SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Bovendien een speler die gaat lopen vervelen in de groep.
Mooi daar laten.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 06:58:40 ]![]()
Ik snap het enthousiasme ook niet. Lijkt me bij Ajax geen speler die op een onbetwiste basisplaats kan rekenen en ik vermoed dat je aan hem een tamelijk beroerde bankzitter hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Berghuis vind ik nu niet echt een aankoop die de ambitie kwart- of halve finale CL uitstraalt.
Mooi daar laten.![]()
Amen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.![]()
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?quote:Op woensdag 23 juni 2021 06:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Mooi daar laten.
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.![]()
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ik vind hem ook niet de ontbrekende schakel maar wel een goeie voetballerquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij naar Wolfsburg gaat. We hebben Antony (en Neres als ie blijft). En hopelijk Sulemana nog.![]()
Beetje dubbel voor mij. Irritant jongetje, liever niet in een Ajax-shirt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:57 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Welke speler wel? Pasveer? Gorter?
Je haalt één van de beste spelers uit de competitie weg voor een paar centen. Zelfs als je hem een jaar lang schoenen op de Toekomst laat schoonmaken dan kun je hem voor het dubbele verkopen, omdat er Ajax op zijn CV staat.
Er gaan nu geruchten dat hij naar PSV gaat, dan hoop ik oprecht dat hij naar het buitenland gaat want PSV wordt er sterker van.![]()
Leuk oefenpotje tegen Bayern. Al zullen vrijwel alle internationals (zowel van Ajax en Bayern) wel ontbreken.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Berghuis is het type mens dat op vakantie gaat naar Turkije omdat hij wel eens een authentieke friet kapsalon wil eten.la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
De Deense nieuwsbladen zijn het daar blijkbaar niet mee eens.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
moet nog wel een pinchhitter bijquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.![]()
Hopen dat Luuk de Jong niet al te ernstig geblesseerd is dan.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik. Maar weet hij dat ook?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:41 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wanneer hij een authentieke friet kapsalon wil eten kan hij beter in Rotterdam blijven.![]()
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Oh.![]()
Die is met Perr Schuurs al lang in huis.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat was vroegerquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelt de bal toch altijd achterin rond als er een slotoffensief moet komen dus zoveel zin heeft dat niet.![]()
Aanvallend gezien prima, maar ik zou graag nog wat defensieve versterkingen zien. Schuurs is niet goed genoeg, Martinez is helemaal drama, Rensch nogal wisselvallig en Klaiber die moet echt snel wegwezen. Dus er moet hoe dan ook nog een verdediger bij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie in Amsterdam is, zal het toch wel rondkomen. Maar als ik de heren van de Telegraaf zo hoor dan is het plan dus om zowel Sulemana als Berghuis te halen. Dan heb je met Antony, Tadic, Sulemana en Berghuis wel ruime keuzes. En dan moet Neres nog vertrekken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Geen idee of PSV Ihattaren wel wil laten gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En dan had ik graag Mohamed-Amine Ihattaren eventueel Bergwijn gezien. Die zullen wel niet komen dan..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker toch, elk jaar dezelfde rubriek.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee ik trap hier niet in. Nee, laat gaan frass...Oh.![]()
Jij vindt dus dat er bij Ajax wel twee aanvallers (Berghuis en Sulemana) bij moeten komen, maar geen enkele verdediger?quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker toch, elk jaar dezelfde rubriek.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Rechtsback zit prima met Mazraoui en Rensch, centraal achterin ook met Timber/Schuurs/Blind/Martinez en linksachter ligt eraan of Tagliafico wordt verkocht.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er bij Ajax wel twee aanvallers (Berghuis en Sulemana) bij moeten komen, maar geen enkele verdediger?Oh.![]()
Schuurs zal van die drie wel het meeste op de bank zitten. Stel dat je Martinez een wereldspeler vindt, dan nog moet je concluderen dat we achterin dan verdedigers hebben met weinig fysiek en een lengte van 1.79m max.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechtsback zit prima met Mazraoui en Rensch, centraal achterin ook met Timber/Schuurs/Blind/Martinez en linksachter ligt eraan of Tagliafico wordt verkocht.
Kan misschien in de eredivisie, maar het is kansloos in de CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt? Je gaat ook komend seizoen door met deze act?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als mensen er steeds op in blijven gaan wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Echt? Je gaat ook komend seizoen door met deze act?![]()
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schuurs zal van die drie wel het meeste op de bank zitten. Stel dat je Martinez een wereldspeler vindt, dan nog moet je concluderen dat we achterin dan verdedigers hebben met weinig fysiek en een lengte van 1.79m max.
Kan misschien in de eredivisie, maar het is kansloos in de CL.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als mensen er steeds op in blijven gaan wel ja.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Van der Gijp als scout nemen, die lust daar wel pap vanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.![]()
Hopelijk lukt het Ajax weer om een verdediger zoals Davinson Sánchez te scouten, wat een baas was datquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax zou in de NFL moeten scouten voor een paar grote sterke negers.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).![]()
Baumgartl mag weg bij PSV.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het Ajax weer om een verdediger zoals Davinson Sánchez te scouten, wat een baas was dat![]()
Vind ik overschatte speler, 6 doelpuntjes in 2.5 seizoen, daarnaast een gozer die voor veel gezeik zorgt en Mina als agent heeft, gewoon niet doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen idee of PSV Ihattaren wel wil laten gaan.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Berghuis niet aub.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Top. Die miste ik al.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:56 schreef AjaxArchief het volgende:
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin![]()
Graag gedaan. Heb nog meer dat ik te zijner tijd zal uploaden.quote:
Ajax - PSV uit 1998/1999 bijvoorbeeld. Het debuut van Brutil Hosé.
[ Bericht 18% gewijzigd door AjaxArchief op 26-06-2021 10:26:07 ]![]()
Urvin Lee zat er iets naast hier heb ik het idee, wat jij @PowerLoungen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 02:56 schreef AjaxArchief het volgende:
Ik heb een samenvatting van Ajax - Fortuna Sittard voor de bekerfinale die Ajax won in 1999 online gezet, stond vreemd genoeg nog niet op YouTube (op een heel krakerige video uit Amerika van 30 seconden na).![]()
Deed 2 keer een Drank de Boertje omdat die ook een transfer wilde forceren naar middenmotor AZquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Urvin Lee zat er iets naast hier heb ik het idee, wat jij @:PowerLoungen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Had Dolberg dit kunstje niet tegen Tottenham kunnen laten zien? Dan stonden we in de finale.
Damn. Speelt nu subliem in de Arena. Pijnlijk. Ook om eraan terug te denken.Love is in the air!![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:35 schreef Landgeld het volgende:
Had Dolberg dit kunstje niet tegen Tottenham kunnen laten zien? Dan stonden we in de finale.
Damn. Speelt nu subliem in de Arena. Pijnlijk. Ook om eraan terug te denken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:03 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb nog meer dat ik te zijner tijd zal uploaden.
Ajax - PSV uit 1998/1999 bijvoorbeeld. Het debuut van Brutil Hosé.![]()
Ziyech in de broekzak bij Hendrixquote:![]()
![]()
Hup Oranje vandaag dan maar.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.quote:![]()
Ik heb dat maar één keer gedaan, met Real - Ajax 1-4.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.
Anders vind ik het ook niks.Oh.![]()
dat is ook het mooie van (top)sportquote:Op zondag 27 juni 2021 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Er zijn echt maar heel weinig wedstrijden het terugkijken waard. In welke sport dan ook.![]()
Toevallig die wedstrijd teruggekeken toen alles stil vanwege cojona. en de kampioenswedstrijd tegen Heerenveen (2015) omdat ik nks meer van die wedstrijd kon herinneren . voor de rest is een samenvatting idd voldoendequote:Op zondag 27 juni 2021 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je dat nog weleens terug? Ik heb helemaal niets met gespeelde wedstrijden, wel een paar gezien toen er in die corona periode helemaal niets was maar anders het geduld er niet voor, highlights/goals vind ik nog wat anders.![]()
Hendrix was altijd een van de beste in belangrijke wedstrijden tegen ajax...quote:Op zondag 27 juni 2021 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ziyech in de broekzak bij Hendrix
Onderschatte speler![]()
![]()
Bakkal ook, maar dat was ook niks.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix was altijd een van de beste in belangrijke wedstrijden tegen ajax...
Onderschatte speler
Hendrix is speler van het niveau Ben Rienstra.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 16:54 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Bakkal ook, maar dat was ook niks.
Hendrix is speler van het niveau Ben Rienstra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kikkertjes op tijd terug in de kruiwagen!quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!-nee-![]()
Kan Frank terug naar Ajax als Ten Hag eind augustus een giga-aanbod krijgt.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!gr gr![]()
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zinquote:Op zondag 27 juni 2021 20:10 schreef TornadoDK het volgende:
Lekker wel voor Ajax dat Oranje eruit ligt!![]()
🤡quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zin"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok jochie veel plezier in de conference league dit jaarquote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zinNo bitch to me![]()
Jij riep toch dat het onbegrijpelijk was dat Ajax Dolberg had laten gaan?quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
(ex) ajacieden hebben niks bijgedragen dit toernooi.. alleen maar in negatieve zin
Natuurlijk ben je een kuttrolletje, maar doe dat dan wel een beetje consistent aub.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Reageren op psvclWanneer leren jullie het nou eens
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt .. hij heeft gister weer bewezen waarom .quote:Op zondag 27 juni 2021 21:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij riep toch dat het onbegrijpelijk was dat Ajax Dolberg had laten gaan?
Natuurlijk ben je een kuttrolletje, maar doe dat dan wel een beetje consistent aub.
Dat is geen trollen maar een constateringhad namelijk meer verwacht van de (ex) Ajacieden
![]()
Ik kijk voor het eerst in 4 jaar oid weer eens Fok! en nog STEEDS zit die gast te calimero'en over PSV lol.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:18 schreef over_hedge het volgende:
Reageren op psvclWanneer leren jullie het nou eens
![]()
Ik word eigenlijk vooral ziek van het onderhuids racisme dat al twintig jaar sluimert in Nederland maar nogal nadrukkelijk naar het oppervlak komt zodra het Nederlands elftal wat minder presteert. De Ligt pakt josti-rood maar Wijnaldum en Depay hebben het gedaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Ik word eigenlijk vooral ziek van het onderhuids racisme dat al twintig jaar sluimert in Nederland maar nogal nadrukkelijk naar het oppervlak komt zodra het Nederlands elftal wat minder presteert. De Ligt pakt josti-rood maar Wijnaldum en Depay hebben het gedaan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.quote:
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.
Vooruit dan, hier een quote ter illustratie:quote:Op zondag 27 juni 2021 22:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Juist diva’s: depay, promes, Wijnaldum, Virgil (geblesseerd maar ok), allemaal praatjes en gebaartjesIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ze speelde dan ook gewoon kut... niet omdat ze niet blank zijn. Maar omdat ze geen bal normaal geraakt hebben. Als we alleen zo racistisch zijn zou dumfries niet zo opgehemeld zijn. Maar ga vooral lekker door met moraal ridder zijn die overal maar racisme in ziet.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.
Vooruit dan, hier een quote ter illustratie:
[..]
Ik zou in usa gaan wonen als ik jou was. Lijkt goed bij je te passenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Donder op joh, ik ga de reacties op fok niet eens quoten, je zoekt ze zelf maar op maar het is nogal een patroon dat gekleurde spelers gescapegoat worden zodra het minder gaat. Gullit, Seedorf, Depay. Allemaal meer van hetzelfde.
[..]
Volgens mij ben jij degene die de link met kleur maakt. Racist.
Ik ben overigens tegen racisme.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2021 23:02:09 ]![]()
Tuurlijk johquote:Op zondag 27 juni 2021 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die de link met kleur maakt. Racist.
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers (of in Memphis' geval halve Afrikanen) die het gedaan hebben.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Donder zelf op met racisme debielquote:Op zondag 27 juni 2021 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]Hallo![]()
Nee, onzin.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers die het gedaan hebben.![]()
Los van dat de meeste mensen de ligt gewoon de schuld geven. Vond jij ze goed spelen dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Het zijn 'toevallig' altijd de Surinamers (of in Memphis' geval halve Afrikanen) die het gedaan hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De Ligt was josti deze wedstrijd maar daar hoor je hier niemand over (en ja, ik weet ook dat Reddit doorgaans een wat intelligenter publiek trekt).quote:Op zondag 27 juni 2021 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Maar het is gewoon bs wat je zegt. Maar overal racisme in zien is hip tegenwoordig. Zou zeggen lees eens wat reacties op fok en 9gag en reddit etc. Vrij wel iedereen geeft de Ligt de schuld. En malen voor het missen van die kans en Frank voor de opstelling. En dumfries wordt als soort God gezien dit ek. En die is toch echt zwart. Maar nee jij moet weer racisme zoeken op plekken die er niet zijn.
En wijnaldum en depay speelde gewoon slecht. Depay heel het toernooi wijnaldum deze wedstrijd en dat heeft niks met huidskleur te maken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nee, net als de rest van de ploeg, Blind was bijvoorbeeld ook redelijk drama, maar daar hoor je niemand over. Van Aanholt was de allerslechtste, dat gaf ik in het live-topic in de eerste helft al aan.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Los van dat de meeste mensen de ligt gewoon de schuld geven. Vond jij ze goed spelen dan?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Er is letterlijk een topic over dat de ligt niet meer opgeroepen moet wordenquote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Ligt was josti deze wedstrijd maar daar hoor je hier niemand over (en ja, ik weet ook dat Reddit doorgaans een wat intelligenter publiek trekt).en je beantwoord mijn vraag niet
Welke vraag?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er is letterlijk een topic over dat de ligt niet meer opgeroepen moet wordenen je beantwoord mijn vraag niet
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja iedereen was slecht. Ook de Jong. Dat is een beetje het punt. En als je depay 4 wedstrijden niet ziet dan ga je daar opmerkingen over krijgen ja. En als je daar dan meteen racisme achter zoekt zegt het meer over jou dan over de genen die op een normale manier zegt dat hij gewoon kut speelde.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, net als de rest van de ploeg, Blind was bijvoorbeeld ook redelijk drama, maar daar hoor je niemand over. Van Aanholt was de allerslechtste, dat gaf ik in het live-topic in de eerste helft al aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Malen was de enige die zelf een kans creeerde. Dan was Depay teleurstellender en wat Van Aanholt deed weet niemand.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Wit of zwart ze waren alle 11 zwaar kut vandaag.
Grootste falers de Ligt en Malen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Van van Aanholt kun je denk ik ook niet meer verwachten, we hebben gewoon geen goede linksback.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Malen was de enige die zelf een kans creeerde. Dan was Depay teleurstellender en wat Van Aanholt deed weet niemand.
Vooral de Ligt, Blind, Wijnaldum, de Jong en Depay vielen mij vandaag tegen omdat je daar meer van verwacht.
De rest kan niet veel beter dan ze lieten zien.No bitch to me![]()
Van Aanholt brengt aanvallend niets en verdedigend had hij een zinvolle actie maar was hij verder zoek. Ik snapte niet dat Blind dan niet Ake daar maar voor in de plaats bracht. Blijkbaar wilde hij wel die kant ondersteund hebben, vandaar Promes waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Van van Aanholt kun je denk ik ook niet meer verwachten, we hebben gewoon geen goede linksback.
Vooral de Ligt, Blind, Wijnaldum, de Jong en Depay vielen mij vandaag tegen omdat je daar meer van verwacht.
De rest kan niet veel beter dan ze lieten zien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
ik vond De Ligt goed spelen tot z'n fout en Malen eigenlijk ook, Wijnaldum en Depay speelden heel slecht maar het stond tactisch ook gewoon niet goed en dat werd niet op tijd gecorrigeerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Grootste falers de Ligt en Malen.![]()
Blind?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Aanholt brengt aanvallend niets en verdedigend had hij een zinvolle actie maar was hij verder zoek. Ik snapte niet dat Blind dan niet Ake daar maar voor in de plaats bracht. Blijkbaar wilde hij wel die kant ondersteund hebben, vandaar Promes waarschijnlijk.![]()
Drankquote:, nauwelijks een verbetering.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Timber had trouwens nooit zo lomp als de ligt daar die actie gemaakt. Wat een kneus joh. Laat ze maar scoren ipv rood te pakken.![]()
Blind ,de ligt, stekelenburg ,Gini en Depayquote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef TornadoDK het volgende:
Grootste falers de Ligt en Malen.![]()
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blind ,de ligt, stekelenburg ,Gini en Depay![]()
Klopt jaquote:Op maandag 28 juni 2021 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.![]()
Dat is hem nog wel enigszins te vergeven omdat hij die kans wel knap zelf creeert maar waarom probeert hij in godsnaam die keeper te omspelen terwijl dat niet zijn sterke kant is.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen had die goal moeten maken, zo'n misser kan niet op dit niveau maar verder was iedereen eigenlijk ondermaats op Dumfries na dan maar als dat je beste speler is heb je niks op een EK te zoeken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: