Jus zou verboden moeten worden, tenzij er port, wijn of fond doorheen zitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik mis Jus, maar dat gaat vast goedkomen
Bij gehaktballen? Blussen met wat rode wijn en dan inkoken, fond toevoegen, afsmaken en afmonteren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jus zou verboden moeten worden, tenzij er port, wijn of fond doorheen zit
Jus, overgebleven van draadjesvleesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Jus zou verboden moeten worden, tenzij er port, wijn of fond doorheen zit
Dat kan bij stukje vlees best lekker zijn jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij gehaktballen? Blussen met wat rode wijn en dan inkoken, fond toevoegen, afsmaken en afmonteren.
Nee. Geen Jus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik mis Jus, maar dat gaat vast goedkomen
Da's beter dan een kokhalzende (of erger) tafelgenote.quote:
Amenquote:
Welke hitte?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
To hollandaisesaus or not to hollandaise saus?
Hoop asperges, geen zin in een volle maaltijd met aardappelen ivm de hitte, dus ga voor een beetje vrije hand aspergesalade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hollandaisesaus erbij dusquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
To hollandaisesaus or not to hollandaise saus?
Hoop asperges, geen zin in een volle maaltijd met aardappelen ivm de hitte, dus ga voor een beetje vrije hand aspergesalade.
Dan krijgt 77 jarige schoonmoeder een rolberoerte, en we hebben net al dr man gecremeerd, laten we dat ff niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke hitte?
Mijn tip met / bij asperges: gribichesaus.
Bijv: https://www.kokenmetkarin.nl/2020/06/03/aardappelsalade-gribiche/
Recept:O nee, dat lijkt me niks! Van de week ook al knorrig op hf dat ze fucking ravigottesaus bij de asperges bedacht haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Krieltjes dan, in zout water gekooktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan krijgt 77 jarige schoonmoeder een rolberoerte, en we hebben net al dr man gecremeerd, laten we dat ff niet doen.
Al een weekje niet helemaal lekker in mijn vel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel fijn!
@:Sarabi; wat was er gisteren dan?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Had ook gemist dat @:Sarabi gisteren een mindere dag had. Nu wel een goede hoop ik?Stom dat het bedrijf toch zo gaat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, vond ik ook: lekker, alleen boontjes afhalen minder.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben vanavond sperziebonen, krieltjes, zoetzure komkommer en een worstje. Nu straks nog boontjes punten, daar heb ik zo'n hekel aan.
Ondertussen heb ik m'n eerste prik in m'n arm zitten. Nog 5 min wachten totdat ik naar huis mag!
Het is dat we vandaag dikke vette mexicaanse home made VREPS gaan eten, anders had ik de boot naar Friesland genomen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga oldscool vandaag:
- Kruimig gekookte aardappelen
- Grote "gehaktbal per persoon" (van echt dierenbeestjesgehakt, sorry @:Candaasje )
- Sla met echte sla, bietenblaadjes, spinazie, rucola, ijsbergsla, rode sla, zilveruitjes, cornichons, fijngesneden grote augurken, amsterdamse uitjes en een zelfgemaakte kruidendressing.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke hitte?
Mijn tip met / bij asperges: gribichesaus.
Bijv: https://www.kokenmetkarin.nl/2020/06/03/aardappelsalade-gribiche/
Recept:Ik lees griebussausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er wel lekker uit.
Geen probleem met jus hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is jullie probleem met Jus dan wel aardappels?
Niks! 100% niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is jullie probleem met Jus dan wel aardappels?
Ook lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik lieg nu wel een beetjewant vanavond staat gnocchi op het menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |