Ik heb de bruggen nodigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo gaat dat altijd ... eerst tegenwerken... en als het dan lukt.. dan willen ze ook.
Maar daarvoor hebben we onze rivieren we blazen die bruggen en houden dat gajes buiten
Ik vroeg het me ook af toen ik het postte, maar kon zo geen goede foto erbij vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me af iemand nog wist wie dat was
Dat is lang!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook al bijna 2 jaar niet meer...In het centrum dan.
Ik kan me vooral het gebrul van Paul de Leeuw nog herinnerenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af toen ik het postte, maar kon zo geen goede foto erbij vinden
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik neem het voetveertje wel met de auto
Dat vooral jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me vooral het gebrul van Paul de Leeuw nog herinneren
Sterrenslag...God, wat ben ik oudquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me af iemand nog wist wie dat was
Jouw dansmoves waren ook ook 1977...quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw dansmoves waren ook ook 1977...
De muziek was dat ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jouw dansmoves waren ook ook 1977...
Nog geen buien gezien hier afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al die buien vandaag hebben overigens weinig geholpen... het is nu vochtig warm.. .
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 gradenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al die buien vandaag hebben overigens weinig geholpen... het is nu vochtig warm.. .
Volgende week kan de kachel weer aanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We durfden geen house of ander hakkietakkie kabaal op te zetten ..ouderen krijgen toch last van broze bottenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 graden
quote:
Ja FOK!king hell, komt door alle klagers over de warmtequote:
Ik pas me gewoon aan hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We durfden geen house of ander hakkietakkie kabaal op te zetten ..ouderen krijgen toch last van broze botten
Hullies schuld!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja FOK!king hell, komt door alle klagers over de warmte
Ach, wat een moppie...quote:
Jouw kat?quote:
Hier niet...Jij betaalt de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonderquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, komende dinsdag wordt het 15 graden
Dat mag 's nachts. Tussen 3 en half 4 mag het even goed plenzenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind de warmte prima... maar wil wel elke dag een buitje
Dealquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag 's nachts. Tussen 3 en half 4 mag het even goed plenzen
Waar leg jij de boot die je van GoA kreeg dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet...Jij betaald de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonder
Nee bij jullie wordt het 2 graden warmerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet...Jij betaald de prijs om aan het water te wonen met een boot aan de vlonder
Op de maas waar ik naar toe rij met de autoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waar leg jij de boot die je van GoA kreeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |