Nog geen buien gezien hier afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al die buien vandaag hebben overigens weinig geholpen... het is nu vochtig warm.. .
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 gradenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al die buien vandaag hebben overigens weinig geholpen... het is nu vochtig warm.. .
Volgende week kan de kachel weer aanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We durfden geen house of ander hakkietakkie kabaal op te zetten ..ouderen krijgen toch last van broze bottenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 graden
quote:
Ja FOK!king hell, komt door alle klagers over de warmtequote:
Ik pas me gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We durfden geen house of ander hakkietakkie kabaal op te zetten ..ouderen krijgen toch last van broze botten
Hullies schuld!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja FOK!king hell, komt door alle klagers over de warmte
Ach, wat een moppie...quote:
Jouw kat?quote:
Hier niet...Jij betaalt de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonderquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 graden
Dat mag 's nachts. Tussen 3 en half 4 mag het even goed plenzenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind de warmte prima... maar wil wel elke dag een buitje
Dealquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag 's nachts. Tussen 3 en half 4 mag het even goed plenzen
Waar leg jij de boot die je van GoA kreeg dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet...Jij betaald de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonder
Nee bij jullie wordt het 2 graden warmerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet...Jij betaald de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonder
Op de maas waar ik naar toe rij met de autoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waar leg jij de boot die je van GoA kreeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |