SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Bovendien een speler die gaat lopen vervelen in de groep.
Mooi daar laten.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 06:58:40 ]![]()
Ik snap het enthousiasme ook niet. Lijkt me bij Ajax geen speler die op een onbetwiste basisplaats kan rekenen en ik vermoed dat je aan hem een tamelijk beroerde bankzitter hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Mooi daar laten.![]()
Amen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.![]()
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.![]()
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik vind hem ook niet de ontbrekende schakel maar wel een goeie voetballerquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.![]()
Beetje dubbel voor mij. Irritant jongetje, liever niet in een Ajax-shirt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:57 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.
Er gaan nu geruchten dat hij naar PSV gaat, dan hoop ik oprecht dat hij naar het buitenland gaat want PSV wordt er sterker van.![]()
Leuk oefenpotje tegen Bayern. Al zullen vrijwel alle internationals (zowel van Ajax en Bayern) wel ontbreken.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
De Deense nieuwsbladen zijn het daar blijkbaar niet mee eens.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
moet nog wel een pinchhitter bijquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Hopen dat Luuk de Jong niet al te ernstig geblesseerd is dan.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik. Maar weet hij dat ook?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.![]()
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Oh.![]()
Die is met Perr Schuurs al lang in huis.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat was vroegerquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.![]()
Aanvallend gezien prima, maar ik zou graag nog wat defensieve versterkingen zien. Schuurs is niet goed genoeg, Martinez is helemaal drama, Rensch nogal wisselvallig en Klaiber die moet echt snel wegwezen. Dus er moet hoe dan ook nog een verdediger bij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Geen idee of PSV Ihattaren wel wil laten gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: