En dat is dan Hongarijequote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal je merken, mogen wij straks tegen de nummer drie daarvan.
Hij fietste ook echt superlekker en was heel makkelijk te bedienen. Ik heb ooit eens op een oudere e-bike gefietst en dat ging allemaal een stuk minder vloeiend.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo balen…. Wel een hele mooie!
Zou het verder gaan dan "Merde", ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil wel weten wat er nu zoal gezegd wordt in de Franse kleedkamer, dat zal niet gezellig zijn.
Ik denk dat er op tv wel een paar woordjes gebliept zouden worden ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou het verder gaan dan "Merde", ja?
Mijn vader was naar zo'n speedpedelec kijken, voor dat geld kun je vijf auto's kopen johquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij fietste ook echt superlekker en was heel makkelijk te bedienen. Ik heb ooit eens op een oudere e-bike gefietst en dat ging allemaal een stuk minder vloeiend.
Je kunt je geld trouwens wel kwijt aan die dingen zegIk zag fietsen die heel mooi waren maar ook heel erg duur. En voor mijn doel (boodschappen in de stad en in het weekend eens een tochtje fietsen) is deze echt wel prima volgens mij
Nu je het zegt, ik rij in een oud koekblikje, mijn fiets is straks ook meer waard dan mijn autoquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vader was naar zo'n speedpedelec kijken, voor dat geld kun je vijf auto's kopen joh
Professioneel hoorquote:
Idemquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik rij in een oud koekblikje, mijn fiets is straks ook meer waard dan mijn auto
*Gebetenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:21 schreef Arizona het volgende:
En ik heb NOG iets nuttigs gedaan vandaag: een citroengeranium gekocht. En naast mijn bed gezet. Die moet muggen afstoten. Want ondanks onze horren ben ik vannacht 4 keer geprikt.
Bijten is niets anders dan prikken met je tandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |