie van Europa wil worden om dan de club die er eigenlijk voor zorgt dat je nu 7e staat ipv 10e z'n Europese inkomsten (gedeeltelijk) wil afnemen om dat te bereiken. Die clubs moeten zorgen dat ze dichter bij Ajax komen maar dan niet door Ajax naar beneden te trekken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het concept van opleidingsvergoedingen of het bedingen van een percentage van de doorverkoop bij een transfer best een goede zaak.
Maar dat is nog wat anders dan transfergelden gaan afdragen of wat er ook bedacht zou worden.![]()
Dat is het. Maar staat dat in het plan van PSV en AZ? Want dat kan ik nergens terugvinden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nogal tegenstrijdig als je de 6e competitie van Europa wil worden om dan de club die er eigenlijk voor zorgt dat je nu 7e staat ipv 10e z'n Europese inkomsten (gedeeltelijk) wil afnemen om dat te bereiken. Die clubs moeten zorgen dat ze dichter bij Ajax komen maar dan niet door Ajax naar beneden te trekken.![]()
Niet zozeer in dat stuk, kon wel dit vindenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het. Maar staat dat in het plan van PSV en AZ? Want dat kan ik nergens terugvinden.quote:Geld uit gokken, geld uit overzeese gebieden, betere tv-contracten uiteraard, nieuwe media en dan helemaal onderaan bij puntje 4: geld van de Europese inkomsten van de Nederlandse deelnemers.
Een verdienmodel waarbij ook Ajax Europese inkomsten zou blijven afdragen aan de rest. Geen probleem voor PSV, wel voor Ajax.![]()
Thanks voor de PM. Ik vind het een absurd idee. Ik begrijp de wens voor een gelijker speelveld wel, maar het af moeten staan van gedeelte van Europees prijzengeld of percentages van transfersommen vind ik ridicuul. Al zou je van dat laatste nog wel kunnen zeggen dat spelers niet alleen door de club worden opgeleid, maar ook door de competitie. Dat is echter al heel ver gezocht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zozeer in dat stuk, kon wel dit vinden
[..]
Alle andere clubs moeten iets natuurlijk, maar Ajax verzwakken is niet de oplossing.![]()
Goede vraag.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is dat pauper gelul nu weer over die nieuwe competitie dan?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Percentages van transfersommen lijkt me wel veel te ver gaan ja. Van Europees prijzengeld kun je juist zeggen dat het niet volledig de verdienste van Ajax is dat het zo hoog ligt en zo schaars verdeeld wordt. Dat een klein gedeelte weer terugvloeit in de competitie lijkt me in dat geval juist meer voor de hand liggend. Al snap ik dat Ajax daar natuurlijk niet blij mee is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks voor de PM. Ik vind het een absurd idee. Ik begrijp de wens voor een gelijker speelveld wel, maar het af moeten staan van gedeelte van Europees prijzengeld of percentages van transfersommen vind ik ridicuul. Al zou je van dat laatste nog wel kunnen zeggen dat spelers niet alleen door de club worden opgeleid, maar ook door de competitie. Dat is echter al heel ver gezocht.
Alle andere clubs moeten iets natuurlijk, maar Ajax verzwakken is niet de oplossing.![]()
https://www.soccernews.nl(...)ajax-met-toptransfer
Tadic inruilen voor Berghuis als dit waar is. Dan is het aantrekken van BH wel beter te begrijpen.![]()
Die staan helemaal niet op dezelfde positie dus waar heb je het overquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
Tadic inruilen voor Berghuis als dit waar is. Dan is het aantrekken van BH wel beter te begrijpen.![]()
Ze spelen toch beide met nummer 10?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staan helemaal niet op dezelfde positie dus waar heb je het over![]()
Berghuis hoeft toch niet persé van de zijkant te komen? Heeft hij bij Feyenoord nooit in de spits gestaan?![]()
Nee, hij kan ook prima in de goal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Berghuis hoeft toch niet persé van de zijkant te komen? Heeft hij bij Feyenoord nooit in de spits gestaan?![]()
Haha, de Italiaan die dit gerucht verzonnen heeft heeft geen idee hoe het zit tussen Ajax en Tadic. Tadic is gesettled hier in Nederland met z'n gezin en heeft zo'n toekomst aan Ajax, zijn droomclub, verbonden. Hij heeft niet voor niets tot 2026 (!) een contract.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
Tadic inruilen voor Berghuis als dit waar is. Dan is het aantrekken van BH wel beter te begrijpen.
Ik snap dat zijn naam af en toe op zal duiken in transfergeruchten want hij heeft natuurlijk veel indruk gemaakt in de CL en zijn statistieken zijn goed maar men weet niet hoe de vork in de steel zit inzake Tadic. Als we van iemand niet bang hoeven te zijn dat ie vertrekt dan is hij het wel.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit is wel een beetje dom he.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
Belletje waard!quote:Toby Alderweireld heeft intern aangegeven te willen vertrekken bij Tottenham Hotspur, zo meldt The Athletic vrijdagmiddag.![]()
Communisme viert hoogtij blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Percentages van transfersommen lijkt me wel veel te ver gaan ja. Van Europees prijzengeld kun je juist zeggen dat het niet volledig de verdienste van Ajax is dat het zo hoog ligt en zo schaars verdeeld wordt. Dat een klein gedeelte weer terugvloeit in de competitie lijkt me in dat geval juist meer voor de hand liggend. Al snap ik dat Ajax daar natuurlijk niet blij mee is.![]()
Is Toby al gebeld?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Als de verschillen tussen rijk en arm te groot worden krijg je dat soort dingen.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daarom heb ik ook zo'n rode kabeltrui aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als de verschillen tussen rijk en arm te groot worden krijg je dat soort dingen.![]()
Ja uit pure armoede en met weinig succes.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Berghuis hoeft toch niet persé van de zijkant te komen? Heeft hij bij Feyenoord nooit in de spits gestaan?blablablabla![]()
Ajax heeft door dat corona seizoen wel afgesproken om (tijdelijk) wat van de Europese gelden af te staan om de andere clubs te ondersteunen, nu wil die nieuwe league dat gewoon permanent en als een verplichting, dat is wel andere koek en gaan ze ook te ver in.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 02:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n rode kabeltrui aan.![]()
Beetje verdelen is goed, maar als we willen dat Ajax (of andere clubs) de Europese concurrentiestrijd aan gaan dan is het juist belangrijk dat er veel geld bij die clubs blijft die Europees presteren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax heeft door dat corona seizoen wel afgesproken om (tijdelijk) wat van de Europese gelden af te staan om de andere clubs te ondersteunen, nu wil die nieuwe league dat gewoon permanent en als een verplichting, dat is wel andere koek en gaan ze ook te ver in.proberen is de eerste stap naar falen
We gaan het seizoen in met Stekelenburg, Pasveer, Gorter en Roggeveen als keepers.
Nou, het zal me benieuwen in Europees verband dat we de 0 kunnen houden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Europees geld verdelen vind ik echt onzin, als je wat wil verdelen dan moet dat gaan over de competitie waarin je speelt, maar zoals gewoonlijk kiezen ze weer de makkelijkste weg en logisch dat de meerderheid dat prima vindt omdat die uberhaupt nooit europees spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:00 schreef manny het volgende:
[..]
Beetje verdelen is goed, maar als we willen dat Ajax (of andere clubs) de Europese concurrentiestrijd aan gaan dan is het juist belangrijk dat er veel geld bij die clubs blijft die Europees presteren.![]()
Eens. Ik bedoelde in het algemeen dat een beetje verdelen geen kwaad kan voor het algemene niveau: met de TV gelden enzo. Europees geld lekker bij de clubs houden die er ook voor spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees geld verdelen vind ik echt onzin, als je wat wil verdelen dan moet dat gaan over de competitie waarin je speelt, maar zoals gewoonlijk kiezen ze weer de makkelijkste weg en logisch dat de meerderheid dat prima vindt omdat die uberhaupt nooit europees spelen.proberen is de eerste stap naar falen
Mist fysiek werkelijk alles om in de spits te staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Berghuis hoeft toch niet persé van de zijkant te komen? Heeft hij bij Feyenoord nooit in de spits gestaan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Soccernews als bron gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
![]()
Benieuwd of er een club is die in uitmuntende kwaliteiten van Magallan die hij tentoonspreidt tegen HFC trapt![]()
![]()
Youri Baas, ja.quote:
Kan me niet voorstellen dat hij daadwerkelijk een eerste elftal speler wordt. Maar je weet maar nooit wat er met de linksback positie gebeurt straks.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja hij viel me afgelopen seizoen al op. Hij gaat het wel redden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fitz-Jim is wel een geinig spelertje.![]()
Dat is nog wel te vroeg om te concluderen maar zou wel fijn zijn als er een technisch begaafde '6' uit de jeugdopleiding komt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:05 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Ja hij viel me afgelopen seizoen al op. Hij gaat het wel redden.Oh.![]()
Wie werd er uiteindelijk kampioen ?quote:![]()
Ik vond het bij jong meestal maar erg matig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fitz-Jim is wel een geinig spelertje.![]()
Dat heb ik te weinig gekeken, maar hier leek hij qua type in elk geval wel iemand die lekker het tempo erin houdt en de ballen vooruit speelde. Maar goed het was tegen de Koninklijke HFC dus er valt eigenlijk weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het bij jong meestal maar erg matig.Oh.![]()
serieus ja? ik zag wel dat hij veel klasse heeft. Ook nog steeds pas 17 jaar oud en qua fysiek meer 15 jaar oud dus heeft veel potentie imo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het bij jong meestal maar erg matig.![]()
Denk niet dat we wat missenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390608
Mendez naar Portugal. Mooi, weinig talentvol.![]()
![]()
Nog niks over Tadic hier? Lijkt nu toch wel serieus te worden volgens mij.
Is mijns inziens toch veruit de belangrijkste speler van Ajax.![]()
dus 12 miljoen netto in 3 jaar, daar kan zelfs Marcnetto niet tegenop, zou echt jammer zijn al is het even afwachten tot de serieuzere media dit melden. Hij heeft een doorlopend contract dus voor niks zal hij niet de deur uitgaanquote:Op zondag 4 juli 2021 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
Nog niks over Tadic hier? Lijkt nu toch wel serieus te worden volgens mij.
Is mijns inziens toch veruit de belangrijkste speler van Ajax.
[ twitter ]![]()
Voorzover meldt alleen Longo het dus ja flink zak zout. Tadic heeft een contract tot 2026 plus belofte voor andere functie daarna![]()
Yup, vooral dat laatste lijkt me wel van doorslaggevend belangquote:Op zondag 4 juli 2021 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover meldt alleen Longo het dus ja flink zak zout. Tadic heeft een contract tot 2026 plus belofte voor andere functie daarnaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik geloof er niets van. Waarom zou hij daar heen gaan, behalve voor het geld?
Hij heeft zo vaak aangegeven dat Ajax zijn droomclub is, hij leven in Nederland fijn vindt, wordt kampioen en speelt CL, zijn gezin hier op zijn plaats is en naar school gaat. Bovendien is hij hier nu God en heeft de garantie na zijn carriere een functie te krijgen.![]()
Een ding is zeker het woord van een voetballer is amper wat waard. Kijk maar naar Berghuisquote:Op zondag 4 juli 2021 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Hij heeft zo vaak aangegeven dat Ajax zijn droomclub is, hij leven in Nederland fijn vindt, wordt kampioen en speelt CL, zijn gezin hier op zijn plaats is en naar school gaat. Bovendien is hij hier nu God en heeft de garantie na zijn carriere een functie te krijgen.![]()
![]()
Tadic verkoopt z'n moeder nog als ie er beter van kan worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:34 schreef Zocalo het volgende:
Afkicken heeft vaak zelf ook wel bronnen, die melden niet ieder geruchtje in ieder gevalquote:Op zondag 4 juli 2021 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorzover meldt alleen Longo het dus ja flink zak zout. Tadic heeft een contract tot 2026 plus belofte voor andere functie daarna
We vragen het even aan @RensAjacied
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)iet-te-koop-kansloosquote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tadic verkoopt z'n moeder nog als ie er beter van kan worden.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Precies, Ajax gaat tegensputteren, en over een tijdje zien we dan de echte Tadic, die een breuk wil forceren.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)iet-te-koop-kansloos![]()
Tadic heeft gezegd dat hij van Ajax houdt dus die gaat niet weg.
Ben benieuwd wanneer Berghuis rond is![]()
![]()
Ja want daar staat Tadic om bekent inderdaadquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, Ajax gaat tegensputteren, en over een tijdje zien we dan de echte Tadic, die een breuk wil forceren.![]()
![]()
bekentquote:Op zondag 4 juli 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want daar staat Tadic om bekent inderdaad
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die hebben gewoon dat bericht van die matige journalist overgenomen.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Afkicken heeft vaak zelf ook wel bronnen, die melden niet ieder geruchtje in ieder geval
We vragen het even aan @:rensajacied![]()
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want daar staat Tadic om bekent inderdaad![]()
![]()
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Njah blijkbaar is/was het dus wel redelijk concreet, anders had Overmars ook niet gereageerd gok ik zomaar.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben gewoon dat bericht van die matige journalist overgenomen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met die berichten die nu allemaal komen moet je wel reageren lijkt mij.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah blijkbaar is/was het dus wel redelijk concreet, anders had Overmars ook niet gereageerd gok ik zomaar.![]()
Wat bekent hij dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want daar staat Tadic om bekent inderdaad![]()
bekentquote:Op zondag 4 juli 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want daar staat Tadic om bekent inderdaad
Wat ben jij dom.![]()
Ach, Tadic is toch eigenlijk niet zo goed en is soms ook een mafkees met borderline. Heeft bijna niks bijgedragen aan de kampioenschappen en kwam later pas op stoom. Schoot de penalty tegen Roma expres mis omdat hij eigenlijk aankomend seizoen naar Roma wilt. Blij dat hij weg gaat en mooi moment dat er andere spelers opstaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij willen de Feyenoorders erg graag dat ook onze beste speler de club in de steek laat.![]()
Dapper dat je de waarheid durft te benoemen!!quote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ach, Tadic is toch eigenlijk niet zo goed en is soms ook een mafkees met borderline. Heeft bijna niks bijgedragen aan de kampioenschappen en kwam later pas op stoom. Schoot de penalty tegen Roma expres mis omdat hij eigenlijk aankomend seizoen naar Roma wilt. Blij dat hij weg gaat en mooi moment dat er andere spelers opstaan.![]()
Heb hem even een +1 gegeven voor je hij is fijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:LitmanenAFCA wordt vandaag meer gequote dan in de rest van zijn leven bij elkaar.
Gênant.![]()
Ja, ik wilde je five minutes of fame niet ongemerkt voorbij laten gaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem even een +1 gegeven voor je hij is fijn.![]()
Terwijl hij zo intelligent oogt.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brobbey heeft zo'n tering domme keus gemaakt die is daar gewoon 3de of 4de spits straks![]()
LitmanenAFCA is een clown maar nog steeds half zo groot niet als DAM, PSVVCL en al die andere downies
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zijn bankrekening denkt hier anders over.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Brobbey heeft zo'n tering domme keus gemaakt die is daar gewoon 3de of 4de spits straks![]()
Dit ja, veel mensen lijken dit niet te begrijpen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn bankrekening denkt hier anders over.
Net zoals dat het voor Tadic niet alleen financieel interessant zou zijn, maar ook dat hij in een sterkere competitie zou spelen bij AC Milan. Natuurlijk zit hij heerlijk bij Ajax, alleen de rest van de Nederlandse competitie is zo demotiverend voor dit soort spelers. Maar goed, hij zal wel met zijn vrouw hebben afgesproken dat ze voor een stabiel leven in Nederland zouden gaan. Maar denk dat hij diep van binnen een relatief sterke competitie als de Italiaanse nog wel zou zien zitten. Gaat alleen niet zo heel snel gebeuren want hij heeft een hoop jaren bij Ajax getekend.![]()
Dan heb je gewoon geen vertrouwen in jezelf.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn bankrekening denkt hier anders over.![]()
of juist welquote:Op zondag 4 juli 2021 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geen vertrouwen in jezelf.![]()
Sja als hij genoegen neemt met die 6 miljoen of wat het ook is dan moet hij dat zelf weten. Speelt hij hier nog een aantal jaar ook gewoon voor een goed salaris en maakt hij dan de stap dan verdient hij gewoon nog stukken meer.quote:![]()
Dat jij dat vindt is allemaal prima maar hij doet het op zijn manier en dat is z'n goed recht.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als hij genoegen neemt met die 6 miljoen of wat het ook is dan moet hij dat zelf weten. Speelt hij hier nog een aantal jaar ook gewoon voor een goed salaris en maakt hij dan de stap dan verdient hij gewoon nog stukken meer.![]()
Zeker is dat zijn goed recht maar dan mag je het nog wel een achterlijke keuze vindenquote:Op maandag 5 juli 2021 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt is allemaal prima maar hij doet het op zijn manier en dat is z'n goed recht.![]()
![]()
Dit Tadic-Milan verhaal blijft raar. Nu ook weer.... AC Milan dat een salarisverbetering zou hebben aangeboden. Wacht even... was het niet Tadic die wel wilde maar Ajax die niet wilde? Waarom dan een schep bovenop het salaris i.p.v. Ajax proberen te verleiden met een hoger bod? Probeert Milan nu een breuk te forceren tussen Tadic en Ajax of klopt er geen hele reet van deze hele saga?
Milan... kom maar met een bedrag om zijn 5-jarig contract af te kopen (25+ miljoen) of donder lekker op.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat kunnen ze daar toch sowieso niet betalen of hebben ze weer een zak geld gevonden?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit Tadic-Milan verhaal blijft raar. Nu ook weer.... AC Milan dat een salarisverbetering zou hebben aangeboden. Wacht even... was het niet Tadic die wel wilde maar Ajax die niet wilde? Waarom dan een schep bovenop het salaris i.p.v. Ajax proberen te verleiden met een hoger bod? Probeert Milan nu een breuk te forceren tussen Tadic en Ajax of klopt er geen hele reet van deze hele saga?
Milan... kom maar met een bedrag om zijn 5-jarig contract af te kopen (25+ miljoen) of donder lekker op.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als ze het uberhaupt niet kunnen betalen waar zijn ze dan mee bezig? Een wig te drijven tussen Ajax en Tadic? Het langdurige contract zal toch afbetaald moeten worden en blijkbaar is een hoog salaris voor Tadic geen probleem voor Milan dus qua geldzorgen zal het wel meevallen. Volgens mij is het de stadsgenoot die de grotere geldzorgen heeft overigens.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kunnen ze daar toch sowieso niet betalen of hebben ze weer een zak geld gevonden?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax vertrekt vandaag voor een weekje naar De Lutte. Bekende plek voor Ajax natuurlijk; hele hotel en restaurant is afgehuurd zodat er geen andere gasten zijn ivm corona.
Morgen oefenwedstrijd tegen Quick '20 en zaterdag tegen Paderborn. Geen idee of er nog meer spelers gaan aansluiten. Wellicht wel eerste minuten voor Schuurs, Tadic, Rensch enz.![]()
Wat heb ik hier gelezen?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:00 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ach, Tadic is toch eigenlijk niet zo goed en is soms ook een mafkees met borderline. Heeft bijna niks bijgedragen aan de kampioenschappen en kwam later pas op stoom. Schoot de penalty tegen Roma expres mis omdat hij eigenlijk aankomend seizoen naar Roma wilt. Blij dat hij weg gaat en mooi moment dat er andere spelers opstaan.
Ben je een drinker?Behulpzaam als een waterkraan.
ik denk dat je er toch ingetuind bentquote:Op maandag 5 juli 2021 11:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat heb ik hier gelezen?
Ben je een drinker?![]()
Je weet het tegenwoordig niet meer met al die wappiesquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
Haller en Kudus sluiten weer aan. Verder zelfde namen als afgelopen weken. Duurt nog wel 2 a 3 weken voordat EK en Copa America-gangers weer aansluiten lijkt me![]()
Dank voor dit filmpje. Blijft jammer dat hij niet samen met zijn broer bij Ajax speelde. En nog sneuer dat hij in zo'n kwaliteitsarm team speelde. Die had je toch het seizoen 97/98 gegund.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij moest het met Machlas doen.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dank voor dit filmpje. Blijft jammer dat hij niet samen met zijn broer bij Ajax speelde. En nog sneuer dat hij in zo'n kwaliteitsarm team speelde. Die had je toch het seizoen 97/98 gegund.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hahaha ja poh dat viel niet mee nee. Al zie ik hem in dit filmpje toch echt doelpunten maken. In mijn geheugen miste hij de ene na de andere opgelegde kans en zorgde hij er vooral voor dat Shota niet speelde (quote:)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Was dan ook de grote aankoop. Sommige spelers passen niet bij een club.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hahaha ja poh dat viel niet mee nee. Al zie ik hem in dit filmpje toch echt doelpunten maken. In mijn geheugen miste hij de ene na de andere opgelegde kans en zorgde hij er vooral voor dat Shota niet speelde ()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alleen Antony pas eind augustus ofzoquote:Op maandag 5 juli 2021 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haller en Kudus sluiten weer aan. Verder zelfde namen als afgelopen weken. Duurt nog wel 2 a 3 weken voordat EK en Copa America-gangers weer aansluiten lijkt mebedankt OS
vreemd dat ze dat toch toegestaan hebben of het moet zijn om z'n marktwaarde te verhogen.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen Antony pas eind augustus ofzobedankt OS
![]()
Dat ene seizoen dat hij voor Ajax speelde was echt puur genot.quote:vooral die goal bij 4:55
Oh en dat veld bij 4:20wat een schande.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ajax is schaakmat gezet door Antony. Ajax kon kiezen: hem met de OS mee laten doen of een rel en verstoorde relatie veroorzaken waar Ajax alleen maar slechter uit komt. Ajax heeft eieren voor z'n geld gekozen en onder de streep waarschijnlijk ook gewoon de beste beslissing.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd dat ze dat toch toegestaan hebben of het moet zijn om z'n marktwaarde te verhogen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
het zal toch wel in overleg gegaan zijn neem ik aanquote:Op maandag 5 juli 2021 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax is schaakmat gezet door Antony. Ajax kon kiezen: hem met de OS mee laten doen of een rel en verstoorde relatie veroorzaken waar Ajax alleen maar slechter uit komt. Ajax heeft eieren voor z'n geld gekozen en onder de streep waarschijnlijk ook gewoon de beste beslissing.![]()
Heeft iemand anders dan de T dit gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2021 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ajax is schaakmat gezet door Antony. Ajax kon kiezen: hem met de OS mee laten doen of een rel en verstoorde relatie veroorzaken waar Ajax alleen maar slechter uit komt. Ajax heeft eieren voor z'n geld gekozen en onder de streep waarschijnlijk ook gewoon de beste beslissing.![]()
Dit is gewoon gisteren gemeld in VI tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Jullie hebben nu ook een zolderkamerautist transfer account:
[ twitter ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: