Nee joh, overdagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag 's nachts. Tussen 3 en half 4 mag het even goed plenzen
Ja Maine Coones zijn flinkerds, prachtige kattenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
hij woog op een gegeven moment 10 kilo, Maine Coone.
Zo jong! Waarom?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die ik heb moeten laten inslapen op 4 a 5 jarige leeftijd, god bestaat niet.
Bloedvertyfend heet dusquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee bij jullie wordt het 2 graden warmer
De keistadquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Van geboorte, maar in alle jaren toch langer daarnaast gewoond. En in Amersfoort![]()
Ah manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die ik heb moeten laten inslapen op 4 a 5 jarige leeftijd, god bestaat niet.
Ik zie de Caltex in de nevelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op de maas waar ik naar toe rij met de auto
Mooi!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
Amazing Stroopwafelsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
Keimooi?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
De keistad was gewoon een lange dwaling van het leven.
Wel een mooi stadje overigens.
Ik zie de fout, maar ik keik wel even de andere kant opquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op vakantie naar Keikduin
Leukquote:
Looking Hill.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op vakantie naar Keikduin
Nou hier niet niet hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:20 schreef christmastsunami het volgende:
zo morgen is er een temperatuur neerval, bam, 10 graden minder. Mooizo.
Niet te vroeg juichen. Na een paar druppels waait het weer overquote:
Hier valt er best wat druppels naar benedenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Na een paar druppels waait het weer over
Het viel hier vandaag wel mee, paar keer gerommel en wat spatjes, later een redelijk lekker buitje maar alles zit nu meer in het Noorden.quote:
Dan valt er idd meer hier, op sommingen is het wel tekeer gegaanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het viel hier vandaag wel mee, paar keer gerommel en wat spatjes, later een redelijk lekker buitje maar alles zit nu meer in het Noorden.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kink in de kabel: dacht dat er Viva in "Livin' La Vida Loca" stond. Toch maar een andere pakken dan? Of expres Viva van maken?
Wat nu op de plank ligt:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk. Van mij mag het.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 graden
quote:
Echt niet. De afgelopen dagen ook niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Het is eigenlijk nog geen dag lekker strandweer geweest.
En deze?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[url] [/url]
Herinneren jullie je deze nog nog nog
hey Woud 🖐🏻quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja Maine Coones zijn flinkerds, prachtige katten
Een hele goedenavondquote:
Zo danquote:
Nee, altijd wel wind of zeedamp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet. De afgelopen dagen ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |