TVP voor mijzelfquote:
Heb maar half meegekregen waar het over gingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
Volgende TT was al bekend @:engine
[..]
Leggen we ook op de plankquote:
Wij hebben er ook een paar binnengehaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Die tikker boven... iedereen is op jacht naar de VIVA meisjes...
Welke tikker?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Die tikker boven... iedereen is op jacht naar de VIVA meisjes...
Ooh echt? Is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar binnengehaald
quote:
Jouw multiquote vanmorgenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar binnengehaald
Gaaf hč.. beetje tropen idee.... zo ging het hier ook een paar keer vandaag.quote:
Ja hier ook net een strotbui met regenboogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf hč.. beetje tropen idee.... zo ging het hier ook een paar keer vandaag.
Zelfs een keer een strotbui met zon
Op dezelfde moment plensbui, en op dezelfde moment strakblauwe hemel. Uuuhm Dees? Je bent toch wel gewoon thuis he?quote:
Niet op hetzelfde moment, er zat zeker 10 minuten tussenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op dezelfde moment plensbui, en op dezelfde moment strakblauwe hemel. Uuuhm Dees? Je bent toch wel gewoon thuis he?
Een strotbui?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hier ook net een strotbui met regenboog
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling wasquote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling was
Nijmeegsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling was
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schrijv je als Nimweegs ja!
Gewaagd, er was hier even eerder nog een Nimweegsequote:
GoA is er nog steedsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewaagd, er was hier even eerder nog een Nimweegse
Kink in de kabel: dacht dat er Viva in "Livin' La Vida Loca" stond. Toch maar een andere pakken dan? Of expres Viva van maken?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Je kent geen vrouwelijke vervoegingen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
GoA is er nog steeds
Nouja, nabij Nijmegen
Al een paar jaar niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewaagd, er was hier even eerder nog een Nimweegse
Er was er NOG eenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef D. het volgende:
[..]
GoA is er nog steeds
Nouja, nabij Nijmegen
terug naar hetzelfde dorp als jij zitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar ben je heen gevlucht
Ook eentje van 'daarnaast'quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was er NOG een
Dus behalve GOA nog eentje.
Je maakt je nu al druk om de volgende TTquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kink in de kabel: dacht dat er Viva in "Livin' La Vida Loca" stond. Toch maar een andere pakken dan? Of expres Viva van maken?
Wat nu op de plank ligt:
[..]
[..]
Ben jij het niet van origine?quote:
En mijn revolutie dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kink in de kabel: dacht dat er Viva in "Livin' La Vida Loca" stond. Toch maar een andere pakken dan? Of expres Viva van maken?
Wat nu op de plank ligt:
[..]
[..]
Van geboorte, maar in alle jaren toch langer daarnaast gewoond. En in Amersfoortquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij het niet van origine?
Mooi woord, origine
En dan splitsen we ons af van de EU en NLquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Laysa het volgende:
Over een paar jaar is heel zuid gelderland gewoon gemeente Heumen
En dan wil iedereen er zeker bijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan splitsen we ons af van de EU en NL
Gelderland Vrij! ViVA La revolucion
Nijmegenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Laysa het volgende:
Van de week nog door Nijmegen gelopen. Bietje heimwee kwam wel op
Dan is GoA straks Meneer van Heumenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:41 schreef Laysa het volgende:
Over een paar jaar is heel zuid gelderland gewoon gemeente Heumen
Ik ook al bijna 2 jaar niet meer...In het centrum dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
Ben echt al lang niet meer in de stad geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |